abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78754630
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:22 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

ik weet het niet, ik voel me niet op mijn gemak bij homosexuelen en ik loop automatisch met enig achterdochtigheid over homo's rond als ze in mijn buurt zijn. Daarbij doen ze wat mij betreft te hard hun best om zich te profileren, eigen kleding, bars, lifestyle. Nee dat vind ik maar niks.
Maar als je dus niet weet of een man of vrouw homo is ...en je kan er goed mee overweg en hebt er leuke gesprekken mee en eventuele avondjes uit met vrienden... dan is alles goed.

Maar o wee als je er achter komt dat die persoon homo is...dan trek je in een stuip en weet je niet wat je moet doen?
(en je mind zegt dan : afblokken die hap want ...oeh iew homo's??)
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_78754745
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:26 schreef prupke het volgende:

[..]

Maar als je dus niet weet of een man of vrouw homo is ...en je kan er goed mee overweg en hebt er leuke gesprekken mee en eventuele avondjes uit met vrienden... dan is alles goed.

Maar o wee als je er achter komt dat die persoon homo is...dan trek je in een stuip en weet je niet wat je moet doen?
(en je mind zegt dan : afblokken die hap want ...oeh iew homo's??)
Ja, ik heb bijvoorbeeld een kameraad van me, als hij je iets wilt vertellen in een discotheek ofzo dan doet hij zijn arm helemaal over mijn schouder en gaat met zijn neus tegen mijn oor aan. (nu ga ik er vanuit dat hij heterosexueel is, en zelfs nu vind ik het niet prettig) Maar als hij nou uit de kast komt (als hij erin zou zitten) dan zou ik helemaal flippen.
In het leven gaat er weinig boven de beste Godsdienst ooit. Alcoholisme.
pi_78754766
Mijn god.... dat dit soort mensen zoals TS anno 2010 nog rondlopen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:30:19 #254
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78754793
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ja, ik heb bijvoorbeeld een kameraad van me, als hij je iets wilt vertellen in een discotheek ofzo dan doet hij zijn arm helemaal over mijn schouder en gaat met zijn neus tegen mijn oor aan. (nu ga ik er vanuit dat hij heterosexueel is, en zelfs nu vind ik het niet prettig) Maar als hij nou uit de kast komt (als hij erin zou zitten) dan zou ik helemaal flippen.
Dat is meer jouw "schuld" dan van die vriend. Jij wordt geleid door je vooroordelen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:31:19 #255
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78754844
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als die pedofielen kinderen niet misbruiken of misbruikt hebben dan vind ik het niet goed dat ze verstoten worden.
[..]

Nog een keer, Ik ben erg tegen het misbruiken van een kind. Mensen die dat doen zijn misdadigers in mijn ogen. Hetero of homo, dat maakt niet uit.
Pedo's die geen seks hebben, worden alsnog verstoten uit de samenleving.
Zo mag Norbert van de PNVD geen studie volgen aan de Uni, terwijl hij nog nooit seks heeft gehad met iemand in zijn leven. Alleen omdat hij uitkomt voor zijn gevoelens en zijn liberaal-sociale gedachtegoed.

Ik kan alleen een rustig leven leiden, omdat ik tegen niemand verkondig dat ik verliefd ben op een meisje van 11. Zou ik dat wel doen, word ik door zo'n beetje iedereen in mijn omgeving verstoten en heb ik geen leven meer in de buurt.
Ik heb geen seks gehad met haar.

Dát is de realiteit anno 2010.

Ik ben dus eigenlijk al verstoten door de samenleving, want alleen door te huichelen en mijn gevoelens niet onder woorden te brengen, kan ik overleven.
De vergelijking met de jaren '50 gaat dus wel degelijk op.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_78754857
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is meer jouw "schuld" dan van die vriend. Jij wordt geleid door je vooroordelen.
Dan spring het door mij genoemde toch ineens in een heel ander perspectief? Dus wat nou mijn schuld?
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:32:56 #257
279841 Avey
Blossom!
pi_78754917
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:25 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Relevantie? dat wordt toch helemaal niet bedoeld?
Wat dan wel? Als de 'natuur' had gewild dat ik me niet zou voortplanten zou ik toch wel onvruchtbaar zijn?
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:35:28 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78755010
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:31 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Pedo's die geen seks hebben, worden alsnog verstoten uit de samenleving.
Zo mag Norbert van de PNVD geen studie volgen aan de Uni, terwijl hij nog nooit seks heeft gehad met iemand in zijn leven. Alleen omdat hij uitkomt voor zijn gevoelens en zijn liberaal-sociale gedachtegoed.

Ik kan alleen een rustig leven leiden, omdat ik tegen niemand verkondig dat ik verliefd ben op een meisje van 11. Zou ik dat wel doen, word ik door zo'n beetje iedereen in mijn omgeving verstoten en heb ik geen leven meer in de buurt.
Ik heb geen seks gehad met haar.

Dát is de realiteit anno 2010.

Ik ben dus eigenlijk al verstoten door de samenleving, want alleen door te huichelen en mijn gevoelens niet onder woorden te brengen, kan ik overleven.
De vergelijking met de jaren '50 gaat dus wel degelijk op.
Als je niks misdaan hebt hoor je niet verstoten te worden, daar laat ik het bij, ik ga niet een mening geven over jou persoonlijk, of over pietje of jantje, gewoon omdat het (dit geef ik eerlijk toe) voor mij zelf een ingewikkeld punt is, waar ik zelf niet eens duidelijk een lijn kan trekken. Ik heb mijn mening over pedoseksuelen/pedofielen gegeven en daar laat ik het wat dat betreft bij.
Hoogachtend,
Erik.
pi_78755015
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:32 schreef Avey het volgende:

[..]

Wat dan wel? Als de 'natuur' had gewild dat ik me niet zou voortplanten zou ik toch wel onvruchtbaar zijn?
Als in jouw hersenen staat ingegrafeerd dat je van hetzelfde geslacht bent, maar toch vruchtbaar, dan is er toch schijnbaar iets fout gegaan? OF is het volgens jou wel natuurlijk dat je je voortplant ondanks je homo bent? dat zegt mij erg weinig

De mogelijkheid dat het kan is niet weg, maar het druist erg tegen mijn gevoel in dat homo's per se kinderen willen.
pi_78755020
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:29 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Ok dat kan ik me voorstellen

En dat is ook wel op te lossen natuurlijk , zonder dat je meteen een ongezoute mening geeft over mensen.

Ik wilde in eerste instantie reageren op je OP.... toen ging ik verder lezen en werd er minder vrolijk van omdat je in je verdediging begon over : bestialiteit en necrofilie en pedo's...
vervolgens over wetten (en die kloppen niet altijd...in geen elk land)

Maar serieus : stel dat jou beste maat homo blijkt te zijn , maar durft niet uit de kast te komen, omdat hij jou niet kwijt wil als vriend.... (en jij hem ws ook niet)

welke oplossing kan je daarvoor verzinnen?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:35:57 #261
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_78755027
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Als die pedofielen kinderen niet misbruiken of misbruikt hebben dan vind ik het niet goed dat ze verstoten worden.
[..]

Nog een keer, Ik ben erg tegen het misbruiken van een kind. Mensen die dat doen zijn misdadigers in mijn ogen. Hetero of homo, dat maakt niet uit.
Ik denk dat de meeste pedofielen helemaal geen kinderen misbruiken.
Natuurlijk heb je altijd rotte appels, er zijn ook moeders en vaders die hun kinderen misbruiken en misbruik is echt niet alleen maar seksueel misbruik (volgens de media wel, maar de media is gewoon een leugenachtig medium).

Veel mensen in het vrijwilligerswerk hebben pedofiele gevoelens, zij onthouden zich van seks, maar gaan gewoon liefdevol met kinderen om.
Die leerkracht die altijd zo enthousiast lesgeeft, waar de meeste ouders zo idolaat van zijn, die ervoor zorgt, dat ook de leerlingen die extra begeleiding nodig hebben om tot een goede CITO te komen, is misschien wel pedo.
Alleen de goeden halen nooit de media. In de media zie je alleen de enkeling die misschien wel helemaal niet pedo was, maar psychopaat (zoals Dutroux onterecht wordt gezien als pedo, maar het is gewoon een psychopaat ).
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_78755070
Hou je wel van lesbische filmpjes of ben je daar ook niet van gediend?
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_78755089
Hoi TS. Je bent geen echte vent. Een échte vent gunt een ander zijn geluk. Een échte vent laat een ander in zijn waarde. Een échte vent geeft toe dat hij wel degelijk homofoob is. Een échte vent.. Nou ja, laat maar zitten want de rest van de uitleg zullen alleen échte mannen op waarde kunnen schatten.

donderdag 4 maart 2010 @ 23:37:26 #264
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_78755097
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:31 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Dan spring het door mij genoemde toch ineens in een heel ander perspectief? Dus wat nou mijn schuld?
Dat je niet voorbij je vooroordelen kan kijken. Je bent nu bevriend met iemand, als die homo blijkt te zijn verandert er niets aan die persoon zelf (die is het heel zijn leven al), alleen aan jouw perceptie van hem.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:37:31 #265
279841 Avey
Blossom!
pi_78755101
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef Gijsdezeikerd het volgende:

[..]

Als in jouw hersenen staat ingegrafeerd dat je van hetzelfde geslacht bent, maar toch vruchtbaar, dan is er toch schijnbaar iets fout gegaan? OF is het volgens jou wel natuurlijk dat je je voortplant ondanks je homo bent? dat zegt mij erg weinig

De mogelijkheid dat het kan is niet weg, maar het druist erg tegen mijn gevoel in dat homo's per se kinderen willen.
Ik wil geen kinderen, maar dat terzijde. Volgens mij heb je geen idee wat homoseksualiteit nou eigenlijk inhoudt, het is niet dat het een complete persoon definieert. En het voortplanten lijkt mij het meest natuurlijke proces wat er bestaat, dus als zelfs homo's dat kunnen hoe kun je nog volhouden dat het onnatuurlijk is?
And I never will
pi_78755121
Ik voel met je mee TS , ik weet hoe het is om homo's niet te mogen,,,,

ALLEEN ik woon in amsterdam dus ik ben zeker niet de enigste die homofobie hierzo heeft
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:38:21 #267
279841 Avey
Blossom!
pi_78755139
Pedofilie heeft trouwens weinig tot niets met geaardheid te maken, snap niet waarom mensen dat blijven opbrengen.
And I never will
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:38:24 #268
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78755141
Toch vreemd dat mensen de gelijkenissen tussen homofilie en pedofilie blijven maken. Even ter duidelijkheid: ik heb er niks op tegen als iemand niks van homoseksualiteit begrijpt, het afkeurt of naar zijn/haar mening niks met homo's te maken wilt hebben. Dat is ieder zijn mening en zijn recht om dat, om wat voor reden dan ook, te vinden. Echter zal ik natuurlijk wel proberen te argumenteren (in een discussietopic) waarom ik het daar niet mee eens ben. Dit terzijde.

Echter wat ik wel kwetsend vind, is wanneer mijn zogehete "afwijking" (noem het hoe je 't noemen wilt) wordt vergeleken met een ziekte en misdaad als pedofilie. Er is namelijk wel degelijk een heel groot verschil:

Ten eerste: homoseksualiteit is een bepaalde liefde/genegenheid voelen voor iemand van hetzelfde geslacht. Een natuurlijk en heel menselijk gevoel, verschil met heteroseksuelen mag duidelijk zijn, het gevoel is gelijk. Dit gevoel wordt verliefdheid genoemd en als je mazzel hebt, komt het van twee kanten (=punt 1).

Wat bijna altijd volgt op deze verliefdheid, is seksueel gevoel. Je wilt je liefde delen en je samen met diegene genegen voelen. Je hebt seks, wat van twee kanten komt. Een genotsgevoel! (=punt2)

Kinderen, echter, zijn hier totaal anders in. Ze kennen het gevoel van volwassen verliefdheid nog niet echt. Kunnen wel gek zijn op iemand, maar nooit komt daar een seksueel gevoel bij kijken vanuit hun. Waarom niet? Omdat kinderen nog niet seksueel ontwikkeld zijn. (=punt3)

Kinderen zijn nog bezig en veel te druk met alleen nog maar zichtzelf te ontdekken. Beetje friemelen, beetje voelen. Hoe werkt het allemaal? Zij koppelen dat eventuele genotsgevoel bij zichzelf NOOIT aan het gevoel van genegenheid voor een ander, of met de bedoeling dit te delen. Zo lang deze ontdekkingsfase bij het kind nog niet voltooid is, zal het kind niet op een volwassen manier seks beleven. De eindfase is pas ergens in de pubertijd en, verschillend per mens, rond dat zich pas af rond het 18e levensjaar.

Tot deze tijd is het zéér kwalijk voor het kind, als men het wel "dwingt" tot het hebben van seks op een volwassen manier, met een volwassen persoon! Het kind beleeft dit totaal anders en heeft totaal geen besef van de ware bedoeling van seks, maar beseft wel dat er iets niet goed gaat. Het kind beschadigt en wordt opgezadeld met een gigantisch seksueel trauma.

Dit is het CRUCIALE verschil tussen pedofilie en homofilie!
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:39:28 #269
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_78755188
Boeiend of het goor is!!
Er zullen heel veel mensen zijn die dingen doen in bed (of elders) die ik goor vind, maar als ze ze aardig zijn tegen mij kan me dat echt niks bommen.
Er zijn legio hetero mensen die aan anale sex doen, niet mijn ding maar ga ze daardoor niet minder aardig vinden hoor.

Sjees, waar kan je je druk om maken.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_78755195
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Avey het volgende:

[..]

Ik wil geen kinderen, maar dat terzijde. Volgens mij heb je geen idee wat homoseksualiteit nou eigenlijk inhoudt, het is niet dat het een complete persoon definieert. En het voortplanten lijkt mij het meest natuurlijke proces wat er bestaat, dus als zelfs homo's dat kunnen hoe kun je nog volhouden dat het onnatuurlijk is?

Ghe, ja. Die vind ik altijd grappig. Hetero's schijnen rap te vergeten dat hun eigen seksuele voorkeur ze niet definieert als persoon. Maar als het om homo's gaat, dan is het ineens zo dat dat voor 80% de identiteit van diegene bepaalt.
  donderdag 4 maart 2010 @ 23:39:52 #271
279841 Avey
Blossom!
pi_78755207
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:38 schreef Qebbel het volgende:
Dit is het CRUCIALE verschil tussen pedofilie en homofilie!
Inderdaad. Dat, en het feit dat de twee vrij weinig met elkaar te maken hebben aangezien ze niet exclusief zijn.
And I never will
pi_78755218
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:35 schreef prupke het volgende:

[..]

Ok dat kan ik me voorstellen

En dat is ook wel op te lossen natuurlijk , zonder dat je meteen een ongezoute mening geeft over mensen.

Ik wilde in eerste instantie reageren op je OP.... toen ging ik verder lezen en werd er minder vrolijk van omdat je in je verdediging begon over : bestialiteit en necrofilie en pedo's...
vervolgens over wetten (en die kloppen niet altijd...in geen elk land)

Maar serieus : stel dat jou beste maat homo blijkt te zijn , maar durft niet uit de kast te komen, omdat hij jou niet kwijt wil als vriend.... (en jij hem ws ook niet)

welke oplossing kan je daarvoor verzinnen?
Ten eerste kan ik daar weinig over zeggen omdat het puur hypothetisch is, ik ken hem al 12 jaar dus wat ik hier zeg hoeft niet per se werkelijk te gaan gebeuren. Ik vind dat wel een heel lastig dilemma, ingewikkeld punt maar daar kan ik geen 100% garantie in geven.

Bovendien als hij uit de kast komt en ik word altijd met hem gespot kan dat mijn imago ook schaden dat neem je natuurlijk ook wel een beetje mee. Ik denk dat onze vriendschap toch langzamerhand zou verwateren omdat ik minder met hem zou optrekken.
pi_78755284
Hey trouwens! !

Ik heb wel eens anale seks . Ben ik nu ook zo een vieze homo?
pi_78755325
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:37 schreef Avey het volgende:

[..]

Nou eigenlijk is het simpel, in de natuur zouden 2 mannetjes nooit een kind kunnen krijgen, 2 vrouwtjes ook niet. Maar tegenwoordig is er een hoop mogelijk. Dus nogmaals wat is natuurlijk?

Het zou wel erg scheef zijn als een homoman met een heterovrouw een kind zouden maken, puur en alleen omdat die homo dat wil. klinkt als misbruik.
pi_78755352
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 23:41 schreef DirtyLittlePrincess het volgende:
Hey trouwens! !

Ik heb wel eens anale seks . Ben ik nu ook zo een vieze homo?
Smeerlap!Gore heaumeau!
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')