abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:31:13 #1
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78624693
Dus, ik ben verliefd.

Ongeveer 1,5 maand ben ik nu aan het daten met een meisje/vrouw die ik erg leuk en steeds leuker vind, ik ben zeg maar verliefd , ik krijg ook de indruk dat zij mij ook wel ziet zitten
Nu is er nog niet echt veel gebeurd, niet meer dan een kus op de mond, ze zei in het begin dat ze rustig aan wilde doen. Het gaat mij echter allemaal een beetje te rustig aan
Als alles goed gaat vandaag (ze moet misschien werken) dan ga ik met haar naar de bioscoop aan het einde van de middag.
Vannacht heb ik erg onrustig geslapen en werd continu wakker en ik vraag me nu af of ik maar gewoon moet vertellen dat ik verliefd op haar ben...
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:32:26 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78624715
Nee! Nooit!!

Word samen dronken en pak haar op de bek.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_78624724
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:32 schreef eleusis het volgende:
Nee! Nooit!!

Dat!
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:34:35 #4
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78624754
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:32 schreef eleusis het volgende:
Nee! Nooit!!

Ja, dat was ook al in me opgekomen
Maar, dat betekent dat het ook allemaal goed moet gaan want dan zou ik bij haar moeten blijven slapen omdat ik dan niet meer terug naar huis kan rijden
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:35:47 #5
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78624781
Als zij het rustig aan wil doen, dan heb je een redelijke kans dat je haar er alleen maar mee afschrikt...van de andere kant, het lucht wel op, en dat is ook wat waard...

maar serieus, laat het gewoon rustig gaan en kijk hoe het loopt...als ze je leuk vindt, komt het vanzelf wel, en als het je echt te lang duurt, kun je altijd nog je conclusies trekken....onder druk gaan mensen rare dingen doen...

hoe oud ben je btw?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:38:18 #6
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78624842
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:35 schreef Abbadon het volgende:
Als zij het rustig aan wil doen, dan heb je een redelijke kans dat je haar er alleen maar mee afschrikt...van de andere kant, het lucht wel op, en dat is ook wat waard...

maar serieus, laat het gewoon rustig gaan en kijk hoe het loopt...als ze je leuk vindt, komt het vanzelf wel, en als het je echt te lang duurt, kun je altijd nog je conclusies trekken....onder druk gaan mensen rare dingen doen...

hoe oud ben je btw?
Dat is inderdaad waar ik ook bang voor ben...
Ik heb wel al een poging gewaagd om haar eens goed te zoenen, maar daar ging ze echter niet echt op in.
Toen dacht ik al dat ik het had verprutst, maar dat is gelukkig niet zo

Ik ben 27, zij is 22
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:39:54 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_78624872
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:42:02 #8
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78624926
Nooit eerder zeggen dan de dame in kwestie dat er gevoelens zijn.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:42:23 #9
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78624931
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:38 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Dat is inderdaad waar ik ook bang voor ben...
Ik heb wel al een poging gewaagd om haar eens goed te zoenen, maar daar ging ze echter niet echt op in.
Toen dacht ik al dat ik het had verprutst, maar dat is gelukkig niet zo

Ik ben 27, zij is 22
1,5 maand? hoeveel dates zijn dat?

...en zijn het wel dates, of is het gewoon 'leuke dingen doen samen, omdat het zo gezellig is...'...ofwel, ziet zij het ook als dates?

Als er niet teruggezoend wordt is dat gemiddeld genomen geen enorm goed teken
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_78624950
De friendzone komt dichterbij TS! ACTIE!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:48:10 #11
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625073
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:42 schreef Abbadon het volgende:

[..]

1,5 maand? hoeveel dates zijn dat?

...en zijn het wel dates, of is het gewoon 'leuke dingen doen samen, omdat het zo gezellig is...'...ofwel, ziet zij het ook als dates?

Als er niet teruggezoend wordt is dat gemiddeld genomen geen enorm goed teken
3 Dates en dingen samen doen, uit gaan, en zaterdag heb ik op haar paard gereden, daarna zij ze nog "koop maar vast een rijbroek en laarzen".
Mja, ik weet 't allemaal even niet zeg maar... daarom denk ik er dus over om het maar gewoon te zeggen.
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:48:24 #12
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625078
-verkeerde knop gedrukt-
Ja, behalve soms.
pi_78625230
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:39 schreef Re het volgende:

Indeed... Enne, pics?
pi_78625236
zeggen!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:57:13 #15
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_78625318
Ik zou niet teveel stressen, ze beseft sowieso wel dat je d'r leuk vind, anders zaten jullie niet te daten natuurlijk en al helemaal niet met vervolgdates.
Je kunt het zeggen, maar ik zie in het prille begin dáar de voordelen niet van, dat je d'r leuk vind weet ze toch wel aangezien je d'r probeerde te zoenen en blijft daten, dan kun je beter af en toe subtiel (voor mannen dan, niet die vage vrouwen reacties) aangeven dat je meer voor d'r begint te voelen en dat soort crap.

Maar de term verliefd gelijk in de groep gooien zou mijn ding niet zijn en nu je niets zegt gaat alles nog prima - al gaat het wat 'traag' - en je moet maar afwachten hoe het verloopt als je ineens zegt dat je al verliefd bent.
Al kan het net zo goed wél goed gaan, dat is het mooie van mensen he.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:57:46 #16
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625332
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Indeed... Enne, pics?
Ja hoor, pics van mij staan in m'n fotoboek!
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef brunette82 het volgende:
zeggen!
Ja hè
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:57:47 #17
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78625333
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:48 schreef Grimbert het volgende:

[..]

3 Dates en dingen samen doen, uit gaan, en zaterdag heb ik op haar paard gereden, daarna zij ze nog "koop maar vast een rijbroek en laarzen".
Mja, ik weet 't allemaal even niet zeg maar... daarom denk ik er dus over om het maar gewoon te zeggen.
'op haar paard gereden'....'koop maar vast een rijbroek'....de seksuele subtext spat er wel van af

Tja, er is iets te zeggen voor een alles-of-niets poging!! zonder helm de loopgraven in!! Dood of glorie!! Voorwaarts, voor volk en vaderland!!
pi_78625367
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

'op haar paard gereden'....'koop maar vast een rijbroek'....de seksuele subtext spat er wel van af

Tja, er is iets te zeggen voor een alles-of-niets poging!! zonder helm de loopgraven in!! Dood of glorie!! Voorwaarts, voor volk en vaderland!!
dat is pas duidelijkheid!
  dinsdag 2 maart 2010 @ 09:59:31 #19
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625385
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het ook maar gewoon ga zeggen.
Vriendjes zijn is leuk... maar daar ben ik niet op uit, ik wil meer.
Ja, behalve soms.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:00:35 #20
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_78625419
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:54 schreef brunette82 het volgende:
zeggen!
want als jij met een jongen date, en het nog niet echt weet, en het rustig aan wil doen, en geen zin hebt om met hem te zoenen, dan zou je bij de woorden 'ehmmm....ik ben verliefd op je...*bloos*', onmiddelijk in zijn armen springen terwijl je slipje welhaast als vanzelf van je plotseling erg gewillige dijen afglijdt?
pi_78625445
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:59 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het ook maar gewoon ga zeggen.
Vriendjes zijn is leuk... maar daar ben ik niet op uit, ik wil meer.
In ieder geval succes. Natuurlijk willen we de afloop graag horen

tvp
If there is evil in this world, it lies in the heart of mankind!" -Edward D. Morrison
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:02:07 #22
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625469
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 09:57 schreef Lastpost het volgende:
Ik zou niet teveel stressen, ze beseft sowieso wel dat je d'r leuk vind, anders zaten jullie niet te daten natuurlijk en al helemaal niet met vervolgdates.
Je kunt het zeggen, maar ik zie in het prille begin dáar de voordelen niet van, dat je d'r leuk vind weet ze toch wel aangezien je d'r probeerde te zoenen en blijft daten, dan kun je beter af en toe subtiel (voor mannen dan, niet die vage vrouwen reacties) aangeven dat je meer voor d'r begint te voelen en dat soort crap.

Maar de term verliefd gelijk in de groep gooien zou mijn ding niet zijn en nu je niets zegt gaat alles nog prima - al gaat het wat 'traag' - en je moet maar afwachten hoe het verloopt als je ineens zegt dat je al verliefd bent.
Al kan het net zo goed wél goed gaan, dat is het mooie van mensen he.
Soms is dat mooi ja
Maar ik ben meestal niet zo subtiel, ik zeg vaak de meest beschamende dingen
Ik heb ook geen flauw idee hoe ik dit subtiel moet brengen.
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:01 schreef Xanthas het volgende:

[..]

In ieder geval succes. Natuurlijk willen we de afloop graag horen

tvp
Uiteraard
Ja, behalve soms.
pi_78625562
Ik zou het dus echt niet zeggen. Ook niet subtiel. Zolang zij je niet eens wil zoenen lijkt me dat haar gevoelens niet eens richting verliefdheid gaan.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 10:06:31 #24
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78625586
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 10:05 schreef nightsleeper het volgende:
Ik zou het dus echt niet zeggen. Ook niet subtiel. Zolang zij je niet eens wil zoenen lijkt me dat haar gevoelens niet eens richting verliefdheid gaan.
Daarom wil ik het dus juist zeggen, mocht dat zo zijn dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben.
Ja, behalve soms.
pi_78625628
Je moet kijken wat je wel en niet kan doen. Wat ze wel en niet leuk vind. Hoe ze reageert op bepaalde aanrakingen, bepaalde blikken. Kijk goed naar haar lichaamstaal en naar haar ogen dan kan je zien of ze het wel of niet wil, of ze het wel of niet leuk vind.
Haar lichaamstaal en ogen die liegen niet.
Woorden zijn misleidend iedereen kan van alles zeggen maar hun lichaamstaal en ogen die verraden ze.
Probeer er zo achter te komen wat ze wil en of ze je leuk vind.
Als je ziet en merkt dat ze iets leuk vind dan ga je daar verder in.
Ze moet als het ware jou aanwezigheid voelen en dan bedoel ik niet letterlijk fysiek maar ook dat ze gewoon echt bepaalde gevoelens krijgt of heeft als jij ook maar eventjes in de buurt bent.
hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')