ditoquote:
Dat denk ik.. Firefox was in het begin ook wennen, Chrome ook maar op een of andere manier kan ik niet aan Opera wennen..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan? Of is het een kwestie van wennen?
quote:
Waarom sorry zeggen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De vele addons![]()
En gewoon gevoelsmatig. Sorry
Maar álles beter danIE
Weltruste!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ditoinsert sappige roddels vanaf hier....
* DjRex89 pakt de champagne!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ditoinsert sappige roddels vanaf hier....
En terecht, wat een baggerwedstrijd speelt Nederlandquote:
Waarom denk je dat ik niet kijk?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En terecht, wat een baggerwedstrijd speelt Nederland
Ik kijk ook maar half mee.. Heb de 1e helft in de kantine gezien en die was ook al om te huilen. Ik vond die leuke dame die in het stembureau meehielp met tellen interessanter om naar te kijken dan het voetbal..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet kijk?
Klopt. Ik gebruikte probeerde Opera en Chrome, maar ging meteen terug naar FF. Jammer dat je niet de reden weet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat denk ik.. Firefox was in het begin ook wennen, Chrome ook maar op een of andere manier kan ik niet aan Opera wennen..
Is ook alweer een tijdje terug hoor, misschien als ik binnenkort niks te doen heb dat ik Opera weer eens installeerquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt. Ik gebruikte probeerde Opera en Chrome, maar ging meteen terug naar FF. Jammer dat je niet de reden weet.
Heb al in geen tijden een Porsche voorbij zien komenquote:
Yay, doen. Laat je het me weten wat je daarvan vond?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is ook alweer een tijdje terug hoor, misschien als ik binnenkort niks te doen heb dat ik Opera weer eens installeer
Daar kan ik inkomen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar half mee.. Heb de 1e helft in de kantine gezien en die was ook al om te huilen. Ik vond die leuke dame die in het stembureau meehielp met tellen interessanter om naar te kijken dan het voetbal..
Juistem!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:43 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb al in geen tijden een Porsche voorbij zien komen
Hij gaf eindelijk antwoord. Het is een ja.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem!
Ik heb daar tijden niet over gezeken.
Daarom tijd voor mini-bijles aan L.no![]()
Wordt dit gezien als een mooie porsche?
[ afbeelding ]
Als ik het niet vergeetquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Yay, doen. Laat je het me weten wat je daarvan vond?
Stefan GP definitief niet in de F1quote:
In mijn optiek gaf ik het al eerder toe, maar goedquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij gaf eindelijk antwoord. Het is een ja.
Oke dan bootje.Slaapse.
quote:
Ja maar wel met vage redenquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dus 2 wagens minder van start.
Dan kunnen ze het puntensysteem ook wel weer aanpassen.
Ik was niet de enige die vond dat je het ontweek.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:48 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
In mijn optiek gaf ik het al eerder toe, maar goed
Lag voetbal te kijken. Wat een vertoning
Watvoor reden is er dan gegeven?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar wel met vage redenLaat dat team gewoon meedoen.. Ze staan er beter voor dan dat Hispanja nogwat.
Jij bent hier toch de ICT'er?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef DjRex89 het volgende:
Nu weet ik weer het nadeel van FF
Opeens scrollt soms de pagina helemaal naar beneden en kun je niet meer omhoog scrollenIemand enig idee hoe dat komt?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Hey L.no, weet je nog, deze hebben we samen gespot
[ afbeelding ]
quote:
Misschien ligt het aan je pc.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:55 schreef DjRex89 het volgende:
Nu weet ik weer het nadeel van FF
Opeens scrollt soms de pagina helemaal naar beneden en kun je niet meer omhoog scrollenIemand enig idee hoe dat komt?
Nein. Dit is fok! waar we alleen nastreven naar vooroordelen.quote:
Jaaa.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef The_Dean het volgende:
Hey L.no, weet je nog, deze hebben we samen gespot
[ afbeelding ]
Juist!quote:
Haha jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Jaaa.En die mensen van dat restaurant die naar ons staarden.
Hey L.no, told ya. Vrouw.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Edoch heeft de voorkeur aan in dan aan op de Porsche.
Altijd leuk als je dan terug gaat staren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Jaaa.En die mensen van dat restaurant die naar ons staarden.
Deden we ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Altijd leuk als je dan terug gaat staren.
Bartholomeusquote:
Alright, alright, jij wint, want: je sig.quote:
Maar het zijn zoveel mensen.. dat is eng.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Altijd leuk als je dan terug gaat staren.
Nein.quote:
Nah, ik heb wel 4 treinen gezien binnen 3.5 uurquote:
Dinoquote:
En Elnoquote:
Jij toch ook?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Alright, alright, jij wint, want: je sig.
Hij luistert wel naar metellica, dus ik twijfel nog.
Klopt.quote:
En niet eens mooie treinfoto's gemaakt?...quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel 4 treinen gezien binnen 3.5 uurKut NS. Ik heb vandaag in 7 treinen gezeten en geen van die 7 reed op tijd
En steeds 20 min. wachten in deze kou is niet chill
quote:
Jaloers krengquote:
Nope, niks boeiends gezienquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef jna het volgende:
[..]
En niet eens mooie treinfoto's gemaakt?...
Je moet het boeiende opzoeken man. Hoe denk je dat ik altijd aan mn foto's komquote:
Door door de trein heen te lopen op zoek naar iets boeiends?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:22 schreef jna het volgende:
[..]
Je moet het boeiende opzoeken man. Hoe denk je dat ik altijd aan mn foto's kom
Dan máák je iets boeiends.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Door door de trein heen te lopen op zoek naar iets boeiends?
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:26 schreef jna het volgende:
Denk je dat die negers met harlem globetrotters broeken vanzelf tegenover mij komen zitten en in slaap vallen, zodat ik een mooie foto van ze kan maken?
Nee, ik heb een verdovingspijltje in zn nek geschoten toen ie even de andere kant opkeekquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan máák je iets boeiends.
Teken een gezicht op iemand.
We hebben een pro.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:28 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, ik heb een verdovingspijltje in zn nek geschoten toen ie even de andere kant opkeek
quote:
Goeiemorgenquote:
Ok, gedaan. En nuquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jaloers kreng
Ga jij je 'motor poetsen'
Teruglezen en checken wat voor vette bak L.no en ik gespot hebbenquote:
Ok, gedaan. En nu?quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Teruglezen en checken wat voor vette bak L.no en ik gespot hebben
Ik ben voorquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ok, gedaan. En nu?
Toffe auto trouwens!
En eh, http://www.motor-forum.nl(...)en-vaarwel-R6-1.html.
Levensgevaarlijk al die ouderen in die kutdingen op de wegquote:
*stemtquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk al die ouderen in die kutdingen op de weg. Ik ga een partij oprichten die die lui van de weg gaat schoppen, Wilders-style.
quote:
Rofl @ stewardessje.. Een trollkloon. Verder.. Broekpaling. Like Whut The Fuck!?!?quote:Top 100 van woensdag 3 maart 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 727 Broekpaling
13. 203 StewardessJe
35. 138 L.no
45. 125 Bootje84
53. 119 tong80
78. 098 The_Dean
quote:
Lucht je hart..quote:
Hoiquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef L.no het volgende:
goooooood morning.Ik heb heeerlijk geslapen.
![]()
Ik moest al om 5.50 uur uit bedquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:17 schreef L.no het volgende:
goooooood morning.Ik heb heeerlijk geslapen.
![]()
Hoi lieverd.quote:
<troost.gif>quote:
me too..quote:
Ik wil een buurman/vrouw. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Hoi lieverd.
[..]
<troost.gif>
Wil je erover praten?
Die kort en pittig kapsel eh.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil een buurman/vrouw. Is dat ook goed?
Maar goed, ik moest ff naar de kapper.. Heb nu weer een smooth kapsel..
Komt wel goed schatjequote:
quote:
Hey, die klachten heb ik normaal gesproken standaard.quote:
Samen zielig..quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Hey, die klachten heb ik normaal gesproken standaard.
*aaitquote:
quote:
Eigenlijk niet goed voor je.quote:
Schijten als een beer!quote:
Ach, je hoeft er toch niet meer naar te kijkenquote:
Wellus. Sinds gister is bekend dat 4 kopjes per dag 20% minder kans geeft op hartfalen.quote:
Ooooooh, dan ga ik er zo nog maar 1 inschenken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wellus. Sinds gister is bekend dat 4 kopjes per dag 20% minder kans geeft op hartfalen.1 tot 3 geeft 16 procent minder kans.
Die van jou loopt zometeen als een Zwitsers uurwerk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ooooooh, dan ga ik er zo nog maar 1 inschenken.
Ooit houd je hart er mee op..quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wellus. Sinds gister is bekend dat 4 kopjes per dag 20% minder kans geeft op hartfalen.1 tot 3 geeft 16 procent minder kans.
Hoe de fuck heb jij het voor elkaar gekregen om 700 posts te maken.?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die van jou loopt zometeen als een Zwitsers uurwerk.
Is nie' goed. Dan gaat 'ie sneller lopenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die van jou loopt zometeen als een Zwitsers uurwerk.
Overdosis caffeinequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb jij het voor elkaar gekregen om 700 posts te maken.?
True.. ik vind het alleen zonde, want je ziet er 5 jaar ouder uit als je dat doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ach, je hoeft er toch niet meer naar te kijken
Hey L.no, lees je dit?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh man, zo nu en dan scheutje WD-40 erin.quote:
dat je gele tanden van krijgt blijft een feit.quote:
Ik heb er 52*** heur.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:24 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb jij het voor elkaar gekregen om 700 posts te maken.?
Was je daar nog niet?quote:
Dat is ook waar... en die van mij zijn al wat gelig van zichzelf. Maar ik poets regelmatig, dus valt allemaal meequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef L.no het volgende:
[..]
dat je gele tanden van krijgt blijft een feit.
Succes popquote:
In 1 dagquote:
WD40quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Neuh man, zo nu en dan scheutje WD-40 erin.
quote:
Heb je geaccepteerd... duurt vaak een halve tot hele dag voordat het verwerkt isquote:
Zoveel gebruik ik nooit, gewoon netjes een per keerquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WD40.
Heb nu 5 bussen in de schuur staan.
En ik heb niet eens hongerquote:
En dasty, ken je dat?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zoveel gebruik ik nooit, gewoon netjes een per keer
Heb er al heel wat versleten though
WD40 en ducktape, alles wat een nerd nodig heeftquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
WD40.
Heb nu 5 bussen in de schuur staan.
En een hamer.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
WD40 en ducktape, alles wat een nerd nodig heeft
En ty-wraps.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En een hamer.
Met een hamer en tape past alles.
Amen to that ja.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
'If it moves and it shouldn't, use ducktape. If it doesn't move and it should, use WD40'
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
Bevestigingspunten van een kuipdeel waren gescheurd (m'n hamstring ook een beetje) na een uitstapje van het talud. Toen met ty-wraps gefixt en 3 maanden mee rond gereden
.
AMENquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
'If it moves and it shouldn't, use ducktape. If it doesn't move and it should, use WD40'
Die houden we er inquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Met een tywrap om je hamstring?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Isdatzo het volgende:
Bevestigingspunten van een kuipdeel waren gescheurd (m'n hamstring ook een beetje) na een uitstapje van het talud. Toen met ty-wraps gefixt en 3 maanden mee rond gereden
.
M'n motorinstructeur kwam er destijds ook bij de 2e les meequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Die is al zo oudMaar goed, ik ben dan ook een nerdette.
Dit weekend lannen
Ja, de hamstring is bij mij een erogene zone. Vergelijk het met een cockringquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met een tywrap om je hamstring?
Nog nooit van gehoordquote:
Die blijft geniaalquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:49 schreef Etcetera het volgende:
Geniaal spul van de wibraquote:
Welke spellen speel je dan..?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Die is al zo oudMaar goed, ik ben dan ook een nerdette.
Dit weekend lannen
Momenteel vooral WoWquote:
Waarom zit je dan niet in het CoD-topic..? Of speel je het op een console? (quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Momenteel vooral WoWMaar Anno 1404 is ook leuk, en af en toe een potje CoD2 sla ik niet af
Zoveel speel ik het nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet in het CoD-topic..? Of speel je het op een console? ()
We willen allemaal wel eens wat hequote:En ik wil pics zien!
Installeer het dan op je pc. Dan kan je vanavond meedoen.. PB doet ook vaak mee. Allemaal FOK-ers..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zoveel speel ik het nietheb het momenteel niet eens geinstalleerd op m'n pc
[..]
We willen allemaal wel eens wat he
Kom je ook naar mijn LAN-party dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:11 schreef Etcetera het volgende:
Vanavond is het nog even wat downloaden en kijken, en dan de zooi afkoppelen en klaarzetten voor morgen
Als ik over een tijdje een eigen crib heb..quote:
Sssst!quote:
quote:
Nu welquote:
Ik wil ook een crib.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als ik over een tijdje een eigen crib heb..
*snik*.. Nee hoor...... .. .. ...quote:
Ah ok, dan is het goedquote:
Kijk Bootje, een foto van m'n poesquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk Bootje, een foto van m'n poes
quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Broekpaling het volgende:
Nog 6 en een half uur tot het weekend.
Ik hou meer van kaal..quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kijk Bootje, een foto van m'n poes
Doe het air!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb godsgruwelijke waanzinnige zin om op m'n acoust te spelen.
Maar zit op stage.
Volgende keer meenemen naar stagequote:Op donderdag 4 maart 2010 12:05 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb godsgruwelijke waanzinnige zin om op m'n acoust te spelen.
Maar zit op stage.
Ok, zal jou er niet meer mee storenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef DjRex89 het volgende:
Dien, rot eens op met die farmville verzoeken op facebook
Reksquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok, zal jou er niet meer mee storen
Ik heb nog geen koffie gehadquote:
Whut?quote:
Had om 11 uur de bus en net ff snel mijn huiswerk voor de les gemaakt. Nu red ik het niet meer om nog koffie te halenquote:
Holaaaa!quote:
Daar moet je tijd voor maken. Prioriteiten stellen dude!quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had om 11 uur de bus en net ff snel mijn huiswerk voor de les gemaakt. Nu red ik het niet meer om nog koffie te halen
Wat is er met Chuckquote:
Sorry..quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daar moet je tijd voor maken. Prioriteiten stellen dude!
Miloeee!quote:
Chuck is een baasquote:
quote:
quote:
Brave B. Welk sletje heb je nu weer bezocht?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:27 schreef Bravebart het volgende:
EN THAUS!
Zo'n Spaanse. En nat dat ze wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:35 schreef jna het volgende:
[..]
Brave B. Welk sletje heb je nu weer bezocht?
MILAUW! Nog in Utrecht deze week?quote:
quote:
MORGEN! Smorgens op school en smiddags in de kroeg. Jij?quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MILAUW! Nog in Utrecht deze week?
Ik nietquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:44 schreef Milou__ het volgende:
[..]
MORGEN! Smorgens op school en smiddags in de kroeg. Jij?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 13:46 schreef PieterBas het volgende:
damn.. morgen Calvin Harris in het Paard... en ik kan niet
want ik was wel "ready for the weekend". en had ik tenminste nog een leuke "Flashback" naar "The Girls"quote:
Welke dag?quote:
Ik zei al tegen The Girls: Dance wiv me, want dat was Acceptable in the 80's, maar ze kregen daar een Flashback van, als hun Worst dayquote:Op donderdag 4 maart 2010 13:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
want ik was wel "ready for the weekend". en had ik tenminste nog een leuke "Flashback" naar "The Girls"
Ik juist 's morgensquote:
Ik wou dat een keer "I'm not alone" kon zeggenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zei al tegen The Girls: Dance wiv me, want dat was Acceptable in the 80's, maar ze kregen daar een Flashback van, als hun Worst day
Relaxquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wou dat een keer "I'm not alone" kon zeggen
maar ik wil helemaal niet een concert van Mika....quote:
Fijn dat jij even voor mij nadenktquote:
Ok mooi, rond etenstijd in de stad?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat wil dus zeggen dat we beide savonds vrij zijn.
Ook een CH nummer johquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
maar ik wil helemaal niet een concert van Mika....![]()
Be there.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok mooi, rond etenstijd in de stad?
Ja geen probleem ouwequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Fijn dat jij even voor mij nadenkt
oh ja.quote:
quote:
Schön!quote:
Pratat!quote:
Discriminatie!quote:
Laura Jansenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oh ja.
Trouwens Laura Jansen komt op Koninginnenach... alleen daar moet je dan opeens weer voor gaan betalen![]()
Nee, duhquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef jna het volgende:
Ik zou niet bij de smullers op utreg cs wat gaan eten
Cultuurbarbaar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |