Wel jammer dat je er zelf niet zoveel aan vond, Claudia.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Ivan heeft zich er prima vermaakt. Daar doe je het toch voor.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 februari 2010 16:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind die broek ook leuk, maar hij valt lastig te combineren.
Nog wat hoogtepunten:
* Senna die de hele ruimte door rolde
* Kobus die ongelooflijk fotogeniek is
* Tess die ik van 100 meter afstand al herkende
* Amber die in de hondenpoep stond
* Wolf die zo heerlijk in de kamer ernaast lag te slapen (ik vond hem op Stef lijken!)
* De kleine R. van Groofsken die een fantastische haarbos heeft
* Evie die een lekker speklapje is geworden inmiddels
* Lotte met haar grote ogen
* Lena en Willow, allebei ongelooflijk knappe meiden
* Oscar die ik maar héél even voorbij zag komen flitsen
* Lente die net naast haar spijkerjack spuugde om haar outfit niet te verpesten
* Blije Isabeau met haar befaamde maillot die maar bleef praten en praten (niet te verstaan, Fries natuurlijk)
* Lange Driekus die stiekem een heel leuke naam heeft!
* De grotere kindjes die stuk voor stuk knapperds waren
En op een TTK-meet kom je niet, maar voor poepluiers wil je wel buiten de stadsmuren komenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al gezegd dat ik pas naar een OUD-meeting ben geweest?
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er zelf niet zoveel aan vond, Claudia.
[..]
Heb je wel de goede meegenomen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, Ivan heeft zich er prima vermaakt. Daar doe je het toch voor.
[ afbeelding ]
Deze is wel heel laag, Gel.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
[..]
Is er een TTK-meet geweest?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
En op een TTK-meet kom je niet, maar voor poepluiers wil je wel buiten de stadsmuren komen
JE VERBIXISTERT!!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:23 schreef Claudia_x het volgende:
Mag ik nog ter verdediging aanvoeren dat het 9 maanden duurt om te ontzwangeren?
Nu ja, een jaar of 5 geleden... maar jij was er niet, dat was het punt!quote:
Ja, vindt ie leuk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:06 schreef Frollo het volgende:
Oh, we mogen weer Gel zeggen, of begrijp ik het verkeerd?
Ik heb inmiddels 3 neefjes, maar het schiet allemaal nog niet op. Al is mijn oudste neefje nu bijna 4, en een schrander knaapje, enn dan wordt het wel wat interessanter. Maar ze moeten wel wat kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:23 schreef ShadyLane het volgende:
Ik hoop dat mijn jongste zusje ooit aan kinderen zal beginnen. Mijn andere zus en ik zijn vastbesloten van niet en ik wil toch af en toe wel even kunnenkirren
.
This topic ought to bequote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:06 schreef Frollo het volgende:
Oh, we mogen weer Gel zeggen, of begrijp ik het verkeerd?
Ik kan die quote niet lezen door de oestrogeenwalmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet door het rukken komen. Maar wat dan wel?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:11 schreef JAM het volgende:
De afvoer van mijn douche is verstopt. Ik heb daar maar één woord voor: kankerzooi.
Heb je dr al geslagen?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:36 schreef JAM het volgende:
Haar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |