abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Designer donderdag 4 maart 2010 @ 21:31:04 #151
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_78748826
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha ja
Alleen met Martin's duim gaat het minder er zit nog een infectie onder z'n nagelriem en het is nu uitgebreid, nog witter (van de infectie) en roder eromheen geworden, plus het zit onder z'n nagel Net de HAP gebeld, zij vinden het niet erg genoeg Ik kan dat zo niet uitstaan. Nou moet ie morgenochtend bellen naar de huisarts en daar terecht, hij had al een afspraak omdat we het er niet mooi uit vonden zien, maar dat is nu dus erger geworden. Nougoed. Ik zei ook al, als ze je willen opnemen, vraag dan gewoon gelijk of ze je opnemen in het Erasmus op de plastische (heb ik ook gewerkt voor een jaar), het is wel je duim!
ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,
morgen maar weer eens in de biotex dippen
🐙
pi_78748874
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,
En daar denk je nu aan? Doet het niet klopklopbonkbonkAUWAUW!?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_78748971
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Ah, Greys is nog niet terug dus?
Nok, wat een kekke bank, echt een koopje, ik ben ook nog steeds zo blij met de mijnes!
Wat heb jij nu voor een vloer???
Ik was boodschappen doen, eerst bij de Super, toen bij de Aldi, en bij de Aldi deed die kassaknakker iets verkeerd waardoor al mn spullen opnieuw gescand moesten worden
Oh joy
Alles weer uit de kar, onhandig gedoe
Maar we kunnen er weer een week tegen aan
Barbaaf, alles af gekregen ?
Lekker bankhangen is dat. De hele avond al

Die gekke vloer...tsja, we hadden geen zin en tijd en geld om er iets aan te veranderen toen we hierin trokken. Het zijn meubelplaten die geschilderd zijn. Daaronder ligt, als het goed is, een houten vloer. Maar om die bloot te leggen moeten er weer een heleboel andere dingen gedaan worden. Komt ooit nog wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_78749096
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Zooooooo

Dit ging stukken beter! Alleen even spartelen toen we naar buiten gingen, maar eenmaal in de auto lag Boor los op schoot zonder dat ik hem vast hoefde te houden. Toen gewoon op de arm naar de DA gelopen, met één hand de deur open enzo, ging prima. En in de wachtkamer zat een herder en een enorme bulldog en Boor ging er rustig naast zitten bij mij op schoot
De DA zei 'Zo! Da's nogal een verschil. En hij oogt een stuk frisser'
Het was wel nog steeds een muts - vond ook Maes - want ik moest alles weer zelf aangeven. 'Zullen we een Feliway stekker proberen?'. Dat vond ze een goed plan. 'Zullen we een huidschraapseltje maken?'. Ja dat vond ze ook wel wat... 'of zullen we nog even afwachten?'. Ja dag, steek dat afwachten maar ergens waar het donker is

Borie blij, ik blij, Maes blij.
Dit was wel geslaagd zo! En over tien dagen de uitslag.

Overigens, wie heeft die Feliway stekker ook wel eens gehad? Want hij zit nu gelukzalig op zijn krabpaal naast die stekker. Waar hij normaal nooit zit Klopt het dat je niets hoort of ruikt van dat ding? Ik vroeg me al af of hij wel aan stond.
Wij hebben er twee. Zo'n enorm effect heeft het bij ons nou ook weer niet. Maar dat is ook voor iedere kat anders. Ik ruik het wel als ik er heel dichtbij sta, maar ik ben een beetje raar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Designer donderdag 4 maart 2010 @ 21:37:25 #155
266257 crew  DeZwabber
pi_78749145
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En daar denk je nu aan? Doet het niet klopklopbonkbonkAUWAUW!?
alleen als je het aanraakt het is niet een opgezwollen pus-festijn ter grootte van een tennisbal , maar hij is rood en pijnlijk bij aanraken
🐙
pi_78749264
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

alleen als je het aanraakt het is niet een opgezwollen pus-festijn ter grootte van een tennisbal , maar hij is rood en pijnlijk bij aanraken
Maar dan moet je er toch last van hebben als je schoenen aan hebt? Lijkt mij.
Maar als dat niet zo is dan is dat alleen maar fijn natuurlijk.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:41:19 #157
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78749352
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oei, da's minder goed nieuws.
Ja, ik vertrouw 't ook echt voor geen meter. Mja.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Bah, kunnen ze het niet ff openen?
Daar is de HAP blijkbaar niet voor. Ik had dat idd ook, lekker openmaken en dan goed verbinden. Maargoed, das blijkbaar niet hun prioriteit ofzo.
Morgen dus, ik heb 'm ook op het hart gedrukt dat als hij vannacht wakker wordt van de pijn dat hij me wakker moet maken en we dan naar het ziekenhuis gaan. Als dat niet zo is gaat hij morgen bellen naar de huisarts en daar iets eisen, antibiotica weer en het openmaken ofzo, en als ie opgenomen moet worden dan moet er iig een plastisch chirurg naar kijken, want het is echt een forse infectie.
Zo, zuster Merel heeft gesproken.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:42:22 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78749419
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Oh lekker! Infectie bedoel je denk ik?
Iedereen haalt die begrippen altijd door elkaar

Idd biotex en schoon houden, niet met je vieze vingers aan zitten!
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:43:59 #159
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_78749500
De was zit in de droger dus ik ga lekker op de bank liggen met de hondjes, Last King of Scotland afkijken.
Kheb m al es gezien, t einde is echt niet fijn
Tot morgen allen
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 4 maart 2010 @ 21:47:30 #160
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78749685
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, ik vertrouw 't ook echt voor geen meter. Mja.
[..]

Daar is de HAP blijkbaar niet voor. Ik had dat idd ook, lekker openmaken en dan goed verbinden. Maargoed, das blijkbaar niet hun prioriteit ofzo.
Morgen dus, ik heb 'm ook op het hart gedrukt dat als hij vannacht wakker wordt van de pijn dat hij me wakker moet maken en we dan naar het ziekenhuis gaan. Als dat niet zo is gaat hij morgen bellen naar de huisarts en daar iets eisen, antibiotica weer en het openmaken ofzo, en als ie opgenomen moet worden dan moet er iig een plastisch chirurg naar kijken, want het is echt een forse infectie.
Zo, zuster Merel heeft gesproken.
Koorts doet het altijd goed in dit soort verhalen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Designer donderdag 4 maart 2010 @ 21:49:25 #161
266257 crew  DeZwabber
pi_78749791
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar dan moet je er toch last van hebben als je schoenen aan hebt? Lijkt mij.
wel, maar die heb ik nu dan ook niet aan
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh lekker! Infectie bedoel je denk ik?
Iedereen haalt die begrippen altijd door elkaar

Idd biotex en schoon houden, niet met je vieze vingers aan zitten!
rood, pijnlijk, gezwollen, toch wel ontsteking?
🐙
  Designer donderdag 4 maart 2010 @ 21:51:24 #162
266257 crew  DeZwabber
pi_78749907
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:

niet met je vieze vingers aan zitten!
en met mijn schone vingers?
🐙
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:00:00 #163
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78750345
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Koorts doet het altijd goed in dit soort verhalen
Ja, ik weet het. Wij zijn te eerlijk. Ga ik dus ook niet meer doen volgende keer
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

wel, maar die heb ik nu dan ook niet aan
[..]

rood, pijnlijk, gezwollen, toch wel ontsteking?
Ontsteking is een normale reactie van je lichaam, kan ook gewoon binnen je lichaam plaatsvinden, hoeft niet per se op een vreemde stof van buitenaf. Bijv. een blauwe plek, die kan ook pijnlijk, rood en gezwollen zijn. Een infectie is echt een bacterie of een virus wat inderdaad gaat rommelen waardoor je de symptomen dolor (lokale pijn), calor (lokale warmte), tumor (lokale zwelling) en rubor (lokale roodheid) krijgt.
quote:
Er bestaat wel eens de neiging om ontsteking en infectie door elkaar te halen, maar niet alle infecties gaan gepaard met ontsteking en lang niet alle ontstekingen worden veroorzaakt door infectie. Zo is een steriele ontsteking een ontsteking die niet wordt veroorzaakt door een organisme (maar door bijvoorbeeld mechanische overbelasting zoals een slijmbeursontsteking in het spectrum van RSI).
Lang leve wiki!
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:51 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

en met mijn schone vingers?
Mag je er lekker mee in wroeten enzo
  Designer donderdag 4 maart 2010 @ 22:05:03 #164
266257 crew  DeZwabber
pi_78750576
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]

vet
🐙
pi_78750678
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ja, ik weet het. Wij zijn te eerlijk. Ga ik dus ook niet meer doen volgende keer
[..]

Ontsteking is een normale reactie van je lichaam, kan ook gewoon binnen je lichaam plaatsvinden, hoeft niet per se op een vreemde stof van buitenaf. Bijv. een blauwe plek, die kan ook pijnlijk, rood en gezwollen zijn. Een infectie is echt een bacterie of een virus wat inderdaad gaat rommelen waardoor je de symptomen dolor (lokale pijn), calor (lokale warmte), tumor (lokale zwelling) en rubor (lokale roodheid) krijgt.
[..]

Lang leve wiki!
[..]

Ik lees dat al niet meer en ga mee in het taalgebruik van het niet medische volk.
Want de term ontsteking is zo ingeburgerd, die krijg ik niet meer eruit (geslagen). Maar je hebt helemaal gelijk.

Net als bij tumor. Denkt iedereen meteen aan kwaadaardig. Terwijl het gewoon (zoals jij al zegt) 'zwelling' betekent, kan net zo goed goedaardig zijn. En goedaardige tumoren op een verkeerde plek kunnen soms veel meer problemen opleveren dan sommige kwaadaardige tumoren.

[einde college]
  Designer donderdag 4 maart 2010 @ 22:09:56 #166
266257 crew  DeZwabber
pi_78750778
ghehe, dat van tumoren wist ik wel
🐙
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:29:43 #167
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78751761
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

vet
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik lees dat al niet meer en ga mee in het taalgebruik van het niet medische volk.
Want de term ontsteking is zo ingeburgerd, die krijg ik niet meer eruit (geslagen). Maar je hebt helemaal gelijk.

Net als bij tumor. Denkt iedereen meteen aan kwaadaardig. Terwijl het gewoon (zoals jij al zegt) 'zwelling' betekent, kan net zo goed goedaardig zijn. En goedaardige tumoren op een verkeerde plek kunnen soms veel meer problemen opleveren dan sommige kwaadaardige tumoren.

[einde college]
Nee klopt Ik weet het.
Klopt! Daar is zeker een verschil tussen. En mensen denken ook dat het verschil heel groot is tussen goedaardig en kwaadaardig, maar dat kan soms ook ngo wel lastig te beoordelen zijn
Oke, ik stop ook met college geven
  donderdag 4 maart 2010 @ 22:49:44 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78752830
Rode wijn, kaas.. ik zit klaar voor Pauw & Witteman!
pi_78753044
Hallo!! Wat een ziekenboeg hier! Beterschap allemaal!

Ik heb voor 2 april een afspraak bij de internist/ endocrinoloog (dank je Strega!) voor het behandelplan van 4x daags insuline te gaan spuiten of eventueel een insulinepomp ivm onze kinderwens!
And so the lion fell in love with the lamb
pi_78753099
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Bamba het volgende:

Ik heb voor 2 april een afspraak bij de internist/ endocrinoloog (dank je Strega!) voor het behandelplan van 4x daags insuline te gaan spuiten of eventueel een insulinepomp ivm onze kinderwens!

Actie in de tent!
pi_78753201
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Actie in de tent!
ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!
pi_78753368
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:

[..]

ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!
Een pomp schijnt daar zo goed bij te zijn. Veel meer regelmatige afgifte is veel beter voor je eitjes.
Het is even een stap natuurlijk maar wat ik van mensen hoor is dat ze nooit meer terug willen naar spuiten, als ze eenmaal gewend zijn.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:01:24 #173
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78753391
quote:

Wat goed
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:02:58 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78753476
quote:

Mooi zo!
Vriendin van me vertelde me vandaag op school dat ze niet naar Costa Rica gaan volgend jaar, maar toch gaan proberen om zwanger te raken als ze afgestudeerd is (in juli), aangezien zij ook endometriose heeft en ze het ook wel heel graag wil proberen. Zo cool Het ging bij mij gelijk ook weer heel erg kriebelen
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:03:37 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78753519
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:

[..]

Volgensmij is het idd handiger ja, die regelt het toch beter dan dat je zelf kan Superleuk!
pi_78753642
De pomp lijkt mij eigenlijk ook superhandig! Ik heb namelijk ook veel problemen met het spuiten in m'n benen. Veel pijnlijke plaatsen, de insuline die brandt..Niet echt ideaal dus!
pi_78753770
Wat spannend voor je vriendin Enfermera!! En willen jullie ook al snel een kindje?
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:09:15 #178
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78753795
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
De pomp lijkt mij eigenlijk ook superhandig! Ik heb namelijk ook veel problemen met het spuiten in m'n benen. Veel pijnlijke plaatsen, de insuline die brandt..Niet echt ideaal dus!
Ja precies, elke keer dat spuiten is ook niks En je krijgt toch uiteindelijk littekenweefsel door het vele spuiten enzo. Ben benieuwd naar morgen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:10:32 #179
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78753858
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Bamba het volgende:
Wat spannend voor je vriendin Enfermera!! En willen jullie ook al snel een kindje?
Jaa, zeker. Ben zo blij voor d'r.
Ja man Mijn eierstokken rammelen al jaren, ik negeer ze nog even. Ik studeer af in juli, wil een baan zoeken en beginnen Nou mn man nog overtuigen Al wil die ook wel snel kinderen hoor, dus dat komt wel goed Maar hoe snel en hoe concreet zijn plannen zijn is even de vraag, want hij verandert nogal vaak van gedachten daarover
pi_78754044
Hopelijk vind je na je afstuderen snel een baan dan!! Rammelende eierstokken kunnen erg vervelend zijn af en toe als het nog niet kan
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:20:29 #181
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78754335
Ik vraag me wel es af of ik uberhaupt eierstokken heb
pi_78754384
Ik kreeg trouwens vanavond een email van mijn overbuurvrouw dat haar man tijdens z'n werk een katten/hondenbak aan de kant van de weg zag staan en hem mee geeft genomen voor Dierenthuis Zo ontzettend lief!!
pi_78754411
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me wel es af of ik uberhaupt eierstokken heb
Er rammelt nog niks bij jou?
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:22:46 #184
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78754445
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef Bamba het volgende:

[..]

Er rammelt nog niks bij jou?
Nope

Leuk van een ander, maar ik zie mezelf nog niet als moeder
pi_78754563
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Nope

Leuk van een ander, maar ik zie mezelf nog niet als moeder
Als jij en je man daar allebei gelukkig mee zijn is het goed toch? Heb je veel last van vragen wanneer jullie aan kinderen gaan beginnen? Die vragen hadden wij al zelfs en ik was 23 toen ik zwanger werd
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:33:02 #186
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78754920
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:25 schreef Bamba het volgende:

[..]

Als jij en je man daar allebei gelukkig mee zijn is het goed toch? Heb je veel last van vragen wanneer jullie aan kinderen gaan beginnen? Die vragen hadden wij al zelfs en ik was 23 toen ik zwanger werd
Jup...en m'n moeder ook
Vooral toen we net getrouwd waren (ik was toen 24) en ik een jaar later nog niet zwanger was.
Nou, dan zou het bij ons wel niet willen lukken
pi_78754986
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Jup...en m'n moeder ook
Vooral toen we net getrouwd waren (ik was toen 24) en ik een jaar later nog niet zwanger was.
PDF erg hè, die bemoeials! Alsof je alleen daarom zou trouwen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:36:07 #188
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78755035
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Bamba het volgende:
Hopelijk vind je na je afstuderen snel een baan dan!! Rammelende eierstokken kunnen erg vervelend zijn af en toe als het nog niet kan
Joah, ik denk dat dat niet zo'n probleem is gezien mijn beroep Maar idd. Het is heel vervelend om naar de achtergrond te moeten schuiven, hormonen kan je niet controleren en dat is echt lastig. Mja. Nog eventjes.
En jij, je hebt al kinderen begrijp ik, en wilt er meer? Of nog niet?
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:36:21 #189
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78755046
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:34 schreef Bamba het volgende:

[..]

PDF erg hè, die bemoeials! Alsof je alleen daarom zou trouwen!
Idd
Schijnbaar is van iemand houden en dat willen bevestigen middels het ja-woord niet genoeg
pi_78755065
Ing doet alleen FFF
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:36:48 #191
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78755069
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Jup...en m'n moeder ook
Nouja zeg Das wel heel erg! Alsof je gelijk moet gaan fokken als je getrouwd bent?!
Gelukkig heb ik niet zulke familie, beide kanten.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:37:11 #192
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78755081
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
Ing doet alleen FFF
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:37:55 #193
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78755117
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nouja zeg Das wel heel erg! Alsof je gelijk moet gaan fokken als je getrouwd bent?!
Gelukkig heb ik niet zulke familie, beide kanten.
De familie valt wel mee, maar ik woon in een gehucht he
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:38:10 #194
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78755128
Ik ga lekker slapen mensen Was een kort nachtje afgelopen nacht! Even lekker bijslapen!

En en: Ik kan 5 dagen uitslapen! luxepaaaaaaaaaard
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:38:26 #195
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_78755144
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

De familie valt wel mee, maar ik woon in een gehucht he
Ohja. Sociale controle enzo.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:38:43 #196
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78755155
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen mensen Was een kort nachtje afgelopen nacht! Even lekker bijslapen!

En en: Ik kan 5 dagen uitslapen! luxepaaaaaaaaaard
Trusten

Nog 1 dagje werken en dan een weekje vrij
pi_78755182
20 minuten
pi_78755187
Enfermera, ik heb al een zoontje van bijna 3 jaar idd! En ik wilde graag altijd een tweede, maar mijn vriend was daar altijd op tegen en nu sinds een paar dagen is hij om .
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:39:51 #199
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78755204
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Ohja. Sociale controle enzo.
Idd
En ze vinden m'n moeder zielig, dat ze nog geen oma is.
M'n moeder had ook nooit kinderen gehad als m'n vader niet (letterlijk ) had doorgedrukt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:40:03 #200
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_78755215
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
20 minuten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')