Hmm ja en mag ik dan ook nog iets opperenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben trouwens best pissed nuDat ze idd helemaal geen krabje heeft genomen om te checken wat het is. Waarom niet in godsnaam, en waarom heb ik het daar niet gewoon geëist?
Wat als het nou wel ringworm is? Dan zijn al die druppels en zooi en pillen dus mooi voor niets die hij nu heeft.
Ik heb net zitten Googlen en het lijkt er eigenlijk best veel op
Dat zou ik nou zelf echt niet direct bij elke oorontsteking doen, ik snap dat jij t aanraadt omdat je er een slechte ervaring mee hebt maar meestal is een oorontsteking gewoon snel verholpen, als ik na een dag of wat medicatie geen verbetering zou zien zou ik dat wel doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja en mag ik dan ook nog iets opperendat ze een zwabje neemt om te checken wat voor oorontsteking het is?
Kost wel even watmaar dan geef je wel doelgericht AB en weet je zeker dat het weg gaat.
Volgens mij wel, daarvoor was het me echt nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben jammer genoeg geen da, maar ik zou wel meteen aan ringworm denken hoor, als ik zulke plekken zag.
Begon het met 1 plekje en werden het er snel meer?
Je hoeft er toch niet zelf in te rijden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh en straks omdat ze zo eerst een van de auto's van Heer G komen ophalen.
En die is er niet.
En ik snap geen ruk van die auto (die oude VW 411) en die moet dus mee en dan gaan ze hem opknappen.
Daarna ga ik bellen (kan tussen 19 en 20 uur ook nog zag ik).
Nee, maar ik moet uitleggen dat ze dat ding niet mogen starten en dat hij dan op een oplegger moet worden gesleept/geduwd (?) en wat ze er aan moeten doen enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:05 schreef Maes het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet zelf in te rijden?
Ik wou dat ik het wist...quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:12 schreef ferrari_rood het volgende:
En waarom geen kapje? Zo blijft het natuurlijk open gaan.
Arme Borisquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 16:37 schreef Greys het volgende:
Ik kan wel janken
Arme zieltje, weet nog niet dat ie vanavond weer moet.
Ze vroeg daar nog 'Heeft ie geen stress?'. Nou, nu zéker na vandaag in elk geval ja
welke films?quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Pffffffff, toch weer op het nippertje klaar hier met de einde maand![]()
Greys, heel veel succes zometeen en laat je niet nog es afschepen![]()
Gaat Maes met je mee?
![]()
Ik lees het straks wel allemaal, zo naar huis, lang wandelen, boodschappen doen, en vanavond kruip ik lekker op de bank voor 2 gave films achter elkaar op 7
Last King of Scotland en iets met kung fu of zo, ook met Forest Whitakerquote:
quote:
Dan moet ze onder etenstijd in de file hierheen, ze woont niet naast de deur ofzo hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:18 schreef tombolafan het volgende:
GREYS! Neem Maes nou gwoon mee straks!
Nou ja, omdat ze het aanbood...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan moet ze onder etenstijd in de file hierheen, ze woont niet naast de deur ofzo hoor.
Dat ga ik echt niet vragen. Dan probeer ik het zelf wel
Jawel maar je kent me toch wel een beetjequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, omdat ze het aanbood...
Ik zou het ook doen voor een vriendin hoor
Ik ken je ook wel ja...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel maar je kent me toch wel een beetje
Ik vind dat bezwaarlijk. Ze heeft gewoon een gezin en een kind thuis, die ga ik niet van d'r eten vandaan sleuren de file in hierheen hoor, omdat mijn DA zo'n zeikwijf is. Ik gok er op dat Boris jubelend de auto in gaat met het tuigje om vanavond. En anders maar wel
Ik heb trouwens het nieuwe kleed dat ik op de bank heb sinds een maand in de was gegooid en die laat ik maar eens een tijdje weg. Straks is ie daar allergisch voor!
Ja dat weet ik dus weer niet. Ik ben echt een ultiem zeikwijf hoor, vandaag. Echt, sorryquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ken je ook wel ja...
En het zou best kunnen dat het met tuigje beter gaat, daar duimen we maar voor
En Bink ook mee anders? Is dat een optie?
Oh nee, daar zit wat in ja, dan heeft Bink straks ook nog een trauma...quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus weer niet. Ik ben echt een ultiem zeikwijf hoor, vandaag. Echt, sorry
Maar straks flipt Boor wél in de auto en dan is Bink ook niet veilig in die Smart waar geen achterbank in zit en waar ze dus geen kant op kunnen
Ik zie het allemaal wel.
Eerst maar eens boodschappen doen zo. Of heer G doet het maar zonder eten, dat kan ook.
Ik ben er toe in staat
Lieve Maesquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef Greys het volgende:Maes belde, ze komt er aan straks!
Het is maar vier minuten rijden, dan rijdt zij even en kan ik Boor op schoot houden
MAES FTW!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:56 schreef Greys het volgende:
Maes belde, ze komt er aan straks!
Het is maar vier minuten rijden, dan rijdt zij even en kan ik Boor op schoot houden
Jij bent ook een schatquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent ook een schat
Want jij hebt het ook al tien keer aangeboden!
Maes woont net iets dichterbij![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef Ynske het volgende:
Fijn van Maes
MIeen rund
k dacht aan zoeentje [ afbeelding ]
hoop dat de schade meevalt!
Wat een eik0l! Vind ik zo laf, doorrijden na een aanrijding!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:22 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi op 1 of andere manier is quoten not done vandaag, maarehh die vent was een rund want die reed gewoon door. De auto heeft enkel wat krasjes op de bumper dus dat is prima te doen hoor.
Greys, als je het niet hier wil zeggen snap ik hoor, maarrequote:Op donderdag 4 maart 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
Ml-etje!
Gelukkig dan nog maar dat de schade meevalt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ze heeft vorig jaar borstkanker gekregen en het gaat goed, maar ze moest weer 'een klein ingreepje' en ik weet niet precies wat. Maar ik moest me geen zorgen makenquote:
'Tussen zeven en acht'. Dus ik kan daar nog tot acht uur aankomen. Hoop alleen dat we niet lang hoeven wachten met een losse Boor aan een riempje en/of op de armquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:05 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, hoe laat moet je nu bij de DA zijn, of was het vrije inloop tot een bepaalde tijd?
Fijn dat Maes mee kan.
(en stop nou es met sorry zeggen. Dat was helemaal geen egoistisch geneuzel. Verre van. Ik kom zelfs met mijn bankdinges en jij zit met een ziek beestje.)
quote:
Dat is Poeska, een van de twee nieuwe poezen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:11 schreef Ynske het volgende:
Mooie bank! Nok
welke poes is t op de foto?
Wat een gave bank! En leuke huiskamerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef nokwanda het volgende:
En nou ga ik een paar dingen spammen
Ik heb een nieuwe bank
[ afbeelding ]
En ik heb een obesicat (een dikke poes)
[ afbeelding ]
Mooie bank!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:09 schreef nokwanda het volgende:
En nou ga ik een paar dingen spammen
Ik heb een nieuwe bank
[ afbeelding ]
En ik heb een obesicat (een dikke poes)
[ afbeelding ]
Eerste gedachte: Huh?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:36 schreef Ynske het volgende:
Mc Steamy is papa geworden !
Eric Dane, beter bekend als dokter McSteamy, en zijn vrouw Rebecca Gayheart zijn de trotse ouders geworden van een klein meisje. Gister is de kleine ter wereld gekomen en ze zijn helemaal in de wolken met het gehele gezinnetje. Eric was bij de bevalling aanwezig en het leek net Grey's Anatomy; hij stond in zijn operatiekleren in de OK. Dat zal hilarisch geweest zijn in de operatiekamer! De naam van de kleine is nog niet bekend gemaakt maar dat zullen we snel horen. Gefeliciteerd!
En, deed ze mijn sig eer aan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:32 schreef MissBliss het volgende:
Mooie bank zeg, nokEn die poes
![]()
Ziggy is net ook weer in bad geweest
oh dat realiseer ik me ook altijd pas bij de kassaquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Oh, wat ik vandaag geleerd heb:
Het is niet slim om boodschappen te doen alsof je een fietstas hebt... terwijl je al weet dat je je andere (fietstasloze) fiets hebt meegenomen.
Kartonnen doos en snelbinders FTWquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:43 schreef Cat22 het volgende:
Oh, wat ik vandaag geleerd heb:
Het is niet slim om boodschappen te doen alsof je een fietstas hebt... terwijl je al weet dat je je andere (fietstasloze) fiets hebt meegenomen.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je dan die kilo rauw gehakt ter plekke op moet eten, omdat je het niet mee kan nemen
ik weet niet hoeveel jij op kan, maar met een kilo gehakt krijg ik halverwege al problemen denk ik zoquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang het rund is en je niet zwanger bent; geen probleem
Oh jee wel een ouder meisje of niet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:49 schreef DanseMacabre het volgende:
Hoi.![]()
Ik had gister vrienden op bezoek en dat meisje is echt helemaal een kattengek. Maar Jip deed net als een klein eenkennig peutertje en wilde alleen met mij kroelen.
Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel jij op kan, maar met een kilo gehakt krijg ik halverwege al problemen denk ik zo
ik ook niet, godzijdankquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk
Nadeel hier was ook nog dat mijn kilo gehakt bevroren was.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet niet hoeveel jij op kan, maar met een kilo gehakt krijg ik halverwege al problemen denk ik zo
Hoe weet je dan dat het niet lukt!quote:
Van mijn leeftijd, we zijn al bevriend sinds de middelbare.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh jee wel een ouder meisje of niet?
Een pond tartaar is me laatst gelukt, met wat champignons en broodquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik reed op dinsdagavond rond half twaalf ('s nachts) mn buurt in, vloog er een kerkuil met een muis voor me langs over de weg!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Een pond tartaar is me laatst gelukt, met wat champignons en broodEen kilo lijkt me een uitdaging maar zeker niet onmogelijk
![]()
Dit in tegenstelling tot dit torenvalkje dat het met een onsje rat (of zo) moet doen:
[ afbeelding ]
en die heb je niet aangereden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik reed op dinsdagavond rond half twaalf ('s nachts) mn buurt in, vloog er een kerkuil met een muis voor me langs over de weg!!!!![]()
![]()
![]()
Natuurlijk niet. Ik stopte en ging kijkenquote:
Ja!quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Oh DM, heb je nou de dvds gekregen???
quote:
Uiltjes zijn ook leuk, hoop er ooit nog een paar voor m'n lens te krijgenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik reed op dinsdagavond rond half twaalf ('s nachts) mn buurt in, vloog er een kerkuil met een muis voor me langs over de weg!!!!![]()
![]()
![]()
Er was nog een vraagje, of een storing in netwerk A vertraging kon opleveren in netwerk B en of de gerapporteerde vertragingen daaruit voortkwamen. Om zes uur, toen ik net aan het afsluiten was. Dat kan in principe maar morgen nog even voor de zekerheid uitzoeken of dat ook het geval is. Maar formeel is het afquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Ah, Greys is nog niet terug dus?
Nok, wat een kekke bank, echt een koopje, ik ben ook nog steeds zo blij met de mijnes!
Wat heb jij nu voor een vloer???
Ik was boodschappen doen, eerst bij de Super, toen bij de Aldi, en bij de Aldi deed die kassaknakker iets verkeerd waardoor al mn spullen opnieuw gescand moesten worden![]()
Oh joy![]()
Alles weer uit de kar, onhandig gedoe![]()
Maar we kunnen er weer een week tegen aan![]()
Barbaaf, alles af gekregen ?
Als ie dr gelukzalig naast zit dan doet ie vast wel ietsquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Maar jij hoort of merkt ook niets van die stekker Ing?
Want ik vraag me af of ie het wel doet
Ik merk er ook weinig van....zonde van die 28 euroquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Er was nog een vraagje, of een storing in netwerk A vertraging kon opleveren in netwerk B en of de gerapporteerde vertragingen daaruit voortkwamen. Om zes uur, toen ik net aan het afsluiten was. Dat kan in principe maar morgen nog even voor de zekerheid uitzoeken of dat ook het geval is. Maar formeel is het af
Ik ga morgen naar mijn ouders toe en die zijn niet thuis en WJ komt pas laat. Dus dan ga ik 'm lekker kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ben benieuwd wat je van de serie vindt.
Ik heb er zoooooo van genoten
Vind je het gek, met dat formaat klauwen in je rugquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Hier zitten veel valken en uilen in het veld![]()
Ik heb es 's nachts een uil een haas of konijn zien vangen, dat konijn KRIJSTE
Laat me weten wat je er van vindtquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar mijn ouders toe en die zijn niet thuis en WJ komt pas laat. Dus dan ga ik 'm lekker kijken.![]()
Jip heeft ook zo'n feliway stekker maar die heeft ie volgens mij niet meer nodig. Z'n oude baasje mailde net, dat plassen deed ie bij hun ook toen ze net daar gingen samenwonen. Maar zij deden 'm dan naar buiten.
Jamaar jamaar ik wist toen überhaupt niet eens dat die dieren konden krijsen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:57 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Vind je het gek, met dat formaat klauwen in je rug![]()
voor Boor en
voor de DA
Ze werkte wel mee eigenlijk. Ze had geen keuzequote:
BlisseBipsquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze werkte wel mee eigenlijk. Ze had geen keuze
Yes, nu met die anderequote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Had je Zigster weer gejellied???
Ja, die is nog steeds viezig want die is niet gebadderdquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
BlisseBips![]()
Ik zag vanmiddag een Ziggster met een vieze toet
Ja hij ging echt dat ding zoeken achter het gordijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ie dr gelukzalig naast zit dan doet ie vast wel iets
Ik heb dat ding nooit gezien of gehoord. Volgens mij werden de katten er wel wat rustiger van. EN als Boor er heppie mee is, lekker in laten steken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:54 schreef Greys het volgende:
Arme Zigster.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze werkte wel mee eigenlijk. Ze had geen keuze
Mijn verstand zegt: NEEEEEEEE!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
Wil jullie m'n nieuwe huisdier zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn verstand zegt: NEEEEEEEE!![]()
![]()
Het is een tweelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is jouw huis groen!quote:
Go Pukster.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Boor!![]()
![]()
Nou, met Puk gaat het ook goed. Tis milde blaasgruis geweest, moeten over 2 weken nog een urinemonster afleveren bij de DA en dan kijken of het over is of niet. iig ander voer, zoiets als Purina One of Hill's ofzo.We hebben nu Hill's, is meneer helemaal weg van
![]()
Hoe verhoudt zich dat tot de Jan de Bouvrie collectie?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das dat nieuwe biologische behang van Max Havelaar, nu verkrijgbaar bij de GAMMA
Zelfde prijsklasse, in weze hetzelfde eigenlijk. Die Max Havelaar collectie is alleen biologisch omdat Jan er z'n toiletpapier voor gebruikt. Ná gebruik that is...quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe verhoudt zich dat tot de Jan de Bouvrie collectie?
Ah, ik zie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zelfde prijsklasse, in weze hetzelfde eigenlijk. Die Max Havelaar collectie is alleen biologisch omdat Jan er z'n toiletpapier voor gebruikt. Ná gebruik that is...
Ware liefde.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Billy lag op de rugleuning van de bank en kotste net de helft van zn rauwe maal er weer uit.
Het lag keurig op zijn staart![]()
Ik wilde een stukkie keukenrol pakken, maar toen wilde Billy meelopen naar de keuken en ik wilde die kots niet op mn bank dus ik pakte het zo in mn handen , lekker warm![]()
Huuuu.
Ook een happie?quote:
Kots op zich is niet erg...maar warme kotsquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:13 schreef oh-oh het volgende:
Billy lag op de rugleuning van de bank en kotste net de helft van zn rauwe maal er weer uit.
Het lag keurig op zijn staart![]()
Ik wilde een stukkie keukenrol pakken, maar toen wilde Billy meelopen naar de keuken en ik wilde die kots niet op mn bank dus ik pakte het zo in mn handen , lekker warm![]()
Huuuu.
Haha jaquote:
Oei, da's minder goed nieuws.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Alleen met Martin's duim gaat het minderer zit nog een infectie onder z'n nagelriem en het is nu uitgebreid, nog witter (van de infectie) en roder eromheen geworden, plus het zit onder z'n nagel
Net de HAP gebeld, zij vinden het niet erg genoeg
Ik kan dat zo niet uitstaan. Nou moet ie morgenochtend bellen naar de huisarts en daar terecht, hij had al een afspraak omdat we het er niet mooi uit vonden zien, maar dat is nu dus erger geworden. Nougoed. Ik zei ook al, als ze je willen opnemen, vraag dan gewoon gelijk of ze je opnemen in het Erasmus op de plastische (heb ik ook gewerkt voor een jaar), het is wel je duim!
![]()
Bah, kunnen ze het niet ff openen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Alleen met Martin's duim gaat het minderer zit nog een infectie onder z'n nagelriem en het is nu uitgebreid, nog witter (van de infectie) en roder eromheen geworden, plus het zit onder z'n nagel
Ik kan dat zo niet uitstaan. Nou moet ie morgenochtend bellen naar de huisarts en daar terecht, hij had al een afspraak omdat we het er niet mooi uit vonden zien, maar dat is nu dus erger geworden. Nougoed. Ik zei ook al, als ze je willen opnemen, vraag dan gewoon gelijk of ze je opnemen in het Erasmus op de plastische (heb ik ook gewerkt voor een jaar), het is wel je duim!
![]()
Yumi, toen ze leerde zinderlijk te worden en diep in slaap was: bank+ mijn kleding.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kots op zich is niet erg...maar warme kots![]()
Zo heb ik ooit Muis es opgetild, omdat ie dreigde te gaan plassen op de vloerbedekking en ik was zo snel van geest om te bedenken dat mijn kleding en ik zelf makkelijker schoon te maken waren
ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
![]()
En daar denk je nu aan? Doet het niet klopklopbonkbonkAUWAUW!?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,![]()
morgen maar weer eens in de biotex dippen
Lekker bankhangen is dat. De hele avond alquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:20 schreef oh-oh het volgende:
Ah, Greys is nog niet terug dus?
Nok, wat een kekke bank, echt een koopje, ik ben ook nog steeds zo blij met de mijnes!
Wat heb jij nu voor een vloer???
Ik was boodschappen doen, eerst bij de Super, toen bij de Aldi, en bij de Aldi deed die kassaknakker iets verkeerd waardoor al mn spullen opnieuw gescand moesten worden![]()
Oh joy![]()
Alles weer uit de kar, onhandig gedoe![]()
Maar we kunnen er weer een week tegen aan![]()
Barbaaf, alles af gekregen ?
Wij hebben er twee. Zo'n enorm effect heeft het bij ons nou ook weer niet. Maar dat is ook voor iedere kat anders. Ik ruik het wel als ik er heel dichtbij sta, maar ik ben een beetje raarquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Zooooooo
Dit ging stukken beter! Alleen even spartelen toen we naar buiten gingen, maar eenmaal in de auto lag Boor los op schoot zonder dat ik hem vast hoefde te houden. Toen gewoon op de arm naar de DA gelopen, met één hand de deur open enzo, ging prima. En in de wachtkamer zat een herder en een enorme bulldog en Boor ging er rustig naast zitten bij mij op schoot![]()
De DA zei 'Zo! Da's nogal een verschil. En hij oogt een stuk frisser'
Het was wel nog steeds een muts - vond ook Maes - want ik moest alles weer zelf aangeven. 'Zullen we een Feliway stekker proberen?'. Dat vond ze een goed plan. 'Zullen we een huidschraapseltje maken?'. Ja dat vond ze ook wel wat... 'of zullen we nog even afwachten?'. Ja dag, steek dat afwachten maar ergens waar het donker is![]()
Borie blij, ik blij, Maes blij.
Dit was wel geslaagd zo! En over tien dagen de uitslag.
Overigens, wie heeft die Feliway stekker ook wel eens gehad? Want hij zit nu gelukzalig op zijn krabpaal naast die stekker. Waar hij normaal nooit zitKlopt het dat je niets hoort of ruikt van dat ding? Ik vroeg me al af of hij wel aan stond.
alleen als je het aanraaktquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daar denk je nu aan? Doet het niet klopklopbonkbonkAUWAUW!?
Maar dan moet je er toch last van hebben als je schoenen aan hebt? Lijkt mij.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alleen als je het aanraakthet is niet een opgezwollen pus-festijn ter grootte van een tennisbal
, maar hij is rood en pijnlijk bij aanraken
Ja, ik vertrouw 't ook echt voor geen meter.quote:
Daar is de HAP blijkbaar niet voor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bah, kunnen ze het niet ff openen?
Oh lekker!quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ohja, das waar, doet me er aan denken, mijn rechterteen, waar ze in gesneden hebben, is gaan ontsteken,![]()
morgen maar weer eens in de biotex dippen
Koorts doet het altijd goed in dit soort verhalenquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik vertrouw 't ook echt voor geen meter.Mja.
[..]
Daar is de HAP blijkbaar niet voor.Ik had dat idd ook, lekker openmaken en dan goed verbinden. Maargoed, das blijkbaar niet hun prioriteit ofzo.
Morgen dus, ik heb 'm ook op het hart gedrukt dat als hij vannacht wakker wordt van de pijn dat hij me wakker moet maken en we dan naar het ziekenhuis gaan. Als dat niet zo is gaat hij morgen bellen naar de huisarts en daar iets eisen, antibiotica weer en het openmaken ofzo, en als ie opgenomen moet worden dan moet er iig een plastisch chirurg naar kijken, want het is echt een forse infectie.
Zo, zuster Merel heeft gesproken.
wel, maar die heb ik nu dan ook niet aanquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar dan moet je er toch last van hebben als je schoenen aan hebt? Lijkt mij.
rood, pijnlijk, gezwollen, toch wel ontsteking?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh lekker!Infectie bedoel je denk ik?
Iedereen haalt die begrippen altijd door elkaar![]()
Idd biotex en schoon houden, niet met je vieze vingers aan zitten!![]()
en met mijn schone vingers?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef Enfermera het volgende:
niet met je vieze vingers aan zitten!![]()
Ja, ik weet het. Wij zijn te eerlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koorts doet het altijd goed in dit soort verhalen
Ontsteking is een normale reactie van je lichaam, kan ook gewoon binnen je lichaam plaatsvinden, hoeft niet per se op een vreemde stof van buitenaf. Bijv. een blauwe plek, die kan ook pijnlijk, rood en gezwollen zijn. Een infectie is echt een bacterie of een virus wat inderdaad gaat rommelen waardoor je de symptomen dolor (lokale pijn), calor (lokale warmte), tumor (lokale zwelling) en rubor (lokale roodheid) krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel, maar die heb ik nu dan ook niet aan![]()
[..]
rood, pijnlijk, gezwollen, toch wel ontsteking?
Lang leve wiki!quote:Er bestaat wel eens de neiging om ontsteking en infectie door elkaar te halen, maar niet alle infecties gaan gepaard met ontsteking en lang niet alle ontstekingen worden veroorzaakt door infectie. Zo is een steriele ontsteking een ontsteking die niet wordt veroorzaakt door een organisme (maar door bijvoorbeeld mechanische overbelasting zoals een slijmbeursontsteking in het spectrum van RSI).
Mag je er lekker mee in wroeten enzoquote:
vetquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mag je er lekker mee in wroeten enzo![]()
Ik lees dat al niet meer en ga mee in het taalgebruik van het niet medische volk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Wij zijn te eerlijk.Ga ik dus ook niet meer doen volgende keer
[..]
Ontsteking is een normale reactie van je lichaam, kan ook gewoon binnen je lichaam plaatsvinden, hoeft niet per se op een vreemde stof van buitenaf. Bijv. een blauwe plek, die kan ook pijnlijk, rood en gezwollen zijn. Een infectie is echt een bacterie of een virus wat inderdaad gaat rommelen waardoor je de symptomen dolor (lokale pijn), calor (lokale warmte), tumor (lokale zwelling) en rubor (lokale roodheid) krijgt.
[..]
Lang leve wiki!
[..]
Mag je er lekker mee in wroeten enzo![]()
quote:
Nee kloptquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees dat al niet meer en ga mee in het taalgebruik van het niet medische volk.
Want de term ontsteking is zo ingeburgerd, die krijg ik niet meer eruit (geslagen). Maar je hebt helemaal gelijk.
Net als bij tumor. Denkt iedereen meteen aan kwaadaardig. Terwijl het gewoon (zoals jij al zegt) 'zwelling' betekent, kan net zo goed goedaardig zijn. En goedaardige tumoren op een verkeerde plek kunnen soms veel meer problemen opleveren dan sommige kwaadaardige tumoren.
[einde college]
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Bamba het volgende:
Hallo!! Wat een ziekenboeg hier! Beterschap allemaal!
Ik heb voor 2 april een afspraak bij de internist/ endocrinoloog (dank je Strega!) voor het behandelplan van 4x daags insuline te gaan spuiten of eventueel een insulinepomp ivm onze kinderwens!
ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!quote:
Een pomp schijnt daar zo goed bij te zijn. Veel meer regelmatige afgifte is veel beter voor je eitjes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!
Wat goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Bamba het volgende:
Ik heb voor 2 april een afspraak bij de internist/ endocrinoloog (dank je Strega!) voor het behandelplan van 4x daags insuline te gaan spuiten of eventueel een insulinepomp ivm onze kinderwens!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:54 schreef Bamba het volgende:
Volgensmij is het idd handiger ja, die regelt het toch beter dan dat je zelf kanquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
ja eindelijk hè!! Heb al wat informatie opgezocht over de pomp en het lijkt me zeker wat voor tijdens de zwangerschap sowieso! Maar wel eng, whahaha!!
Ja precies, elke keer dat spuiten is ook niksquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef Bamba het volgende:
De pomp lijkt mij eigenlijk ook superhandig! Ik heb namelijk ook veel problemen met het spuiten in m'n benen. Veel pijnlijke plaatsen, de insuline die brandt..Niet echt ideaal dus!
Jaa, zeker.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:08 schreef Bamba het volgende:
Wat spannend voor je vriendin Enfermera!! En willen jullie ook al snel een kindje?
Er rammelt nog niks bij jou?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vraag me wel es af of ik uberhaupt eierstokken heb
Nopequote:
Als jij en je man daar allebei gelukkig mee zijn is het goed toch? Heb je veel last van vragen wanneer jullie aan kinderen gaan beginnen? Die vragen hadden wij al zelfs en ik was 23 toen ik zwanger werdquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope![]()
Leuk van een ander, maar ik zie mezelf nog niet als moeder
Jup...en m'n moeder ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:25 schreef Bamba het volgende:
[..]
Als jij en je man daar allebei gelukkig mee zijn is het goed toch? Heb je veel last van vragen wanneer jullie aan kinderen gaan beginnen? Die vragen hadden wij al zelfs en ik was 23 toen ik zwanger werd
PDF erg hè, die bemoeials! Alsof je alleen daarom zou trouwen!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup...en m'n moeder ook![]()
Vooral toen we net getrouwd waren (ik was toen 24) en ik een jaar later nog niet zwanger was.
Nou, dan zou het bij ons wel niet willen lukken
Joah, ik denk dat dat niet zo'n probleem is gezien mijn beroepquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Bamba het volgende:
Hopelijk vind je na je afstuderen snel een baan dan!! Rammelende eierstokken kunnen erg vervelend zijn af en toe als het nog niet kan
Iddquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:34 schreef Bamba het volgende:
[..]
PDF erg hè, die bemoeials! Alsof je alleen daarom zou trouwen!
Nouja zegquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vooral toen we net getrouwd waren (ik was toen 24) en ik een jaar later nog niet zwanger was.
De familie valt wel mee, maar ik woon in een gehucht hequote:Op donderdag 4 maart 2010 23:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja zegDas wel heel erg! Alsof je gelijk moet gaan fokken als je getrouwd bent?!
![]()
Gelukkig heb ik niet zulke familie, beide kanten.
Ohja. Sociale controle enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De familie valt wel mee, maar ik woon in een gehucht he
Trustenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga lekker slapen mensenWas een kort nachtje afgelopen nacht! Even lekker bijslapen!
En en: Ik kan 5 dagen uitslapen!![]()
luxepaaaaaaaaaard
Iddquote:
En dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Loveless85 het volgende:
20 minuten
Is meneer I. jarigquote:
Alsof oma zijn de ultieme taak in je moeder d'r leven zou zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd![]()
En ze vinden m'n moeder zielig, dat ze nog geen oma is.
M'n moeder had ook nooit kinderen gehad als m'n vader niet (letterlijk) had doorgedrukt.
Wel van kipfiletquote:
Mwah ik zat meer te denken aan wat klassiekere vogels. Statige beesten. Zien er heel wijs uit enzoquote:
quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik zat meer te denken aan wat klassiekere vogels. Statige beesten. Zien er heel wijs uit enzo
Euhmmm...nee, volgens mij niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah ik zat meer te denken aan wat klassiekere vogels. Statige beesten. Zien er heel wijs uit enzo
Hmm.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhmmm...nee, volgens mij niet.
Al stoppen we wel direct zodra ie een ooievaar spot, dan moeten er foto's gemaakt worden
Doe dan maar van Beyonceeeej, die vindt ie leuker denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hmm.
Zal ik wat plaatjes opsturen van een andere mooie vogel? Wie weet heeft dat toch ook zijn interesse
Mwah, hij moet een beetje échte natuur leren waarderenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Doe dan maar van Beyonceeeej, die vindt ie leuker denk ik
Hihi hoe herkenbaarquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
^^quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
ING GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Ieks hoe komt dat dat zo krap is?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:38 schreef ferrari_rood het volgende:
paniek in de tent
* ferrari_rood en vriend krijgen op 29 maart de sleutel van het nieuwe huis. Op 31maart moeten ze uit hun huidige woning
Heb al tegen mijn ouders gezegd dat ik weer even thuis kom wonen.
Je moet wel geintroduceerd worden tch bij ad hoc of haal ik iets door elkaar?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Oh Ynske en Nok, jullie moeten beiden eens op deze site kijken: AdHoc
Goedkope woon- en werkruimte antikraak!
Daar huurt die buurjongen van me zijn atelier bij!
Ja nou, dat moet niet zo moeilijk te regelen zijn toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet wel geintroduceerd worden tch bij ad hoc of haal ik iets door elkaar?
Ik ben benieuwd wat je van t einde vindtquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:51 schreef DeZwabber het volgende:nog maar een paar bladzijdes te gaan in kamainokata
een enorme anticlimax zekerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van t einde vindt
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van donderdag 4 maart 2010
002. 350 tombolafan
004. 276 Loveless85
018. 181 Greys
038. 116 Ml-etje
072. 088 Ingetje79
086. 074 JJH
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:44 schreef oh-oh het volgende:
Happy husband Bday Ing![]()
Ik wil weten wat dat kado nu is
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh DirkH....hij heeft een rondleiding door de Warsteinerfabriek gekregen inclusief een overnachting in het Warsteinerhotel.
Uiteraard onder liefdevolle begeleiding van ikke en z'n beste vriend gaat ook mee.
Ik vind het zo leuk bedacht van mezelf
het was allemaal een droom! of toch niet? of toch wel !?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja zal ik t ff spoileren?
Lees m nou maar gewoon ff uit
Je moet gewoon iemand kennen die er ook bij huurt en die je wil introduceren.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, dat moet niet zo moeilijk te regelen zijn toch?
Al dat antikraak heeft toch ondertussen ook jaaaaaaaren aan wachtlijsten dacht ik? Buiten dat systeem dat je je er niet ff zo kan inschrijvenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Naja, als je dat echt graag wil dan lukt je dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je moet gewoon iemand kennen die er ook bij huurt en die je wil introduceren.
Dat hangt er dus vanaf
Nope, ik hoorde gisteren van een meisje dat ze er zelfs om huurders verlegen zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Al dat antikraak heeft toch ondertussen ook jaaaaaaaren aan wachtlijsten dacht ik? Buiten dat systeem dat je je er niet ff zo kan inschrijven
We geven tips héquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
Nou en anders kijken ze niet op die site.
Laat maar Nok en Yns
Oh ok, dan is het zeker wel een goeie optie. Collega van me had zoiets in Den Haag, echt supergrote woonruimte voor een paar grijpstuiversquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nope, ik hoorde gisteren van een meisje dat ze er zelfs om huurders verlegen zitten.
Hier in Maastricht that is.
Heel veel leegstand tegenwoordig he
Ja ik raad het ze ook maar weer af dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We geven tips héin combi met de link kunnen ze zelf bepalen of het haalbaar is of niet.
Paar jaar geleden was het dramatisch.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het zeker wel een goeie optie. Collega van me had zoiets in Den Haag, echt supergrote woonruimte voor een paar grijpstuivers![]()
Maar dacht dat hier in Rotterdam het wel lang wachten was op zoiets, maar het verschilt natuurlijk ook per regio, das best logisch
Dag lieve Maes!!!! Wat goed dat je meeging gister met die muts!quote:
Tjah het enige risico is dat je er op korte termijn ineens uit moet, maar als je dan iets van vrienden of ouders achter de hand heb is het zeker even erg goedkoop wonen. En het is soms niet echt ideaal qua voorzieningen, die collega zat in oud schoolgebouw bv, dus geen kabel-TV aansluiting oid. Maar goed, dan neem je Digitenne, ben je ook klaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Paar jaar geleden was het dramatisch.
Maar kraken is nu echt helemaal verboden, en daardoor is er ook nog meer aanbod schijnbaar.
Plus dat er door de economische malaise echt overal meer leegstand is.
Ik baal dat ik een koophuis heb, anders ging ik ook wel ff een paar jaar zo wonen hoor
quote:Hiep, hiep, hoera!
zooplus is vandaag drie jaar geworden!
Om dit groots te vieren en u, als klant, te bedanken voor de afgelopen 3 jaar hebben wij bij zooplus de komende 2 weken 3 super acties bedacht. Vandaag beginnen we meteen met 10% korting op ALLES de hele dag!
Vul bij de kassa de code:
3JAAR
in het veld "tegoedbon" in en klik op "inlossen". U krijgt dan automatisch 10% korting op uw gehele bestelling.
Let op: 10% korting op alles geldt alleen maar vandaag!
Neem ook een kijkje in onze verjaardagswereld met een hoop speciale verjaardagsaanbiedingen!
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het zeker wel een goeie optie. Collega van me had zoiets in Den Haag, echt supergrote woonruimte voor een paar grijpstuivers![]()
Maar dacht dat hier in Rotterdam het wel lang wachten was op zoiets, maar het verschilt natuurlijk ook per regio, das best logisch
Oh dat laatste wist ik sowieso niet. Ik moet me er gewoon ook niet mee bemoeienquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Rotterdam bedoelde ik ook voor Nok, en zakelijk en wonen zijn twee verschillende afdelingen bij Ad Hoc he
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat laatste wist ik sowieso niet. Ik moet me er gewoon ook niet mee bemoeien![]()
Je wist het toch begin februari? Dan was het feb. maart april geweest?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens het huurcontract hebben wij 3mnd opzeg termijn. Dat zou inhouden tot 1 juni. Ze bieden ons nu dit of 3mnd dubbele huur. Dan kiezen we toch liever voor dit.
Ik had de indruk dat het voor Nok dr idee niet veel uitmaakt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt denk ik ook beetje aan wat voor zaak je hebt. Als je iets hebt waar uitstraling belangrijk is en je veel klanten ontvangt wil je sowieso geen antikraak denk ik, is het meer puur echt waar je zelf werkt is het weer ideaal
Mss kunnen ze heel ouderwetsch ook alleen per de eerste van de volgende maand opzeggen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je wist het toch begin februari? Dan was het feb. maart april geweest?
Is dat ook niet te overzien of wilden ze niet helpen?
Hmm ja wij zijn verwendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mss kunnen ze heel ouderwetsch ook alleen per de eerste van de volgende maand opzeggen?
Hier kon dat gewoon per dag gelukkig.
Dat is echt helemaal super!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik was wel verbaasd daarover hoor, hoe flexibel dat hier was!
Ik kon gewoon per de derde opzeggen voor de derde van de maand er op bij wijze van![]()
En ik kocht van dezelfde woningvereniging als waar ik bij huurde, dus uiteindelijk heb ik de sleutel van het gekochte appartement ook eerder gekregen zonder dubbel te moeten betalen
Oh ik had echt geen zin om 2 keer de hele zooi te verhuizenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij wisten het in februari. Dan zouden het eigenlijk de maanden maart/april/mei zijn dus per 1 juni er helemaal uit. Ze zijn hier niet zo soepel. Maar goed mijn ouders wonen 5min van mijn werk vandaan. Het is alleen even veel sjouwen en opslaan.
Je hebt toch altijd veel van die architectuur-studenten die je huis graag willen zien? Ik zou gewoon zeggen; prima; eerst die 5 dozen voor me naar mn ouders sjouwen en dan mag je alles zien (van het huisquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij wisten het in februari. Dan zouden het eigenlijk de maanden maart/april/mei zijn dus per 1 juni er helemaal uit. Ze zijn hier niet zo soepel. Maar goed mijn ouders wonen 5min van mijn werk vandaan. Het is alleen even veel sjouwen en opslaan.
edit alleen per de 1e van de maand inderdaad.
Waar we nu zitten is het 1 maand op zeg termijn. Ook weer per de 1e.
Volgens mij rammelen zijn eierstokkenquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Euhmmm...nee, volgens mij niet.
Al stoppen we wel direct zodra ie een ooievaar spot, dan moeten er foto's gemaakt worden
Dan moeten ze wel eerst 20km rijdenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je hebt toch altijd veel van die architectuur-studenten die je huis graag willen zien? Ik zou gewoon zeggen; prima; eerst die 5 dozen voor me naar mn ouders sjouwen en dan mag je alles zien (van het huis)
Scheelt weer
Heb ze gelijk gemaildquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:14 schreef oh-oh het volgende:
Niet geschoten is altijd mis he!quote:
Precies. In Schiedam is er verschrikkelijk veel leegstand. Je weet maar nooit. Het kan best zijn dat de organisatie in Rotterdam ook Schiedam onder beheer heeft.quote:
Ohhh wat leuk!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:39 schreef Bamba het volgende:
Enfermera, ik heb al een zoontje van bijna 3 jaar idd! En ik wilde graag altijd een tweede, maar mijn vriend was daar altijd op tegen en nu sinds een paar dagen is hij om.
Of dat ze weten waar je wel wezen moetquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Precies. In Schiedam is er verschrikkelijk veel leegstand. Je weet maar nooit. Het kan best zijn dat de organisatie in Rotterdam ook Schiedam onder beheer heeft.
quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dag lieve Maes!!!! Wat goed dat je meeging gister met die muts!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop het, een lekker dikkertje moet het worden
De ruimte precies onder ons huis staat leeg. Die zouden we best willen natuurlijk. Maar de prijs die de eigenaar denkt te vangen is veeeel te hoog. Dus alle tips zijn welkom.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik hoop het, een lekker dikkertje moet het worden
Wat 'n muts die verpleegkundigequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:04 schreef Enfermera het volgende:
Nou, the story continues....
Martin had vanochtend de huisarts gebeld en was daar langs geweest. Ze hadden een gaatje in z'n nagel gemaakt om de boel al wat te ontlasten, maar hij moest toch door naar de SEH. Hij belde mij daarover, en ik ben snel gaan douchen en ook naar de SEH gegaan. Gelukkig nog op tijd voordat alles ging gebeuren enzo. Er was een foto gemaakt om te kijken of het bot aangetast was, dat was gelukkig niet zo.![]()
Maarja. De arts kwam toen langs, zijn nagel moest eraf om dat het daaronder ook lekker geïnfecteerd was. Hij werd lokaal verdoofd en dat ding werd eraf gerukt, ff schoongemaakt en ook bij z'n knokkel zat een beetje viezigheid wat weg was gehaald.
Er werd ook een kweekje gemaakt en hij heeft nu weer een antibioticakuur.
De verpleegkundige kwam 'm later inpakken, deed er een vet gaasje op zonder handschoenen.Dus daar zei ik wat van: moet je dat niet met handschoenen doen? Hij: nee, ik raak de wond niet aan. Ik: maar het is wel het primaire verband.
Daar zei ie niks op. Ohhhhh, daar kan ik echt pislink om worden.
Heb er verder maar niks over gezegd.
Wel wat handschoenen gejat.![]()
Hihi.
Kijk, dat is nou 'ns een verpleegsterquote:Dus ja, nu kan ik nog weer voor mijn mannetje zorgen, want hij zit nu met z'n hand in een mitella en kan niks.
Zijn idee; vanavond gewoon even blowen, dan heeft ie helemaal geen last meer van de pijn
Dus ik ga vanavond mn eerste joint draaien, want hij kan dat nu niet![]()
![]()
Ja doei, jij had post 300quote:Op vrijdag 5 maart 2010 @ 13:30 schreef DeZwabber het volgende:
zeg enfermera, haal gewoon een waterpijpje voor die gast zeg
das veel makkelijker
edit:
he jij daar beneden, nieuw topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |