Ja kan ik prima gebruikenquote:
ga zo eens kijkenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja kan ik prima gebruikenHeb je veel blokjes gekregen?
quote:
Muziek was in haar tijd nog in zwart wit.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat de muziek toen al was uitgevonden
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:16 schreef Ml-etje het volgende:
Pisces het whoopje ligt zo lief te slapen dat ik ze even laat staan.
Rond 14h moet ik toch de auto ophalen en fysio dus dan pak ik ze meteen
Kan je niet wat vrouwelijks in de strijd gooien? Zeg monteurtje, kan dat niet goedkoper? (insert knipoog, kort rokje etc.)quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
JJH, dat ding is 75 euro.
Maar ben bang dat mijn auto nog niet op de sloop te vinden is qua lampen (apart model en vrij nieuw).
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kan je niet wat vrouwelijks in de strijd gooien? Zeg monteurtje, kan dat niet goedkoper? (insert knipoog, kort rokje etc.)
Oh, misschien dat ik dan wel even kan knipogen. Dan rekenen we later wel met elkaar af.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bij de monteur misschien wel maar niet bij degene die factureert
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
bij de monteur misschien wel maar niet bij degene die factureert
Onderdelenprijs? Vind ik meevallen. Als je hem bij de garage laat maken komt er nog wel arbeidsloon bij hè.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Ml-etje het volgende:
JJH, dat ding is 75 euro.
Maar ben bang dat mijn auto nog niet op de sloop te vinden is qua lampen (apart model en vrij nieuw).
Ja ben benieuwd, zelf eruithalen kan tergenwoordig niet eens meer dus ga het wel zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Onderdelenprijs? Vind ik meevallen. Als je hem bij de garage laat maken komt er nog wel arbeidsloon bij hè.
Mag ik trouwens wél vragen wat voor auto je dan hebt?[/cargeek]
Hihi ja krijg jij een oude man aan de flirt?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, misschien dat ik dan wel even kan knipogen. Dan rekenen we later wel met elkaar af.
Half uur en een hoop gefluff verder...quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
"Ja mevrouwtje, ik ga niet over de bedragen"
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
Monica Lewinsky is ook uit 1973, zie ik net.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jep en ik zie dat ik moeite had met typen
quote:
Ké leuke auto.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, zelf eruithalen kan tergenwoordig niet eens meer dus ga het wel zien.
Ford Fiesta die van de reclame
Heb jij een nieuw model fiesta? Ik ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd, zelf eruithalen kan tergenwoordig niet eens meer dus ga het wel zien.
Ford Fiesta die van de reclame
Ik wel hoor dat een auto op de sloop ligt wil niet zeggen dat de onderdelen brak zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lees het nu pasIk gooi het op dialect
[..]
Dat zou ik dan nooit doen als ik een auto heb die zo nieuw is![]()
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb jij een nieuw model fiesta? Ik ook
Normaal ik ook maar met een half af woonhuis (buitenkant dan) wil je welquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
TrueMaar ik ben met een nieuw product echt een zeiksnor, nieuw ding moet nieuwe spullen in
Ik heb de kleur Morelloquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
jij hebt vast een 4-deurs?
En een andere kleur?
Mee too alleen dan hot magenta.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb de kleur Morello
Twee deurs, 1600 motor
Mooiquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur dus, dit is mijn auto. Toen was ie net bij de garage afgeleverd.
Dat lijkt mij een fijne sportieve auto, met die motorisering.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:41 schreef Dirkh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kleur dus, dit is mijn auto. Toen was ie net bij de garage afgeleverd.
Roze.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mee too alleen dan hot magenta.
Morello was mijn 2e keus.
Met dat kittige huisje is dat lampje ook totaaaaaaaaal niet belangrijk neequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Normaal ik ook maar met een half af woonhuis (buitenkant dan) wil je wel
Is het leuk, en 's morgens niet krabben maar gewoon zeggen: Defrosting on!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een fijne sportieve auto, met die motorisering.
Wij hebben een bandquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mee too alleen dan hot magenta.
Morello was mijn 2e keus.
Da's om een beetje tegenwicht te bieden aan al die uitscheur-OUD-verhalen!quote:
Jaaa wat heb ik daar over na moeten denken maar wat ben ik er blij meequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is het leuk, en 's morgens niet krabben maar gewoon zeggen: Defrosting on!
En dan ff wachten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wij hebben een band![]()
Magenta was onze tweede keuze.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's om een beetje tegenwicht te bieden aan al die uitscheur-OUD-verhalen!
Leuk hè die spraakgestuurde ongein.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan ff wachten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's om een beetje tegenwicht te bieden aan al die uitscheur-OUD-verhalen!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een auto met sla aan de binnenkant
Dat wil ik ook!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En dan ff wachten.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb een auto met sla aan de binnenkant
Nou het spraakgestuurde heb ik niet hoor (toen was het zakcentje op) maar wel defrosting van de vooruitquote:
GB en G in de auto van Ll met mac food tsja dan heb je sla in je auto..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |