werken, wat is dat ?quote:
Dan hoort ie zeker niet hoe je anderen voorliegt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel het nu hetero-tijd is, heb ik toch een date met een Australische jongen. Hij is doof.
Zijn die flessen nu al op? je had toch een container vol staan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee alvast naar de slijter, cava inslaan
ja, ik moet ook weer gaan werken. Ik moest gewoon coach vliegen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werken, wat is dat ?![]()
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoort ie zeker niet hoe je anderen voorliegt?
er komt binnenkort een half amerikaans spaans zuipmonster een grote aanslag op die voorraad plegenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn die flessen nu al op? je had toch een container vol staan?
waar je dan ook weer coach naar toe moet vliegen en down under is ver en lang in zo'n vliegtuigquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik vind iets niet vertellen niet echt liegen.![]()
![]()
Trouwens hij vertrekt in augustus weer naar Australia. FF te vriend houden, heb ik meteen een logeeradres daar.
Wordt het dan ass up, down under?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar je dan ook weer coach naar toe moet vliegen en down under is ver en lang in zo'n vliegtuig
Owwww lekker knusquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef creno het volgende:
Vrije avond
en vanavond komt mijn ventje weer thuis![]()
je bah wat normaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik moet ook weer gaan werken. Ik moest gewoon coach vliegen.
inderdaad, lekker op de bank en ons afvragen: wie is de mol ?quote:
Kijkt, dat is nog eens een vraag waar je je een hele avond mee bezig kan houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad, lekker op de bank en ons afvragen: wie is de mol ?
Welnee, de CDA gaat gewoon winnen. en dan met de VVD en D66 in de regeringquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Als de PVV wint op 9 juni, dan moet ik misschien maar een staatsgreep plegen en als goedgunstig dictator het land regeren.
CDA ! Alsjeblieft niet, met hun "we rammen het er toch doorheen" mentaliteit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welnee, de CDA gaat gewoon winnen. en dan met de VVD en D66 in de regering
Er zit een C in de naam. Like duh!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef creno het volgende:
[..]
CDA ! Alsjeblieft niet, met hun "we rammen het er toch doorheen" mentaliteit.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Ge's kleine ah-tje is niet bepaald klein meer na de verbouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |