werken, wat is dat ?quote:
Dan hoort ie zeker niet hoe je anderen voorliegt?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel het nu hetero-tijd is, heb ik toch een date met een Australische jongen. Hij is doof.
Zijn die flessen nu al op? je had toch een container vol staan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee alvast naar de slijter, cava inslaan
ja, ik moet ook weer gaan werken. Ik moest gewoon coach vliegen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werken, wat is dat ?![]()
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan hoort ie zeker niet hoe je anderen voorliegt?
er komt binnenkort een half amerikaans spaans zuipmonster een grote aanslag op die voorraad plegenquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zijn die flessen nu al op? je had toch een container vol staan?
waar je dan ook weer coach naar toe moet vliegen en down under is ver en lang in zo'n vliegtuigquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ik vind iets niet vertellen niet echt liegen.![]()
![]()
Trouwens hij vertrekt in augustus weer naar Australia. FF te vriend houden, heb ik meteen een logeeradres daar.
Wordt het dan ass up, down under?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar je dan ook weer coach naar toe moet vliegen en down under is ver en lang in zo'n vliegtuig
Owwww lekker knusquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:32 schreef creno het volgende:
Vrije avond
en vanavond komt mijn ventje weer thuis![]()
je bah wat normaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik moet ook weer gaan werken. Ik moest gewoon coach vliegen.
inderdaad, lekker op de bank en ons afvragen: wie is de mol ?quote:
Kijkt, dat is nog eens een vraag waar je je een hele avond mee bezig kan houden.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:05 schreef creno het volgende:
[..]
inderdaad, lekker op de bank en ons afvragen: wie is de mol ?
Welnee, de CDA gaat gewoon winnen. en dan met de VVD en D66 in de regeringquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:06 schreef oinaru_isan het volgende:
Als de PVV wint op 9 juni, dan moet ik misschien maar een staatsgreep plegen en als goedgunstig dictator het land regeren.
CDA ! Alsjeblieft niet, met hun "we rammen het er toch doorheen" mentaliteit.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
Welnee, de CDA gaat gewoon winnen. en dan met de VVD en D66 in de regering
Er zit een C in de naam. Like duh!quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:14 schreef creno het volgende:
[..]
CDA ! Alsjeblieft niet, met hun "we rammen het er toch doorheen" mentaliteit.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:28 schreef Ang3l het volgende:
Jezus. Ge's kleine ah-tje is niet bepaald klein meer na de verbouwing.
Hij's echt heel groot gewordenquote:
quote:
Sugah, ah'm the only one with a brain that functions!quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:58 schreef Ang3l het volgende:
Bitch please. Y'all's a wuss.
Viovanni!quote:De Giovanni-Ventrue Necromancer
Het is jou schuld dat hij die twee optrommelde, niet de mijne, aangezien jullie hem en mij openlijk bedreigden... wacht eens, je boeren melkmuil voorbij praten... waar komt me dat ook alweer bekend van voor. Oh wacht, toen jullie de fokking wereld verkondigden dat we een schedel gevonden hadden en de poeping Camarilla rustig aan het bespreken waren in een of andere diner.quote:Lieverd, dat was al de 4e laatste waarschuwingIk was erg coulant... vioor een Brujah.
Ik zal jouw huisdieren eenzelfde behandeling geven.quote:Ook dat was pas NA een half uur wachten en sputteren en niet willen vertellen wat hij kwam doen
It got the results, and ik mis mijn humanity voor geen meter!quote:Loss of humanitty,
Oh die griet had ik gedominate nog voor ze een telefoonnummer kon draaien... jullie hebben het vervolgens royaal verneukt door in haar bijzijn te praten over haar uit de weg ruimen.quote:the girl in the diner?
No you're the lame brained retard who couldn't possibly fuck things up more then she does, even if she tried. You piece of inbred, cow-guzzling, lily-white trailer trash!quote:You sir... are a dominate FUCK-UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!
With allies like you, who needs enemies!quote:I'm done saving your corporate-pussy ass. Next time... you are on your OWN!!!!!!!!!!!
quote:
ja dusquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Sugah, ah'm the only one with a brain that functions!
[..]
Viovanni!
[..]
Het is jou schuld dat hij die twee optrommelde, niet de mijne, aangezien jullie hem en mij openlijk bedreigden... wacht eens, je boeren melkmuil voorbij praten... waar komt me dat ook alweer bekend van voor. Oh wacht, toen jullie de fokking wereld verkondigden dat we een schedel gevonden hadden en de poeping Camarilla rustig aan het bespreken waren in een of andere diner.
Honey, if you could have followed my lead, that waitress would have been a ghoul by now... but you had to sit there and discuss killing her. Ik had haar ingepalmd met een verhaal dat we big time hollywood producers waren die op zoek waren naar een actress.
[..]
Ik zal jouw huisdieren eenzelfde behandeling geven.
[..]
It got the results, and ik mis mijn humanity voor geen meter!
[..]
Oh die griet had ik gedominate nog voor ze een telefoonnummer kon draaien... jullie hebben het vervolgens royaal verneukt door in haar bijzijn te praten over haar uit de weg ruimen.
[..]
No you're the lame brained retard who couldn't possibly fuck things up more then she does, even if she tried. You piece of inbred, cow-guzzling, lily-white trailer trash!
[..]
With allies like you, who needs enemies!
Er is een reden waarom jouw clan verloren heeft al die jaren geleden! En die reden ga je dubbel zo hard voelen!
quote:
quote:
Ik had een vermoeden.quote:
Andere AH's hebben die transitie ook al doorgemaakt, waarbij ze een groter assortiment in een kleiner oppervlak weten te proppen, zonder het krap aanvoelt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij's echt heel groot geworden
Met een veeeel flinker assortiment.
Ik ergerde me een STUK minder dat ik niet bij de AH XL was
Geen flauw idee of ik daar blij mee moet zijn, je deed zo goed je best om me al die tijd te negeren, so why break a habbit?quote:
And who smashed them to pieces?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef PhalanX het volgende:
Het is jou schuld dat hij die twee optrommelde, niet de mijne, aangezien jullie hem en mij openlijk bedreigden...
and why should I care... I wasn't their target.quote:
And I smashed everyone who shot you to pieces as wellquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:28 schreef PhalanX het volgende:
[..]
and why should I care... I wasn't their target.
At least I know when to keep the masquerade... you only know how to break it.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And I smashed everyone who shot you to pieces as well
But that's gonna stop. Save your own ass from now on.
squash in maaspoort ?quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:33 schreef TheVulture het volgende:
Zo, lekker gesquasht
Nu lekker Mollen en dan maar eens naar Bloedverwanten kijken... lijkt me een mooie serie
Nee in Vlijmenquote:
Crap en ik moet zaterdagavond de stad inquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Zaterdagnacht een gevoelstemperatuur van -17 graden!
Ik dacht dat de lente er juist een beetje aan zat te komen, met die zon.
Dat is toch prachtig! Dan probeer je zaterdagavond een leuke knul aan de haak te slaan, en moet je - gezien die bittere koude - wel bij hem blijven slapen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Crap en ik moet zaterdagavond de stad in.
Het is wel een soort van date die ik hebquote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:03 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dat is toch prachtig! Dan probeer je zaterdagavond een leuke knul aan de haak te slaan, en moet je - gezien die bittere koude - wel bij hem blijven slapen.
Whoeeii!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is wel een soort van date die ik heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |