Bedankt voor de tip! *volgt nu ook*quote:
Anna had zeker door dat er vervain in Jeremy's armband zat.quote:Op maandag 12 april 2010 15:16 schreef Ticootje het volgende:
Anna vroeg aan Jeremy of Elena wist met wie hij omging. Zij zal wel hebben doorgehad dat er kruiden in de armband zaten...
Maar Anna was zelf degene die zich als bijna-vriendin van Jeremy aan haar voorstelde toen Anna haar had ontvoerd met Bonnie... Vaagheid dus, Ja Elena weet van Anna en weet dat Jeremy haar kent.
Vind ik zelf ook niet zo, maar d'r zijn altijd mensen die de titels van afleveringen al als spoilers beschouwen, laat staan hele scenes. Better safe than sorryquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:00 schreef June. het volgende:
Ik vind er trouwens niet echt spoilers inzitten hoor!
quote:
Ah okéquote:
Booooh, Adam.quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:47 schreef dutch-treat het volgende:
De sneak peeks zijn er al vroeg deze week (kon zo snel geen YouTube links vinden):
S01E18 - Sneak Peek 1 - Spoilers!
S01E18 - Sneak Peek 2 - Spoilers!
En David Anders' karakter maakt zijn entree!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:24 schreef dutch-treat het volgende:
[..]Ik vraag me af wat er met hem aan de hand is. Vast wel weer iets onguur ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |