SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Lekken? Er zijn toch geen foto's te zien!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef NanKing het volgende:
tyft eens op met je lekken uit besloten fora.
Ninja edittertquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekken? Er zijn toch geen foto's te zien!
Zie haar fobo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:07 schreef Garisson72 het volgende:
TVP voor een foto van voornoemde Arrwen.
Whehe, ja dacht echt dat het in s&g stond. Maar dan nog, geen foto's te zien, dus dan mag het toch? Ik wil het voorbeeld anders ook wel weghalen, het ging meer om het slijmen, maar het is zo'n perfect voorbeeld.quote:
Nee dan mag 't nog niet eik. Je geeft een quote naar een besloten forum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whehe, ja dacht echt dat het in s&g stond. Maar dan nog, geen foto's te zien, dus dan mag het toch? Ik wil het voorbeeld anders ook wel weghalen, het ging meer om het slijmen, maar het is zo'n perfect voorbeeld.
Neen, uit KPD. Toch zie ik het probleem niet want in de quote wordt geen 18+ materiaal weergegeven, de enige reden dat KPD niet voor iedereen toegankelijk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekken? Er zijn toch geen foto's te zien!
Griebels, ik was wel heel erg te laatquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen, uit KPD. Toch zie ik het probleem niet want in de quote wordt geen 18+ materiaal weergegeven, de enige reden dat KPD niet voor iedereen toegankelijk is.
En het is een wel heel terechte klachtIk erger me er ook telkens weer aan, als ik toevallig eens in KPD of sexy en gewaagd kijk.
Okey, dan spijt me dat. Dat wist ik echt nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee dan mag 't nog niet eik. Je geeft een quote naar een besloten forum.
Done. Ik had me er tóch nog meer van voorgesteld.quote:
Je hebt toch niet eens mijn lichaam gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
TS ik dacht dat perfecter dan perfect niet mogelijk was. Maar jouw FOBO staat in het woordenboek bij het woord 'perfect'
Je moet mij quoten!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt toch niet eens mijn lichaam gezien.
Moet je nagaan als ik dat had gezien was ik waarschijnlijk blind geworden van zoveel perfectiequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je hebt toch niet eens mijn lichaam gezien.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ja dat ik heb ik ook en ik ben een man!. Ik werd ook kostmisselijk van gasten als dwag in fotoboeken enzo. Maar.... zeg wat je wilt het werkt wél bij de vrouwen. Ik probeer het zelf dus afentoe, wil niet lukken omdat ik toch ergens weerstand heb. Maarja als het werkt moet je het toch denk ik leren als man zijnde : rolleyes:
Ik weet het jonguh!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:14 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ik dat had gezien was ik waarschijnlijk blind geworden van zoveel perfectie
jeweetzellufquote:
Kijk uit dat je het niet uit kpd of kel doet.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:16 schreef Fascination het volgende:
Ja, ik moet er ook altijd een beetje om huilen.Je kunt ook op een normale manier een complimentje geven.
Even wat quotes opzoeken.
Mag je geen quotes uit KPD posten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kijk uit dat je het niet uit kpd of kel doet.
Ja ik heb lichtelijke migraine nu en dan zie ik haast niks meer op het scherm. En ik neem al standaard nooit de tijd om te typen dusquote:
Alleen zonder naam.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag je geen quotes uit KPD posten?
lol! ook dat die eerste 3 vrienden heeft en de rest gemiddeld boven de 400.quote:
Vergeet dequote:Op woensdag 3 maart 2010 19:26 schreef Fascination het volgende:
Ze zeggen altijd niemand is perfect maar ik begin daar nu toch echt aan te twijfelen.
Die knipoogsmiley ook.Die geeft het de sadness finishing touch.
Oh geweldige woorden Schenkstroop, als ik jou zou moeten plaatsen in het rijtje geweldig, zou je boven geweldig komen te staan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is waar dat vrouwen er ook wat van kunnen ^^ Ze doen het alleen nooit bij mij![]()
Waarom komt dat bij mij niet geloofwaardig overquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh geweldige woorden Schenkstroop, als ik jou zou moeten plaatsen in het rijtje geweldig, zou je boven geweldig komen te staan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb er zelf een hekel aan als mannen deze kutsmiley (excuzes moi language) gebruiken:quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Vergeet deniet, dat is echt de ergste
Oh, Shenkie (quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:29 schreef Schenkstroop het volgende:
Het is waar dat vrouwen er ook wat van kunnen ^^ Ze doen het alleen nooit bij mij![]()
Say my name! Say my name!! Jeweett!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, Shenkie (), ik wil jouw naakte, goddelijke lichaam aanbidden.
![]()
![]()
Een complimentje kan best. En verdienen de meeste dames daar ook wel, maar sommige gasten doen net of het de laatste vrouw op aarde is en blijkbaar denken dat ze de dames daar te kunnen verleiden tot een avondje pap sprenkelenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik word ook altijd een beetje onpasselijk als ik mannen op het Internet zo zien geilen/slijmen. Ik weet het niet, plaatsvervangende schaamte ofzo. Beheers je eens een beetje, denk ik dan.
Ik heb daar wel eens gepostquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Say my name! Say my name!! Jeweett!
EDIT: ^^Jullie denken toch niet dat ik dat meende he
Dit is de tweede pagina.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:49 schreef InGebruik het volgende:
Hopelijk nog niet zo erg als die misselijk makende reacties bij profielfoto's op hyves.
Zie 2e pagina voor een voorbeeld.
Kut, ben ik net te laat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:01 schreef Tamashii het volgende:
- Dat mag dus niet! -
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:06 schreef damsco het volgende:
WAAROM REAGEER JE NIET OP MIJN PRIVEBERICHT TS?!?!?!?!?!!?!?!?!?! HALLOOOO?"????????????? MAG DEZE JONGEN WAT AANDACHT VAN JE??????????????????????????????????????????????????????????
De naam Tamashii betekent ziel in het Japans.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:14 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe kom je aan de leuke naam "Tamashii" eigenlijk ts. ?
we gaan ts lekker veel aandahct geven hier![]()
neuhquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar laat me verder maar met rust.
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 17:31 schreef retrocollector het volgende:
[..]
als jij er zo bij gaat liggen, dan kom ik je.......uhhh.......de muur wel witten
het is soms ook wel te erg hoorquote:
Dat is toch niet zo gek he. Het is niet voor niets besloten.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:05 schreef Tamashii het volgende:
Mygod, wat een beleid hier. Ik mag dus geen quote plaatsen zonder naam erbij.
Je kan je mening hier kwijt: Mening van moderators over beleid.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo gek he. Het is niet voor niets besloten.
Heb ik al gedaan.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je kan je mening hier kwijt: Mening van moderators over beleid.
Nee je bent uit KPD getrapt omdat je hier een post neer zetten die ik voorheen al verwijderd had van Tamashii. Als zij namelijk geen quotes mag posten. Mag jij dat ook niet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef damsco het volgende:
Haha geweldig ik ben nu uit KPD ook getrapt omdat ik reageerde op een reactie van een andere kerel die daar helemaal zat te geilenTijd voor een feedbacktopic straks, nergens staat in het beleid dat dat verboden is namelijk.
Eh, als ik even redeneer is dat topic in KPD, en ik krijg nu dat ik daar niet meer in kan. Houdt dat in dat ik dus gewoon uit KPD verwijderd ben?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Maar je had ook je mening kunnen droppen in http://forum.fok.nl/topic/1237306
Jaquote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, als ik even redeneer is dat topic in KPD, en ik krijg nu dat ik daar niet meer in kan. Houdt dat in dat ik dus gewoon uit KPD verwijderd ben?
Dat is het Feedback topic in KPD.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Eh, als ik even redeneer is dat topic in KPD, en ik krijg nu dat ik daar niet meer in kan. Houdt dat in dat ik dus gewoon uit KPD verwijderd ben?
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tnxquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het ging meer om het slijmen, maar het is zo'n perfect voorbeeld.
Nuja, ik kan niet begrijpen dat je daar ook maar enigszins trots op bent....quote:
Je moet ook niet alles te letterlijk nemen. Maar als je na iedere foto zo'n 20 standaard reacties zou krijgen als : 'mooi lijf', of zoiets, dan wordt het zo snel afgezaagd. 't is een poging tot originele opmerkingen maken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nuja, ik kan niet begrijpen dat je daar ook maar enigszins trots op bent....
Ik begrijp je motivatie achter de opmerking, maar als je zoiets terug leest, heb je dan niet zoiets van; ohmy wat heb ik nou gezegd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:55 schreef Bozboy het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles te letterlijk nemen. Maar als je na iedere foto zo'n 20 standaard reacties zou krijgen als : 'mooi lijf', of zoiets, dan wordt het zo snel afgezaagd. 't is een poging tot originele opmerkingen maken.
En blijkbaar was deze dus geslaagd, aangezien er een speciaal topic over geopend wordt.
Ja, maar dat heb ik ook bij de reacties van anderen, daar is de mijne geen uitzondering inquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik begrijp je motivatie achter de opmerking, maar als je zoiets terug leest, heb je dan niet zoiets van; ohmy wat heb ik nou gezegd?
Je kan natuurlijk ook reageren met opmerkingen als "vieze slet", "gore afgelikte boterham" of "daar moet een piemel in".quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:01 schreef Bozboy het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb ik ook bij de reacties van anderen, daar is de mijne geen uitzondering in![]()
Maar ach, t idee is het betreffende meisje een compliment te geven. Daarom worden immers ook de meeste foto's geplaatst.
Ik vind het persoonlijk sneuer als je je foto's van je lichaam zomaar op een forum plaatst.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:24 schreef L.no het volgende:
Zéér terechte klacht. Sommigen moeten écht overdrijven. Lijkt net op een wedstrijdje wie het beste compliment willen geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |