quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:28 schreef Gellius het volgende:
Tvp.
Nope.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:23 schreef Lienekien het volgende:
De komende kamerverkiezingen red je niet?
Zonder ons?quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:08 schreef Gellius het volgende:
Die jongen zal toch niet gelukkig zijn geworden?
Ik ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb een stem-date.
Die gelukzalige glimlach... jij hebt gestemd!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:15 schreef Gellius het volgende:
Mooie zonsondergang gehad vanuit de ivoren toren, beder?
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je adres helemaal niet in je paspoort staat?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het had me wel heel romantisch geleken als het meisje achter de stemtafel mijn paspoort had gezien, snel mijn adres had opgeschreven en ik nu al een liefdestelegram op mijn deurmat had liggen, maar nee, niets van dat alles.
Ik weet het, ik schaam me rot.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:38 schreef ShadyLane het volgende:
Frollo, de lijst Ramon Barends heeft mede door jouw toedoen geen zetel gehaald
Maar wel op de stempas.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien heeft het er iets mee te maken dat je adres helemaal niet in je paspoort staat?
Was wel gezellig. Hoop bekenden, en toen ik 's nachts strompelend thuiskwam op een geleende zeer gammele vouwfiets had ik nog kip piri piri staan. Hoogtepunt van de avond.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:50 schreef Gellius het volgende:
We zullen zo horen wel van IR's wilde verkiezingsnacht.
Niks vrijwilligers, dat wordt goed betaald!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:04 schreef Z het volgende:
Ha. Ik verbaas me vooral altijd over die vrijwilligers in de stembureaus. Gister stond ik drie minuten voor de tafel voor ze in actie kwamen. Er was niemand in het lokaal en ze waren eigenlijk met niets bezig. Op een gegeven moment kwam er een supervisor binnen die de drie er op wees dat er iemand voor hun neus stond die wilde stemmen. Fascinerend.
Toen ik nog een eenvoudige student was, had ik me ook aangemeld om stembureauvulling te zijn, helaas was ik in het buitenland toen de vorige gemeenteraadsverkiezingen plaatsvonden, maar het had me een uitstekende bijverdienste geleken. Volgens mij gaat het om enige honderden euroos (leuk voor bejaarden, studenten en andere buiten de samenleving geplaatste minderheden).quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:09 schreef Z het volgende:
Echt waar? Belachelijk (dat het goed betaald wordt).
Een complot van de grootschalige, invloedrijke homofielnetwerken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:39 schreef Gellius het volgende:
Ook Delano heeft het niet gered in Amsterdam, zie ik.
Hoe vroeg ben je dan gaan stemmen? Of zaten ze 's middags (of 's avonds?) nog stééds te kibbelen over de procedure?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Gellius het volgende:
In mijn stembureau zaten drie oudere heren onderling te kibbelen over de te volgen procedure.
Tegen half zeuven. Ik denk dat ze als avondploeg net begonnen waren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:32 schreef broer het volgende:
[..]
Hoe vroeg ben je dan gaan stemmen? Of zaten ze 's middags (of 's avonds?) nog stééds te kibbelen over de procedure?
Ja, benieuwd hoe Hakkinen het dit jaar gaat doen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
De start van het F1 seizoen, daar verheug ik me nou op
Nog 8 dagen wachten..
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, benieuwd hoe Hakkinen het dit jaar gaat doen.
Wat voelt het toch goed om nuffig - en naar waarheid - te kunnen zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Frollo bedoelt WIDM. Duh.
Liene wil dat genoegen vast wel even om zeep helpen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat voelt het toch goed om nuffig - en naar waarheid - te kunnen zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat.
Het is de kunst om van de vele cultuuruitingen van en voor het gemene volk precies de waardevolle te pikken zonder al te veel mee te krijgen van de rest.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:00 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat voelt het toch goed om nuffig - en naar waarheid - te kunnen zeggen dat ik geen idee heb waar het over gaat.
Een zekere deemoedigheid van de kiezer is ergens wel passend. Zo maar bruusk het stembureau in komen stampen om stante pede met het rode potlood in de weer gaan is niet in overeenstemming met het grote ontzag dat de eenvoudige kiezer jegens het Democratisch Stelsel zou moeten ervaren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:00 schreef Gellius het volgende:
In mijn stembureau zaten drie oudere heren onderling te kibbelen over de te volgen procedure. Ze gingen daar zo in op dat ook ik, als z, volledig genegeerd werd.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:46 schreef Lienekien het volgende:
De oehoe heeft zich omgedraaid. Ik zeg het geen twee keer. De oehoe heeft zich omgedraaid.
That makes two of us.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:34 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof dat Frollo een andere baan moet. Waar ie wel wat te doen heeft.
Oh, de laatste verzamelfoto zie ik regelmatig voor mijn geestesoog. En dan neem ik me vast en ferm voor ze ook te gaan verzamelen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een overzichtsfoto van mijn ongebruikte stembiljetten.
Het wordt tijd voor deportatie naar een land waar je niet mág stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:23 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt weer eens tijd voor een overzichtsfoto van mijn ongebruikte stembiljetten.
Over twaalf jaar kun je hetzelfde vertellen, met één woord verschil.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
Hij vindt het nu héél leuk om zichzelf op te trekken.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef zodiakk het volgende:
Waarom krijgt iMax altijd zo'n fuckin' HD spiegelreflexextravaganza als ie op de foto gaat en moet ik het altijd doen met een korrelig donker telefoonshotje? Het is niet eerlijk.
Ik dacht 'dat is echt m'n eer te na', maar de slechte grap crossed my mind.quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Over twaalf jaar kun je hetzelfde vertellen, met één woord verschil.
Help, ik verander in IR met dit soort rare opmerkingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |