Volgens mij wordt je in Vampire Diaries een vampier wanneer je volledig leeg/dood bent gedronken door een vampier, vervolgens vampierbloed krijgt en vervolgens een ander mens bijt en bloed drinkt. Stefan zag er allesbehalve bijna dood uit nadat Katherine hem (kort) had gebeten, dus dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:57 schreef dRobje het volgende:
[..]
katherine heeft stefan alleen gebeten, is het niet zo dat hij pas vampier word als hij bloed heeft gedronken? (zoiets legt damon aan vicky/caroline uit in 1 van de 1e afleveringen) dus stefan was op het moment dat zn vader hem ijzerhard gaf nog geen vampier dus hij had er nog geen last van en katherine wel.. of zit ik nu fout en klopt dat deel van het verhaal gewoon niet?
Oowja! Klok, klepel... Inderdaad, doodgaan dus met vampierenbloed in je. Wat bij Stefan waarschijnlijk niet het geval was op dat moment.quote:Op donderdag 4 maart 2010 01:18 schreef Ladyxima het volgende:
Volgens mij heb je het bijna goed, zoals ik het begreep hoefde je niet eens volledig leeg gedronken te zijn, maar was gebeten worden en vervolgens bloed te drinken van een vampier de 1e stap, en als je dan dood zou gaan (om het even hoe, volgens mij draaide Damon bij die Vicky gewoon de nek om) en daarna mensenbloed drinkt, dan ben je pas een vampier![]()
Want er was toen toch ook iets met Elena dat Damon haar zijn bloed te drinken gaf... en Stefan bang was dat haar iets zou overkomen (maw de dood) in de tijd dat dat bloed nog in haar zat, omdat ze anders vamp zou worden??
Nee toch, de laatste keer dat ze haar zagen was toen ze werd opgepakt. Anders hadden ze moeten weten dat ze niet in de tombe zat. Of stefan wist dat....quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:03 schreef bananablues het volgende:
Hoi!
Volgens mij gaat er nog een scene komen in de kerk waar de Salvatore's een aantal mensen redden (en Emily de vampiers opsluit dmv een spell). Dan ging de kerk ook in vuur en vlam o.i.d.
Tenminste, zoiets maakte ik op uit eerdere afleveringen over het verleden? Dat er iig een grote brand was in de kerk en de Salvatores niet iedereen konden redden...
Ze kunnen ook nog daarvoor (terwijl katherine in de gevangenis zit, bijv) bekeerd worden
Er zullen dus nog wel genoeg mogelijkheden zijn om vampier te worden
heb zo'n gevoel dat stefan het wel wist, want die reageert ook niet echt geschokt.. maar dan nog blijft het raadsel hoe ze vampier zijn gewordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee toch, de laatste keer dat ze haar zagen was toen ze werd opgepakt. Anders hadden ze moeten weten dat ze niet in de tombe zat. Of stefan wist dat....
Ik heb wel een interview van m gezien en dan issie een stuk minder leuk. Hij is leuk om naar te kijken zeg maar, maar hij moet vooral niet beginnen met praten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:12 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik vind die hele Damon dus niks aan he, nog al verwijfd vind ik hem :|
Dan zie ik toch liever Stefan
15 15 "A Few Good Men" March 25, 2010 (2010-03-25)quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Wanneer is de volgende ep? Season Finale toch?
Linkje toegevoegd aan de opquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef monsterd. het volgende:
Wanneer is de volgende ep? Season Finale toch?
Aaah toch niet. Moooi!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
15 15 "A Few Good Men" March 25, 2010 (2010-03-25)
Season 1
Episodes Originally aired 22
Season premiere September 10 2009
Season finale May 13 2010
Ik denk (hoop) 't ook; wordt nog leuk om te zien hoe ze dat allemaal gaan verklarenquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:52 schreef dRobje het volgende:
[..]
.. maar dan nog blijft het raadsel hoe ze vampier zijn gewordenzal in 1 van de volgende episodes wel uitgelegd worden denk (hoop!) ik
Ik vind persoonlijk het spanningsveld tussen Elena en Damon ook interessanter dan die tussen Elena en Stefan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik vraag me af of Elena nog gaat switchen naar Damon. Er is wel iets tussen die 2...
En die stefan kijkt de hele tijd zo moeilijk...quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:42 schreef dutch-treat het volgende:
Bedankt voor 't meedenken mensen![]()
[..]
Ik denk (hoop) 't ook; wordt nog leuk om te zien hoe ze dat allemaal gaan verklaren
[..]
Ik vind persoonlijk het spanningsveld tussen Elena en Damon ook interessanter dan die tussen Elena en Stefan.
Alleen het enge vind ik nog een beetje tegenvallen. Dit is niet echt een serie die ik kijk met het licht aan, wat ik bij Supernatural wel soms heb. Iets meer horror mag wel. Al vond ik het in die tombe wel tof.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:14 schreef dutch-treat het volgende:
Leuke Photo Gallery met beredeneringen waarom dit zulke fijne televisie is:
Vampire Diaries - Why it is such an addictive show
Ik ben het eigenlijk met alles wel grotendeels eens
Da's waar, eng is het inderdaad niet echt...maar wat niet is kan misschien nog komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:56 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alleen het enge vind ik nog een beetje tegenvallen. Dit is niet echt een serie die ik kijk met het licht aan, wat ik bij Supernatural wel soms heb. Iets meer horror mag wel. Al vond ik het in die tombe wel tof.
hoe dan?? Ik kijk online, dat is zonder.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Empathologica het volgende:
Op de pc kan je toch ook met subs kijken?
Dat gekut (sorry, ik heb er geen ander woord voor) van al de nederlandse zenders met uitzenddagen en -tijden van series (en mijn eigen ongeduldquote:Op maandag 8 maart 2010 17:30 schreef Jill-RMC het volgende:
TVP
En ff een Grrr Net5 voor de NLse versie. Was even een paar dagen weg, kom gisteren thuis en dacht ik kijk ff waar ze nu in NL zijn...begint Fringe weer! Daar volg ik dus wel de NLse afleveringen van dus fijn dat ze dat even melden dat ze weer gingen switchen.
Of op TV zonderquote:Op maandag 8 maart 2010 19:12 schreef Empathologica het volgende:
Op de pc kan je toch ook met subs kijken?
Op het internet is alles te vinden; ook subsquote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
hoe dan?? Ik kijk online, dat is zonder.
Of via veamer?? Ik ha echt geen 3 euro per aflevering dokken.
Ik download alles en haal dan subs er bij, bierdopje.com heeft altijd wel goeie en van veel series.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoe dan?? Ik kijk online, dat is zonder.
Of via veamer?? Ik ha echt geen 3 euro per aflevering dokken.
Ik kijk eigenlijk alleen Fringe nog op tv, omdat ik nog geen zin/tijd had om bij te downloaden. Mss straks tijdens de zomerstop doen en dan vanaf september ook downloaden. Voor de rest wordt alles gedownload, kan ik tenminste op mn eigen tempo en wanneer het mij uitkomt series kijken. Geen reclames, heerlijk!quote:Op maandag 8 maart 2010 19:24 schreef dutch-treat het volgende:
Dat gekut (sorry, ik heb er geen ander woord voor) van al de nederlandse zenders met uitzenddagen en -tijden van series (en mijn eigen ongeduld) is de reden dat ik ooit naar andere mogelijkheden
ben gaan zoeken om series te kijken.
Ik heb er een hekel aan om films en series op m'n laptop te kijken, dus alles wat ik download brand ik daarna ff snel op een DVD-RW en dan kan ik lekker relaxed op TV kijken ('k heb die ambilight niet voor nietsquote:Op maandag 8 maart 2010 19:31 schreef Empathologica het volgende:
@ Dutch-treat; Hoe bedoel je of op tv zonder?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de link....kan de videos niet kijken
http://uk.eonline.com/ube(...)ries_stars_dish.html
Ook de nieuwe episode maar even downloadenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:14 schreef Esje-lief het volgende:
heb er weer zin in!!
waar is het eigenlijk op net5 gebleven?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:15 schreef Jill-RMC het volgende:
Krijgen we nu tot het eind van het seizoen iedere week nieuwe afleveringen zoals bij CSI?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:18 schreef friekin_ het volgende:
Ben ik de enige die zich afvraagt waarom Harper wel tegen zonlicht kan?
Ah.. Want ik heb wel naar zijn handen gekeken toen hij door het park liep, maar op de een of andere manier heb ik het gemist danquote:
Oh daar had ik niet eens op gelet, dat ie in het daglicht kon lopenquote:
Yayquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Woeh toppie.Damon was weer helemaal in zijn element zeg.
En ik kan me wel vinden in wat jij zegt C-Politan, Damon voelt definitly íets voor Elena. Had je zijn gezicht gezien toen ie hoorde dat Isobel Elena's moeder was?
En ik ging alweer bijna huilen toen Alaric doodging, maar gelukkig leeft ie nog.
Nopes...ze werd homeschooled. Maar ik dacht wel dat ze tegen licht kon. Kan me vaag nog herinneren in dat hotel met die andere gast dat zij naar buiten ging, maar die barkeepergast moest wachten tot het donker werd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:40 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
wel toch?
die zat bij Jeremy op school toch?
Of het ooit zo ver komt in de serie weet ik niet, maar ik vind in ieder geval de 'relatie' tussen Damon en Elena veel interessanter dan die tussen Stefan en Elena.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:27 schreef C-Politan het volgende:
Ergens hoop ik dat Elena en Damon ooit bij elkaar komen. Soms lijkt het namelijk alsof hij haar wel leuk vindt. Of denk ik dat door wishful thinking?? Wat denken jullie, bestaat de kans dat er ooit wat zal gebeuren tussen die twee?
Dat kan ze wel hoor, Anna liep toch aan 't eind van de 19e eeuw ook al in 't daglichtquote:
quote:
Eens. Doe mij Alaric maar. Rrr.quote:Op zondag 28 maart 2010 07:59 schreef Ticootje het volgende:
Damon heeft rare heupen. Geef die jongen een boterham ofzo.
Ja, maar volgens mij was ze die ring in eerste instantie kwijt geraakt of iets dergelijks. Want je zag haar in de serie maar heeeeeeeel weinig in het daglicht eigenlijk. 3 keer ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:00 schreef dutch-treat het volgende:
.
[..]
Dat kan ze wel hoor, Anna liep toch aan 't eind van de 19e eeuw ook al in 't daglicht; volgens mij heeft het merendeel van de vampieren die rond die tijd in Mystic Falls waren zo'n ring.
quote:
leuke titel, van die zweedse film? lat der ratta komma in of zoiets.quote:Op maandag 29 maart 2010 23:54 schreef diertjuh het volgende:
Promo foto's
Aflevering 17- 'Let the right one in"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nu je het zegt, zou goed kunnenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
leuke titel, van die zweedse film? lat der ratta komma in of zoiets.
De trailer van afl. 16 belooft een hoop goeds!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:13 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt, zou goed kunnen
Ik zie trouwens net dat we deze week aflevering 16 hebben..Dacht dat we bij aflevering 17 waren, ben dus een weekje te vroeg met de promo foto's
quote:
Begin is niet zo geweldig, daarna wordt het veel beter. Mja, dat zul je nu nooit weten.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een kut serie ik kom de pilot niet eens door.
Bij de naam dacht ik aan een interview with the vampire style achtige serie met heel die style en drama.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Begin is niet zo geweldig, daarna wordt het veel beter. Mja, dat zul je nu nooit weten.
Het begint nogal twylight-achtig, maar het wordt echt beter. Seriously. Trouwens, anders kan ik true blood aanraden. Als je dat niet al kijkt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij de naam dacht ik aan een interview with the vampire style achtige serie met heel die style en drama.
Inplaats daarvan zie ik een highschool met twee vampier broers. Ik dacht even dat ik perongeluk As the World Turns had gedownload zo kwam het over
dat vind mijn vriend wel leuk om te kijken (true blood), maar vampire diaries is voor mij alleenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het begint nogal twylight-achtig, maar het wordt echt beter. Seriously. Trouwens, anders kan ik true blood aanraden. Als je dat niet al kijkt.
Die zit inmiddels in de download hopelijk is dat wat beter te versmaden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 01:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het begint nogal twylight-achtig, maar het wordt echt beter. Seriously. Trouwens, anders kan ik true blood aanraden. Als je dat niet al kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |