abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78755355
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:41 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Hey trouwens! !

Ik heb wel eens anale seks . Ben ik nu ook zo een vieze homo?
Dat moet je zelf weten, maar pervers vind ik je wel.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:44:18 #277
236046 NotYou
tigerblood
pi_78755393
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:24 schreef Gijsdezeikerd het volgende:
Ongetwijfeld maak ik me er niet populair mee maar ik heb een mening en durf daarvoor uit te komen (grappig eigenlijk dat ik dit moet zeggen). Ik heb en moet helemaal niks hebben van homo's, en nee ik ben geen homofoob, Ik heb er genoeg gekend en gezien, maar vind het gewoonweg vies. Helaas kunnen de homo's mijn mening niet accepteren en willen ze mij hun normen en waarden opdringen ongevraagd. Begrijp me goed het roepen van je bent homo enz keur ik niet goed, al vind ik die andere scheldwoorden vele malen erger dan homo.

De laatste 100 jaar is geleidelijk aan homosexualiteit normaal geworden en heb je het te accepteren, prima leg ik me bij neer. Maar mensen moeten ook accepteren dat er mensen zijn die een vrijwel aangeboren afkeer hebben voor homo's en niks van ze moeten hebben. Ok, werkt er een homo bij mij op het werk, prima. Willen ze elkaars poep eten, prima( Bij wijze van spreken). Mij hoor je er niet over. Maar als je zegt dat je homosexualiteit niet normaal vind dan moet je gelijk redenen geven waarom niet, dan komen er loze kreten als ; "Homo's zijn ook mensen" en "iedereen heeft rechten". Dat vind ik allemaal prima maar ik moet ze niet! Daar veranderd nietmand of niets ook wat aan, ik heb mijn eigen normen en waarden over homo's. En mensen moeten die accepteren net zoals ze homo's opzich accepteren.

Dankuwel.
Ach het hangt er vooral vanaf hoe je 't uitlegt. Ik vind homo's zelf ook niet normaal. Heteroseksualiteit is immers de norm, echter is homoseksualiteit wel weer een normaal verschijnsel dat ook in het dierenrijk genoeg voorkomt. Iets zegt mij dat jij het "niet normaal" net even anders bedoelde en ik kan niet anders zeggen dan dat je op mij behoorlijk sneu en simpel overkomt.

Overigens hoef ik zelf ook niet zo nodig twee kerels uitgebreid met elkaar bezig te zien op straat maar dat, is met heterostelletjes eigenlijk niet anders.
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:44:29 #278
279841 Avey
Blossom!
pi_78755402
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:42 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Nou eigenlijk is het simpel, in de natuur zouden 2 mannetjes nooit een kind kunnen krijgen, 2 vrouwtjes ook niet. Maar tegenwoordig is er een hoop mogelijk. Dus nogmaals wat is natuurlijk?
Genoeg voorbeelden van homoparen in de natuur die een kind 'adopteren'. Anders nog iets?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:44:30 #279
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78755403
Ga je nog op het antwoord reageren dat ik gaf op de vraag wat nou jouw schuld was?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_78755415
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Hoi TS. Je bent geen echte vent. Een échte vent gunt een ander zijn geluk. Een échte vent laat een ander in zijn waarde. Een échte vent geeft toe dat hij wel degelijk homofoob is. Een échte vent.. Nou ja, laat maar zitten want de rest van de uitleg zullen alleen échte mannen op waarde kunnen schatten.

Lees even terug, want die goedkope cliches die je uit je nek lult heb ik allang opgelost.
pi_78755440
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:43 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Dat moet je zelf weten, maar pervers vind ik je wel.
Serieus, vind je anale seks pervers? Aah man, je weet écht niet wat je mist.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:46:21 #282
236046 NotYou
tigerblood
pi_78755467
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:41 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Hey trouwens! !

Ik heb wel eens anale seks . Ben ik nu ook zo een vieze homo?
Is daarbij wel eens wat meer dan een penis/speeltje, (mee) naar buiten gekomen?
Je suis Charlie Sheen
pi_78755508
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:45 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Lees even terug, want die goedkope cliches die je uit je nek lult heb ik allang opgelost.
Ik heb alles gelezen, maar ik ben gewoon niet overtuigd. Uit al je uitspraken blijkt dat je zeer bekrompen en kleingeestig denkt, dit zijn geen associaties die ik leg met echte mannen. En ik durf zelfs te wedden dat jouw penis onder 12 cm is. .
pi_78755519
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:40 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ten eerste kan ik daar weinig over zeggen omdat het puur hypothetisch is, ik ken hem al 12 jaar dus wat ik hier zeg hoeft niet per se werkelijk te gaan gebeuren. Ik vind dat wel een heel lastig dilemma, ingewikkeld punt maar daar kan ik geen 100% garantie in geven.

Bovendien als hij uit de kast komt en ik word altijd met hem gespot kan dat mijn imago ook schaden dat neem je natuurlijk ook wel een beetje mee. Ik denk dat onze vriendschap toch langzamerhand zou verwateren omdat ik minder met hem zou optrekken.
Dus jouw imago is belangrijker dan de eventuele gevoelens van je vriend (hypothetisch is het he)

Dat zegt meer over jezelf qua karakter dan je gevoel betreffende homofiele mensen (aan je gevoel is te sleutelen) karakter ....kan je ook bewerken na intensieve begeleiding
Maar daar moet je voor open staan..

Het is aan jezelf....
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_78755538
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je nog op het antwoord reageren dat ik gaf op de vraag wat nou jouw schuld was?
Sorry, die had ik niet opgemerkt.

Zoals ik al uitlegde, slaag hij regelmatig een arm om me heen en komt hij vaak in mijn intieme zone. Ik neem aan dat hij hetero is, dan zou het toch niks anders kunnen zijn dan hechte vriendschap?

Maar als hij toch homo blijkt te zijn, dan is het toch een ABC-tje dat ik als hetero ga nadenken over wat er al die tijd kan hebben afgespeeld in zijn beleving? Dat ik dat niet prettig vind lijkt me duidelijk.
pi_78755575
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

Is daarbij wel eens wat meer dan een penis/speeltje, (mee) naar buiten gekomen?
Open er een topic over in SEX. De specifieke details van mijn seksleven gaan jou geen reet (hihi) aan en is bovendien ook offtopic.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:49:49 #287
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78755608
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Sorry, die had ik niet opgemerkt.

Zoals ik al uitlegde, slaag hij regelmatig een arm om me heen en komt hij vaak in mijn intieme zone. Ik neem aan dat hij hetero is, dan zou het toch niks anders kunnen zijn dan hechte vriendschap?

Maar als hij toch homo blijkt te zijn, dan is het toch een ABC-tje dat ik als hetero ga nadenken over wat er al die tijd kan hebben afgespeeld in zijn beleving? Dat ik dat niet prettig vind lijkt me duidelijk.
Nou ik kan mijn antwoord gewoon weer herhalen, je laat je leiden door je vooroordelen. Een homo kan ook vriendschappelijk een arm om je heen slaan. Dat jij dat koppelt aan bijbedoelingen zegt meer over jou dan over hem.
Hoogachtend,
Erik.
pi_78755663
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:47 schreef prupke het volgende:

[..]

Dus jouw imago is belangrijker dan de eventuele gevoelens van je vriend (hypothetisch is het he)

Dat zegt meer over jezelf qua karakter dan je gevoel betreffende homofiele mensen (aan je gevoel is te sleutelen) karakter ....kan je ook bewerken na intensieve begeleiding
Maar daar moet je voor open staan..

Het is aan jezelf....
Zoals ik al aangaf kon ik op je vorige punt geen compleet antwoord geven.

Maar tuurlijk zoiets vind ik wel belangrijk om mee te nemen (niet doorslaggevend) maar er kunnen meerdere factoren opstapelen om een beslissing te maken? Impulsief ben ik niet als ik een keuze maak is die over het algemeen goed doordacht.

Dan naar het punt dat je karakter kan veranderen, dat zou best kunnen maar om mijn karakter nou te veranderen omdat een vriend van me uit de kast komt vind ik wat over the top. Ik heb meer vrienden en die zouden het hem ook niet in dank afnemen. Misschien stoten we hem af, misschien accepteren we hem toch. het is allemaal gissen en koffiedik kijken.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:51:46 #289
279841 Avey
Blossom!
pi_78755695
Nog maar 10 posts en dan zijn we af van dit ramptopic
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:53:00 #290
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78755741
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

ik weet het niet, ik voel me niet op mijn gemak bij homosexuelen en ik loop automatisch met enig achterdochtigheid over homo's rond als ze in mijn buurt zijn. Daarbij doen ze wat mij betreft te hard hun best om zich te profileren, eigen kleding, bars, lifestyle. Nee dat vind ik maar niks.
Even hier nog op reageren. Sorry, heb nog niet alles bijgelezen...

Maar als jij in een situatie terechtkomt met een ("overdreven')homoseksueel, en jij geeft aan dat je je daar ongemakkelijk bij voelt (wat ik me ergens best kan voorstellen, gezien jouw uitgesproken gevoel hierover...) en deze persoon kan niet normaal reageren, ligt dat aan hem en niet aan het feit dat hij homo is. Een normaal, volwassen mens kan hier normaal mee omgaan. Jij hoeft niet haatdragend naar hem te doen en hij hoeft niet uitdagend naar jou te doen. Niks aan de hand dus.

Daarnaast wil ik nog even reageren op het feit als een vriend van jou opeens uit de kast zou komen. Jij schrikt je rot en reageert waarschijnlijk niet erg positief. Besef dan ergens in je achterhoofd dat dit exact de reactie is, waar de hij bang voor is. Hij loopt er dan wsl al jaren mee rond, weet niet wat hij ermee aanmoet. Hij is fokking homo, terwijl al z'n vrienden hetero zijn. Als er ooit een paar homogerelateerde opmerkingen of scheldwoorden gemaakt zijn door de groep (probably, want wie doet dat op jonge leeftijd in zo'n groep niet?), is dat voor hem al een reden om het liefst z'n leven lang in de kast te blijven, omdat hij zich kapotschaamt.

Helaas werkt in de kast blijven niet, want je gooit er hard je eigen glazen mee in. Wil je gelukkig worden, zul je er voor uit moeten komen. Maar dat is heel erg lastig, met name voor jongens, waarvan je het op het eerste gezicht niet zou verwachten. En in plaats van dat je je vriend steunt in die moeilijke tijd (lees: coming out duurt je leven lang en moet telkens weer opnieuw), trap je 'm nog harder de grond in.

Zonde, want hij heeft juist iemand nodig, die hem accepteert zoals hij is. En nee, hij wordt heus niet verliefd op jou. Ben jij verliefd op alle meisjes?

Edit: 't is toch echt accepteerT! *Schaamrood!*
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  Boks-Chick donderdag 4 maart 2010 @ 23:53:00 #291
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78755742
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Avey het volgende:
Nog maar 10 posts en dan zijn we af van dit ramptopic
Men kan altijd een #2 openen. De discussie verloopt prima.
lolwut
pi_78755751
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou ik kan mijn antwoord gewoon weer herhalen, je laat je leiden door je vooroordelen. Een homo kan ook vriendschappelijk een arm om je heen slaan. Dat jij dat koppelt aan bijbedoelingen zegt meer over jou dan over hem.
Misschien wel ja, maar kan je je niet voorstellen dat als hij uit de kast zou komen. Vervolgens bij een hetero de arm om de schouder zou gooien die hetero dat nogal ongemakkelijk zou vinden? dan hoeft het wel geen bijbedoeling te hebben maar dergelijke reacties lijken mij vrij logisch.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:53:22 #293
236046 NotYou
tigerblood
pi_78755754
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:48 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:

[..]

Open er een topic over in SEX. De specifieke details van mijn seksleven gaan jouw geen reet (hihi) aan en is bovendien ook offtopic.
Dat was je post waarop ik reageerde evengoed, al zul je met de minder smakelijke details hier inderdaad minder in de smaak vallen dan met een: "Kijk mij ik ben een vrouw en laat me anaal nemen!"-post.

Als ik nou eens een topic open in seksualiteit over jouw anale ervaringen, zou je mijn vraag daarin dan wel willen beantwoorden of ook niet?
Je suis Charlie Sheen
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:53:29 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78755758
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

Dan naar het punt dat je karakter kan veranderen, dat zou best kunnen maar om mijn karakter nou te veranderen omdat een vriend van me uit de kast komt vind ik wat over the top. Ik heb meer vrienden en die zouden het hem ook niet in dank afnemen.
Wat een sneue vrienden, dat ze eerlijkheid en opkomen voor wie je echt bent niet in dank afnemen .
quote:
Misschien stoten we hem af, misschien accepteren we hem toch. het is allemaal gissen en koffiedik kijken.
Dat ie bij jullie gratie bevriend mag blijven? Uit de goedheid van jullie harten, als jullie zo beslissen? Echt hoor, ik vind dit heel triest.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:55:01 #295
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78755811
Wat ik eigenlijk vreemd vind is dat je homofilie niet natuurlijk vind en bla bla bla, net of je er een keuze in hebt of je homofiel of hetero bent.

Je wordt nu eenmaal geboren als homofiel of heterosexueel, vrij weinig keuze daarin.
Je kan je anders gaan voordoen als je bent maar dat lijkt me ook niet wenselijk.

Dus waarom iemand afwijzen als diegene er niks aan kan doen?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:55:09 #296
279841 Avey
Blossom!
pi_78755815
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:53 schreef BrandX het volgende:

[..]

Men kan altijd een #2 openen. De discussie verloopt prima.
Er is niet echt een discussie, slechts een herhaling van reeds weerlegde meningen.
And I never will
pi_78755820
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:53 schreef NotYou het volgende:

[..]

Dat was je post waarop ik reageerde evengoed, al zul je met de minder smakelijke details hier inderdaad minder in de smaak vallen dan met een: "Kijk mij ik ben een vrouw en laat me anaal nemen!"-post.

Als ik nou eens een topic open in seksualiteit over jouw anale ervaringen, zou je mijn vraag daarin dan wel willen beantwoorden of ook niet?
Nee. Ik hou het liever algemeen, al zal ik her en der best wel eens intiemere details delen.
  Boks-Chick donderdag 4 maart 2010 @ 23:56:38 #298
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_78755866
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:55 schreef Avey het volgende:

[..]

Er is niet echt een discussie, slechts een herhaling van reeds weerlegde meningen.
Er is wel degelijk een discussie c.q. goed gesprek gaande. Dus als men kiest voor #2 mag dat
Jij blij, want je hoeft er niet te posten en dus het topic niet meer tegen te komen in jouw MyAt.
Nog even een paar posts doorbijten,dan ben je van dit topic af
lolwut
pi_78755882
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:51 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf kon ik op je vorige punt geen compleet antwoord geven.

Maar tuurlijk zoiets vind ik wel belangrijk om mee te nemen (niet doorslaggevend) maar er kunnen meerdere factoren opstapelen om een beslissing te maken? Impulsief ben ik niet als ik een keuze maak is die over het algemeen goed doordacht.

Dan naar het punt dat je karakter kan veranderen, dat zou best kunnen maar om mijn karakter nou te veranderen omdat een vriend van me uit de kast komt vind ik wat over the top. Ik heb meer vrienden en die zouden het hem ook niet in dank afnemen. Misschien stoten we hem af, misschien accepteren we hem toch. het is allemaal gissen en koffiedik kijken.
luister : vrienden die je hebt (echte vrienden ) steun je door dik en dun...
Daar pas jij en je vrienden je wel op aan ... het heeft misschien tijd nodig... dat wel

Maar je gaat een vriend die je al 20 jaar had of 6 jaar (en lief en leed mee hebt gedeeld) wel missen...
Boeie , dan is ie /of ze maar homo...maar ik kon er wel mijn ei kwijt

ik weet het, je kan me pas antwoord geven ...op het moment dat het je ooit gebeurd...
Maar je begrijpt mijn punt.
(gok ik)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:57:54 #300
279841 Avey
Blossom!
pi_78755915
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

Er is wel degelijk een discussie c.q. goed gesprek gaande.
Dan mag jij uitleggen wat jij verstaat onder een discussie.
And I never will
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')