Volgens mij wordt je in Vampire Diaries een vampier wanneer je volledig leeg/dood bent gedronken door een vampier, vervolgens vampierbloed krijgt en vervolgens een ander mens bijt en bloed drinkt. Stefan zag er allesbehalve bijna dood uit nadat Katherine hem (kort) had gebeten, dus dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
katherine heeft stefan alleen gebeten, is het niet zo dat hij pas vampier word als hij bloed heeft gedronken? (zoiets legt damon aan vicky/caroline uit in 1 van de 1e afleveringen) dus stefan was op het moment dat zn vader hem ijzerhard gaf nog geen vampier dus hij had er nog geen last van en katherine wel.. of zit ik nu fout en klopt dat deel van het verhaal gewoon niet?
Oowja! Klok, klepel... Inderdaad, doodgaan dus met vampierenbloed in je. Wat bij Stefan waarschijnlijk niet het geval was op dat moment.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:18 schreef Ladyxima het volgende:
Volgens mij heb je het bijna goed, zoals ik het begreep hoefde je niet eens volledig leeg gedronken te zijn, maar was gebeten worden en vervolgens bloed te drinken van een vampier de 1e stap, en als je dan dood zou gaan (om het even hoe, volgens mij draaide Damon bij die Vicky gewoon de nek om) en daarna mensenbloed drinkt, dan ben je pas een vampier![]()
Want er was toen toch ook iets met Elena dat Damon haar zijn bloed te drinken gaf... en Stefan bang was dat haar iets zou overkomen (maw de dood) in de tijd dat dat bloed nog in haar zat, omdat ze anders vamp zou worden??
Nee toch, de laatste keer dat ze haar zagen was toen ze werd opgepakt. Anders hadden ze moeten weten dat ze niet in de tombe zat. Of stefan wist dat....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:03 schreef bananablues het volgende:
Hoi!
Volgens mij gaat er nog een scene komen in de kerk waar de Salvatore's een aantal mensen redden (en Emily de vampiers opsluit dmv een spell). Dan ging de kerk ook in vuur en vlam o.i.d.
Tenminste, zoiets maakte ik op uit eerdere afleveringen over het verleden? Dat er iig een grote brand was in de kerk en de Salvatores niet iedereen konden redden...
Ze kunnen ook nog daarvoor (terwijl katherine in de gevangenis zit, bijv) bekeerd worden
Er zullen dus nog wel genoeg mogelijkheden zijn om vampier te worden
heb zo'n gevoel dat stefan het wel wist, want die reageert ook niet echt geschokt.. maar dan nog blijft het raadsel hoe ze vampier zijn gewordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee toch, de laatste keer dat ze haar zagen was toen ze werd opgepakt. Anders hadden ze moeten weten dat ze niet in de tombe zat. Of stefan wist dat....
Ik heb wel een interview van m gezien en dan issie een stuk minder leuk. Hij is leuk om naar te kijken zeg maar, maar hij moet vooral niet beginnen met praten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:12 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik vind die hele Damon dus niks aan he, nog al verwijfd vind ik hem :|
Dan zie ik toch liever Stefan
15 15 "A Few Good Men" March 25, 2010 (2010-03-25)quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Wanneer is de volgende ep? Season Finale toch?
Linkje toegevoegd aan de opquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Wanneer is de volgende ep? Season Finale toch?
Aaah toch niet. Moooi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
15 15 "A Few Good Men" March 25, 2010 (2010-03-25)
Season 1
Episodes Originally aired 22
Season premiere September 10 2009
Season finale May 13 2010
Ik denk (hoop) 't ook; wordt nog leuk om te zien hoe ze dat allemaal gaan verklarenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef dRobje het volgende:
[..]
.. maar dan nog blijft het raadsel hoe ze vampier zijn gewordenzal in 1 van de volgende episodes wel uitgelegd worden denk (hoop!) ik
Ik vind persoonlijk het spanningsveld tussen Elena en Damon ook interessanter dan die tussen Elena en Stefan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me af of Elena nog gaat switchen naar Damon. Er is wel iets tussen die 2...
En die stefan kijkt de hele tijd zo moeilijk...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef dutch-treat het volgende:
Bedankt voor 't meedenken mensen![]()
[..]
Ik denk (hoop) 't ook; wordt nog leuk om te zien hoe ze dat allemaal gaan verklaren
[..]
Ik vind persoonlijk het spanningsveld tussen Elena en Damon ook interessanter dan die tussen Elena en Stefan.
Alleen het enge vind ik nog een beetje tegenvallen. Dit is niet echt een serie die ik kijk met het licht aan, wat ik bij Supernatural wel soms heb. Iets meer horror mag wel. Al vond ik het in die tombe wel tof.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef dutch-treat het volgende:
Leuke Photo Gallery met beredeneringen waarom dit zulke fijne televisie is:
Vampire Diaries - Why it is such an addictive show
Ik ben het eigenlijk met alles wel grotendeels eens
Da's waar, eng is het inderdaad niet echt...maar wat niet is kan misschien nog komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alleen het enge vind ik nog een beetje tegenvallen. Dit is niet echt een serie die ik kijk met het licht aan, wat ik bij Supernatural wel soms heb. Iets meer horror mag wel. Al vond ik het in die tombe wel tof.
hoe dan?? Ik kijk online, dat is zonder.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Empathologica het volgende:
Op de pc kan je toch ook met subs kijken?
Dat gekut (sorry, ik heb er geen ander woord voor) van al de nederlandse zenders met uitzenddagen en -tijden van series (en mijn eigen ongeduldquote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef Jill-RMC het volgende:
TVP
En ff een Grrr Net5 voor de NLse versie. Was even een paar dagen weg, kom gisteren thuis en dacht ik kijk ff waar ze nu in NL zijn...begint Fringe weer! Daar volg ik dus wel de NLse afleveringen van dus fijn dat ze dat even melden dat ze weer gingen switchen.
Of op TV zonderquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Empathologica het volgende:
Op de pc kan je toch ook met subs kijken?
Op het internet is alles te vinden; ook subsquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
hoe dan?? Ik kijk online, dat is zonder.
Of via veamer?? Ik ha echt geen 3 euro per aflevering dokken.
Ik download alles en haal dan subs er bij, bierdopje.com heeft altijd wel goeie en van veel series.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoe dan?? Ik kijk online, dat is zonder.
Of via veamer?? Ik ha echt geen 3 euro per aflevering dokken.
Ik kijk eigenlijk alleen Fringe nog op tv, omdat ik nog geen zin/tijd had om bij te downloaden. Mss straks tijdens de zomerstop doen en dan vanaf september ook downloaden. Voor de rest wordt alles gedownload, kan ik tenminste op mn eigen tempo en wanneer het mij uitkomt series kijken. Geen reclames, heerlijk!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef dutch-treat het volgende:
Dat gekut (sorry, ik heb er geen ander woord voor) van al de nederlandse zenders met uitzenddagen en -tijden van series (en mijn eigen ongeduld) is de reden dat ik ooit naar andere mogelijkheden
ben gaan zoeken om series te kijken.
Ik heb er een hekel aan om films en series op m'n laptop te kijken, dus alles wat ik download brand ik daarna ff snel op een DVD-RW en dan kan ik lekker relaxed op TV kijken ('k heb die ambilight niet voor nietsquote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef Empathologica het volgende:
@ Dutch-treat; Hoe bedoel je of op tv zonder?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link....kan de videos niet kijken
http://uk.eonline.com/ube(...)ries_stars_dish.html
Ook de nieuwe episode maar even downloadenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:14 schreef Esje-lief het volgende:
heb er weer zin in!!
waar is het eigenlijk op net5 gebleven?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Krijgen we nu tot het eind van het seizoen iedere week nieuwe afleveringen zoals bij CSI?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:18 schreef friekin_ het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Harper wel tegen zonlicht kan?
Ah.. Want ik heb wel naar zijn handen gekeken toen hij door het park liep, maar op de een of andere manier heb ik het gemist danquote:
Oh daar had ik niet eens op gelet, dat ie in het daglicht kon lopenquote:
Yayquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Woeh toppie.Damon was weer helemaal in zijn element zeg.
En ik kan me wel vinden in wat jij zegt C-Politan, Damon voelt definitly íets voor Elena. Had je zijn gezicht gezien toen ie hoorde dat Isobel Elena's moeder was?
En ik ging alweer bijna huilen toen Alaric doodging, maar gelukkig leeft ie nog.
Nopes...ze werd homeschooled. Maar ik dacht wel dat ze tegen licht kon. Kan me vaag nog herinneren in dat hotel met die andere gast dat zij naar buiten ging, maar die barkeepergast moest wachten tot het donker werd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:40 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
wel toch?
die zat bij Jeremy op school toch?
Of het ooit zo ver komt in de serie weet ik niet, maar ik vind in ieder geval de 'relatie' tussen Damon en Elena veel interessanter dan die tussen Stefan en Elena.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:27 schreef C-Politan het volgende:
Ergens hoop ik dat Elena en Damon ooit bij elkaar komen. Soms lijkt het namelijk alsof hij haar wel leuk vindt. Of denk ik dat door wishful thinking?? Wat denken jullie, bestaat de kans dat er ooit wat zal gebeuren tussen die twee?
Dat kan ze wel hoor, Anna liep toch aan 't eind van de 19e eeuw ook al in 't daglichtquote:
quote:
Eens. Doe mij Alaric maar. Rrr.quote:Op zondag 28 maart 2010 07:59 schreef Ticootje het volgende:
Damon heeft rare heupen. Geef die jongen een boterham ofzo.
Ja, maar volgens mij was ze die ring in eerste instantie kwijt geraakt of iets dergelijks. Want je zag haar in de serie maar heeeeeeeel weinig in het daglicht eigenlijk. 3 keer ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:00 schreef dutch-treat het volgende:
.
[..]
Dat kan ze wel hoor, Anna liep toch aan 't eind van de 19e eeuw ook al in 't daglicht; volgens mij heeft het merendeel van de vampieren die rond die tijd in Mystic Falls waren zo'n ring.
quote:
leuke titel, van die zweedse film? lat der ratta komma in of zoiets.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef diertjuh het volgende:
Promo foto's
Aflevering 17- 'Let the right one in"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt, zou goed kunnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
leuke titel, van die zweedse film? lat der ratta komma in of zoiets.
De trailer van afl. 16 belooft een hoop goeds!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, zou goed kunnen
Ik zie trouwens net dat we deze week aflevering 16 hebben..Dacht dat we bij aflevering 17 waren, ben dus een weekje te vroeg met de promo foto's
quote:
Begin is niet zo geweldig, daarna wordt het veel beter. Mja, dat zul je nu nooit weten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kut serie ik kom de pilot niet eens door.
Bij de naam dacht ik aan een interview with the vampire style achtige serie met heel die style en drama.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Begin is niet zo geweldig, daarna wordt het veel beter. Mja, dat zul je nu nooit weten.
Het begint nogal twylight-achtig, maar het wordt echt beter. Seriously. Trouwens, anders kan ik true blood aanraden. Als je dat niet al kijkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de naam dacht ik aan een interview with the vampire style achtige serie met heel die style en drama.
Inplaats daarvan zie ik een highschool met twee vampier broers. Ik dacht even dat ik perongeluk As the World Turns had gedownload zo kwam het over
dat vind mijn vriend wel leuk om te kijken (true blood), maar vampire diaries is voor mij alleenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het begint nogal twylight-achtig, maar het wordt echt beter. Seriously. Trouwens, anders kan ik true blood aanraden. Als je dat niet al kijkt.
Die zit inmiddels in de download hopelijk is dat wat beter te versmaden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het begint nogal twylight-achtig, maar het wordt echt beter. Seriously. Trouwens, anders kan ik true blood aanraden. Als je dat niet al kijkt.
Ik hoop dat je niet vies bent van wat redelijk expliciete seks in een serie, want daar zit vooral de eerste aflevering nogal vol mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die zit inmiddels in de download hopelijk is dat wat beter te versmaden.
quote:Op woensdag 7 april 2010 20:21 schreef J-net het volgende:
Ben benieuwd naar volgende week (overmorgen) al sneak peeks gespot?
promo? ik wil zien!!!!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Goede aflevering.. Ook de promo voor 18 en 19 zijn heftig...
Ik denk dat doordat Stephan nu met zichzelf worstelt, hij op die manier Damon en Elena nog dichter bij elkaar brengt.
Niet per se. Bedoel dan heeft hij dus geen ring. Zou me eerder opvallen als ie wel in de zon kon....hoeveel ringen wil je hebbenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:27 schreef Ticootje het volgende:
Viel het jullie op dat frederik niet in de zon kan?
quote:
Omdat we er min of meer vanuit gingen dat alle oude vampiers wel in de zon konden. Harper kan het bijvoorbeeld wel.. Frederik dus niet.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Niet per se. Bedoel dan heeft hij dus geen ring. Zou me eerder opvallen als ie wel in de zon kon....hoeveel ringen wil je hebben
Geweldig!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:44 schreef dutch-treat het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden dat er zo'n hoog tempo inzit en dat er zo veel verschillende dingen in een aflevering gebeuren.
Ben benieuwd of de vondst van Vicki en het feit dat Stefan duidelijk een kwade dronk heeft nog verdere consequenties hebben.
Tof ook dat Damon ondanks z'n grote mond toch onmiddellijk in actie kwam om zijn broer te redden, daarvoor bereid was met Alaric samen te werken en dan ook nog probeerde om Elena te beschermen.
"I get it; he's the reason you live, his love lifts you up where you belong"![]()
"I have two liters of soccer mom in the fridge"![]()
Damon![]()
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door Esje-lief op 10-04-2010 18:25:19 ]Be brave. Be kind.
Ja, maar Harper had een ring.quote:Op zaterdag 10 april 2010 15:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omdat we er min of meer vanuit gingen dat alle oude vampiers wel in de zon konden. Harper kan het bijvoorbeeld wel.. Frederik dus niet.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:18 schreef Esje-lief het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Txs. Het maakt mij niet uit, maar ik denk dat dat nog wel eens een verrassing voor anderen kan zijnquote:
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
Hoezo, ik had het wel een beetje verwacht hoor.quote:
Ik had gehoopt op een relatie tussen Anna en hem.quote:Op zondag 11 april 2010 20:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hoezo, ik had het wel een beetje verwacht hoor.
Maar ik denk wel dat hij Anna serieus pijn gedaan heeft. Anna had het voor hem over haar moeder te trotseren... En nu blijkt dat hij haar wilde gebruiken.. Misschien krijgt hij toch wat hij wilde, uit wraak.
Die is toch aan het rouwen ofzo? Ik dacht niet dat ze dood was ofzo.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Rechterbal het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurt met Bonnie Bennett? Heb iets gemist, geloof ik.
Same herequote:
Die is inderdaad de dood van d'r oma aan 't verwerken en zal tzt wel weer terugkomen. Volgens mij hebben we ook gezien (vorige week of de week daarvoor) dat Elena d'r belde om te zeggen dat ze d'r miste.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Rechterbal het volgende:
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze even helemaal niets moet hebben van vampierenquote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is toch aan het rouwen ofzo? Ik dacht niet dat ze dood was ofzo.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:24 schreef June. het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze even helemaal niets moet hebben van vampieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 april 2010 21:40 schreef IccceeeCold het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Bonnie komt de volgende ep terug.quote:Op zondag 11 april 2010 20:23 schreef Rechterbal het volgende:
die zijn echt megasaai... ik kom er moeilijk doorheen!quote:Op maandag 12 april 2010 14:10 schreef IccceeeCold het volgende:
dan ga ik de boeken maar eens bestellen
Haha, je onderschrift!quote:
Ja, ik vind het een geniale uitspraak van Damon.quote:Op maandag 12 april 2010 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Haha, je onderschrift!
Ook een mooie vond ik dat Elena Damon wegdrukt en dat hij meteen aanklopt, "You're ignoring me." Goh zou het?
Bedankt voor de tip! *volgt nu ook*quote:
Anna had zeker door dat er vervain in Jeremy's armband zat.quote:Op maandag 12 april 2010 15:16 schreef Ticootje het volgende:
Anna vroeg aan Jeremy of Elena wist met wie hij omging. Zij zal wel hebben doorgehad dat er kruiden in de armband zaten...
Maar Anna was zelf degene die zich als bijna-vriendin van Jeremy aan haar voorstelde toen Anna haar had ontvoerd met Bonnie... Vaagheid dus, Ja Elena weet van Anna en weet dat Jeremy haar kent.
Vind ik zelf ook niet zo, maar d'r zijn altijd mensen die de titels van afleveringen al als spoilers beschouwen, laat staan hele scenes. Better safe than sorryquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef June. het volgende:
Ik vind er trouwens niet echt spoilers inzitten hoor!
quote:
Ah okéquote:
Booooh, Adam.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:47 schreef dutch-treat het volgende:
De sneak peeks zijn er al vroeg deze week (kon zo snel geen YouTube links vinden):
S01E18 - Sneak Peek 1 - Spoilers!
S01E18 - Sneak Peek 2 - Spoilers!
En David Anders' karakter maakt zijn entree!
quote:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef dutch-treat het volgende:
[..]Ik vraag me af wat er met hem aan de hand is. Vast wel weer iets onguur ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.prima.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Misschien dat als je kei lang droog staat je jezelf niet meer kan beheersen terwijl als je regelmatig wat neemt je dat wel kan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 20:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Snap niet helemaal waarom die Stefan zo moeilijk doet. Damon drinkt ook van mensjes (bloedzakjes) en die gaat niet helemaal pyschokiller, meer berekende-ik-moord-als-t-me-uitkomt-killer. Heeft Damon dan veel meer wilskracht dan Stefan?
Ik gok zomaar van wel.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:37 schreef J-net het volgende:
Trouwens het spettert ook tussen Damon en Elena altijd... ben benieuwd of daar ooit nog wat mee gaat gebeuren.
Misschien moet Stefan dan naar naar de ABA. Okay te foute mental image. "Hello, I'm Stefan. I haven't drank from humans for four days....."quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:03 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Misschien dat als je kei lang droog staat je jezelf niet meer kan beheersen terwijl als je regelmatig wat neemt je dat wel kan?
Bloodaholic ofzo.
SPOILER: S01E20 - Blood BrothersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Promo en twee sneak peeks voor de volgende aflevering (kijken op eigen risico):
WTF! Dat laatste stuk![]()
A journey to the end
Weten we zeker dat John 100% human is? Vind m creepy.quote:Op zaterdag 17 april 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh en even voor mezelf:
Ringdragers:
John Gilbert :Mens (ring is van overleden broer)
Alaric : Mens (gekregen van Isobel, had Isobel 'm nu van John gekregen???)
Stephan Salvatore : Vampier
Damon Salvatore : Vampier
Harper : Vampier
Anna : Vampier
Iemand een idee of Pearl er 1 heeft en of Kathrine er 1 heeft?
Ja, want hij kon zo het huis van Elena inlopen zonder eerst uitgenodigd te worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:04 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Weten we zeker dat John 100% human is? Vind m creepy.
Volgens mij wel. John had zijn ring aan Isobel gegeven en hij droeg nu de ring van zn broer.
Isobel had inderdaad de ring van John en John had 'm van zijn broer, maar betekent dat dan dat Isobel pas nadat Elena's ouders verongelukten een vampier is geworden, maar dat ze John daarvoor al (vrij goed) kendequote:Op zaterdag 17 april 2010 16:48 schreef Ticootje het volgende:
Oh en even voor mezelf:
Ringdragers:
John Gilbert :Mens (ring is van overleden broer)
Alaric : Mens (gekregen van Isobel, had Isobel 'm nu van John gekregen???)
Stephan Salvatore : Vampier
Damon Salvatore : Vampier
Harper : Vampier
Anna : Vampier
Iemand een idee of Pearl er 1 heeft en of Kathrine er 1 heeft?
Dat betekend alleen dat ie geen vampier is (alhoewel hij waarschijnlijk al eens eerder in het huis is geweest vroeger toen d'r ouder nog leefde enzo). Dussss...quote:Op zaterdag 17 april 2010 17:08 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, want hij kon zo het huis van Elena inlopen zonder eerst uitgenodigd te worden.
Oeh!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oeh!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2010 11:56:47 ]
SPOILER: Re: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op maandag 19 april 2010 12:49 schreef dutch-treat het volgende:SPOILER: Re: ScreenshotOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op maandag 19 april 2010 13:00 schreef dutch-treat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op maandag 19 april 2010 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
quote:Op maandag 19 april 2010 15:18 schreef -Peach het volgende:Dat dacht ik dus ook.....alleen deden mn spoilertags het niet dus heb het maar ff weggehaald voor de zekerheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 43% gewijzigd door Ticootje op 21-04-2010 08:54:34 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
quote:Op woensdag 21 april 2010 08:29 schreef Ticootje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En leuk feitje, ik begon al te twijfelen aan mijn schema, maar in die '3 episodes promo' zeggen ze "just three episodes until the vampire season finale" en het zijn dus inderdaad nog 4 afleveringen (1x19 vanavond, dan 1x20 volgende week, 1x21 de week daarop en dan de finale op 13 mei)
A journey to the end
SPOILER: over de finaleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Ik voelde die spanning gewoon in me buik!quote:Op zondag 25 april 2010 09:05 schreef IV_Xample het volgende:
heerlijke aflevering met een geflipte stefan
en dan die spanning tussen damon en elena...hmmmmmmmmmmmmmmmmm
ja tijdens die dans hè? De gemeende glimlach, een klein vonkje?quote:Op zondag 25 april 2010 20:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik voelde die spanning gewoon in me buik!
Heerlijk zeg !
Idd heerlijke televisie. Ik kan niet wachten op de volgende aflevering!quote:Op zondag 25 april 2010 21:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ja tijdens die dans hè? De gemeende glimlach, een klein vonkje?
Persbericht van AT Productions:quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:54 schreef June. het volgende:
Haha muziek van Within Tempation tijdens die dans
Tof nieuwsquote:Op maandag 26 april 2010 11:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Persbericht van AT Productions:
Muziek Within Temptation in Amerikaanse hitserie
De internationaal meest succesvolle Nederlandse band Within Temptation
was afgelopen week te horen in de populaire Amerikaanse serie 'Vampire
Diaries'. In het programma dat wereldwijd wordt uitgezonden en alleen
in de VS al 4 miljoen kijkers heeft, was de succesvolle single "All I
Need" te horen. Dit heeft ervoor gezorgd dat het nummer in de
Amerikaanse iTunes Rockcharts de top 10 heeft bereikt...
Ja, het is niet een gevalletje waar je spontaan nat van wordt, maar ik zou m ook mn bed niet uitschoppen.quote:Op woensdag 28 april 2010 15:26 schreef -Peach het volgende:
Ik weet het niet. Je ziet dat ie hot is, maar ook weer niet. Ofzo. Beetje vreemd, maar wel lekker!
Dan zal ik me wel opofferen om Elena bezig te houden terwijl al het vrouwvolk zich op Damon stortquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, het is niet een gevalletje waar je spontaan nat van wordt, maar ik zou m ook mn bed niet uitschoppen.
Kijk je uit dat je dr niet breekt?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:13 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel opofferen om Elena bezig te houden terwijl al het vrouwvolk zich op Damon stort
Ligt er aan wat je type is; met donkere haar en blauwe ogen is t soms net een kopie van mn manquote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, het is niet een gevalletje waar je spontaan nat van wordt, maar ik zou m ook mn bed niet uitschoppen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
SPOILER: de foto (kan een spoiler zijn)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
Er zijn mannen hier, viespeuken!quote:Op woensdag 28 april 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ow leuk de gebroeders Salvatore doen een wedstrijdje staren met Jeremyquote:Op donderdag 29 april 2010 16:19 schreef dutch-treat het volgende:
Trouwens, HIER (klikken op eigen risico) staan een heleboel promo foto's voor de laatste aflevering.
Je hebt een PMquote:Op vrijdag 30 april 2010 12:12 schreef Empathologica het volgende:
Aaah ik had hem binnen, wou hem nog snel ff kijken voordat ik ga, is het een fake.
Nu moet ik wachten tot morgen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Promo:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
@ spoiler!
Dat was inderdaad wel gelijk weer een nieuwe vraag die opkwam, ja. Ze had Emily al die ringen laten maken, dus ze had echt serieus plannen, vreemd dat ze daar nooit meer wat mee gedaan heeft - hoop dat we ooit Katherine ook weer terug gaan zien.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben nu eigenlijk wel heel nieuwsgierig waarom Katherine zoveel moeite heeft gedaan om hun twee te turnen en dan uiteindelijk niets er mee te doen.
Ja die had van mij ook wel mogen blijven. Echt onwijs jammer dat die nu weg is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:58 schreef dutch-treat het volgende:
'k Vond 't wel jammer dat Pearl zo onverwacht en snel aan d'r einde kwam, vond dat een leuk karakter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
Oeewwquote:
Die posters en de teksten zijn puur om te teasen; ik had degene eruit gepikt die mij het meest aansprakquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Oeeww![]()
![]()
![]()
Psst, misschien even in spoilertags doen? Mij maakt het niet zoveel uit, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die bewust spoilers proberen te ontwijken en deze suggereert misschien iets teveel?
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:46 schreef Ladyxima het volgende:
http://the-vampirediaries.com/pix/displayimage.php?album=73&pos=6
nieuwe achtergrond![]()
![]()
(logo valt er gewoon vanaf)
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:59 schreef Jill-RMC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live your life each day, Meet the tides my friend
A journey to the end
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:08 schreef dutch-treat het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.they say a dirty mind is a joy forever...
Tweede seizoen is al bevestigd, maar ik ben het wel met je eens, ik denk niet ze dit té lang moeten rekken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:22 schreef J-net het volgende:
Ben ook wel benieuwd dat mochten ze een tweede serie maken wat dat dan gaat worden...... ja ik heb wel een vermoeden.
Maar ik vind ook wel dat het waarschijnlijk na 2 seizoenen klaar is en dan moeten ze stoppen. Anders wordt het net als Prison Break en schiet het zijn doel voorbij (tenminste, dat is mijn mening).
Ik ken 'm eigenlijk het beste als Julian Sark in 'Alias'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef NotYou het volgende:
Ben ik de enige die 'Jonathan Gilbert' blijft zien als Adam Monroe/Takezo Kensei? (En daarna als die rus uit het huidige seizoen van 24?)
Oh, dáár ken ik hem vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:06 schreef NotYou het volgende:
Ben ik de enige die 'Jonathan Gilbert' blijft zien als Adam Monroe/Takezo Kensei? (En daarna als die rus uit het huidige seizoen van 24?)
Inderdaad, Heroes! Hahah, ik had de link nog niet gelegd.quote:
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef dutch-treat het volgende:
WoW! Ik weet niet eens waar ik moet beginnen; ze blijven maar nieuwe vragen én antwoorden opgooien ... dit was echt één van de beste afleveringen van 't seizoen.![]()
Dat drong bij mij inderdaad ook pas later door.. had het ook echt niet aan zien komen moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:25 schreef dutch-treat het volgende:
Drong net ook ineens tot me door dat Elena dus wel een Gilbert isen dat d'r broer eigenlijk d'r neef is
Katherine wilde die vamieren uit die tombe dood, Isobel voegde er zelf nog Stefan en Damon aan toequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Jill-RMC het volgende:
d. Waarom wil Katherine de broertjes dood hebben (John's: "that was always part of the plan") nadat ze zoveel moeite heeft gedaan om ze te turnen. En sowieso waarom al die tomb-vampiers? Bang voor wraak?
Ja Isobel voegde ze er aan toe, maar toen zei John "That was always part of the plan" - dus dan ga ik er vanuit dat ie daarmee het originele plan van Katherine bedoelde.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:18 schreef dRobje het volgende:
[..]
Katherine wilde die vamieren uit die tombe dood, Isobel voegde er zelf nog Stefan en Damon aan toeDus Katherine wil ze niet dood hebben. John en Isobel wilde die 2 dood hebben, omdat ze niet willen dat Elena met vampieren omgaat.
Tenminste ALS ik het goed heb begrepen!
Oh dat kan ook ja.. Ik dacht meer dat hij en Isobel dat al jaren geleden afgesproken hadden ofzo omdat John ook tegen Jeremy zei dat ze al jaren achter dat apparaatje aanzaten..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:21 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja Isobel voegde ze er aan toe, maar toen zei John "That was always part of the plan" - dus dan ga ik er vanuit dat ie daarmee het originele plan van Katherine bedoelde.
Ik denk niet dat er een band is tussen John en Katherine. Hij helpt Isobel en wil zelf ook al jaren van de vampieren in Mystic Falls af, dus dit apparaat past prima in zijn eigen straatje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:41 schreef Jill-RMC het volgende:
a. Waarom John Katherine's dirty work doet.
Zei Isobel niet iets tegen Alaric over dat Katherine haar had gevonden nadat ze vampier was geworden, dat het in d'r genen zat of zo. Dus waarschijnlijk is Isobel dan toch gerelateerd aan Katherine.quote:b. De gelijkenis tussen Katherine en Elena...dacht eerst van moeders kant....maar zou het dan mss toch die Gilbert kant zijn?
Volgens mij bedoelde John puur zijn eigen plan; 'k denk niet dat 'ie ooit maar de intentie had om Stefan en zeker Damon niet in leven te houden.quote:d. Waarom wil Katherine de broertjes dood hebben (John's: "that was always part of the plan") nadat ze zoveel moeite heeft gedaan om ze te turnen. En sowieso waarom al die tomb-vampiers? Bang voor wraak?
Die ring werkt alleen maar als ze vermoord worden door een vampier en dood door verdrinking valt daar niet onder denk ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:16 schreef dutch-treat het volgende:
En waarom droeg Grayson [geen idee hoe de man heette, opgezocht] die ring niet op het moment van het auto ongeluk?
Ah, dat had ik gemist, maar dat maakt 't inderdaad een stuk logischer dat hij het ongeluk niet overleefd heeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:37 schreef PirE het volgende:
[..]
Die ring werkt alleen maar als ze vermoord worden door een vampier en dood door verdrinking valt daar niet onder denk ik.
Die eerstequote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:25 schreef dutch-treat het volgende:
Aaaw Damon![]()
Drong net ook ineens tot me door dat Elena dus wel een Gilbert isen dat d'r broer eigenlijk d'r neef is
Dat dacht ik ook, dat het altijd zijn plan is geweest.quote:Op zondag 9 mei 2010 10:16 schreef dutch-treat het volgende:
Volgens mij bedoelde John puur zijn eigen plan; 'k denk niet dat 'ie ooit maar de intentie had om Stefan en zeker Damon niet in leven te houden.
Isobel voegde ze toe aan de lijst, dus ze stonden er niet op. Persoonlijk denk ik zelfs dat Katherine al die vampieren uit de tombe kwijt wil omdat ze van plan is terug te komen naar Mystic Falls om daar weer lekker onrust tussen de broers te stoken.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Van Kristin @ EOnline:Ik ga een gokje wagen welke verrassingen dat dan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:43 schreef June. het volgende:
[..]
Ik ga een gokje wagen welke verrassingen dat dan zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |