ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Alleen met Martin's duim gaat het minderer zit nog een infectie onder z'n nagelriem en het is nu uitgebreid, nog witter (van de infectie) en roder eromheen geworden, plus het zit onder z'n nagel
Net de HAP gebeld, zij vinden het niet erg genoeg
Ik kan dat zo niet uitstaan. Nou moet ie morgenochtend bellen naar de huisarts en daar terecht, hij had al een afspraak omdat we het er niet mooi uit vonden zien, maar dat is nu dus erger geworden. Nougoed. Ik zei ook al, als ze je willen opnemen, vraag dan gewoon gelijk of ze je opnemen in het Erasmus op de plastische (heb ik ook gewerkt voor een jaar), het is wel je duim!
![]()
En daar denk je nu aan? Doet het niet klopklopbonkbonkAUWAUW!?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,![]()
morgen maar weer eens in de biotex dippen
Lekker bankhangen is dat. De hele avond alquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Ah, Greys is nog niet terug dus?
Nok, wat een kekke bank, echt een koopje, ik ben ook nog steeds zo blij met de mijnes!
Wat heb jij nu voor een vloer???
Ik was boodschappen doen, eerst bij de Super, toen bij de Aldi, en bij de Aldi deed die kassaknakker iets verkeerd waardoor al mn spullen opnieuw gescand moesten worden![]()
Oh joy![]()
Alles weer uit de kar, onhandig gedoe![]()
Maar we kunnen er weer een week tegen aan![]()
Barbaaf, alles af gekregen ?
Wij hebben er twee. Zo'n enorm effect heeft het bij ons nou ook weer niet. Maar dat is ook voor iedere kat anders. Ik ruik het wel als ik er heel dichtbij sta, maar ik ben een beetje raarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Zooooooo
Dit ging stukken beter! Alleen even spartelen toen we naar buiten gingen, maar eenmaal in de auto lag Boor los op schoot zonder dat ik hem vast hoefde te houden. Toen gewoon op de arm naar de DA gelopen, met één hand de deur open enzo, ging prima. En in de wachtkamer zat een herder en een enorme bulldog en Boor ging er rustig naast zitten bij mij op schoot![]()
De DA zei 'Zo! Da's nogal een verschil. En hij oogt een stuk frisser'
Het was wel nog steeds een muts - vond ook Maes - want ik moest alles weer zelf aangeven. 'Zullen we een Feliway stekker proberen?'. Dat vond ze een goed plan. 'Zullen we een huidschraapseltje maken?'. Ja dat vond ze ook wel wat... 'of zullen we nog even afwachten?'. Ja dag, steek dat afwachten maar ergens waar het donker is![]()
Borie blij, ik blij, Maes blij.
Dit was wel geslaagd zo! En over tien dagen de uitslag.
Overigens, wie heeft die Feliway stekker ook wel eens gehad? Want hij zit nu gelukzalig op zijn krabpaal naast die stekker. Waar hij normaal nooit zitKlopt het dat je niets hoort of ruikt van dat ding? Ik vroeg me al af of hij wel aan stond.
alleen als je het aanraaktquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar denk je nu aan? Doet het niet klopklopbonkbonkAUWAUW!?
Maar dan moet je er toch last van hebben als je schoenen aan hebt? Lijkt mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als je het aanraakthet is niet een opgezwollen pus-festijn ter grootte van een tennisbal
, maar hij is rood en pijnlijk bij aanraken
Ja, ik vertrouw 't ook echt voor geen meter.quote:
Daar is de HAP blijkbaar niet voor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bah, kunnen ze het niet ff openen?
Oh lekker!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,![]()
morgen maar weer eens in de biotex dippen
Koorts doet het altijd goed in dit soort verhalenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw 't ook echt voor geen meter.Mja.
[..]
Daar is de HAP blijkbaar niet voor.Ik had dat idd ook, lekker openmaken en dan goed verbinden. Maargoed, das blijkbaar niet hun prioriteit ofzo.
Morgen dus, ik heb 'm ook op het hart gedrukt dat als hij vannacht wakker wordt van de pijn dat hij me wakker moet maken en we dan naar het ziekenhuis gaan. Als dat niet zo is gaat hij morgen bellen naar de huisarts en daar iets eisen, antibiotica weer en het openmaken ofzo, en als ie opgenomen moet worden dan moet er iig een plastisch chirurg naar kijken, want het is echt een forse infectie.
Zo, zuster Merel heeft gesproken.
wel, maar die heb ik nu dan ook niet aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet je er toch last van hebben als je schoenen aan hebt? Lijkt mij.
rood, pijnlijk, gezwollen, toch wel ontsteking?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh lekker!Infectie bedoel je denk ik?
Iedereen haalt die begrippen altijd door elkaar![]()
Idd biotex en schoon houden, niet met je vieze vingers aan zitten!![]()
en met mijn schone vingers?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
niet met je vieze vingers aan zitten!![]()
Ja, ik weet het. Wij zijn te eerlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koorts doet het altijd goed in dit soort verhalen
Ontsteking is een normale reactie van je lichaam, kan ook gewoon binnen je lichaam plaatsvinden, hoeft niet per se op een vreemde stof van buitenaf. Bijv. een blauwe plek, die kan ook pijnlijk, rood en gezwollen zijn. Een infectie is echt een bacterie of een virus wat inderdaad gaat rommelen waardoor je de symptomen dolor (lokale pijn), calor (lokale warmte), tumor (lokale zwelling) en rubor (lokale roodheid) krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel, maar die heb ik nu dan ook niet aan![]()
[..]
rood, pijnlijk, gezwollen, toch wel ontsteking?
Lang leve wiki!quote:Er bestaat wel eens de neiging om ontsteking en infectie door elkaar te halen, maar niet alle infecties gaan gepaard met ontsteking en lang niet alle ontstekingen worden veroorzaakt door infectie. Zo is een steriele ontsteking een ontsteking die niet wordt veroorzaakt door een organisme (maar door bijvoorbeeld mechanische overbelasting zoals een slijmbeursontsteking in het spectrum van RSI).
Mag je er lekker mee in wroeten enzoquote:
vetquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mag je er lekker mee in wroeten enzo![]()
Ik lees dat al niet meer en ga mee in het taalgebruik van het niet medische volk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Wij zijn te eerlijk.Ga ik dus ook niet meer doen volgende keer
[..]
Ontsteking is een normale reactie van je lichaam, kan ook gewoon binnen je lichaam plaatsvinden, hoeft niet per se op een vreemde stof van buitenaf. Bijv. een blauwe plek, die kan ook pijnlijk, rood en gezwollen zijn. Een infectie is echt een bacterie of een virus wat inderdaad gaat rommelen waardoor je de symptomen dolor (lokale pijn), calor (lokale warmte), tumor (lokale zwelling) en rubor (lokale roodheid) krijgt.
[..]
Lang leve wiki!
[..]
Mag je er lekker mee in wroeten enzo![]()
quote:
Nee kloptquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees dat al niet meer en ga mee in het taalgebruik van het niet medische volk.
Want de term ontsteking is zo ingeburgerd, die krijg ik niet meer eruit (geslagen). Maar je hebt helemaal gelijk.
Net als bij tumor. Denkt iedereen meteen aan kwaadaardig. Terwijl het gewoon (zoals jij al zegt) 'zwelling' betekent, kan net zo goed goedaardig zijn. En goedaardige tumoren op een verkeerde plek kunnen soms veel meer problemen opleveren dan sommige kwaadaardige tumoren.
[einde college]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Bamba het volgende:
Hallo!! Wat een ziekenboeg hier! Beterschap allemaal!
Ik heb voor 2 april een afspraak bij de internist/ endocrinoloog (dank je Strega!) voor het behandelplan van 4x daags insuline te gaan spuiten of eventueel een insulinepomp ivm onze kinderwens!
ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!quote:
Een pomp schijnt daar zo goed bij te zijn. Veel meer regelmatige afgifte is veel beter voor je eitjes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!
Wat goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Bamba het volgende:
Ik heb voor 2 april een afspraak bij de internist/ endocrinoloog (dank je Strega!) voor het behandelplan van 4x daags insuline te gaan spuiten of eventueel een insulinepomp ivm onze kinderwens!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Bamba het volgende:
Volgensmij is het idd handiger ja, die regelt het toch beter dan dat je zelf kanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!
Ja precies, elke keer dat spuiten is ook niksquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
De pomp lijkt mij eigenlijk ook superhandig! Ik heb namelijk ook veel problemen met het spuiten in m'n benen. Veel pijnlijke plaatsen, de insuline die brandt..Niet echt ideaal dus!
Jaa, zeker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Bamba het volgende:
Wat spannend voor je vriendin Enfermera!! En willen jullie ook al snel een kindje?
Er rammelt nog niks bij jou?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me wel es af of ik uberhaupt eierstokken heb
Nopequote:
Als jij en je man daar allebei gelukkig mee zijn is het goed toch? Heb je veel last van vragen wanneer jullie aan kinderen gaan beginnen? Die vragen hadden wij al zelfs en ik was 23 toen ik zwanger werdquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Leuk van een ander, maar ik zie mezelf nog niet als moeder
Jup...en m'n moeder ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als jij en je man daar allebei gelukkig mee zijn is het goed toch? Heb je veel last van vragen wanneer jullie aan kinderen gaan beginnen? Die vragen hadden wij al zelfs en ik was 23 toen ik zwanger werd
PDF erg hè, die bemoeials! Alsof je alleen daarom zou trouwen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en m'n moeder ook![]()
Vooral toen we net getrouwd waren (ik was toen 24) en ik een jaar later nog niet zwanger was.
Nou, dan zou het bij ons wel niet willen lukken
Joah, ik denk dat dat niet zo'n probleem is gezien mijn beroepquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Bamba het volgende:
Hopelijk vind je na je afstuderen snel een baan dan!! Rammelende eierstokken kunnen erg vervelend zijn af en toe als het nog niet kan
Iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
PDF erg hè, die bemoeials! Alsof je alleen daarom zou trouwen!
Nouja zegquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en m'n moeder ook![]()
Vooral toen we net getrouwd waren (ik was toen 24) en ik een jaar later nog niet zwanger was.
Nou, dan zou het bij ons wel niet willen lukken
De familie valt wel mee, maar ik woon in een gehucht hequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja zegDas wel heel erg! Alsof je gelijk moet gaan fokken als je getrouwd bent?!
![]()
Gelukkig heb ik niet zulke familie, beide kanten.
Ohja. Sociale controle enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De familie valt wel mee, maar ik woon in een gehucht he
Trustenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen mensenWas een kort nachtje afgelopen nacht! Even lekker bijslapen!
En en: Ik kan 5 dagen uitslapen!![]()
luxepaaaaaaaaaard
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |