Wat lief dat je dat gedaan hebt! En wat sneu dat Mart (waarschijnlijk) een infectie heeft en zo spuugt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef McLaura het volgende:
Leo succes!!!
Ik heb de felicitaties voor Ymme uit het vorige topic uitgeprint en naar haar opgestuurd
Dat had iemand ook bij mij gedaan, van een ander forum waar ik kwam toen Thijs geboren werd. En dat vond ik zo leuk dat ik dacht 'dat kan ik ook wel voor Ymme doen'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat gedaan hebt! En wat sneu dat Mart (waarschijnlijk) een infectie heeft en zo spuugt.
De ene dag beter dan de andere dag. Lief dat je het vraagt! Ik voel regelmatig kloppen aan de binnenkant, dat vind ik wel heel fijn.quote:
Klopt, had check-up bij gyn. Had het vandaag al eerder gepost, ben helemaal goedgekeurd! Bloeddruk iets verhoogd, niets om mezelf druk over te maken. Gewoon m'n rust nemen en dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Flugel, hoe gaat het met je? Vandaag toch bij de vlos geweest of vergis ik me nu?
Ja, is het voetje!quote:
quote:
Ja ik heb voor mijn NOD getest..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Siep!Heb je voor je NOD getest, omdat je pas 3 weken bent?
Tazz, mooie echo! Dat voetje is echt cute
nah niet eensquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Sieppie!
Nee dit is echt geen slechte kloon van mij hoor![]()
Smoesjes!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Sieppie!
Nee dit is echt geen slechte kloon van mij hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |