Wat lief dat je dat gedaan hebt! En wat sneu dat Mart (waarschijnlijk) een infectie heeft en zo spuugt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef McLaura het volgende:
Leo succes!!!
Ik heb de felicitaties voor Ymme uit het vorige topic uitgeprint en naar haar opgestuurd
Dat had iemand ook bij mij gedaan, van een ander forum waar ik kwam toen Thijs geboren werd. En dat vond ik zo leuk dat ik dacht 'dat kan ik ook wel voor Ymme doen'.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat lief dat je dat gedaan hebt! En wat sneu dat Mart (waarschijnlijk) een infectie heeft en zo spuugt.
De ene dag beter dan de andere dag. Lief dat je het vraagt! Ik voel regelmatig kloppen aan de binnenkant, dat vind ik wel heel fijn.quote:
Klopt, had check-up bij gyn. Had het vandaag al eerder gepost, ben helemaal goedgekeurd! Bloeddruk iets verhoogd, niets om mezelf druk over te maken. Gewoon m'n rust nemen en dan komt dat wel goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Flugel, hoe gaat het met je? Vandaag toch bij de vlos geweest of vergis ik me nu?
Ja, is het voetje!quote:
quote:
Ja ik heb voor mijn NOD getest..quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:21 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Siep!Heb je voor je NOD getest, omdat je pas 3 weken bent?
Tazz, mooie echo! Dat voetje is echt cute
nah niet eensquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Sieppie!
Nee dit is echt geen slechte kloon van mij hoor![]()
Smoesjes!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:31 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Sieppie!
Nee dit is echt geen slechte kloon van mij hoor![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:26 schreef Orea het volgende:
Nou, dat was 2,5 uur op het werkik dacht vanmorgen nog toen ik naar mijn werk liep: wauw, ik heb nergens last van, zou het dan echt minder worden?
FAIL
Kan wel janken, zitten doet zeer, lopen doet zeer, opstaan doet zeer, benen over elkaar doen doet zeer!
Gelukkig had de dame van het UWV gisteren al gezegd: als het niet gaat GAAN. Snap dat je koppig bent en niet wilt, maar je hebt alleen jezelf ermee.
Dusssss. ik ben hier zo slecht in... ik voel me buiten dit om namelijk kiplekker, geestelijk ook helemaal top!! En dan dit...![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:01 schreef pessie het volgende:
OreaIk heb denk ik ook gemist waar je problemen hebt. Wil je het misschien nog een keer vertellen? Ik lees namelijk dacht ik altijd alles...
edit: ik weet het weer! Je eierstokken met vocht! AUW![]()
En Tessie mooie echo!!!
20 september is een goede dagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 13:55 schreef tessie het volgende:
Wij hebben net de termijnecho gehad!Alles zag er goed uit, en ben nu 11weken en 4 dagen, uitgerekende datum 20 september!
(mag dat in de OP ook aangepast modjes?
)
En hier nog een foto van onze wonderbaby
[ afbeelding ]
(ja op de foto staat 1 dag korter, maar naderhand kwam ie toch op 11w4 en 20 sept uit)
Oef, klinkt als een zwaar dagje!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:12 schreef tessie het volgende:
ThanxJa 20 september klinkt als een goede dag! 10 dagen na onze trouwdag, en 3 maanden na Graeme zn verjaardag
Ik heb wel een voorliggende placenta trouwens, das wel jammer. En het flevoziekenhuis is stom, maar dat wist ik eigenlijk al. We moesten 3 kwartier wachten omdat er iemand ziek was, terwijl de assistente zei dat het niet zo uit zou lopen. En de gyn de de echo moest maken, die wilde het niet doenwant die had het te druk (wachtkamer was leeg ondertussen...) dus toen moesten ze ook nog heel lang zoeken naar een andere gyn, die tijdens het echo'en zat te bellen steeds. En ik moest ook nog bloed prikken vanwege het schildkliergedoe van hem, en als het niet helemaal goed is wil ie dat ik bij de gyn onder controle blijf ipv de vk. Maar ik ga er maar vanuit dat alles gewoon goed is, want dat zei de internist toch ook.
Oh en eenvoor Orea!
Ligt er toch echt wel aan waar aan de voorkant..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:18 schreef pessie het volgende:
[..]
Oef, klinkt als een zwaar dagje!
En wat is er mis met placenta aan de voorkant? Heb ik ook, gaat prima!
Ja dat klopt inderdaad. Ik voelde hem al met 17 weken, en dat heb ik zolang mogelijk geprobeerd te negeren omdat ik dat zo vroeg vond. Vanochtend deed ie "plop" in mn buikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:23 schreef tessie het volgende:
Pessie, ik bedoelde ook niet dat er wta mis mee is, vind het alleen jammer dat ik mn beeb dan waarschijnlijk pas later zal voelen.
Moet je ook niet doen, dat voelt dan zo lastig met je hand vervolgensquote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:44 schreef flugeltje het volgende:
Pessie, 17 weken is wel lekker vroeg hoor. Ik twijfel hier nog steeds, ben er inmiddels wel enigzins van overtuigd dat ik hem heel af en toe voel, maar durf er m'n handen nog niet voor in het vuur te steken...
En is zo pijnlijk...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, dat voelt dan zo lastig met je hand vervolgens
Zo'n irritant trillend spiertje inderdaad. Wat je soms wel eens bij je oog kan hebben.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:20 schreef Silmarwen het volgende:
Tessie wat een moie echo <3
Orea, ik weet hoe je je voelt. Vorige zwangerschap moest ik stoppen met werken rond de 24 weken. Ik kon nieteens meer uit mijn stoel komen na een halve dag werk. Erg frustrerend.
Ik hoop dat het voor mij deze zwangerschap beter gaat. Ik ga wel snel een afspraak maken met de bekkenfysio, wat ik had afgesproken vorige keer.
Flugel, ik dacht rond de 16 weken het te voelen. Een soort vlindertje of trilspiertje, of eenheel zache aanraking van binnen. Moeilijk uit te leggen. Maar als je denkt dat je je beepje voelt,doe je dat waarschijnlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |