Zo, hellbound is alweer afgelopen.
Was samen met 1 vriend heengeweest met de auto en we hadden beide Early (vip) kaarten.
Goedkopere aanschaf, VIP ingang en een gratis t-shirt waren de voordelen.
Kardinge is bekend terrein, rijd er elke week wel langs en kon er ook vlot naar toe rijden was maar 5km van mijn huis!

Parkeren was supergoed, uiteraard gratis en ruim voldoende plek

Onderweg dikke regen trouwens, dus zat al lekker te genieten dat ik met de auto gegaan was ipv fiets.
Je komt binnen als eerst bij de kluisjes, dus gelijk 1 geregeld (gedeeld). Daar bleek ook gelijk dat de VIP t-shirts op waren! er stond een doos van 60? stuks. Terwijl er exact 500 VIP kaarten waren, makkelijke rekensom toch? Mm balen dus, maar doorgelopen naar de ‘echte’ ingang. Helaas was daar helemaal geen aparte VIP ingang

maargoed we waren wel binnen 10 minuutjes binnen, dus ach.... toen maar munten gaan halen en rondjes gaan lopen! Superveel bekenden natuurlijk, kom zelf namelijk ook uit de buurt van Groningen dus lekker veel vrienden gezien! Ik doe op feesten nooit een horloge om en de timetable had ik niet mee en wist ik ook verder niet. Gewoon heengaan waar lekker gedraaid wordt. Nou heb Endymion meegekregen, Noise Suppressor, Noisekick (ging lekker trouwens!) Promo en D-passion, Paul Elstak en Ruffneck (was meeste tijd ook in de main uiteindelijk).
De terrorzalen boven waren wel lachen, iedereen lekker gek en een lekker ‘raggen’ sfeertje hing der.
Op den duur zat ik vast aan de grond met mn voeten: letterlijk en figuurlijk. Het plakte zo erg van de drank dat je steeds vast kwam te zitten. Daarnaast had ik al een aantal volle dagen gewerkt (en veel gestaan, gelopen) dus met mijn (bijna) nuchtere staat was ik om 6:15 behoorlijk kapot. Toen dus ook maar weggegaan, kameraad naar huis gebracht en toen zelf verder naar huis gereden. Ik heb 4 biertjes gedronken tussen 24:00 en 2:00, later niet meer omdat ik ook nog moest rijden en geen gezeik wil.
Bier: 6,5
Lasers: 10
Geluid: 9
Aankleding: 8
Mensen: 8,5
Gemiddeld gezien rond ik het lekker af en vond ik dit feest zeker een 8,5! Op partyflock heb ik hem als ‘zeer goed’ aangemerkt.