Less is more.quote:
Nja als je het zo bekijkt issie natuurlijk hatske hip!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Less is more.
Om maar eens een idioot cliche in de groep te gooien.
quote:
quote:
Voor?quote:
D66 natuurlijk, landelijk nu al meer dan 200 zetels winst. in Den Haag een verdrievoudiging ( van 2 naar 6)quote:
en VVD, landelijk gezien zelf meer zetels dan de pvda die met 62% van de stemmen op -421 zetels staatquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:21 schreef Peter het volgende:
[..]
D66 natuurlijk, landelijk nu al meer dan 200 zetels winst. in Den Haag een verdrievoudiging ( van 2 naar 6)
op nummer 9 stond ie tochquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en paultje de nazi niet direct in de raad
Ooh, coolquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:21 schreef Peter het volgende:
[..]
D66 natuurlijk, landelijk nu al meer dan 200 zetels winst. in Den Haag een verdrievoudiging ( van 2 naar 6)
van 4 naar 3 ? En wel flink wat voorkeurstemmen ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
in Nuenen waren we om 2.30 pas klaar, ik ben raadslid af, het lucht ook op
Zeg........ ik had wel kunnen gaan stemmen want er is helemaal niets ongeldig verklaardquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ook? Ik neme aan dat je;'t wel jammer vindt, toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
stink steve!quote:
Heb je niet gezien...quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
Het beroerde telefoontje is gisteravond toch gekomen
Da's niet om te lachen hequote:
dan is het goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pijnlijke misser van mij stomme codes ook op telefoon
@ Stroekie, hoe kom je daar nu bij, ik hou niet van spinnen. Tenzij de kat het doet.quote:
Thanksquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
gecondoleerd,quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
Aww... gecondoleerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
Hard to missquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:30 schreef PhalanX het volgende:
PVDA-ers verenigt u!
en wie zien we daar op een foto... SamJustMe!
Wanneer hedde gij gestemd dan? Nog veurda Robert Jones in stukken lag?quote:Ik heb geen spijt dat ik op de VVD gestemd heb (de stabielere variant van D66) al moet ik zeggen dat ik het nog steeds vreemd vind dat ik op de VVD gestemd heb.
You and what army?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef PhalanX het volgende:
Jij vieze verlepte smerige achterbakse brujah bitch!
Jij gaat bloeden om wat je met Robert Jones hebt gedaan! You broke my toy, now I'll break you!
You'll see!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
You and what army?
And he'll get what's coming to him too!quote:En trouwens, Ully stak exact tegelijk zijn dolkje in 'm.
Oh please, je was binnen drie seconden terug, en je wilde niet luisteren toen ik uit Robert Jones eindelijk wat boeiende informatie wist te peuteren over een fundraiser en vijanden.quote:Ik had je gewaarschuwd. Je duurde eeuwen, deed geheimzinnig, wilde eerst niets zeggen. Heb je een ultimatum gegeven. Daar hield je je niet aan. heb nog 3x gezegd "als je nu niet, dan" en ook toen schoot je niet op. Ben nog gana plassen met de woorden "als ik terugkom, dan" .... en nog steeds niet.
psst, was jij kugari ken ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:42 schreef PhalanX het volgende:
[..]
You'll see!
[..]
And he'll get what's coming to him too!
[..]
Oh please, je was binnen drie seconden terug, en je wilde niet luisteren toen ik uit Robert Jones eindelijk wat boeiende informatie wist te peuteren over een fundraiser en vijanden.
Robert Jones wilde amper nog iets loslaten omdat jullie hem eerst bedreigden en mij bedreigden.
All I'm saying is that maybe, just maybe... I didn't screw up that dominate... maybe just maybe that was intentional!
Bitch please. Y'all's a wuss.quote:
De Giovanni-Ventrue Necromancerquote:[..]
And he'll get what's coming to him too!
Lieverd, dat was al de 4e laatste waarschuwingquote:[..]
Oh please, je was binnen drie seconden terug,
quote:en je wilde niet luisteren toen ik uit Robert Jones eindelijk wat boeiende informatie wist te peuteren over een fundraiser en vijanden.
Ook dat was pas NA een half uur wachten en sputteren en niet willen vertellen wat hij kwam doenquote:Robert Jones wilde amper nog iets loslaten omdat jullie hem eerst bedreigden en mij bedreigden.
Uuuuuuuuuuhu. En al die andere keren was het ook intentional?quote:All I'm saying is that maybe, just maybe... I didn't screw up that dominate... maybe just maybe that was intentional!
quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik speel zelf D&D dus ik denk wel een beetje te weten waar het over gaat...
het begint wel eng te worden ja.. die raakvlakkenquote:
Ach Ang3l en Phalanx hebben hier wel vaker nerd momentjesquote:
*tilt de sluier op* Hu wat zei je? Ik was ff bezig met passen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
het begint wel eng te worden ja.. die raakvlakken
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*tilt de sluier op* Hu wat zei je? Ik was ff bezig met passen.
*schopt pumps weer uit*quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind een goed strak pak een stuk aantrekkelijker hoor
naakt is prima hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*schopt pumps weer uit*
Het is ook nooit goed......
De zon schijnt dan wel, maar echt warm is het nietquote:
Jij niet, jij moet de ringen brengen... dat moet ook naakt gebeuren...quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
En de gasten, die mogen toch wel kleding aan he?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij niet, jij moet de ringen brengen... dat moet ook naakt gebeuren...
Whehe, lekker aan de cocktails danquote:en we trouwen op een bountystrand he... dus warm genoeg
Jij snapt hetquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
[..]
Whehe, lekker aan de cocktails dan.
Ik ben er toch!quote:
dan rol je gewoon met je zweetlijf in het zand... et voila.... een zandmannetjequote:
ja maar om jou nou als accesoire om mijn pols te doen klinkt dan wel er FFquote:
Sand in my buttcrackquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan rol je gewoon met je zweetlijf in het zand... et voila.... een zandmannetje
Hoezo heb jij geen kont?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sand in my buttcrack
O wait... I ain;t got no butt
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Alleen een hele kleine tushy *shake shake*
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef creno het volgende:
das makkelijk als jullie na waxxer en stroekie trouwen, lendedoek af en naar de volgende bruiloft.
gek is dat, was op omroep brabantquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg........ ik had wel kunnen gaan stemmen want er is helemaal niets ongeldig verklaard
Nou het ging om 2 foutjes op de lijst, maar er is niks ongeldig verklaard.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
gek is dat, was op omroep brabant
O dat is inderdaad wel praktisch ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:56 schreef creno het volgende:
das makkelijk als jullie na waxxer en stroekie trouwen, lendedoek af en naar de volgende bruiloft.
ja uiterindelijk niet, maar toen werd dat wel gezegdquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou het ging om 2 foutjes op de lijst, maar er is niks ongeldig verklaard.
Dan zou ik het alsnog ongeldig verklaren, want wie weet zijn door die domme opmerking van OB wel een hoop mensen alsnog niet gaan stemmen 's avonds.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja uiterindelijk niet, maar toen werd dat wel gezegd
Als het aan mij ligt zodra de Sint Jan weer beschikbaar is, en voordat de plebaan weer op zijn woorden gaat terugkomenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat is inderdaad wel praktisch ja.
Wanneer gaat ons verse koppeltje JA zeggen dan?
Als Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat is inderdaad wel praktisch ja.
Wanneer gaat ons verse koppeltje JA zeggen dan?
Wat hadden die gezegd dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan zou ik het alsnog ongeldig verklaren, want wie weet zijn door die domme opmerking van OB wel een hoop mensen alsnog niet gaan stemmen 's avonds.
Dat de stemmen ongeldig verklaard zouden worden blijkbaar, althans dat melde TMM mij.quote:
Is je haar nog wel leuk geworden of heeft ze het nu opzettelijk vernaggeld?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:03 schreef Waxxer het volgende:
Maar enfin.
Toch even wat kwijt.
Ik was naar de kapper en zij begint natúúrlijk over de verkiezingen om een gesprekje aan te knopen met mij, als imposante persoonlijkheid. Begint ze zelf zo semi over de PVV met weinig tot geen woorden, dus ik zeg, nou, stel je voor dat hier dan stadscommando's bij dit winkelcentrumpje rondlopen met wapens en alles.
Dus zij zegt, ja, maar ze drukken onze cultuur weg, de moslims (ik dacht van, je neemt het woord niet in de mond dus ik noemde het beestje maar bij de naam), maar volgens haar drukken de moslims de Nederlandse cultuurweg dmv weghalen van kerstbomen, een sinterklaasmijter zonder kruis. Dus ik zeg dat er ook christenen zijn die een boel verbieden en wat niet mag, stel dat die compleet aan de macht zouden komen, dan krijgen we een soort Staphorst XXL.
Nou.
,,Daar kom ik vandaan!"
,,Oh, euh..."
,,Jaaa en vooroordelen dit en dat over Staphorst over klededracht enzo blabla."
Ik zeg ,,Nou, er is nu wél voor het eerst een vrouw in de raad gekozen he??"
,,Oh is dat zo nou dat weet ik niet maar het is echt niet zo erg zoals het allemaal verbeeld wordt hoor."
Ik zeg ..Het is allemaal de schuld van de media"
,,Ja nou maar ik keek laatst naar Pauw en Witteman en daar zat Jeltje van Nieuwenhuis (.....) en die nam het helemaal op voor de moslims want we moeten ze omarmen en dit en dat blablabla..."
En dan wóónt ze ook nog in die refogettho! Niet eens in de stad hier zelf, laat staan in dé buitenlanderwijk!Hoe kán dat nou! ,,Jaaa en ze moeten ze harder aanpakken met straffen enzo" en ze vond het inzetten van stadscommando's helemaal niet zo'n gek idee.
Ik vrees voor 9 juni.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is je haar nog wel leuk geworden of heeft ze het nu opzettelijk vernaggeld?
Of dat ze een leuk kaal pastoorsplekje zou gaan scheren!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:11 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Daar was ik wel even bang voor, maar ze is gelukkig niet "uitgeschoten" met de tondeuse mijn so-called wannabe bakkebaarden inkortte.
Ja houd daar maar helemáál over op!quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat ze een leuk kaal pastoorsplekje zou gaan scheren!
Ja die heb ik achter op m'n kop wel, maar ik heb dan weer inhammenquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja houd daar maar helemáál over op!![]()
Ik heb geen plekje maar niet iedereen heeft zo'n dikke, dichte bos krullen op zijn 30e zoals jij!
Hey Mangina!quote:
weinig? toch wel zeker 1 x per week.quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor iemand die nu in NL is post je bizar weinig
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey Mangina!
Wazzup? Face down, a...
O nee je bent in NL.
Je bent nu hetero
ga dan maar eens op internet zoeken naar reusel weiger pastoor en verwijzingen naar fokquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
effe dit topic teruggelezen. SSDD. Some things never change
onzin de actie van TMM heeft maar weer eens bewezen One man can make a differencequote:Op donderdag 4 maart 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
effe dit topic teruggelezen. SSDD. Some things never change
Toen zat ik zeker in Thailand. hoeveel topics geleden was dit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
onzin de actie van TMM heeft maar weer eens bewezen One man can make a difference
werken, wat is dat ?quote:
Dan hoort ie zeker niet hoe je anderen voorliegt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel het nu hetero-tijd is, heb ik toch een date met een Australische jongen. Hij is doof.
Zijn die flessen nu al op? je had toch een container vol staan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee alvast naar de slijter, cava inslaan
ja, ik moet ook weer gaan werken. Ik moest gewoon coach vliegen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werken, wat is dat ?![]()
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoort ie zeker niet hoe je anderen voorliegt?
er komt binnenkort een half amerikaans spaans zuipmonster een grote aanslag op die voorraad plegenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn die flessen nu al op? je had toch een container vol staan?
waar je dan ook weer coach naar toe moet vliegen en down under is ver en lang in zo'n vliegtuigquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik vind iets niet vertellen niet echt liegen.![]()
![]()
Trouwens hij vertrekt in augustus weer naar Australia. FF te vriend houden, heb ik meteen een logeeradres daar.
Wordt het dan ass up, down under?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar je dan ook weer coach naar toe moet vliegen en down under is ver en lang in zo'n vliegtuig
Owwww lekker knusquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef creno het volgende:
Vrije avond
en vanavond komt mijn ventje weer thuis![]()
je bah wat normaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik moet ook weer gaan werken. Ik moest gewoon coach vliegen.
inderdaad, lekker op de bank en ons afvragen: wie is de mol ?quote:
Kijkt, dat is nog eens een vraag waar je je een hele avond mee bezig kan houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad, lekker op de bank en ons afvragen: wie is de mol ?
Welnee, de CDA gaat gewoon winnen. en dan met de VVD en D66 in de regeringquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Als de PVV wint op 9 juni, dan moet ik misschien maar een staatsgreep plegen en als goedgunstig dictator het land regeren.
CDA ! Alsjeblieft niet, met hun "we rammen het er toch doorheen" mentaliteit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welnee, de CDA gaat gewoon winnen. en dan met de VVD en D66 in de regering
Er zit een C in de naam. Like duh!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef creno het volgende:
[..]
CDA ! Alsjeblieft niet, met hun "we rammen het er toch doorheen" mentaliteit.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Ge's kleine ah-tje is niet bepaald klein meer na de verbouwing.
Hij's echt heel groot gewordenquote:
quote:
Sugah, ah'm the only one with a brain that functions!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Bitch please. Y'all's a wuss.
Viovanni!quote:De Giovanni-Ventrue Necromancer
Het is jou schuld dat hij die twee optrommelde, niet de mijne, aangezien jullie hem en mij openlijk bedreigden... wacht eens, je boeren melkmuil voorbij praten... waar komt me dat ook alweer bekend van voor. Oh wacht, toen jullie de fokking wereld verkondigden dat we een schedel gevonden hadden en de poeping Camarilla rustig aan het bespreken waren in een of andere diner.quote:Lieverd, dat was al de 4e laatste waarschuwingIk was erg coulant... vioor een Brujah.
Ik zal jouw huisdieren eenzelfde behandeling geven.quote:Ook dat was pas NA een half uur wachten en sputteren en niet willen vertellen wat hij kwam doen
It got the results, and ik mis mijn humanity voor geen meter!quote:Loss of humanitty,
Oh die griet had ik gedominate nog voor ze een telefoonnummer kon draaien... jullie hebben het vervolgens royaal verneukt door in haar bijzijn te praten over haar uit de weg ruimen.quote:the girl in the diner?
No you're the lame brained retard who couldn't possibly fuck things up more then she does, even if she tried. You piece of inbred, cow-guzzling, lily-white trailer trash!quote:You sir... are a dominate FUCK-UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
With allies like you, who needs enemies!quote:I'm done saving your corporate-pussy ass. Next time... you are on your OWN!!!!!!!!!!!
quote:
ja dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Sugah, ah'm the only one with a brain that functions!
[..]
Viovanni!
[..]
Het is jou schuld dat hij die twee optrommelde, niet de mijne, aangezien jullie hem en mij openlijk bedreigden... wacht eens, je boeren melkmuil voorbij praten... waar komt me dat ook alweer bekend van voor. Oh wacht, toen jullie de fokking wereld verkondigden dat we een schedel gevonden hadden en de poeping Camarilla rustig aan het bespreken waren in een of andere diner.
Honey, if you could have followed my lead, that waitress would have been a ghoul by now... but you had to sit there and discuss killing her. Ik had haar ingepalmd met een verhaal dat we big time hollywood producers waren die op zoek waren naar een actress.
[..]
Ik zal jouw huisdieren eenzelfde behandeling geven.
[..]
It got the results, and ik mis mijn humanity voor geen meter!
[..]
Oh die griet had ik gedominate nog voor ze een telefoonnummer kon draaien... jullie hebben het vervolgens royaal verneukt door in haar bijzijn te praten over haar uit de weg ruimen.
[..]
No you're the lame brained retard who couldn't possibly fuck things up more then she does, even if she tried. You piece of inbred, cow-guzzling, lily-white trailer trash!
[..]
With allies like you, who needs enemies!
Er is een reden waarom jouw clan verloren heeft al die jaren geleden! En die reden ga je dubbel zo hard voelen!
quote:
quote:
Ik had een vermoeden.quote:
Andere AH's hebben die transitie ook al doorgemaakt, waarbij ze een groter assortiment in een kleiner oppervlak weten te proppen, zonder het krap aanvoelt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's echt heel groot geworden
Met een veeeel flinker assortiment.
Ik ergerde me een STUK minder dat ik niet bij de AH XL was
Geen flauw idee of ik daar blij mee moet zijn, je deed zo goed je best om me al die tijd te negeren, so why break a habbit?quote:
And who smashed them to pieces?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef PhalanX het volgende:
Het is jou schuld dat hij die twee optrommelde, niet de mijne, aangezien jullie hem en mij openlijk bedreigden...
and why should I care... I wasn't their target.quote:
And I smashed everyone who shot you to pieces as wellquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef PhalanX het volgende:
[..]
and why should I care... I wasn't their target.
At least I know when to keep the masquerade... you only know how to break it.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And I smashed everyone who shot you to pieces as well
But that's gonna stop. Save your own ass from now on.
squash in maaspoort ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Zo, lekker gesquasht
Nu lekker Mollen en dan maar eens naar Bloedverwanten kijken... lijkt me een mooie serie
Nee in Vlijmenquote:
Crap en ik moet zaterdagavond de stad inquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Zaterdagnacht een gevoelstemperatuur van -17 graden!
Ik dacht dat de lente er juist een beetje aan zat te komen, met die zon.
Dat is toch prachtig! Dan probeer je zaterdagavond een leuke knul aan de haak te slaan, en moet je - gezien die bittere koude - wel bij hem blijven slapen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap en ik moet zaterdagavond de stad in.
Het is wel een soort van date die ik hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig! Dan probeer je zaterdagavond een leuke knul aan de haak te slaan, en moet je - gezien die bittere koude - wel bij hem blijven slapen.
Whoeeii!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een soort van date die ik heb.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:14 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik neem tenminste aan dat je geen date met Stroekie hebt.
Je begon er zelf over.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen.
En verder wens ik eigenlijk niet te veel over daten te praten hier.
Je hebt toch modrechten, dan veranderen we *** door iets onschuldigs als ehm...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:21 schreef Tha_Erik het volgende:
I know, en ik heb er ook wel een beetje spijt van dat ik het gepost heb hier. Niet om jou ofzo hoor, maar gewoon omdat ik eigenlijk niet zo behoefte heb aan veel aandacht daarvoor
![]()
.
Ja, lekker warm weer, zo tussen de 20 en 25 graden.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, ik laat het wel staan (sowieso wordt er niet vriendelijk gekeken naar modden in andere subfora dan je eigen).
Ik wil dat de lente gewoon doorzet, en niet meer van dat gesneeuw enzo.
Nee, wel naar American Idolquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
Kijkt iemand van jullie naar White Collar?
[ afbeelding ]
Best leuk! De vent dan, de serie kijk ik niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
You should! Dit is mijn TV Tip van de Week.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Best leuk! De vent dan, de serie kijk ik niet.
het is wel aangenaam ontwaken met zulksquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
De TT is hete date, dus dan is 't toch niet koud?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heeft iemand zijn modjesrechten misbruikt?quote:
Brav-Erikquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja en de braverik is weer de dupe.
Jahquote:Het liedje was trouwens mooi!
Goeiendagquote:Op vrijdag 5 maart 2010 01:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nee, wel naar American Idol![]()
[ afbeelding ]
Nou ik zit op mijn werk dus het valt meequote:
wat een zelfdiscipline weerquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik zit op mijn werk dus het valt mee
Goed he... ik ben in totale controlequote:
True. En ik lees 'm ook niet maar zag de twitter-link.quote:
Hij zat in Chuck.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:41 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
sowieso conservatieve christenenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. En ik lees 'm ook niet maar zag de twitter-link.
Daar staat dus een artikel in dat nu de conservatief christenen petities hebben omdat ze vinden dat de kerk is gezwicht voor de "roze maffia uit amsterdam"
Amsterdam had geen fuck te maken met hostiegate!
Ach ja de aards conservatieve pastoor van Oss moet zich ook weer even laten geldenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True. En ik lees 'm ook niet maar zag de twitter-link.
Daar staat dus een artikel in dat nu de conservatief christenen petities hebben omdat ze vinden dat de kerk is gezwicht voor de "roze maffia uit amsterdam"
Amsterdam had geen fuck te maken met hostiegate!
Liever geen PvdA... dat is een labiele partij. GroenLinks mogen ze ook buiten de deur houden want die zijn wereldvreemd, en de SP zal toch nooit regeren want een partij die bestaat bij de gratie van Jan Marijnissen's tanende ego is geen serieuze regeringspartij.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
sowieso conservatieve christenen
Daarom hoop ik eigenlijk dat die hele christelijke kliek van CDA en CU na de verkiezingen geen kont meer te vertellen heeft in Den Haag en we eens progressief liberaal kunnen gaan denken zoals bij Paars
Wees blij dat je er achter kwam voordat je je piemel door een gloryhole probeerde te drukkenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
Voor de die hards wil ik zondagochtend best wel koffie serververen in mijn bejaardenflat/oudemannen huisquote:
Dan maar de boel op gang houden hier....quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:37 schreef Stroekie het volgende:
Op geen enkele wijze een relnicht
Ik moet wel een beetje giechelen hoor.quote:niet worden uitgesloten van de geloofsgemeenschap waar hij juist veel steun van ondervond.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:52 schreef Vlarp het volgende:
Heeft iemand nog een baan voor me? Vandaag te horen gekregen dat het kantoor waar ik nu werk in Leiden gaat verdwijnen.
Zou Henk ook zo genereus zijn om de helft van de bloemboeketten die er bij hem bezorgd zijn aan TMM te schenken?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ik moet wel een beetje giechelen hoor.
No offense.
getverquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:52 schreef Vlarp het volgende:
Heeft iemand nog een baan voor me? Vandaag te horen gekregen dat het kantoor waar ik nu werk in Leiden gaat verdwijnen.
Heemskerk of all placesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
getver
en nu wordt het kantoor samengevoegd/overgeplaatst naar elders in ons land ?
Het zat er al tijden aan te komen... maar goed. Ze weten ook wel dat ik niet mee ga verhuizen naar die uithoek. Zondag m'n CV dus maar updaten en weer activeren op Monsterboard enzoquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:18 schreef Ang3l het volgende:
Ben je net verhuisd, gaat je bedrijf verhuizen
Wisten ze dat niet eerder?
Je was toch niet voor je werk verhuisd hoop ik?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zat er al tijden aan te komen... maar goed. Ze weten ook wel dat ik niet mee ga verhuizen naar die uithoek. Zondag m'n CV dus maar updaten en weer activeren op Monsterboard enzo
Had ik ook, alleen andersom. Ik wil nog wel eens uit luiheid alleen mijn broeksknoop dichtdoen en niet mijn gulp, of mijn shirt(s) weer netjes terug in mijn broek stoppen. En dat deed ik dus ook op mijn werk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:48 schreef Ang3l het volgende:
*LOL*
macht der gewoonte:
Op de gang richting WC al je riem en broek losknopen en dan pas beseffen "Steeph... je bent op je werk!"
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:52 schreef Vlarp het volgende:
Weet je al meer over die homopastoor die het moeilijk had een poosje terug?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht...steun...kunnen ze die pastoors geen spreekverbod opleggen ik ben moe, KAPPUH NOU!!!
Ja, die heeft letterlijk geestelijke bijstand gekregen, hij was een van de mensen waarvan Henk Krol bloemen had gehad.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je al meer over die homopastoor die het moeilijk had een poosje terug?
Ja, ze vergeten je wel een beetje, he... Nou, van mij krijg je een dikke bosquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ja, die heeft letterlijk geestelijke bijstand gekregen, hij was een van de mensen waarvan Henk Krol bloemen had gehad.
"bedaank for die bloeme"nou ik heb nog geen madeliefje gehad
Zondag sta ik weer alleen denk ik/ vrees ik, nou ja, desteund door mijn ouwe trouwe herdershond Stroekie, kan ook haast niet anders het is een thuiswedstrijd voor hem, en nu ga ik weer pitten, in mijn eigen bedje, heerlijk, dat is het nadeel van "touren"quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ze vergeten je wel een beetje, he... Nou, van mij krijg je een dikke bos
Hihi, dan kan je 'm dingen laten doen die hij normaal niet wil doen.quote:
What else is new?quote:
Hij zit ergens in niemandsland.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Hihi, dan kan je 'm dingen laten doen die hij normaal niet wil doen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis Maxxie in Skins
[ afbeelding ]
oss brengt helaas niet alleen maar goedsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
zucht...steun...kunnen ze die pastoors geen spreekverbod opleggen ik ben moe, KAPPUH NOU!!!
ook jij krijgt zondagochtend koffie thee of warme choco !quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:11 schreef Ang3l het volgende:
Hoezo ga je zondag weer?
Ik dacht dat je gestopt was?
Hoi.quote:
Mooi gedaan hoorquote:
Nice! Ben benieuwd wat de jury vindt.quote:
Och was het weer zoverquote:
Wat kut zeg van je baan las ik net!quote:
Ik mag meeverhuizen (1 uur en 15 minuten meer reistijd per rit), maar ze begrijpen wel dat ik dat niet ga doen. 't is nog langer reizen dan vanaf m'n ouderlijk huis naar waar ik nu werkquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat kut zeg van je baan las ik net!
Is het al zeker dat jij moet verkassen?
Wat een pech hee.. Snel iets nieuws vinden dan.. Heb je veel kansen en mogelijkheden om gauw iets anders te vinden?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik mag meeverhuizen (1 uur en 15 minuten meer reistijd per rit), maar ze begrijpen wel dat ik dat niet ga doen. 't is nog langer reizen dan vanaf m'n ouderlijk huis naar waar ik nu werk
Coole afleveringquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:35 schreef creno het volgende:
goedemorgen, ik ga effe GTST van gisteren terugkijken.
Die's geweldig jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:21 schreef creno het volgende:
LOL
"Ik wil graag een uitsmijter want ik heb honger als een paard"
"de eieren zijn op"
"doe dan maar een omelet"
Nou nee. Zaterdagavond tapasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook jij krijgt zondagochtend koffie thee of warme choco !
Ik ben afgehaakt. Zo'n fan ben ik niet en ik vond de prijs te hoog voor "zomaar ff een geintje".quote:
Lucas en Noud... nee dat lijkt me een rare wending.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die's geweldig ja
Gigi
Oh en ik hoop dat Lucas en Noud
Hij kan er mee doorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
http://www.flabber.nl/weblog/video/nieuw-mma-101-4295
Ben ik de enige die Max geil vind?
Als ie op een gegeven moment z'n shirt uittrekt.... ohh. Ik val op van die foute bad boysquote:
Zo ver was ik nog niet maar idd... lekker lijfquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie op een gegeven moment z'n shirt uittrekt.... ohh. Ik val op van die foute bad boys
Wat voor sport doe jij dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Aii. Ik heb nu al spierpijn van de training van gisteravond. En aangezien bij mij dag 2 altijd erger is beloofd dat wat voor morgenAch ja, dan voel ik weer eens dat ik wat gedaan heb!
had je een date?quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die's geweldig ja
Gigi
Oh en ik hoop dat Lucas en Noud
ik ook zo ontzettend, al is freddie ook wel verdraagbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis Maxxie in Skins
[ afbeelding ]
Ik heb nog bijna een half jaar, dus ik heb geen haast nuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een pech hee.. Snel iets nieuws vinden dan.. Heb je veel kansen en mogelijkheden om gauw iets anders te vinden?
Geen hete date (eerder ijskoud als ik de temperatuur van vannacht zo voel). Voor de rest hoop ik dat binnen nu en anderhalf uur de wereld vergaatquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen hete date (eerder ijskoud als ik de temperatuur van vannacht zo voel). Voor de rest hoop ik dat binnen nu en anderhalf uur de wereld vergaat.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen hete date (eerder ijskoud als ik de temperatuur van vannacht zo voel). Voor de rest hoop ik dat binnen nu en anderhalf uur de wereld vergaat.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mihike! Tot wanneer ben je in nederland?!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet terugkrabbelen.
go for drinks first, als het niets is kan je meteen weer weg.
gran canaria ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:25 schreef Burner82 het volgende:
Hoi![]()
wie weet een leuke (gay-friendly) bestemming voor een zonvakantie?
wel blijven oplettenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
Je hebt een date? Wat heb ik gemist?
quote:
dat wordt teruglezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:30 schreef Peter het volgende:
Maar... positief gevoel?
en @ stroek, ik heb ook iets gemist denk ik
@ erik, succes, have fun
hier op fok....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef wonderer het volgende:
En waar wordt het artikel straks gepubliceerd?
Je wordt beroemd, mag ik je aanrakenquote:
hehehehehehe wat voor een date is hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:08 schreef Stroekie het volgende:
mijn date scharrelt hier rond alsof hij al jaren kind aan huis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |