Less is more.quote:
Nja als je het zo bekijkt issie natuurlijk hatske hip!quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Less is more.
Om maar eens een idioot cliche in de groep te gooien.
quote:
quote:
Voor?quote:
D66 natuurlijk, landelijk nu al meer dan 200 zetels winst. in Den Haag een verdrievoudiging ( van 2 naar 6)quote:
en VVD, landelijk gezien zelf meer zetels dan de pvda die met 62% van de stemmen op -421 zetels staatquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:21 schreef Peter het volgende:
[..]
D66 natuurlijk, landelijk nu al meer dan 200 zetels winst. in Den Haag een verdrievoudiging ( van 2 naar 6)
op nummer 9 stond ie tochquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en paultje de nazi niet direct in de raad
Ooh, coolquote:Op donderdag 4 maart 2010 01:21 schreef Peter het volgende:
[..]
D66 natuurlijk, landelijk nu al meer dan 200 zetels winst. in Den Haag een verdrievoudiging ( van 2 naar 6)
van 4 naar 3 ? En wel flink wat voorkeurstemmen ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
in Nuenen waren we om 2.30 pas klaar, ik ben raadslid af, het lucht ook op
Zeg........ ik had wel kunnen gaan stemmen want er is helemaal niets ongeldig verklaardquote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ook? Ik neme aan dat je;'t wel jammer vindt, toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 02:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
stink steve!quote:
Heb je niet gezien...quote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
Het beroerde telefoontje is gisteravond toch gekomen
Da's niet om te lachen hequote:
dan is het goedquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pijnlijke misser van mij stomme codes ook op telefoon
@ Stroekie, hoe kom je daar nu bij, ik hou niet van spinnen. Tenzij de kat het doet.quote:
Thanksquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
gecondoleerd,quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
Aww... gecondoleerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je niet gezien...
Hard to missquote:Op donderdag 4 maart 2010 08:30 schreef PhalanX het volgende:
PVDA-ers verenigt u!
en wie zien we daar op een foto... SamJustMe!
Wanneer hedde gij gestemd dan? Nog veurda Robert Jones in stukken lag?quote:Ik heb geen spijt dat ik op de VVD gestemd heb (de stabielere variant van D66) al moet ik zeggen dat ik het nog steeds vreemd vind dat ik op de VVD gestemd heb.
You and what army?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:36 schreef PhalanX het volgende:
Jij vieze verlepte smerige achterbakse brujah bitch!
Jij gaat bloeden om wat je met Robert Jones hebt gedaan! You broke my toy, now I'll break you!
You'll see!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
You and what army?
And he'll get what's coming to him too!quote:En trouwens, Ully stak exact tegelijk zijn dolkje in 'm.
Oh please, je was binnen drie seconden terug, en je wilde niet luisteren toen ik uit Robert Jones eindelijk wat boeiende informatie wist te peuteren over een fundraiser en vijanden.quote:Ik had je gewaarschuwd. Je duurde eeuwen, deed geheimzinnig, wilde eerst niets zeggen. Heb je een ultimatum gegeven. Daar hield je je niet aan. heb nog 3x gezegd "als je nu niet, dan" en ook toen schoot je niet op. Ben nog gana plassen met de woorden "als ik terugkom, dan" .... en nog steeds niet.
psst, was jij kugari ken ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:42 schreef PhalanX het volgende:
[..]
You'll see!
[..]
And he'll get what's coming to him too!
[..]
Oh please, je was binnen drie seconden terug, en je wilde niet luisteren toen ik uit Robert Jones eindelijk wat boeiende informatie wist te peuteren over een fundraiser en vijanden.
Robert Jones wilde amper nog iets loslaten omdat jullie hem eerst bedreigden en mij bedreigden.
All I'm saying is that maybe, just maybe... I didn't screw up that dominate... maybe just maybe that was intentional!
Bitch please. Y'all's a wuss.quote:
De Giovanni-Ventrue Necromancerquote:[..]
And he'll get what's coming to him too!
Lieverd, dat was al de 4e laatste waarschuwingquote:[..]
Oh please, je was binnen drie seconden terug,
quote:en je wilde niet luisteren toen ik uit Robert Jones eindelijk wat boeiende informatie wist te peuteren over een fundraiser en vijanden.
Ook dat was pas NA een half uur wachten en sputteren en niet willen vertellen wat hij kwam doenquote:Robert Jones wilde amper nog iets loslaten omdat jullie hem eerst bedreigden en mij bedreigden.
Uuuuuuuuuuhu. En al die andere keren was het ook intentional?quote:All I'm saying is that maybe, just maybe... I didn't screw up that dominate... maybe just maybe that was intentional!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |