quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:28 schreef Gellius het volgende:
Tvp.
Nope.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Lienekien het volgende:
De komende kamerverkiezingen red je niet?
Zonder ons?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Gellius het volgende:
Die jongen zal toch niet gelukkig zijn geworden?
Ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb een stem-date.
Die gelukzalige glimlach... jij hebt gestemd!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Gellius het volgende:
Mooie zonsondergang gehad vanuit de ivoren toren, beder?
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je adres helemaal niet in je paspoort staat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het had me wel heel romantisch geleken als het meisje achter de stemtafel mijn paspoort had gezien, snel mijn adres had opgeschreven en ik nu al een liefdestelegram op mijn deurmat had liggen, maar nee, niets van dat alles.
Ik weet het, ik schaam me rot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef ShadyLane het volgende:
Frollo, de lijst Ramon Barends heeft mede door jouw toedoen geen zetel gehaald
Maar wel op de stempas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je adres helemaal niet in je paspoort staat?
Was wel gezellig. Hoop bekenden, en toen ik 's nachts strompelend thuiskwam op een geleende zeer gammele vouwfiets had ik nog kip piri piri staan. Hoogtepunt van de avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:50 schreef Gellius het volgende:
We zullen zo horen wel van IR's wilde verkiezingsnacht.
Niks vrijwilligers, dat wordt goed betaald!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Z het volgende:
Ha. Ik verbaas me vooral altijd over die vrijwilligers in de stembureaus. Gister stond ik drie minuten voor de tafel voor ze in actie kwamen. Er was niemand in het lokaal en ze waren eigenlijk met niets bezig. Op een gegeven moment kwam er een supervisor binnen die de drie er op wees dat er iemand voor hun neus stond die wilde stemmen. Fascinerend.
Toen ik nog een eenvoudige student was, had ik me ook aangemeld om stembureauvulling te zijn, helaas was ik in het buitenland toen de vorige gemeenteraadsverkiezingen plaatsvonden, maar het had me een uitstekende bijverdienste geleken. Volgens mij gaat het om enige honderden euroos (leuk voor bejaarden, studenten en andere buiten de samenleving geplaatste minderheden).quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Z het volgende:
Echt waar? Belachelijk (dat het goed betaald wordt).
Een complot van de grootschalige, invloedrijke homofielnetwerken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Gellius het volgende:
Ook Delano heeft het niet gered in Amsterdam, zie ik.
Hoe vroeg ben je dan gaan stemmen? Of zaten ze 's middags (of 's avonds?) nog stééds te kibbelen over de procedure?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Gellius het volgende:
In mijn stembureau zaten drie oudere heren onderling te kibbelen over de te volgen procedure.
Tegen half zeuven. Ik denk dat ze als avondploeg net begonnen waren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe vroeg ben je dan gaan stemmen? Of zaten ze 's middags (of 's avonds?) nog stééds te kibbelen over de procedure?
Ja, benieuwd hoe Hakkinen het dit jaar gaat doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
De start van het F1 seizoen, daar verheug ik me nou op
Nog 8 dagen wachten..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, benieuwd hoe Hakkinen het dit jaar gaat doen.
Wat voelt het toch goed om nuffig - en naar waarheid - te kunnen zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Frollo bedoelt WIDM. Duh.
Liene wil dat genoegen vast wel even om zeep helpen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat voelt het toch goed om nuffig - en naar waarheid - te kunnen zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat.
Het is de kunst om van de vele cultuuruitingen van en voor het gemene volk precies de waardevolle te pikken zonder al te veel mee te krijgen van de rest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat voelt het toch goed om nuffig - en naar waarheid - te kunnen zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat.
Een zekere deemoedigheid van de kiezer is ergens wel passend. Zo maar bruusk het stembureau in komen stampen om stante pede met het rode potlood in de weer gaan is niet in overeenstemming met het grote ontzag dat de eenvoudige kiezer jegens het Democratisch Stelsel zou moeten ervaren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Gellius het volgende:
In mijn stembureau zaten drie oudere heren onderling te kibbelen over de te volgen procedure. Ze gingen daar zo in op dat ook ik, als z, volledig genegeerd werd.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:46 schreef Lienekien het volgende:
De oehoe heeft zich omgedraaid. Ik zeg het geen twee keer. De oehoe heeft zich omgedraaid.
That makes two of us.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat Frollo een andere baan moet. Waar ie wel wat te doen heeft.
Oh, de laatste verzamelfoto zie ik regelmatig voor mijn geestesoog. En dan neem ik me vast en ferm voor ze ook te gaan verzamelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een overzichtsfoto van mijn ongebruikte stembiljetten.
Het wordt tijd voor deportatie naar een land waar je niet mág stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een overzichtsfoto van mijn ongebruikte stembiljetten.
Over twaalf jaar kun je hetzelfde vertellen, met één woord verschil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Hij vindt het nu héél leuk om zichzelf op te trekken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef zodiakk het volgende:
Waarom krijgt iMax altijd zo'n fuckin' HD spiegelreflexextravaganza als ie op de foto gaat en moet ik het altijd doen met een korrelig donker telefoonshotje? Het is niet eerlijk.
Ik dacht 'dat is echt m'n eer te na', maar de slechte grap crossed my mind.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Over twaalf jaar kun je hetzelfde vertellen, met één woord verschil.
Help, ik verander in IR met dit soort rare opmerkingen!
Meid, vertel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat ik pas naar een OUD-meeting ben geweest?
Wel jammer dat je er zelf niet zoveel aan vond, Claudia.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Ivan heeft zich er prima vermaakt. Daar doe je het toch voor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die broek ook leuk, maar hij valt lastig te combineren.
Nog wat hoogtepunten:
* Senna die de hele ruimte door rolde
* Kobus die ongelooflijk fotogeniek is
* Tess die ik van 100 meter afstand al herkende
* Amber die in de hondenpoep stond
* Wolf die zo heerlijk in de kamer ernaast lag te slapen (ik vond hem op Stef lijken!)
* De kleine R. van Groofsken die een fantastische haarbos heeft
* Evie die een lekker speklapje is geworden inmiddels
* Lotte met haar grote ogen
* Lena en Willow, allebei ongelooflijk knappe meiden
* Oscar die ik maar héél even voorbij zag komen flitsen
* Lente die net naast haar spijkerjack spuugde om haar outfit niet te verpesten
* Blije Isabeau met haar befaamde maillot die maar bleef praten en praten (niet te verstaan, Fries natuurlijk)
* Lange Driekus die stiekem een heel leuke naam heeft!
* De grotere kindjes die stuk voor stuk knapperds waren
En op een TTK-meet kom je niet, maar voor poepluiers wil je wel buiten de stadsmuren komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat ik pas naar een OUD-meeting ben geweest?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er zelf niet zoveel aan vond, Claudia.
[..]
Heb je wel de goede meegenomen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Ivan heeft zich er prima vermaakt. Daar doe je het toch voor.
[ afbeelding ]
Deze is wel heel laag, Gel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
[..]
Is er een TTK-meet geweest?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En op een TTK-meet kom je niet, maar voor poepluiers wil je wel buiten de stadsmuren komen
JE VERBIXISTERT!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik nog ter verdediging aanvoeren dat het 9 maanden duurt om te ontzwangeren?
Nu ja, een jaar of 5 geleden... maar jij was er niet, dat was het punt!quote:
Ja, vindt ie leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:06 schreef Frollo het volgende:
Oh, we mogen weer Gel zeggen, of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb inmiddels 3 neefjes, maar het schiet allemaal nog niet op. Al is mijn oudste neefje nu bijna 4, en een schrander knaapje, enn dan wordt het wel wat interessanter. Maar ze moeten wel wat kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef ShadyLane het volgende:
Ik hoop dat mijn jongste zusje ooit aan kinderen zal beginnen. Mijn andere zus en ik zijn vastbesloten van niet en ik wil toch af en toe wel even kunnenkirren
.
This topic ought to bequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:06 schreef Frollo het volgende:
Oh, we mogen weer Gel zeggen, of begrijp ik het verkeerd?
Ik kan die quote niet lezen door de oestrogeenwalmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet door het rukken komen. Maar wat dan wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef JAM het volgende:
De afvoer van mijn douche is verstopt. Ik heb daar maar één woord voor: kankerzooi.
Heb je dr al geslagen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:36 schreef JAM het volgende:
Haar.
quote:
Enfin, Gellius dus.quote:we waren met z’n vijven, Hoyer, Bavink, Bekker, Kees en ik. Toen waren we nog jongens, Bavink was de enige die een meisje had. Hoyer was lid van de S.D.A.P. Andere mensen snapten ons niet, we konden soms uren aan de kade zitten en voor ons uit staren. Bekker en ik zaten op een kantoor en de andere deden wat voor zichzelf en waren dus niet aan vaste werktijden gebonden. Hoyer klaagde vaak over de kou, terwijl wij er dan geen last van hadden. We hadden ook vaak tochten naar de ringdijk, na kantooruren. Soms had Bavink het ineens over Lien.
Mijn collega van onderhoud zou vragen waar je 'm het laatst gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef JAM het volgende:
De afvoer van mijn douche is verstopt. Ik heb daar maar één woord voor: kankerzooi.
Dan zou ik een nacht lang zwaar bier drinken, de dag daarop een envelop volspetterpoepen en die met de interne post naar z'n bureautje versturen. Mocht hij daarover z'n beklag doen, dan zou ik hem een kankerhengst voor z'n muil verkopen. Zo doe je dat met collega's die woordgrapjes maken. Dat, of fusilleren bij zonsopgang en pas de daaropvolgende ochtend begraven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Mijn collega van onderhoud zou vragen waar je 'm het laatst gezien hebt.
BolderbastNLquote:Zit ik net lekker van Ei Factor te genieten, begint Bolderbast keihard de Kanariepolka te toeteren op zijn Tuba!
Duckstadkrantquote:Ha, de polka gaat lekker! Ik ben in vorm vanavond! Denk dat ik tot diep in de nacht blijf doorgaan met oefenen. Zal die Duck leuk vinden!
quote:Burenruzie in Kwaakstraat loopt uit de hand. Politie en brandweer moeten eend bevrijden uit tuba.
quote:A Serious Man, like Burn After Reading, is in their bleak, black, belittling mode, and it's hell to sit through... As a piece of movie-making craft, A Serious Man is fascinating; in every other way, it's intolerable.
Ik moet m nog zien. Vond A Serious Man ook zeker niet slecht, maar er zit weinig troost in.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef DO2 het volgende:
Ik vond (zelfs) Burn After Reading wel vermakelijk, eigenlijk.
Toevallig afgelopen zondag weer eens bekeken: Niks mis mee: m.n. de scenes met de CIA-bazen zijn zeer geestig.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef DO2 het volgende:
Ik heb zowel een Puck als een Anouk eens flink in hun tietjes geknepen; krijg ik nu een prijsje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:02 schreef I.R.Baboon het volgende:
REDENEN WAAROM HET BEST MEEVALT MET CLAUDIAZe had haar kind ook Puck-anouk kunnen noemen.
De leukste film die ik vorig jaar in de bios gezien heb! Heb erg gelachenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:06 schreef DO2 het volgende:
Nooit van gehoord. Maar onder contract bij 4AD, lees ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 23:25 schreef zodiakk het volgende:
Ik vind Gelliev een Emma Pollock-man.
Beterschap.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef mane het volgende:
Nouja, laat ik eerlijk zijn. Ik heb wel de Viva gelezen.
Ik kocht een paar weken terug een fles whisky bij de Gall & Gall en de verkoper leek zeer sterk op zodiakk zoals ik hem herinner. Ik wist dat hij het niet was omdat hij de fles die ik kocht, een Glenmorangie 10 year old original (veredelde sherry), niet misprijzend aankeek. (En omdat zodiakk een vuile ambtenaar en geen hardwerkende gewone man is natuurlijk)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, je lijkt op Yorick van Wageningen!
Zo hard werken is het niet in de Gall & Gall hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:50 schreef beeer het volgende:
[..]
Ik kocht een paar weken terug een fles whisky bij de Gall & Gall en de verkoper leek zeer sterk op zodiakk zoals ik hem herinner. Ik wist dat hij het niet was omdat hij de fles die ik kocht, een Glenmorangie 10 year old original (veredelde sherry), niet misprijzend aankeek. (En omdat zodiakk een vuile ambtenaar en geen hardwerkende gewone man is natuurlijk)
Verdomd!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Claudia_x het volgende:
Zodiakk, je lijkt op Yorick van Wageningen!
[ afbeelding ]
Da's de Hollandse Colin Firth.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:41 schreef mane het volgende:
Ik weet niet wie Yorick is (..)
Ik weet niet hoe jij er in het echt uitziet, maar ik denk aan een obscure celebrity zoals Christopher Mintz-Plasse, oftewel MClovin' uit de uitstekende highschool-comedy Superbad.quote:
Ik weet niet hoe je eruit ziet.quote:
Ik had vroeger een vriendinnetje dat haar tweelingzusje had kunnen zijn.quote:
Geen idee wie dat is. Sara Gilbert, lees ik nu. Nooit van gehoord.quote:
Nee. Bakkebaarden zijn meelijwekkende reepjes haar voor 'mannen' (want echte mannen kan je het niet noemen) die eigenlijk een echte baard willen hebben maar daar nu eenmaal de haargroei niet voor hebben. Enige voordeel hiervan; veel minder verstopte doucheputjes.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef Quir het volgende:
Tellen bakkebaarden?
Ja, ik heb zojuist de KVW van afgelopen donderdag gezien, waarin ze een reclamebureau inschakelen om een naam te bedenken voor nepkaas/analoogkaas/vloerbedekking of hoe je het ook wilt noemen.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:49 schreef Gellius het volgende:
Ik heb vandaag nog het graf van Bilderdijk gezien, o ironie.
Bordewijk? Dat zal ie fijn vinden, om te horen dat er een super decadente kakfriettent zijn naam gebruikt. Net goed voor die ouwe zuurpruim met z'n nieuwe zakelijkheidquote:Op zondag 7 maart 2010 21:19 schreef Z het volgende:
Ik bedoel overigens Bordewijk, niet Bilderdijk. Een aanrader, mocht je goed in de slappe was zitten.
Alleen pechvogels die zijn uitgeloot bij medicijnen gaan die studie toch toen?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:49 schreef Quir het volgende:
Ik bedoelde het terrein, ik kan nog alle kanten op omdat ik van plan ben Biomedische Wetenschappen te gaan doen.
Mooie beesten zijn het toch.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef DaMart het volgende:
Frollo, wilde je nog een hert uitzoeken? Er zaten er maar een paar bij elkaar vandaag.
[ afbeelding ]
Ho-ho (said the clown)! Gelukkig? Je moet me geen woorden in de mond leggen zeg, G. Het is nog allen hellenangst en pijn wat ik je brom.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:08 schreef Gellius het volgende:
Pope gelukkig, JAM gelukkig. Waar moet dit heen?
quote:Vanwege Internationale Vouwendag heb ik mijn overhemd vandaag niet gestreken
Wist jij, IR, dat ik verjaar op internationale praat-als-een-piraatdag? Da's pas leuk.quote:
Ik heb je postgeschiedenis helemaal niet aangeklikt, lieve schat. Ik zag je in de WGR FB.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:31 schreef Marble het volgende:
Als mijn posts je niet aanstaan klik dan eens niet altijd en eeuwig op mijn postgeschiedenis, Liene. Je hoeft het niet te lezen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Keepvogel het volgende:
Daar ik nu werkzaam ben bij als gemeenteambtenaar, moet tijd geen probleem zijn -nu de inspiratie nog.
Njimegenaren hebben we hier nooit genoeg natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:53 schreef Keepvogel het volgende:
Met enige regelmaat neem ik mij voor om eens wat vaker een bericht te plaatsen hier. In plaats van het zo af en toe meelezen. (in zijn algemeenheid moet ik eigenlijk wat meer actief zijn op het anonieme internet, dat terzijde).
Maar het blijft dan ook vaak bij een voornemen. Nu dan maar weer eens een poging!
Daar ik nu werkzaam ben bij als gemeenteambtenaar, moet tijd geen probleem zijn -nu de inspiratie nog.
Het lijkt trouwens wel of ik opzoek ben naar zeer biologisch varkensvlees, maar niks van dat.
Fair enough. Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb je postgeschiedenis helemaal niet aangeklikt, lieve schat. Ik zag je in de WGR FB.
Gia is toch geen mod?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Fair enough. Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.
Nou ja, vandaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
[..]
Fair enough. Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.
Misschien is Lienekien óók een relnicht?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:08 schreef Marble het volgende:
Maar dan nog snap ik niet waar dat relnicht vandaan komt als je gewoon de fascistische modpraktijken van een hondsdolle huisvrouw aan de kaak stelt.
Meer een stiekeme nicht. Eh, reller.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:11 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien is Lienekien óók een relnicht?
Het is diepgeworteld, in mijn jeugd, Marble. De enige manier waarop ik nog wel eens een spelletje als toepen kon winnen, was risicoloos meedoen en als ze dan helemaal niet meer verwachten dat je bluft, keihard toeslaan.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:15 schreef Marble het volgende:
Ik hou niet van stiekem. Kom gewoon eens uit de kast, Liene! Kom uit voor je geaardheid! Als reller!
als voorbeeldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 11:20 schreef Beregd het volgende:
Dat gedoe ook dat een post iets moet toevoegen aan de discussie, zo belachelijk. Een topic is toch geen rechtszaak of zo. En veel mods redereneren zo!!!!
Toch geen grafkanker mag ik hopen?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:02 schreef Frollo het volgende:
Ik moet vanavond in de MRI, beat that, suckaz!
quote:[19:17] <IR> En oja, val dood.
[19:48] <RaisinGirl> Misschien moet je toch nog één ernstige ziekte noemen?.
[19:49] <RaisinGirl> Grafkanker bijvoorbeeld.
quote:[19:09] <Wolfje> Je voelt de grafkanker zich door je hele lichaam ontwikkelen!
[19:09] <Spierverslapping> .
[19:10] <Gellius> grafkanker.
[19:12] <Gellius> POPE!!!!!
[19:13] <Gellius> stomme sukkel.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:32 schreef Z het volgende:
Volgens mijn berekeningen moet pope 12 geweest zijn en Marble 13.
Pope was ongeveer 15. Ik was begin 20.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:32 schreef Z het volgende:
Ik ben soms wat confuus over wie, wat en wanneer betreffende #filo. Volgens mijn berekeningen moet pope 12 geweest zijn en Marble 13. Kan je het één en ander niet even voor mij in perspectief zetten Gellius?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |