Coole afleveringquote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:35 schreef creno het volgende:
goedemorgen, ik ga effe GTST van gisteren terugkijken.
Die's geweldig jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:21 schreef creno het volgende:
LOL
"Ik wil graag een uitsmijter want ik heb honger als een paard"
"de eieren zijn op"
"doe dan maar een omelet"
Nou nee. Zaterdagavond tapasquote:Op zaterdag 6 maart 2010 01:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook jij krijgt zondagochtend koffie thee of warme choco !
Ik ben afgehaakt. Zo'n fan ben ik niet en ik vond de prijs te hoog voor "zomaar ff een geintje".quote:
Lucas en Noud... nee dat lijkt me een rare wending.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die's geweldig ja
Gigi
Oh en ik hoop dat Lucas en Noud
Hij kan er mee doorquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:59 schreef Ang3l het volgende:
http://www.flabber.nl/weblog/video/nieuw-mma-101-4295
Ben ik de enige die Max geil vind?
Als ie op een gegeven moment z'n shirt uittrekt.... ohh. Ik val op van die foute bad boysquote:
Zo ver was ik nog niet maar idd... lekker lijfquote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ie op een gegeven moment z'n shirt uittrekt.... ohh. Ik val op van die foute bad boys
Wat voor sport doe jij dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 13:30 schreef Ang3l het volgende:
Aii. Ik heb nu al spierpijn van de training van gisteravond. En aangezien bij mij dag 2 altijd erger is beloofd dat wat voor morgenAch ja, dan voel ik weer eens dat ik wat gedaan heb!
had je een date?quote:
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die's geweldig ja
Gigi
Oh en ik hoop dat Lucas en Noud
ik ook zo ontzettend, al is freddie ook wel verdraagbaarquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis Maxxie in Skins
[ afbeelding ]
Ik heb nog bijna een half jaar, dus ik heb geen haast nuquote:Op zaterdag 6 maart 2010 10:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
Wat een pech hee.. Snel iets nieuws vinden dan.. Heb je veel kansen en mogelijkheden om gauw iets anders te vinden?
Geen hete date (eerder ijskoud als ik de temperatuur van vannacht zo voel). Voor de rest hoop ik dat binnen nu en anderhalf uur de wereld vergaatquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Geen hete date (eerder ijskoud als ik de temperatuur van vannacht zo voel). Voor de rest hoop ik dat binnen nu en anderhalf uur de wereld vergaat.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geen hete date (eerder ijskoud als ik de temperatuur van vannacht zo voel). Voor de rest hoop ik dat binnen nu en anderhalf uur de wereld vergaat.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mihike! Tot wanneer ben je in nederland?!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet terugkrabbelen.
go for drinks first, als het niets is kan je meteen weer weg.
gran canaria ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:25 schreef Burner82 het volgende:
Hoi![]()
wie weet een leuke (gay-friendly) bestemming voor een zonvakantie?
wel blijven oplettenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:09 schreef wonderer het volgende:
Je hebt een date? Wat heb ik gemist?
quote:
dat wordt teruglezenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:30 schreef Peter het volgende:
Maar... positief gevoel?
en @ stroek, ik heb ook iets gemist denk ik
@ erik, succes, have fun
hier op fok....quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:01 schreef wonderer het volgende:
En waar wordt het artikel straks gepubliceerd?
Je wordt beroemd, mag ik je aanrakenquote:
hehehehehehe wat voor een date is hetquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:08 schreef Stroekie het volgende:
mijn date scharrelt hier rond alsof hij al jaren kind aan huis is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |