Geen idee. Ik hou me nooit zo bezig met zijn bouwjaar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Die Sjaak is van hetzelfde bouwjaar als ik toch?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
1985 is een goed bouwjaar.
Beter dan 1973
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou me nooit zo bezig met zijn bouwjaar.
Zou hij ook eens moeten proberen
I rest my casequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Beter dan 1973
Chocopasta van beeldscherm gaat halen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou me nooit zo bezig met zijn bouwjaar.
Zou hij ook eens moeten proberen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:36 schreef Loveless85 het volgende:
Beter dan 1973
Heb jij ook dubieuze vlekken op je SATC-jurkjequote:Op woensdag 3 maart 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
Monica Lewinsky is ook uit 1973, zie ik net.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
Dit is pas de eerste keer! En het is inderdaad niet netjes om dames naar de leeftijd te vragen. Sorry.quote:
Ik hoop het niet, want hij is nog nieuw en nooit gedragenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij ook dubieuze vlekken op je SATC-jurkje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jouw leeftijd is volgens jouw profiel 2010, dan is iedereen jong in jouw ogen.
Je weet nooit wat er in de winkel mee gebeurtquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want hij is nog nieuw en nooit gedragen
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik wil Pisces, ze haspelen over het plannen van een date en dat lukt niet in 2010 zo te zien
Nu ben je net iemand die in een restaurant zegt... je weet nooit of ze in je eten hebben gespuugdquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er in de winkel mee gebeurt
Jep en ik zie dat ik moeite had met typenquote:
Dan heb ik er in elk geval niets mee te makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet nooit wat er in de winkel mee gebeurt
ff op de sloop langs.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef Ml-etje het volgende:
Grmppfff er is ook een mistlampglas kapot..het zal weer niet waar zijn
Wat heb je gestemdquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
GestemdNa zoveel tijd een andere locatie gekozen, omdat ik benieuwd was naar het stadhuis met prachtige schilderijen
![]()
Hier in de buurt zit er dus geen, das wel jammer want anders deed ik dat inderdaadquote:
Lokale partijquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik kom uit 1980... ik ben precies even oud als dartster Mieke de Boer
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lokale partijEn dan de eerste vrouw op de lijst
Ik wil niet heel vervelend doen, maar ik denk niet dat dat onder garantie valt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hier in de buurt zit er dus geen, das wel jammer want anders deed ik dat inderdaad
Zal nu wel een merkvol glaasje wordenmaarja nog 1 jr voor de garantie
Kerels zijn er zat, evenwicht is altijd fijnquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
Woeii er werd hier net een pakket maggi wokblokjes afgeleverdwow!
150 euroquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend doen, maar ik denk niet dat dat onder garantie valt.
En dan nog, als je 150 euro ofzo neer mag leggen bij de dealer kun je altijd wel even rondbellen en voor drie tientjes iets op de sloop optikken,. Zelfs met heen en weer rijden ben je dan goedkoper.
Ll, noteer!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
Op mijn geboortedag werd Badmintonclub Nieuwkoop opgericht, schudde Joop Zoetemelk de hand van Eddy Merckx en begon John Philips van The Mama's & The Papa's een rechtzaak tegen ABC Records.
Dát jullie het ff weten!
Mieke de Boer... ooit nog in Playboy gestaan... daarna nooit meer een pijl fatsoenlijk gegooidquote:
quote:
Dat de muziek toen al was uitgevondenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:09 schreef Greys het volgende:
Op mijn geboortedag werd Badmintonclub Nieuwkoop opgericht, schudde Joop Zoetemelk de hand van Eddy Merckx en begon John Philips van The Mama's & The Papa's een rechtzaak tegen ABC Records.
Dát jullie het ff weten!
Dat is ook een fijnequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik ben met dat andere bedrijf bezig, die net als Buzzer werkt, kan deze maand misschien uitgeloot worden voor wasmiddels
Zeg, begin jij nou ook al?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat de muziek toen al was uitgevonden
Ja kan ik prima gebruikenquote:
ga zo eens kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kan ik prima gebruikenHeb je veel blokjes gekregen?
quote:
Muziek was in haar tijd nog in zwart wit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat de muziek toen al was uitgevonden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
Pisces het whoopje ligt zo lief te slapen dat ik ze even laat staan.
Rond 14h moet ik toch de auto ophalen en fysio dus dan pak ik ze meteen
Kan je niet wat vrouwelijks in de strijd gooien? Zeg monteurtje, kan dat niet goedkoper? (insert knipoog, kort rokje etc.)quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
JJH, dat ding is 75 euro.
Maar ben bang dat mijn auto nog niet op de sloop te vinden is qua lampen (apart model en vrij nieuw).
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan je niet wat vrouwelijks in de strijd gooien? Zeg monteurtje, kan dat niet goedkoper? (insert knipoog, kort rokje etc.)
Oh, misschien dat ik dan wel even kan knipogen. Dan rekenen we later wel met elkaar af.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bij de monteur misschien wel maar niet bij degene die factureert
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bij de monteur misschien wel maar niet bij degene die factureert
Onderdelenprijs? Vind ik meevallen. Als je hem bij de garage laat maken komt er nog wel arbeidsloon bij hè.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
JJH, dat ding is 75 euro.
Maar ben bang dat mijn auto nog niet op de sloop te vinden is qua lampen (apart model en vrij nieuw).
Ja ben benieuwd, zelf eruithalen kan tergenwoordig niet eens meer dus ga het wel zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Onderdelenprijs? Vind ik meevallen. Als je hem bij de garage laat maken komt er nog wel arbeidsloon bij hè.
Mag ik trouwens wél vragen wat voor auto je dan hebt?[/cargeek]
Hihi ja krijg jij een oude man aan de flirt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik dan wel even kan knipogen. Dan rekenen we later wel met elkaar af.
Half uur en een hoop gefluff verder...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ja mevrouwtje, ik ga niet over de bedragen"
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep en ik zie dat ik moeite had met typen
quote:
Ké leuke auto.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, zelf eruithalen kan tergenwoordig niet eens meer dus ga het wel zien.
Ford Fiesta die van de reclame
Heb jij een nieuw model fiesta? Ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, zelf eruithalen kan tergenwoordig niet eens meer dus ga het wel zien.
Ford Fiesta die van de reclame
Ik wel hoor dat een auto op de sloop ligt wil niet zeggen dat de onderdelen brak zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees het nu pasIk gooi het op dialect
[..]
Dat zou ik dan nooit doen als ik een auto heb die zo nieuw is![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw model fiesta? Ik ook
Normaal ik ook maar met een half af woonhuis (buitenkant dan) wil je welquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TrueMaar ik ben met een nieuw product echt een zeiksnor, nieuw ding moet nieuwe spullen in
Ik heb de kleur Morelloquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
jij hebt vast een 4-deurs?
En een andere kleur?
Mee too alleen dan hot magenta.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb de kleur Morello
Twee deurs, 1600 motor
Mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur dus, dit is mijn auto. Toen was ie net bij de garage afgeleverd.
Dat lijkt mij een fijne sportieve auto, met die motorisering.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur dus, dit is mijn auto. Toen was ie net bij de garage afgeleverd.
Roze.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mee too alleen dan hot magenta.
Morello was mijn 2e keus.
Met dat kittige huisje is dat lampje ook totaaaaaaaaal niet belangrijk neequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal ik ook maar met een half af woonhuis (buitenkant dan) wil je wel
Is het leuk, en 's morgens niet krabben maar gewoon zeggen: Defrosting on!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een fijne sportieve auto, met die motorisering.
Wij hebben een bandquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mee too alleen dan hot magenta.
Morello was mijn 2e keus.
Da's om een beetje tegenwicht te bieden aan al die uitscheur-OUD-verhalen!quote:
Jaaa wat heb ik daar over na moeten denken maar wat ben ik er blij meequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het leuk, en 's morgens niet krabben maar gewoon zeggen: Defrosting on!
En dan ff wachten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij hebben een band![]()
Magenta was onze tweede keuze.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's om een beetje tegenwicht te bieden aan al die uitscheur-OUD-verhalen!
Leuk hè die spraakgestuurde ongein.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan ff wachten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een auto met sla aan de binnenkant
Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan ff wachten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het spraakgestuurde heb ik niet hoor (toen was het zakcentje op) maar wel defrosting van de vooruitquote:
GB en G in de auto van Ll met mac food tsja dan heb je sla in je auto..quote:
Nou, ze waren bij de mac geweest, en toen vroeg iemand of het raampje open mocht, en toen ging het raampje aan de andere kant open, en toen gooide iemand dus zijn MacBurger doosje tegen het dichte raam.quote:
Heb al meerdere keren tegen Mr gezegd datie mijn auto buien moet zetten en de zijne in de garage maar nee hij krabt lieverquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wil ik ook!
Ik moest vanmorgen weer krabben, daar had ik nou echt niet op gerekend!
Nee dat was het sprite bekertje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze waren bij de mac geweest, en toen vroeg iemand of het raampje open mocht, en toen ging het raampje aan de andere kant open, en toen gooide iemand dus zijn MacBurger doosje tegen het dichte raam.
Ford schroeft zo ongeveer overal voorruitverwarming in. In die Transit bussen van mijn exwerkgever zat het ook .quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou het spraakgestuurde heb ik niet hoor (toen was het zakcentje op) maar wel defrosting van de vooruit
Ruim je je auto nooit op ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Zelfde laken en pak.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat was het sprite bekertje.
De sla kwam door het eetgedrag van GB
Serieus, ze stoppen te veel sla op zo'n burgerquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nee dat was het sprite bekertje.
De sla kwam door het eetgedrag van GB
Uitscheur?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als sla op een kapsalonnetjequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, ze stoppen te veel sla op zo'n burger
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, ze waren bij de mac geweest, en toen vroeg iemand of het raampje open mocht, en toen ging het raampje aan de andere kant open, en toen gooide iemand dus zijn MacBurger doosje tegen het dichte raam.
Veels te gezond inderdaad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus, ze stoppen te veel sla op zo'n burger
Nou, d'r gingen er anders een paar braaf uitleg zitten geven.quote:
Waaronder ik, maar daarom juist.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, d'r gingen er anders een paar braaf uitleg zitten geven.
Dusseh... zo obvious was het nou ook weer niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, d'r gingen er anders een paar braaf uitleg zitten geven.
Dusseh... zo obvious was het nou ook weer niet
Oke, het uitscheurgedeelte heb ik er zelf bij verzonnen.quote:
Ja, maar toch was dat best lekker. Alleen ik knoei gewoon altijd als ze te veel eten in een te klein bakje stoppenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als sla op een kapsalonnetje
Werkelijk... WHY??? Warme sla???
Zo schijnheilig als de pest natuurlijk, alsof je die nucleaire caloriebom er nog enigszins gezond mee maakt.
Nu heb ik trek in een Kapsalon. De Pinguin bezorgd ook.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als sla op een kapsalonnetje
Werkelijk... WHY??? Warme sla???
Zo schijnheilig als de pest natuurlijk, alsof je die nucleaire caloriebom er nog enigszins gezond mee maakt.
Nu wil ik stokbroden gezond bestellenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een Kapsalon. De Pinguin bezorgd ook.![]()
Sowieso het idee van uitscheuren alleen al, *ril*quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke, het uitscheurgedeelte heb ik er zelf bij verzonnen.
Misschien is het waargebeurd, geen idee, ik lees de Ymme updates niet.
JOUUU leg ik dus nooit meer wat uitquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Een keizersnee was het toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan scheuren ze juist enorm uit! Alleen ergens andersquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met een keizersnede scheuren ze toch niet uit?!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso het idee van uitscheuren alleen al, *ril*Ymme boeit mij persoonlijk niet zo.
Pff zeur niet gratis Clioquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moet ook krabben. Zelf. Kan wel tegen mezelf zeggen 'DEFROSTING ON!'
Stomme Clio.
quote:
Hey Jim dit is onze nieuw Mega Super Defroster 3000.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb bij defrosting meteen een TellSell-reclame associatie
Er waren nogal wat mensen die het zaten te volgen hoor, o.a. in F&Fquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand boeit Ymme iets, dus ik snap Macka's updates ook niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Hey Jim dit is onze nieuw Mega Super Defroster 3000.![]()
Er waren wel mensen die het volgden hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niemand boeit Ymme iets, dus ik snap Macka's updates ook niet
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er waren wel mensen die het volgden hoor!Vooral de rellen dan, maar goed
Er heeft ooit iemand een stukje cabaret daar over gemaakt, maar dat kan ik niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja voor je grote hompen kip, extra schnell defrostenMiiiiiiiiiiike
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Nu wil ik een kapsalon.
Misschien wil Dirk er wel eentje voor me maken
Die kan dat! Zelf!
En that allemaal dankzij the Mega Super Defroster 3000 Jim!quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een stukje CUL, wat zijn we toch veelzijdig hierIt's amazzzzzziiiiiiiiing Miiiiiiike
Kweets we hebben er hier ook 1 alleen met gedaante civicquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:07 schreef JJH het volgende:
[..]
En that allemaal dankzij the Mega Super Defroster 3000 Jim!
Hmm die van onze buurtleveranvier vond ik niet lekker dus kom maar opquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Nu wil ik een kapsalon.
Misschien wil Dirk er wel eentje voor me maken
Die kan dat! Zelf!
quote:
huh? Maar ik had het nog over Jim & Mike, de onvolprezen TellHell verkopers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel scherp blijven hè, Dirk zou die kapsalon maken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:15 schreef JJH het volgende:
[..]
huh? Maar ik had het nog over Jim & Mike, de onvolprezen TellHell verkopers.
Toch nog VVD ja.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heb je eik gestemd JJH, toch nog VVD?
quote:
Normaal ben ik daar ook wel een voorstander van. Maar op 't moment kan ik me niet echt vinden in één van hun. No 2 was geloof ik D66 bij het kieskompasquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal ben ik daar ook wel een voorstander van. Maar op 't moment kan ik me niet echt vinden in één van hun. No 2 was geloof ik D66 bij het kieskompas
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stem normaal juist nooit lokaal, nu kon ik me er het beste in vinden, al was alles met een afstand qua uitslag van de wijzerEn als nr 1 was Seniorenpartij
![]()
quote:
Je hebt er toch niet op gestemd hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind bepaalde dingen voor deze regio zó onnozel en niet belangrijk, kennelijk kom je dan op een Senioren klank uit![]()
Wel weer eens wat anders, dat wel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi Tombolalalalalalalalalalalaalala
Oh dat is ook lokaal jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is ook lokaal jaNee andere lokale partij
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind bepaalde dingen voor deze regio zó onnozel en niet belangrijk, kennelijk kom je dan op een Senioren klank uit![]()
Wel weer eens wat anders, dat wel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
De Seniorenpartij is misschien leuk voor over een jaartje of 70.
Over 70 jaar ben je dus 100, dan kan het ook welquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over 40 jaar ben ik 70 dus dan kan het wel ja
Die had ik nog niet gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is geen stemwijzer voor mijn dorp volgens mij...
Stomwijzer kwam GroenLinks uit
Dat mag jij vinden Llalalaalalalaalalaquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over 70 jaar ben je dus 100, dan kan het ook wel
Ik ga ook maar niet lokaal stemmen; heb geen idee wat ik dan moet kiezen want zowel Stemwijzer als Kieskompas heeft geen "test" voor mijn dorpquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden Llalalaalalalaalala![]()
Maar nee, ik vond er hier gewoon teveel onzin punten bij zitten, allerlei belangrijke dingen kwamen niet aan bod, terwijl de gemeente er wel over mekkert. Jammer...
Maar normaal stem ik nooit lokaal
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet lokaal stemmen; heb geen idee wat ik dan moet kiezen want zowel Stemwijzer als Kieskompas heeft geen "test" voor mijn dorp
Uit de algemene politieke-partijen-test komt PvdA-PvdD-GL (die volgorde)
Ik zie nog wel dus
Misschien wel ja... Zal zo eens kijken... (vind het stiekem gewoon stom dat ze niet op stemwijzer staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je die lokale partij(en) niet opzoeken op internet?
Ik heb een sticker op m'n brievenbus waardoor ik geen folders/reclame krijg, dus heb niks per flyer of krant gelezen, ben zelf maar wat gaan zoeken op de sites.
Ja geweldig, vooral als ie niet luistert. Zeg ik "Temperatur 22" zegt dat kutwijf in het dashboard " Temperatur 20" Nee!!!! 22!!!!quote:
quote:Denk b.v. aan het preventief fouilleren tijdens/voor vechtpartijen op de kermis
ESF, van alle markten thuisquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een stukje CUL, wat zijn we toch veelzijdig hierIt's amazzzzzziiiiiiiiing Miiiiiiike
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF, van alle markten thuis
Kunnen we het dan nu weer over sex hebben?
Oh nou, ik ga vanavond een nieuwe poging wagen met de Sex and the City film!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij begint over het onderwerp; jij begint met het erover hebben dan
Linguatronic van Mercedes wil ook nog wel eens koppig doen. Vooral de radiofrequenties is een boek over te schrijven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:59 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja geweldig, vooral als ie niet luistert. Zeg ik "Temperatur 22" zegt dat kutwijf in het dashboard " Temperatur 20" Nee!!!! 22!!!!
Oh, okee...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou, ik ga vanavond een nieuwe poging wagen met de Sex and the City film!
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Linguatronic van Mercedes wil ook nog wel eens koppig doen. Vooral de radiofrequenties is een boek over te schrijven.
[..]
quote:
Tuurlijk kun je dat bekijken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit in college, kan dat natuurlijk nu niet bekijken...
Dat dus, en dank.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren nogal wat mensen die het zaten te volgen hoor, o.a. in F&F
En sommigen riepen daar hier ook e.e.a. over, dat ze naar bed gingen en dus de updates niet meer konden volgen. Dus ik vond het heel attent van Macka!
vrij klein college, 15 man in een klein klaslokaal... zal het maar even latenquote:
Ik vond het ook attent hoor! En ik ken Ymme niet eens, maar ik was ook nieuwsgierig...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat dus, en dank.
En dan maar weer verder met sex (on subforum, maar not safe for work of college)
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:16 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Dat dus, en dank.
En dan maar weer verder met sex (on subforum, maar not safe for work of college)
Hee, je zit hier in ESF hoor!quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou, ik ga vanavond een nieuwe poging wagen met de Sex and the City film!
tsss, je moest eens weten. Geloof me, je hebt zo een blauw oog.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een zacht geluid voor zo'n lange ehh......
quote:
Zolang ze geen eten vergeet te halen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je alvast melden wat voor lekkers je vanavond haalt bij als de boodschappen, anders zit ik weer gefrustreerd te lezen
Toffifee wil ik ook vanavond, thanks Dirk
quote:
Er staat ook "als boodschappen" ipv een extraquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang ze geen eten vergeet te halen...
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn alle mannen hier dan travo's??? of alle vrouwen stiekem mannen???
Gezellig met z'n allen dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vrij klein college, 15 man in een klein klaslokaal... zal het maar even laten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
tsss, je moest eens weten. Geloof me, je hebt zo een blauw oog.
Dat was ze ook wel van plan volgens mij, maar als je je eten vergeet mee te nemen dan schiet het al niet op he...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er staat ook "als boodschappen" ipv een extra
Nee Greysje je moet goed eten
JAAAAAAAAAAAAAA! Ik heb je doooohoooor!!!!!!quote:
de docent is 50-60 volgens mij... Ik schat hem niet het type dat dit leuk vindtquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAA! Ik heb je doooohoooor!!!!!!
Omdat ik blij ben dat ik iemand betrapt heb op het (ook) travo-zijn...quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
de docent is 50-60 volgens mij... Ik schat hem niet het type dat dit leuk vindt
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat ik iemand betrapt heb op het (ook) travo-zijn...
Ik denk dat het dieet-technisch gezien geen kwaad kan bij Greys.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zolang ze geen eten vergeet te halen...
Sociologie van jeugd en school...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien fluft hij ook wel in z'n vrije tijdWat voor college is het?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het dieet-technisch gezien geen kwaad kan bij Greys.
Ik kan m vanavond pas kijken... help me herinnerenquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
Dat clipje dat Macka post, van duo Venus en Penis, da's dus Pierre Kartner he?
Seriously.
Als ik in plaats van gewoon eten aan de chips en nootjes ga?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat het dieet-technisch gezien geen kwaad kan bij Greys.
Ik ben eigenlijk ook man namelijkquote:
Kaart? Voor Elies?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan m vanavond pas kijken... help me herinneren
Al een kaart geregeld?
OEOEOEOEOEOEOEH, goed positief gemaakt!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik in plaats van gewoon eten aan de chips en nootjes ga?
Ja, denk je? Vind je echt dat ik wat aan moet komen?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk ook man namelijk
owquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaart? Voor Elies?
Die is gister al op de post gegaan
twee handen op 1 dikke buik toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het niet, Dirk had het gister over handen op onze dikke buiken
Dirk moet niet piepen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Denk het niet, Dirk had het gister over handen op onze dikke buiken
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
twee handen op 1 dikke buik toch?
hij hoopte gewoon jullie twee handen op zijn dikke buik
Beter een keer teveel herinnerd dan te weinig hoor!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow
Ik dacht ineens; herinneren! We moesten Greys herinneren...![]()
sorry
LE-ZEN!quote:
wow, op binnen- en buitenkant!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Beter een keer teveel herinnerd dan te weinig hoor!
Geen namen er op gezet, namens ons allemaal gestuurd, Jennifer op de voorkant én op de binnenkant
Moet goed zijn!
quote:
Jij hebt een prima figuur, heus, je kan het hebben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Say what?quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jij hebt een prima figuur, heus, je kan het hebben.
Sommige mensen staat het gewoon gezellig.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen we nu even duidelijk vast stellen dat ik hier niet degene ben met de dikke pens!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kunnen we nu even duidelijk vast stellen dat ik hier niet degene ben met de dikke pens!
Dat zegt niks hoor...quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor...Mijn vader is qua BMI redelijk, maar heeft heeeeeeeeeeeeeeel dunne armpjes en beentjes en een huge bierpens
daar heb je gelijk inquote:
Nou ja, ik heb daar dus echt geen beeld bij... Tenzij iemand die ik ken ook 1.75 is en 90 weeg (maar dat weet ik van vrijwel niemand eigenlijk...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:01 schreef Pisces29 het volgende:
En als hij 1.75m is en 90 weegt, heb ik al een beeldDus soms zegt het wel iets
ECHT!?quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb daar dus echt geen beeld bij... Tenzij iemand die ik ken ook 1.75 is en 90 weeg (maar dat weet ik van vrijwel niemand eigenlijk...)
1.75 en 90kg is aan de gewichtige kant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb daar dus echt geen beeld bij... Tenzij iemand die ik ken ook 1.75 is en 90 weeg (maar dat weet ik van vrijwel niemand eigenlijk...)
En MIJN vraag gewoon negeren he...quote:
quote:
HA! Ik ben trots dat ik 63 weeg (hoewel... woog denk ik, al geen maaaaaaaanden op de weegschaal gestaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef Pisces29 het volgende:
Net als vrouwen die trots zijn dat ze 60kg wegen, en ze zijn dan 1.45m, ehhhhhhhhh ja dames
2,00m bij 100+ kilo. Ik heb geen weegschaal dus heb eigenlijk geen idee. Maar als ik voor de spiegel sta...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ECHT!?
Ik vond dat op die foto van jou bij die vrachtwagen niet heel erg duidelijk (ok ok, was vooraanzicht, maar toch)
Hoe lang/zwaar ben jij dan?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
HA! Ik ben trots dat ik 63 weeg (hoewel... woog denk ik, al geen maaaaaaaanden op de weegschaal gestaan)
beetje buikje is niet erg toch...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
Dirk is niet dik.
Maar hij zei wel zelf hier een topic of tig geleden dat ie een buikje krijgt
Ik zie nergens een vraag van jouquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En MIJN vraag gewoon negeren he...![]()
Ik voel me ook niet aangesproken ofzo hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bepaal toch niet of iets goed is of nietIk geef alleen m'n mening
![]()
En trots op jezelf moet je (bijna) altijd zijn
Je bent immers uniek, toch Dirk?
1,70m is toch iets anders dan de 1,45 waar ik het over hadquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangesproken ofzo hoor
Maar ik ben sowieso 1.70 lang
En alleen maar afgevallen de laatste maanden, zal rond de 60 zitten denk ik...
Ja, Corky is ook uniek en dat is geen compliment voor mij jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik bepaal toch niet of iets goed is of nietIk geef alleen m'n mening
![]()
En trots op jezelf moet je (bijna) altijd zijn
Je bent immers uniek, toch Dirk?
Foto's? Okee, was niet echt in vraagstelling...quote:
Dat komt omdat ik gestopt ben met roken en daardoor wat aangekomen ben.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
Dirk is niet dik.
Maar hij zei wel zelf hier een topic of tig geleden dat ie een buikje krijgt
ja joh...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1,70m is toch iets anders dan de 1,45 waar ik het over had
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, Corky is ook uniek en dat is geen compliment voor mij ja
Het is me niet opgevallen hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:09 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik gestopt ben met roken en daardoor wat aangekomen ben.
Ik denk dat mijn collega's om mij heen heel vreemd staan te kijken als ik mijn blouse uittrek en met mijn telefoon foto's van mijn witte buik ga maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Foto's? Okee, was niet echt in vraagstelling...
Opnieuw dan;
Foto's van je al dan niet dikke pens? Alstublieft?
Na gister op de pot ben ik er klaar voor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat jij nog vreemde kijkt als ik ze hier dan vervolgens plaats.
Eeeeeeeh, in de ffsc post Qwea mee he...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn collega's om mij heen heel vreemd staan te kijken als ik mijn blouse uittrek en met mijn telefoon foto's van mijn witte buik ga maken.
Ik denk dat jij nog vreemde kijkt als ik ze hier dan vervolgens plaats.
Ik ben 1.63mquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent uniek, heus, je kan het hebben.
Sommige mensen staat het gewoon gezellig.
Ja, ik werd ook mooi overgeslagen met mn 1.70...quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent schattig
Ik wil ook 1.63 zijn!
Oh, dat wil je niet! Picture yourself, maar dan 20 cm kleiner. Lang zijn is veel eleganterquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij bent schattig
Ik wil ook 1.63 zijn!
Ik ben ook gewoon de grootste thuis...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
En Tombo 1,70m is een mooie lengte, je bent niet klein, je bent niet extreem groot
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon de grootste thuis...
moeder=1.63, stiefvader=1.67, zusjes= 1.68 en 1.65
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
En Tombo 1,70m is een mooie lengte, je bent niet klein, je bent niet extreem groot
WOW! Ik heb een tvp gezet, idd een coole wending!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:16 schreef Greys het volgende:
Topic-tip!
Verliefd.... gewoon zeggen?
a) TS is minder nerderig (zie fobo) dan je zou verwachten bij dat topic.
b) Het zit vol leuke wendingen.
Overal in het huis van mn ouders staan ook krukjes, anders kunnen ze er niet bijquote:
1.63 als man zijnde zou ook enigszins disturbing zijnquote:
Nou idd... Mijn oude buurjongen is 1.65 volgens mij, en zn vriendin vrouw 1.85 ofzo... Stom he, maar ik vind dat dus geen gezicht...quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
1.63 als man zijnde zou ook enigszins disturbing zijn
quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
1.63 als man zijnde zou ook enigszins disturbing zijn
Die is nóg kleiner.quote:
Ja, dan wordt t weer schattig...quote:
Oh, ging het om het liedje?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:28 schreef Vivi het volgende:
Joehoeooeoe! Ik heb lekker bij het Okura gegeten en toen dacht ik dat er een garnaal van de sushi op de grond was gevallen, maar het was Roel van Velzen, die zat naast me. En verder heb ik teveel prosecco en sake gezoffen.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Vivi het volgende:
[..]
Srsly.
Het scheelde weinig of ik had hem aan mijn chopstick geregen en een sloot wasabi in zijn oogjes gemikt!
Alles per ongeluk natuurlijk.
OMG!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
Ik moet bij Van Velzen meteen aan deze quote van Vivi uit 2008 denken....
[..]
Echt he... Heerlijk!!!!!quote:
Hihihihihihihihihi.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
Ik moet bij Van Velzen meteen aan deze quote van Vivi uit 2008 denken....
[..]
Dat had ik nog niet eens gezien!quote:
Ja, onze JOEHOEEEEEEEEEE's zijn klassiekers he?quote:
Ja!quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, onze JOEHOEEEEEEEEEE's zijn klassiekers he?
Zij was het toch ook die het zaterdag tijdens de high tea weer riep?
Nou, die telefoon ging maar twee keer op een beschaafd volume af. Het was er trouwens maar eentje die zo giftig keek, die mocht ik gelijk al nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:55 schreef Greys het volgende:
"Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Kunnen we nog wat thee krijgen?"
Mwehehe. Gotta love her.
En die telefoon van Co die steeds af ging en die giftige wijven aan dat tafeltje naast ons
Ach ja, ze kennen ons toch niet!
Zeg, zo jagen jullie wel alle mannen uit deze slowchat weg natuurlijk... Met dat vrouwelijke gekat en geroddelquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, die telefoon ging maar twee keer op een beschaafd volume af. Het was er trouwens maar eentje die zo giftig keek, die mocht ik gelijk al nietWat een kutwijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |