Een Dante's Inferno kloon en één of andere stink RPGquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Majin in de OPKoning Tain
Maar, wat zijn die eerste twee games
FFXIII is alweer oud joh. Ik wacht alweer met smart op versusquote:
Wat is het verschil nou?quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
FFXIII is alweer oud joh. Ik wacht alweer met smart op versus
Ah, budgettitels dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Een Dante's Inferno kloon en één of andere stink RPG
XIII is main Final Fantasy. Versus speelt zich wel binnen dat universum af, maar is (zeer waarschijnlijk) real time en komt van de makers van Kingdom Hearts. Setting is (denk ik) donkerder en minder vrolijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is het verschil nou?Ik heb er weinig van meegekregen
Geen idee, SE wil niets zeggen over versusquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is het verschil nou?Ik heb er weinig van meegekregen
Oh, dat zou leuk zijn. Maar hoe lang laat dat nog op zich wachten dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
XIII is main Final Fantasy. Versus speelt zich wel binnen dat universum af, maar is (zeer waarschijnlijk) real time en komt van de makers van Kingdom Hearts. Setting is (denk ik) donkerder en minder vrolijk.
2011. Ik verwacht op de komende E3 (juni?) de eerste echte info over Versus.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat zou leuk zijn. Maar hoe lang laat dat nog op zich wachten dan?
Oooh. Dan koop ik XIII gewoon zondagquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2011. Ik verwacht op de komende E3 (juni?) de eerste echte info over Versus.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Een Dante's Inferno kloon en één of andere stink RPG
Nou ja, ik zie het tegen die tijd welquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, SE wil niets zeggen over versus
Dus of ze verhaallijnen gaan kruizen, dat wordt afwachten?
Dat duurt nog wel even. Zeker als microsoft nog eens met een zak geld is gaan rammelen om het ook op de xbox te gaan ontwikkelen. maar dat horen we vanzelf welquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooh. Dan koop ik XIII gewoon zondagDan zie ik wel wanneer Versus komt.
Daarom.quote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even. Zeker als microsoft nog eens met een zak geld is gaan rammelen om het ook op de xbox te gaan ontwikkelen. maar dat horen we vanzelf wel
Die komt naar de Wii.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Daarom.Is er ook al wat bekend rond KH3?
Stap 1: zorg dat je minimaal 65 euro op je pinpas hebt staan.quote:
Wedje leggen? S-E brengt hun grootste franchises altijd naar de populairste consoles. Zie DQIX DS en DQX Wii. Dat FFXIII op de PS3 uitkomt is omdat deze begonnen is als PS2 titel. Ze waren ook maar wat blij dat MS geld gaf om de game ook op de 360 uit te brengen, nu is de afzetmarkt verdubbeld.quote:
Heb hem voor 36 pondquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stap 1: zorg dat je minimaal 65 euro op je pinpas hebt staan.
Stap 2: loop (of fiets, rij, vlieg, vraag oid) naar de dichtsbijzijnde winkel die ps3 games verkoopt.
Stap 3: pak heavy rain uit het schap.
Stap 4: loop de winkel uit.
Stap 5: loop de winkel weer in om te betalen, maar alleen als t alarm af ging, zo niet, gewoon doorlopen.
Stap 6, vervoer je zelf weer naar huis.
Stap 7: Speel heavy rain!
Zo moeilijk is t niet, hop, snel nou!
Dankjewelquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Stap 1: zorg dat je minimaal 65 euro op je pinpas hebt staan.
Stap 2: loop (of fiets, rij, vlieg, vraag oid) naar de dichtsbijzijnde winkel die ps3 games verkoopt.
Stap 3: pak heavy rain uit het schap.
Stap 4: loop de winkel uit.
Stap 5: loop de winkel weer in om te betalen, maar alleen als t alarm af ging, zo niet, gewoon doorlopen.
Stap 6, vervoer je zelf weer naar huis.
Stap 7: Speel heavy rain!
Zo moeilijk is t niet, hop, snel nou!
Met mijn methode had je m misschien wel gratis gehadquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:50 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb hem voor 36 pondmoet alleen ietsje langer wachten
Was meer een 'Nee toch' omdatquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 09:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wedje leggen? S-E brengt hun grootste franchises altijd naar de populairste consoles. Zie DQIX DS en DQX Wii. Dat FFXIII op de PS3 uitkomt is omdat deze begonnen is als PS2 titel. Ze waren ook maar wat blij dat MS geld gaf om de game ook op de 360 uit te brengen, nu is de afzetmarkt verdubbeld.
Lichtelijk offtopic, maar ken je No More Heroes, Madworld, Dead Space Extraction en House of the Dead?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Was meer een 'Nee toch' omdatdan omdat je zou liegen. Ik geloof je wel. Maar ffs, de wii?
Ik vnd het dus echt geen wiispel. Dat vind ik blij en roze en niet. Dit.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lichtelijk offtopic, maar ken je No More Heroes, Madworld, Dead Space Extraction en House of the Dead?De Wii is meer dan Wii Fit, Mario Kart en Babyz Party
Van mij mag een game als KH wel op de PS3 komen trouwens, graphics zijn dan 'ietsje' beter... Voor DQX maakt dat niet zoveel uit, maar voor KH wel. Niet dat ik KH ga spelen trouwens, poepgame.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, budgettitels dus
[..]
XIII is main Final Fantasy. Versus speelt zich wel binnen dat universum af, maar is (zeer waarschijnlijk) real time en komt van de makers van Kingdom Hearts. Setting is (denk ik) donkerder en minder vrolijk.
Moet hier toch ff op reageren. Die titels die je noemt zijn leuke titels, maar echt niet meer dan dat. Het zijn trouwens twee on-rails shooters (quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lichtelijk offtopic, maar ken je No More Heroes, Madworld, Dead Space Extraction en House of the Dead?De Wii is meer dan Wii Fit, Mario Kart en Babyz Party
Van mij mag een game als KH wel op de PS3 komen trouwens, graphics zijn dan 'ietsje' beter... Voor DQX maakt dat niet zoveel uit, maar voor KH wel. Niet dat ik KH ga spelen trouwens, poepgame.
Ken ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ga Dead Space Extraction maar eerst spelen voordat je het afdoet als 'on-rail shooterquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:05 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Moet hier toch ff op reageren. Die titels die je noemt zijn leuke titels, maar echt niet meer dan dat. Het zijn trouwens twee on-rails shooters () en dan nog twee spellen met vage kleuren (
).
Dat haalt het echt niet bij spellen als Uncharted 2, FFXIII, Killzone 2 en LittleBigPlanet.
De Wii is een leuk apparaat, maar steekt als gameconsole echt af bij PS3/X360. Alleen Super Mario Galaxy past wat mij betreft in het rijtje 'echt' goede spellen.
Maargoed, dat terzijde, dit weekend weer Heavy Rain spelen
Pfoe, lastig. Kingdom Hearts is op papier het beste idee ooit. Je pakt de tofste Disney figuren en de bekendste S-E figuren en maakt daar een RPG van met veel magie. De game blijft alleen achter op gameplay gebied. Ik vond het onwijs onduidelijk wat nou de bedoeling was toen en de controls zijn maar vervelend (ik prefereer turnbased). Ook het feit dat je op steeds dezelfde stukken steeds dezelfde vijanden moet verslaan trek ik niet. Ik haat backtracken... Games als Metroid Prime en Ninja Gaiden heb ik daarom ook weer verkocht of weggegeven. Batman: AA doet het wel goed, eenmaal een vijand verslagen komt deze niet meer terug.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ken ik nietIs dat heel slecht?
En dat vind ik inderdaad meer wii-spelletjes.![]()
Ik vind het gewoon een PS3 spel. Vind het daar ook meer voor geschikt. Maar goed, I'll see. Waarom poepgame?
Of alleen een leeg hoesjequote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Met mijn methode had je m misschien wel gratis gehad
Oke, ik vind het wel lekker, gaat wat vlugger dan turnbased. Kwestie van smaak gok ik danquote:Op donderdag 4 maart 2010 @ 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Pfoe, lastig. Kingdom Hearts is op papier het beste idee ooit. Je pakt de tofste Disney figuren en de bekendste S-E figuren en maakt daar een RPG van met veel magie. De game blijft alleen achter op gameplay gebied. Ik vond het onwijs onduidelijk wat nou de bedoeling was toen en de controls zijn maar vervelend (ik prefereer turnbased). Ook het feit dat je op steeds dezelfde stukken steeds dezelfde vijanden moet verslaan trek ik niet. Ik haat backtracken... Games als Metroid Prime en Ninja Gaiden heb ik daarom ook weer verkocht of weggegeven. Batman: AA doet het wel goed, eenmaal een vijand verslagen komt deze niet meer terug.
hey flipquote:
Qua lengte speel je Heavy Rain makkelijk tussendoor. Aan de andere kant verdient de game de rustig voor gaan zitten speelwijze.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:57 schreef Cheiron het volgende:
Heavy Rain.. Na die spoilerklootzak in dit topic kan ik die game het eerstekomende halfjaar niet spelen. Ach, voorlopig gaat er toch een hoop tijd in Bad COmpany 2 zitten. Daarna verwacht ik HR voor 17 pond op te kunnen pikken bij cdwow of zavvi.
Zou het zonde vinden om hem nu "tussendoor" te gaan spelen
Daarom wacht ik ook: de budgetversie. Met dank aan spoilerdudes. Hopelijk dan met arc support, dan heb ik meteen een reden om te kijken of dat wat isquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:57 schreef Cheiron het volgende:
Heavy Rain.. Na die spoilerklootzak in dit topic kan ik die game het eerstekomende halfjaar niet spelen. Ach, voorlopig gaat er toch een hoop tijd in Bad COmpany 2 zitten. Daarna verwacht ik HR voor 17 pond op te kunnen pikken bij cdwow of zavvi.
Zou het zonde vinden om hem nu "tussendoor" te gaan spelen
Ik zou niet weten hoe Arc besturing toegevoegd kan worden aan Heavy Rain... Misschien door gebruik van een pointer om te inter-acten met voorwerpen, maar verder niet eigenlijk...quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook: de budgetversie. Met dank aan spoilerdudes. Hopelijk dan met arc support, dan heb ik meteen een reden om te kijken of dat wat is
Ze gaven aan dat ze dat van plan waren. En de bewegingen zoals portieren open doen etc. Nou ja, daarom wil ik dus ook zien of het wat is natuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe Arc besturing toegevoegd kan worden aan Heavy Rain... Misschien door gebruik van een pointer om te inter-acten met voorwerpen, maar verder niet eigenlijk...
Je zou de bewegingen die je nu met het pookje moet doen kunnen vervangen door de Arc.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zou niet weten hoe Arc besturing toegevoegd kan worden aan Heavy Rain... Misschien door gebruik van een pointer om te inter-acten met voorwerpen, maar verder niet eigenlijk...
Motorstorm 3 dan.quote:Insomniac’s confirmed the “Surprise Sony sequel” due to be shown on GameTrailers TV this time tomorrow is not one of its games – meaning no Resistance 3 for now.
When asked on NeoGAF if he knew what the game that was getting revealed, the developer’s community manager James Stevenson said:
Yes – but it is not a game from Insomniac.
Back in September, the first proper hint we’d get a new Resistance game came when a billboard for the game was shown, with a possible setting being New York.
But there you have it then. Nothing new on the Chimera for now, at least. The studio said it has got “more than one game” in development last night.
Dat zou kunnen, maar dan wordt het gewoon dat wat PS3-gamers verafschuwen: een Wiigame.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:10 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je zou de bewegingen die je nu met het pookje moet doen kunnen vervangen door de Arc.
Ja, eigenlijk dacht ik na die demo ook dat dit spel het prima met een Wii zou kunnen doen, even op het grafische na natuurlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:10 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je zou de bewegingen die je nu met het pookje moet doen kunnen vervangen door de Arc.
Infamous 2.quote:
Ja. Daar schreeuwt GT mee.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Is het zeker weten een sequel?
quote:Famitsu pointed out that Mikami has the image of making action games rather than shooters, to which he responded: "It will be a shooter that places importance on the good tempo and feeling of rhythm you get from playing an action game." The boss battles in particular will approach action games, he said.
Ik vind het ook prima werken met de controller moet ik zeggen, dus voor mij mag het zo blijven. Zelfs de sixaxis-functionaliteit is leuk toegepast in deze game.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat zou kunnen, maar dan wordt het gewoon dat wat PS3-gamers verafschuwen: een Wiigame.
quote:It's all about the details. At least, that's what separates a good baseball game from a great one for me. You can have solid gameplay and cool features, but if it doesn't have the look and feel of a real baseball game, it hasn't done its job. MLB '10: The Show gets many of the details right to the point that this is easily the most realistic console baseball game I've ever played.
http://ps3.ign.com/articles/107/1073732p3.htmlquote:On the field, The Show is top-notch. I absolutely love the mechanics and the battles between pitcher and batter. Little was changed, but really, little needed to be changed. Visually, this is a real stunner. Great animations, nice stadiums, the player's look and feel right. And this is as full a feature set as anyone could ask of a baseball game from the deep and engrossing Road to the Show to a ridiculously in-depth Franchise mode to Online Season Leagues. MLB 10 has it all! But it also has some issues. It's impossible to look past the poor trade AI or the odd decisions from your manager that weaken Road to the Show.
9.0 Presentation
There are a ton of nice little touches, like a catcher tossing aside his mask to field a pop fly or an infielder looking restless between pitches. Broadcast quality all around.
9.0 Graphics
Nice animations, good-looking crowds and excellent facial renders make for one pretty baseball game. The framerate dips from time-to-time, but this is otherwise a great-looking game.
8.0 Sound
Good crowd sounds and lots of customization options from walk-up music to fan cheers. The announcers drag things down quite a bit.
8.5 Gameplay
The on-field mechanics are rock solid, even if the AI makes some questionable choices. But Road to the Show and Franchise mode are also part of the gameplay experience and those need some work.
9.5 Lasting Appeal
Online leagues and several different ways to experience your MLB career make this one of the most robust baseball offerings ever.
8.9
Great OVERALL
(out of 10 / not an average)
al kwamen ze allebij tegelijk uit , dan zul je ze nog kopen jij schavuitquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oooh. Dan koop ik XIII gewoon zondagDan zie ik wel wanneer Versus komt.
quote:
Ghehe ben blij dat ik niet daar woon.. Die zijn ook overal bang voor qua videogames zeg, maar dingen als BB-guns mogen dan weer wel (in NL niet)quote:* Just Cause 2 Demo Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Germany
Goed nieuws, maar wel jammer dat ie enkel via download te krijgen is...quote:CRYSTAL DYNAMICS ANNOUNCES NEW LARA CROFT™ ADVENTURE
LARA CROFT AND THE GUARDIAN OF LIGHT™
SAN FRANCISCO, CA – March 4, 2010 – Crystal Dynamics™, a part of Square Enix Europe, today announced Lara Croft and the Guardian of Light™, a new game developed by Crystal Dynamics, which will be released via digital download in 2010.
“This is a really exciting project for Crystal Dynamics, we have created something completely new and very different to what people might be expecting,” said Darrell Gallagher, General Manager of Crystal Dynamics. “Lara Croft is such an iconic character in videogames, with Lara Croft and the Guardian of Light we have created what we believe is a truly original digital experience.”
Lara Croft and the Guardian of Light will be shown strictly “behind closed doors” at this year’s Game Developers Conference beginning on March 9th.
Crystal Dynamics is an award-winning studio located in San Francisco. Founded in 1992, the studio has created and developed key game franchises such as: Legacy of Kain™, Pandemonium™, Gex™ and most recently the Tomb Raider™ series.
Royquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:40 schreef SToRM81 het volgende:
Er komt trouwens een nieuwe Tomb Raider game aan!![]()
[..]
Goed nieuws, maar wel jammer dat ie enkel via download te krijgen is...
Om het goed te maken:quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Roy![]()
In plaats van dit ook even in het PS3 topic te plaatsen maar nee hoor. Schavuit.
Of was dat al bekend?quote:Het zijn drukke tijden voor ontwikkelaars. Ook Insomniac is goed bezig. Zo meldt James Stevenson, Senior Community Manager van de ontwikkelaar, dat ze bezig zijn met twee nieuwe titels. De studio is bekend van onder andere de Resistance-serie, maakt dat waarschijnlijk één van deze twee games Resistance 3 is.
Wat de ander is, is nog volledig onbekend. Misschien een nieuwe Ratchet & Clank? Of wordt het tijd voor een volledig nieuwe game met frisse ideeën? Stevenson zegt niet te kunnen wachten met het laten zien van waar ze mee bezig zijn, dus verwacht binnenkort meer over deze mysterieuze games en of Resistance 3 daadwerkelijk één van deze twee titels is.
Volgens mij bestond de PS3 ook nog niet toen just cause 1 uit kwam.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:45 schreef Cheiron het volgende:
Cool. Niet dat ik echt zit te wachten op Just Cause 2 (vond deel 1 ERG matig) maar hij komt in ieder geval naar de PS3. Dat is al een winst tegenover het eerste deel.
Je kunt via draad ook het internet opquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:16 schreef Ang3l het volgende:
Zeg.... misschien een HELE domme vraag, maar ik kan het zo gauw niet vinden op internet:
Ik wil een PS3 gaan kopen volgende week (FF XIII), maar ik heb geen Wifi thuis.
Kan ik dan wel het PSN op? Dat ik dan onhandig een struikeldraad moet spannen van de PC met een netwerkkabel naar de PS3 of zo? Of is het echt alleen maar wifi?
Ok, gelukkig. Thanks!quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kunt via draad ook het internet opEr zit gewoon een ethernetaansluiting op.
Nee die ga je niet leuk vinden. Ik vond het werkelijk rampzalig.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, gelukkig. Thanks!
Dan breek ik alleen m'n nek over 't kabeltje, meer niet
Zit al te marktplaatsen voor Marvel: Ultimate Alliance 1 en 2.
Marvel-fan, dus ik denk dat ik die wel leuk ga vinden :U
Het zijn echt saaie schijtgames, zelfs voor Marvel-liefhebbers.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, gelukkig. Thanks!
Dan breek ik alleen m'n nek over 't kabeltje, meer niet
Zit al te marktplaatsen voor Marvel: Ultimate Alliance 1 en 2.
Marvel-fan, dus ik denk dat ik die wel leuk ga vinden :U
quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:27 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Nee die ga je niet leuk vinden. Ik vond het werkelijk rampzalig.
Echt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Het zijn echt saaie schijtgames, zelfs voor Marvel-liefhebbers.
quote:
quote:Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix (was – £7.99/¤9.99 now – £3.99/¤4.99)
Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Echt?
Het leek me best vergelijkbaar met X-Men legends op de PS2/Xbox
Daar heb je gelijk in, ware het niet dat dat soort mensen over het algemeen Pimp My Ride zo ongeveer het hoogtepunt van games OOIT beschouwen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:04 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die het wel leuk vinden.
Not even close.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Echt?
Het leek me best vergelijkbaar met X-Men legends op de PS2/Xbox
Zuurpruim.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, ware het niet dat dat soort mensen over het algemeen Pimp My Ride zo ongeveer het hoogtepunt van games OOIT beschouwen.
Hersenloos rammen is toffig, maar goddamn, die Marvel UA games zijn gewoon niet leuk. Combo Iceman + Spider-Man = insta-win. Serieus, je kan met die twee in je team het spel bijna blind doorlopen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zuurpruim.
Die games krijgen nog best redelijke scores, en als je houdt van hersenloos rammen en Marvel, dan vind je ze ongetwijfeld leuk.
Activision is de duivelquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Not even close.
Troost je, zolang de Marvel-licentie bij Activision ligt, hoef je geen valse hoop te houden dat er misschien nog eens een goede game uit gaat komen.
Als je een comics-fan bent, kan ik je inFamous en Batman Arkham Asylum van harte aanbevelen. En God of War, maar dat spreekt voor zich.
Yup, it's the sad sad truth.quote:
Srsly, kun je enthousiast worden over één van die titels?quote:Hidden Mysteries: Buckingham Palace DS Puzzle Mar 16, 2010
How to Train Your Dragon WII Action Mar 23, 2010
Cabela's Monster Buck Hunter WII Hunting Mar 23, 2010
Bakugan: Battle Trainer DS Action Mar 23, 2010
Zhu Zhu Pets DS Simulation Mar 23, 2010
How to Train Your Dragon X360 Action Mar 23, 2010
Singularity PC Sci-Fi First-Person Shooter Jun 29, 2010
Transformers: War for Cybertron PC Sci-Fi Action Adventure Q2 2010
True Crime PC Modern Action Adventure Q4 2010
Miami Ink Temporary Tattoos PC Action TBA
History Channel: Digging for Truth PC Adventure TBA
Shrek (working title) PC Adventure TBA
Hidden Mysteries: Buckingham Palace PC Puzzle TBA
Call of Duty 7 (working title) PC Historic First-Person Shooter TBA 2010
Dan kies je twee anderenquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hersenloos rammen is toffig, maar goddamn, die Marvel UA games zijn gewoon niet leuk. Combo Iceman + Spider-Man = insta-win. Serieus, je kan met die twee in je team het spel bijna blind doorlopen.
Transformers: War for Cybertron. Mits goed uitgewerktquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, it's the sad sad truth.
[..]
Srsly, kun je enthousiast worden over één van die titels?
Transformers heeft zeker potentie.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Yup, it's the sad sad truth.
[..]
Srsly, kun je enthousiast worden over één van die titels?
Waarom? Andere combinaties zuigen dusdanig hard dat die ook niet tof zijn.quote:
http://twitter.com/daveepke/status/9969322007quote:Vanavond rond 21:00 word er een nieuwe PS3 game bekend gemaakt.Tot nu toe nog geen juiste ''inzendingen'' waargenomen.
Dus geen Infamous 2, Resistance 3 , LBP2, en wat is er meer genoemd. Nou ja, we gaan het zien. Het moet een vervolg zijn. Uh, heavy Rain 2, dat verwacht niemandquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://twitter.com/daveepke/status/9969322007
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3173724quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:15 schreef Cyberia18 het volgende:
De titel ''Starhawk'', het vervolg op ja ja..., duikt nu veelvuldig op.
Vorig hjaar geregistreerd
Of Lair 2? Zou het?quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3173724
Zou kunnen, natuurlijk.
Ik heb zo'n gevoel dat het weer zo'ngaat worden, maar wie weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam id : Kim the boss.
Eyepet 2 of Crash Bandicootquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus geen Infamous 2, Resistance 3 , LBP2, en wat is er meer genoemd. Nou ja, we gaan het zien. Het moet een vervolg zijn. Uh, heavy Rain 2, dat verwacht niemand
Resistance 3?quote:
Die is ook al tig keer genoemd en zou wel érg snel zijn na de vorige titels. Toch? En nee, waarom zou ik in april in A'dam zijn als het feest in Ehv gehouden wordtquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zeg Motorstorm 3, Roy. If so, trakteer jij mij straks in april op het Leidsche tot in de diepe nacht op consumptiemuntjes. Over de tegenprestatie van mijn kant hebben we het later.
Die is al hevig ontkend door Insomniac games. Ze zullen er vast mee bezig zijn, maar ze ontkennen dat het de game is die vanavond wordt aangekondigd. En die is ook al erg vaak genoemd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Moe_Szyslak het volgende:
Holly hell. Ben 1 dagje weg en het topic is vol, een nieuwe gestart en al weer op pagina 3![]()
[..]
Resistance 3?
De hoop. Wat doe je.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:35 schreef Griebus het volgende:
Ik zet mijn geld op Valkyria Chronicles 2
quote:
Sluit niets uit. Sony is eigenaar van de IP. Stel je voor: Sony Santa Monica + Heavenly Sword 2 = jizz in pants.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Maar volgens mij is die studio bezig met een multiplatformtitel. Lijkt er wel veel op:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
SSM = GoW? Ik ben niet zo thuis in die interne studio's.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sluit niets uit. Sony is eigenaar van de IP. Stel je voor: Sony Santa Monica + Heavenly Sword 2 = jizz in pants.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
SSM = GoW? Ik ben niet zo thuis in die interne studio's.
Ho ho ho ik was wat voorbarig. Jullie hebben je onlangs nog versterkt met ene kampioenenmaker genaamd Andy van der Meyde. Verdammt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is ook al tig keer genoemd en zou wel érg snel zijn na de vorige titels. Toch? En nee, waarom zou ik in april in A'dam zijn als het feest in Ehv gehouden wordt
Podver.quote:Lock And Load: Announcing The New SOCOM
Hi All,
Just wanted to share some really exciting news with you about Zipper Interactive who recently released the brilliant MAG. The guys have busy working away on the re-envisioning of a certain military franchise that they are hugely passionate about… I’m pleased to announce that an all new SOCOM is gunning its way exclusively to PS3!
So what can you expect from this thrilling new title from Zipper Interactive? While retaining the pillars of previous SOCOM games (team work, authenticity and innovative online play) this is an all new SOCOM experience created from the ground up for the PlayStation 3. You’ve never played a SOCOM game like this.
Here’s the story:
In South East Asia, a revolutionary army has seized control of a country bordering one of the world’s most vital waterways; threatening to disrupt he global economy.
Your mission is to step into the well-worn boots of the Ops Com, a NATO Operations Commander of an elite, five-man squad. You must venture deep into inhospitable jungles, city streets and crumbling urban ruins to engage an army of rebel fighters and discover their plans. Although you’re vastly outnumbered, you’re armed with the latest weaponry and your men are second to none – but do you possess the stealth, speed and tactical thinking to lead them to victory? Time is not on your side: you have just six days to complete your mission. To emerge victorious, you must lead from the front, maintain control of the situation and fight with sheer intensity.
In addition to the gripping new single-player story mode, you’ll find all of the different ways to play that you’d expect from a SOCOM title. Online, you’ll be able to do battle with other teams in matches for up to 32 players – and you can choose to play in the guise of more world-famous Special Forces units than ever before. And – as it’s SOCOM – the realism of the experience will be second to none. As always, teamwork will carry the day.
Even at this early stage the game is looking great and with a little bit of gentle persuasion the guys have kindly shared a few screenshots from the game – make sure you tune in again tomorrow as we will be unveiling, for the very first time, the EXCLUSIVE TEASER TRAILER!
Let me know what you think and of course watch this space for further intelligence!
Cheers
Richard
quote:SOCOM 4 is aiming for a Fall 2010 release date, and we're expecting to hear a lot more about the ambitious project in the months to come. Will the multiplayer feature classes and leveling? Will usable vehicles be back? Will we be able to tackle the campaign online with a group of bloodthirsty friends? So far, the team's lips are zipped.
Omg, nog een Suikoden fanquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:37 schreef Karasta het volgende:
Wat ik eigenlijk wil als fanboy is een nieuwe Suikoden potjandriedubbeltjes!!!1EINZ!
mee eensquote:
Vooral dat. Ik had echt iets verrassender verwacht. Maar om nu eerst een aankondiging te gaan aankondigen en dan met een spel dat tja, sorry, niet zo hypegevoelig is te komen...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:24 schreef Tain het volgende:
Leuke franchise dat SOCOM maar om er nu zo'n hype van te maken...
Dat klinkt als Rainbow Six. Hoe is Socom in vergelijking met RS? Misschien dat ik het toch wel interessant vind...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:38 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Socom + Singleplayer![]()
Vroeger uren in dat achterlijke bedrade headsetje commando's zitten schreeuwen![]()
Team Report Status , BREACH BANG CLEAR !!
Dat hangt er vanaf welke Socom. Vanaf Socom 3 zijn de console-versies niet boeiend geweest. Socom 2 daarentegen heb ik verreweg het meest gespeeld van alle PS2-games. Een vergelijking maken met RS is moeilijk, omdat het toch niet helemaal hetzelfde is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat klinkt als Rainbow Six. Hoe is Socom in vergelijking met RS? Misschien dat ik het toch wel interessant vind...
Okay, geen interesse dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:06 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf welke Socom. Vanaf Socom 3 zijn de console-versies niet boeiend geweest. Socom 2 daarentegen heb ik verreweg het meest gespeeld van alle PS2-games. Een vergelijking maken met RS is moeilijk, omdat het toch niet helemaal hetzelfde is.
Ik heb net een mailtje geopend van thehut met dezelfde mededelingquote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:19 schreef Kn0x het volgende:
Zavvi mailde me net dat FF13 zojuist op de post is gegaan.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
DE AANKONDIGING
[..]
Podver.Dit komt als een verrassing aan zeg.
Majin: the fallen realm.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wat is dat 3e spel in de OP![]()
Ziet er echt super tof uit
quote:
niet zo gemeen , daar kan die jongen ook niks aan doenquote:
Sinds je student af bent,ben je nooit meer onlinequote:
Die is er al hè? Maximo VS The Army Of Zin. Maximo 3, daar zal het eindelijk eens tijd voor zijn!quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:57 schreef robbolo het volgende:
Ben erg benieuwd naar de sequel. Misschien wel Maximo 2?
[ afbeelding ]
Zou tijd worden.
consoleshop.nl toen nog 49 euro inclquote:
Oow ja, die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:09 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die is er al hè? Maximo VS The Army Of Zin. Maximo 3, daar zal het eindelijk eens tijd voor zijn!
Als er via TNT post wordt bezorgd heb je 'm pas maandag. Zondag bezorgen ze niet. Heeft nog steeds iets te maken met kerk en zondag lui lekker dag.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 02:04 schreef DJ_ het volgende:
FF13 verzonden , ( consoleshop ) morgen in huis
jep via tnt maar wel vandaag gekregenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
Als er via TNT post wordt bezorgd heb je 'm pas maandag. Zondag bezorgen ze niet. Heeft nog steeds iets te maken met kerk en zondag lui lekker dag.
quote:Uw bestelling zal worden aangeboden door TNT Post onder afzender "Coolblue B.V.".
UW FACTUUR
----------------------------------------------------------------
Uw factuur vindt u in de bijlage als PDF-bestand. Dit kunt u openen met Adobe Acrobat Reader. Bewaar uw factuur zorgvuldig.
NIET THUIS?
----------------------------------------------------------------
U hoeft niet thuis te zijn, het wordt in uw brievenbus bezorgd.
Ik heb hem vanmiddag in de winkel gehaald.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem vanmiddag in de winkel gehaald.
Inclusief de PS3 met Heavy Rain.
Ik heb een PS3, eindelijk!
Mijn eigen regel voor mezelf was: Je koopt gvd pas die PS3 als FF XIII uitkomt.... en dat duuuuurde en duuuuuurde, maar ik heb me er aan gehouden!
Dus nu, na serieus meer dan een jaar (of 2?) wachten: MINE!
Ik ben heel streng voor mezelf, erg he?quote:
Wat een wilskrachtquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn eigen regel voor mezelf was: Je koopt gvd pas die PS3 als FF XIII uitkomt.... en dat duuuuurde en duuuuuurde, maar ik heb me er aan gehouden!
Gelukkig had je dat niet met GT5 want dan moest je wachten tot de PS4quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Was dat met korting ofzo of de normale prijs?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
FF 13 trouwens voor 49,- gehaald bij FRS vanmiddag
Korting met ANWB pasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Was dat met korting ofzo of de normale prijs?
Dit ontgaat me even volledig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Weet iemand trouwens hoe het met GTA episodes of Liberty City zit voor de ps3 ?
Er mocht namelijk laatst een DLC van ea niet op disc worden uitgebracht omdat die ook in de Psn store werd aangeboden. Toen moest ik gelijk aan gta denken. Ik hoop toch dat er een disc versie uitkomt.
Onze Spank vliegt morgen naar Londen voor die gamequote:Op zondag 7 maart 2010 11:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Mogguh.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef Cheiron het volgende:
Fallout: hebben!
Volgens mij ben ik de enige persoon op aarde die niet hyped is voor Red Dead Redemption..
Als je original Fallout had gezegd had het ook zo kunnen zijn. Ben niet echt hyped. Volgens mij meer van hetzelfde!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Eerste screens New Vegas:
url=http://www.imgxc.com/fullimage/b9NoCw.jpg][ afbeelding ][/url] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
De textures.
Ander team dan Bethesda. Wordt zeker een betere game op verhaal, grijze keuzes en rpg-gebied. You should be hyped!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Als je original Fallout had gezegd had het ook zo kunnen zijn. Ben niet echt hyped. Volgens mij meer van hetzelfde!
De studio achter Alpha Protocol toch? Not a good sign. En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ander team dan Bethesda. Wordt zeker een betere game op verhaal, grijze keuzes en rpg-gebied. You should be hyped!
Serieus?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:11 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ander team dan Bethesda. Wordt zeker een betere game op verhaal, grijze keuzes en rpg-gebied. You should be hyped!
Ah,... en eensquote:Op zondag 7 maart 2010 17:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De studio achter Alpha Protocol toch? Not a good sign. En dat is nog zacht uitgedrukt.![]()
Oblivion was matigheid? De speech van Martin Luther King was matig. Oblivion is gewoon cool!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef Gamer_V het volgende:
Beter teken dan toen Bethesda bekend maakte aan Fallout te gaan werken. Oblivion was matigheid.
quote:NotoriousRoy
NotoriousRoy
Level
7
Trophies
300
quote:Op zondag 7 maart 2010 17:57 schreef WSquater het volgende:
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
Red Dead Redemption!!!
aaaaah!!:
![]()
FINAL FUCKING FANTASY DANquote:Op zondag 7 maart 2010 18:30 schreef Sony360wii het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet White knight chronicles moet halen, Ik ben een gigantische JRPG fan
FFXIII en Star Ocean > WKCquote:Op zondag 7 maart 2010 18:30 schreef Sony360wii het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik wel of niet White knight chronicles moet halen, Ik ben een gigantische JRPG fan
SO4 heb ik al gespeeld en ik krijg mijn FF13 CE.dinsdag.quote:
GOTU.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Ik kreeg net deze tip van iemand:
Nog niet uit.
2008 beldequote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Nog niet uit.
vind nog steeds dat dat kereltje er uit ziet alsof die in de game is geplakt , dat hele model ziet er bizat slecht uit in verhouding met de omgeving en dat beestquote:Op zondag 7 maart 2010 18:35 schreef Ang3l het volgende:
Nog niet uit.
Ja, kwam ie je de toekomst voorspellen?quote:
Voorspelling over 2012? Blijkt een foutje te zijn, heb je ze dat verteld?quote:
Minpuntjesquote:Op zondag 7 maart 2010 18:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Oblivion was matigheid? De speech van Martin Luther King was matig. Oblivion is gewoon cool!
ik ga hem binnenkort voor het eerst spelen
Je schrijft een van de minpunten aan het feit dat er fasttravel is in Oblivion om daarna te roepen dat het wel goed is in Fallout waar ook gewoon fastravel is. Ik vind het wel handig omdat ik niet hele dagen de tijd heb om van punt a naar punt b te komen.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Minpuntjes
- Meest ongeïnspireerde fantasy setting ooit
- Nooit enig gevoel van vooruitgang dankzij dat matige levelsysteem
- 5 voice-actors voor vijfhonderd mensen
- Vijfhonderd emotieloze gezichtsloze en oninteressante mensen
- Gigantische wereld... waar vervolgens helemaal niks te doen is. En die ook eigenlijk helemaal niet groot voelt dankzij fast travel.
- Saaie combat
- Verhaal dat waarschijnlijk geschreven is op de achterkant van een servetje.
- Dungeon (gates) crawls waar je zin van kreeg om je ogen uit te lepelen. Verplicht, opnieuw en opnieuw.
Mind you, de game is nog steeds enigzins vermakelijk. Her en der zijn er wat geinpireerde quests te vinden... En Bethesda kan het wel, zowel Morrowind als Fallout 3 hebben bijna al deze puntjes wel goed gedaan. Maar Oblivion... brrr.
Met als verschil dat je in Fallout niet meteen overal heen kon, maar alleen op plekken waar je al geweest was. In Oblivion kon je meteen naar alle grote steden, waardoor de hele wereld meteen goed bereikbaar was en je dus helemaal niet een gevoel van ontdekking kreeg. Bij Fallout was er nog een uitdaging om plekken te bereiken. Daardoor voelde de wereld wel groot, wat ik ook in mijn originele post zeg.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je schrijft een van de minpunten aan het feit dat er fasttravel is in Oblivion om daarna te roepen dat het wel goed is in Fallout waar ook gewoon fastravel is. Ik vind het wel handig omdat ik niet hele dagen de tijd heb om van punt a naar punt b te komen.
Ja.quote:Op zondag 7 maart 2010 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Fallout 3 kost maar 15 euro bij Intertoys, zal ik 'm kopen, ik heb een game nodig om maart te overbruggen.
quote:Op zondag 7 maart 2010 18:51 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
.
- Saaie combat
- Verhaal dat waarschijnlijk geschreven is op de achterkant van een servetje.- Dungeon (gates)
STOP RIGHT THERE CRIMINAL SCUMquote:Op zondag 7 maart 2010 20:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
![]()
vond de game ook niks trouwens , grootste miskoop van deze gen
Ik had dat bij Fallout, wat een enorme lelijke rukgame.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef SToRM81 het volgende:
Oblivion was voor mij ook een enorme miskoop.
Je vermaken met beide games? Dat kan niet!!!11!quote:Op maandag 8 maart 2010 08:34 schreef Kn0x het volgende:
Fallout en Oblivion zijn beide spellen waar ik mee goed mee vermaakt heb![]()
Welles. Gewoon 2 PS3's met 2 TV's en 2 controllers. Ik heb daarnaast 2 handen. WIN-WIN!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je vermaken met beide games? Dat kan niet!!!11!
Ik zit net de Gamespot Video Review te kijken van Fallout 3 en die kerel zegt dat de PS3 versie enorm klote is. Ik wil wel zekerheid voor die 15 euro en nu twijfel ik aangezien het voor mij een substantieel bedrag is.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Welles. Gewoon 2 PS3's met 2 TV's en 2 controllers. Ik heb daarnaast 2 handen. WIN-WIN!
De 360-versie loopt veel beter ja. Een vriend van me heeft de GOTY editie en die is echt brak met vaak vastlopers enzo. "Enorm klote" wil ik het niet noemen, en voor 15 euro is het écht een musthave, maar ja, Fallout is wel buggy. Zeker op de PS3.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zit net de Gamespot Video Review te kijken van Fallout 3 en die kerel zegt dat de PS3 versie enorm klote is. Ik wil wel zekerheid voor die 15 euro en nu twijfel ik aangezien het voor mij een substantieel bedrag is.
Ik heb het gespeeld en heb geen last gehad van bugs of wat dan ook. Voor ¤15,- heb je zeer veel en lang speelplezier.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zit net de Gamespot Video Review te kijken van Fallout 3 en die kerel zegt dat de PS3 versie enorm klote is. Ik wil wel zekerheid voor die 15 euro en nu twijfel ik aangezien het voor mij een substantieel bedrag is.
Ik heb ook nergens last van gehad met mijn ps3 versie.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360-versie loopt veel beter ja. Een vriend van me heeft de GOTY editie en die is echt brak met vaak vastlopers enzo. "Enorm klote" wil ik het niet noemen, en voor 15 euro is het écht een musthave, maar ja, Fallout is wel buggy. Zeker op de PS3.
En als je het dan nog niet zat ben zijn er nog 3 DLC's te krijgenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:01 schreef remcheese het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens last van gehad met mijn ps3 versie.
en ik heb er toch zeker 80+ uur in zitten.
5...quote:Op maandag 8 maart 2010 10:12 schreef banapples het volgende:
[..]
En als je het dan nog niet zat ben zijn er nog 3 DLC's te krijgen![]()
Dus als ¤15,- veel is dan is dit het beste spel voor het langste speelplezier
quote:Op maandag 8 maart 2010 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
5...
Broken Steel
Point Lookout
The Pit
Operation Anchorage
Mothership Zeta.
http://www.psu.com/forums/showthread.php?t=233642&page=6quote:Killzone 3 has been unveiled, but only to the press. I wasn't wrong, nor was it disinformation. The curtains will be drawn on Killzone 3 this month. I can promise you that. Sony's financial plans for the next year will impress the lot of you. This all happened in February, like I said it would. It's not up to me when I the news is alowed to go public.
quote:The action starts during the Siege of Rhodes, where Kratos—now looking suitably gigantic as the new God of War—has descended upon the beleaguered city to help deliver the final blow. In the midst of his rampage, a large eagle swoops down, drains out most of his godly power, and injects it into the Colossus of Rhodes. As Kratos writhes in fury, his power-depleted body shrinking back down to its original human size, the enormous colossus stirs to life and starts its angry advance. So begins the story, and so too begins a nearly two-hour-long opening battle that comprises one of the best first acts of any game I've played. After that, however, the game settles down to a more moderate pace and the plot becomes increasingly convoluted.
Je moet wel echt op de linkjes drukken anders gaat de post nergens over. Maar als je dat dan doetquote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
God of War 3 review, zoals alleen Xbots het kunnen....
http://markmatthewz-netwo(...)Review-b1-p52901.htm
[..]
Mocht je hem al niet meer serieus nemen, dan moet je na het lezen van de review maar eens op deze link klikken
Idem hier,... vooral Oblivion,... daar heb ik echt uren in zitten! Fallout 3 was ook cool.quote:Op maandag 8 maart 2010 08:34 schreef Kn0x het volgende:
Fallout en Oblivion zijn beide spellen waar ik mee goed mee vermaakt heb![]()
En nu ga ik hopen dat mijn FF13 vandaag of morgen op de mat ploft.
quote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mocht je hem al niet meer serieus nemen, dan moet je na het lezen van de review maar eens op deze link klikken
Als die zegt dat God of War kut is, dan ben ik het met hem eenschquote:Op maandag 8 maart 2010 11:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Quests voor de guilds in Oblivion waren erg leuk om te spelenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Idem hier,... vooral Oblivion,... daar heb ik echt uren in zitten! Fallout 3 was ook cool.
Maar als iemand zegt dat de demo van JC 2 matig is je zieltje opeens aangetast.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:40 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als die zegt dat God of War kut is, dan ben ik het met hem eensch
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:13 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat vind men eigenlijk van JC2,
ik vind de demo erg smakelijk![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:41 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
matig, denk dat ie snel gaat vervelen.
quote:
True. DLC is craaaap!quote:Op maandag 8 maart 2010 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De 360-versie loopt veel beter ja. Een vriend van me heeft de GOTY editie en die is echt brak met vaak vastlopers enzo. "Enorm klote" wil ik het niet noemen, en voor 15 euro is het écht een musthave, maar ja, Fallout is wel buggy. Zeker op de PS3.
Mijn tv heeft vooral moeite met de teksten in de menu's. Ontieglijk kleinquote:Op maandag 8 maart 2010 15:10 schreef RenRen- het volgende:
FXIII is mooi. Mijn tv heeft alleen moeite met het bijhouden van de graphics en hapert als een gek.
Ik heb een tv uit '94 of '95, dus dat werkt ook niet zo lekker.quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn tv heeft vooral moeite met de teksten in de menu's. Ontieglijk klein
En als de camera een zwieper maakt heeft ie met het beeld idd ook wel eens last.
Heb geen HD TV
quote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een tv uit '94 of '95, dus dat werkt ook niet zo lekker.
Sucks to be us
Ik wil een geldboom voor mijn verjaardag.quote:
Fixed.quote:
Een Ferrari motor in een Dacia. Je moet het niet willenquote:Op maandag 8 maart 2010 15:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb een tv uit '94 of '95, dus dat werkt ook niet zo lekker.
Sucks to be us
Wel als je over 2 weken naar het buitenland gaat en daar al je geld voor nodig hebt, en spaart voor het behalen van je rijbewijsquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 16:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een Ferrari motor in een Dacia. Je moet het niet willen.
Zo duur zijn HDTV's bovendien niet meer.
In dat geval succes met je oude tvquote:Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel als je over 2 weken naar het buitenland gaat en daar al je geld voor nodig hebt, en spaart voor het behalen van je rijbewijs
Dus het duurt nog wel even. Dit is wel te doen, maar het is gewoon irritant dat hij hapert
Buitenland skippen. Serieus, leer prioriteiten stellenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wel als je over 2 weken naar het buitenland gaat en daar al je geld voor nodig hebt, en spaart voor het behalen van je rijbewijs
Dus het duurt nog wel even. Dit is wel te doen, maar het is gewoon irritant dat hij hapert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Dankje, ik zal heel lief tegen hem doen, dat hij het beter doet.quote:Op maandag 8 maart 2010 @ 16:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In dat geval succes met je oude tv.
Het is echt alsof je een interactieve film aan het spelen bent.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje, ik zal heel lief tegen hem doen, dat hij het beter doet.
Wat is er zo tof aan heavy rain?
Ik ken hem alleen van de reclame in de bios.
Hmm, misschien toch maar eens naar kijkenquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 16:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is echt alsof je een interactieve film aan het spelen bent.
Iedere kleuze die je maakt beinvloed het verloop van het verhaal (nou ja, misschien niet of je koffie of jus neemt).
Het is wel een beetje: klik nu dit, klik nu dat, zal ik dat eens klikken, maar het verhaal is erg mooi en spannend
Game reclames in de bios?? Moet toch weer eens een keertje gaan dan, FFXIII trailer in de bios =quote:Op maandag 8 maart 2010 16:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dankje, ik zal heel lief tegen hem doen, dat hij het beter doet.
Wat is er zo tof aan heavy rain?
Ik ken hem alleen van de reclame in de bios.
Heavy Rain wordt dan ook neergezet als film in de bioscoop.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Game reclames in de bios?? Moet toch weer eens een keertje gaan dan, FFXIII trailer in de bios =
Hahhaa, ja dat deed ik ookquote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik doe altijd expres mijn riem om in de auto van Heavy Rain![]()
Voor hetzelfde geld gebeurd er verderop een ongeluk, heb ik mijn riem niet om
Vlieg ik daardoor door de vooruit, en KLABAM ......mijn char dood![]()
Duss...safe drivingjust to be safe
Ik had, toen ik het in de bios voor het eerst zag, ook echt zoiets van: Huh? Wasdi?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heavy Rain wordt dan ook neergezet als film in de bioscoop.
Must havequote:Op maandag 8 maart 2010 18:22 schreef Nebo het volgende:
http://ps3.ign.com/articles/107/1075014p1.html
93 is zeer netjes
quote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef Chocobo het volgende:
Voelt allemaal een beetje nep en gehaast aan! Geld trekken uit een oude succesformule, terwijl het laatste concept helemaal verdwenen is. Check de eerste gameplay beelden van Prince of Persia.
http://www.gamersyde.com/(...)t_look-14536_en.html
quote:Embedded stream deactived until have a solution for our bandwidth issues.
Het ziet er uit als een GC game?quote:Op maandag 8 maart 2010 19:37 schreef Chocobo het volgende:
Voelt allemaal een beetje nep en gehaast aan! Geld trekken uit een oude succesformule, terwijl het laatste concept helemaal verdwenen is. Check de eerste gameplay beelden van Prince of Persia.
http://www.gamersyde.com/(...)t_look-14536_en.html
Can I get a "GEDROCHT" ?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:24 schreef delano.888 het volgende:
http://pocketnow.com/rumo(...)on-playstation-phone
De playstation phone, die ga ik zeker kopen
Ooooouuuud. Hoe lang gaat dat gerucht nou al rond?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:24 schreef delano.888 het volgende:
http://pocketnow.com/rumo(...)on-playstation-phone
De playstation phone, die ga ik zeker kopen
Playboyquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 22:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het ziet er uit als een GC game?
quote:Taking aim at the "whack-a-mole mechanics" of your typical cover-based shooter, Codemasters is finally ready to take the wraps off Bodycount, the new first-person shooter IP in production at Codemasters Studios Guildford under the direction of Black creator Stuart Black. "Our shredding tech enables us to create a different kind of gameplay, where players and AI can't hide behind indestructible cover," says Black. "Here the environment is constantly changing as the game world is shot to hell; it's going to be a huge amount of fun."
That huge amount of fun will be built on the EGO Game Technology Platform, an evolution of Codemasters' EGO Engine, for both Xbox 360 and PlayStation 3. The story has something to do with killing 'Targets' – those are the bad guys – on behalf of the 'Network' – ostensibly the good guys. In addition to a full campaign, Bodycount will feature expected FPS enhancements like online multiplayer and co-op modes.
Codies' "first internally produced new IP for many years" will be shredding environments in Q1 2011. We'll let executive producer – and former Sony London director – Tom Gillo have the last comically hyperbolic word on Bodycount: "From the jaw-dropping devastation caused by firing into enemies or shredding the world around you in a hail of bullets, Bodycount will crystalize that moment of pulling the trigger into an exhilarating sensory overload of action."
Dus dit is waar dat gerucht over ging over de volgende game van de developer van Black?quote:
Degenen die bij Criterion aan Black hebben gewerkt zitten dan ook niet meer bij Criterion.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:26 schreef Gamer_V het volgende:
Ik werd even enthousiast, maar het is dus niet van Criterion
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:51 schreef SuperFruitig het volgende:
ik vind het er nog steeds meh uit zien
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteravond ff Final Fantasy XIII bij een vriend gespeeld. Damn, wat saai. Lineair pad volgen, gevecht, alleen maar op A rammen en weer verder. En dat een fokking uur lang. Om de haverklap een cutscene. Zelfs MGS4 was minder een veredelde film dan dit.
Sinds VII, VIII, IX, X, X-2 en XII niet meer nee. Heb ik iets gemist?quote:
Eerste uur: eens. Tweede uur: eens. Daarna kom je er niet meer met A rammen. Dan heb je bufs, debufs e.d. nodig. Zeker in de tweede keer uitspelen wat ik nu aan het doen ben: geen upgrades, geen level upsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:30 schreef SocialDisorder het volgende:
Gisteravond ff Final Fantasy XIII bij een vriend gespeeld. Damn, wat saai. Lineair pad volgen, gevecht, alleen maar op A rammen en weer verder. En dat een fokking uur lang. Om de haverklap een cutscene. Zelfs MGS4 was minder een veredelde film dan dit.
I, II, III, IV, V, VI, XI, Collection, Anthology, Chronicles, Origins, Legend, Legend II, Legend III, Adventure, Mystic Quest, Tactics, Crystal Chronicles, Dirge of Cerberus, Crisis Core, Chocobo Tales... om er maar een paar te noemen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds VII, VIII, IX, X, X-2 en XII niet meer nee. Heb ik iets gemist?
Ja genoeg maar daar gaat het niet om. Iedere FF begint toch langzaam met underpowered vijanden etc? Na een tijdje red je het niet meer met alleen maar 1 aanval en moet je toch echt gaan nadenken. Beetje vreemd om daar FFXIII nu op eens op te gaan afkrakenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:40 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sinds VII, VIII, IX, X, X-2 en XII niet meer nee. Heb ik iets gemist?
Ligt aan de aansluitmogelijkheden op je TV. Maar over het algemeen moet een gewone HDMI-kabel gewoon lukken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:31 schreef DrDentz het volgende:
Wat voor een kabel heb je nodig om je PS3 aan te sluiten op een HDMI lcd tv? HDMI to HDMI?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja genoeg maar daar gaat het niet om. Iedere FF begint toch langzaam met underpowered vijanden etc? Na een tijdje red je het niet meer met alleen maar 1 aanval en moet je toch echt gaan nadenken. Beetje vreemd om daar FFXIII nu op eens op te gaan afkraken![]()
Net als de euro reviews trouwens, een jrpg afkraken omdat het een jrpg is
Ik ben op zoek naar een cheap-ass full HD tv puur voor de PS3. Heb er eentje gevonden, er staat wel HDMI input bij, maar bij de review staatquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ligt aan de aansluitmogelijkheden op je TV. Maar over het algemeen moet een gewone HDMI-kabel gewoon lukken.
TECHWOOD IF 22883quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een cheap-ass full HD tv puur voor de PS3. Heb er eentje gevonden, er staat wel HDMI input bij, maar bij de review staat
quote:
http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=345790quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een cheap-ass full HD tv puur voor de PS3. Heb er eentje gevonden, er staat wel HDMI input bij, maar bij de review staat
Since the digital input is a HDMI connection, a DVI-to-HDMI adapter is generally necessary for PC use. Newer consoles such as the Playstation 3 or XboX 360, on the other hand, cannot be connected directly.
Daar snap ik dan weer niks van. Waarom kunnen nieuwere consoles niet gewoon direct verbonden worden als ze allebei HDMI hebben.![]()
@hierboven: Oei!
edit: het lijkt me nu eigenlijk een vertaalfout, want de review is ook in het Duits beschikbaar. Daar staat "Neuere Konsolen wie die Playstation 3 oder XboX 360 können dagegen direkt angeschlossen werden." Dus wel.![]()
[TK] Samsung UE40B6000 LCD LED Full HD TVquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Since the digital input is a HDMI connection, a DVI-to-HDMI adapter is generally necessary for PC use. Newer consoles such as the Playstation 3 or XboX 360, on the other hand, cannot be connected directly.
Daar snap ik dan weer niks van. Waarom kunnen nieuwere consoles niet gewoon direct verbonden worden als ze allebei HDMI hebben.![]()
@hierboven: Oei!
edit: het lijkt me nu eigenlijk een vertaalfout, want de review is ook in het Duits beschikbaar. Daar staat "Neuere Konsolen wie die Playstation 3 oder XboX 360 können dagegen direkt angeschlossen werden." Dus wel.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |