Stagiairs? Waar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:02 schreef AMDB het volgende:
En hoe is het met mijn favoriete stagiairs?
Geen idee... ik scroll me overal de pleurisquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens vet irritant in Chrome. De pagina scrollt niet automatisch naar zijn 'oude' positie maar blijft bovenin dit topic hangenMoet dus na elke post weer zelf naar beneden scrollen. Iemand een idee hoe dat komt?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
Trouwens vet irritant in Chrome. De pagina scrollt niet automatisch naar zijn 'oude' positie maar blijft bovenin dit topic hangenMoet dus na elke post weer zelf naar beneden scrollen. Iemand een idee hoe dat komt?
Klopt, dat ligt aan chrome zelf. Ligt aan hun manier van laden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
In FF is dat volgens mij niet.. Maar volgens mij was het in Chrome eerst ook nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef jna het volgende:
Dat probleem heb ik ook Rex. Als je een oplossing hebt hoor ik het graag
Ook al een team samengesteld?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon lekker makkelijk: Luctor.
Hmm, dus toch weer overstappen naar FF?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Klopt, dat ligt aan chrome zelf. Ligt aan hun manier van laden.
Misschien vind je Opera watquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hmm, dus toch weer overstappen naar FF?
Lekker makkelijk, DjRex89quote:
Jij en onzin in 1 zin?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
Oh ehm.. vraag in DIG wat het probleem is. Misschien lul ik maar onzin.
Oi oi, niet zo grof zijn eh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Jij en onzin in 1 zin?![]()
Dat geloof ik niet..
Oh ik zie nu pas dat ik me in de smiley vergist hadquote:
Issie geblesseerd?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:21 schreef jna het volgende:
Boks voor de amerikaan die Appelvlaai onder de grasmat stopt
Een compliment.. dat ik géén onzin lul?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat ik me in de smiley vergist had
Ja nogal.. was al fucking vroeg bij 't rdwquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
HGet is al laat..
Toe aan weekend.
Ah, je bent schattig als je in de war bent.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja nogal.. was al fucking vroeg bij 't rdw.
Held.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeeeeey. Ik gebruik al jaren opera ja
!
Oh.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, je bent schattig als je in de war bent.
Been there, done that, like FF betterquote:
Ja echt nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Been there, done that, like FF better
Argumenten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Been there, done that, like FF better
Maar waarom niet dan? Of is het een kwestie van wennen?quote:
De vele addonsquote:
Ja...nou....INTERNET!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw, wat weet jij er nou van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |