SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Lekken? Er zijn toch geen foto's te zien!quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef NanKing het volgende:
tyft eens op met je lekken uit besloten fora.
Ninja edittertquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekken? Er zijn toch geen foto's te zien!
Zie haar fobo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:07 schreef Garisson72 het volgende:
TVP voor een foto van voornoemde Arrwen.
Whehe, ja dacht echt dat het in s&g stond. Maar dan nog, geen foto's te zien, dus dan mag het toch? Ik wil het voorbeeld anders ook wel weghalen, het ging meer om het slijmen, maar het is zo'n perfect voorbeeld.quote:
Nee dan mag 't nog niet eik. Je geeft een quote naar een besloten forum.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Whehe, ja dacht echt dat het in s&g stond. Maar dan nog, geen foto's te zien, dus dan mag het toch? Ik wil het voorbeeld anders ook wel weghalen, het ging meer om het slijmen, maar het is zo'n perfect voorbeeld.
Neen, uit KPD. Toch zie ik het probleem niet want in de quote wordt geen 18+ materiaal weergegeven, de enige reden dat KPD niet voor iedereen toegankelijk is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lekken? Er zijn toch geen foto's te zien!
Griebels, ik was wel heel erg te laatquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen, uit KPD. Toch zie ik het probleem niet want in de quote wordt geen 18+ materiaal weergegeven, de enige reden dat KPD niet voor iedereen toegankelijk is.
En het is een wel heel terechte klachtIk erger me er ook telkens weer aan, als ik toevallig eens in KPD of sexy en gewaagd kijk.
Okey, dan spijt me dat. Dat wist ik echt nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee dan mag 't nog niet eik. Je geeft een quote naar een besloten forum.
Done. Ik had me er tóch nog meer van voorgesteld.quote:
Je hebt toch niet eens mijn lichaam gezien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Vierkantblokje het volgende:
TS ik dacht dat perfecter dan perfect niet mogelijk was. Maar jouw FOBO staat in het woordenboek bij het woord 'perfect'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |