Normaal ben ik daar ook wel een voorstander van. Maar op 't moment kan ik me niet echt vinden in één van hun. No 2 was geloof ik D66 bij het kieskompasquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Normaal ben ik daar ook wel een voorstander van. Maar op 't moment kan ik me niet echt vinden in één van hun. No 2 was geloof ik D66 bij het kieskompas
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stem normaal juist nooit lokaal, nu kon ik me er het beste in vinden, al was alles met een afstand qua uitslag van de wijzerEn als nr 1 was Seniorenpartij
![]()
quote:
Je hebt er toch niet op gestemd hè?quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind bepaalde dingen voor deze regio zó onnozel en niet belangrijk, kennelijk kom je dan op een Senioren klank uit![]()
Wel weer eens wat anders, dat wel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoi Tombolalalalalalalalalalalaalala
Oh dat is ook lokaal jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat is ook lokaal jaNee andere lokale partij
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik vind bepaalde dingen voor deze regio zó onnozel en niet belangrijk, kennelijk kom je dan op een Senioren klank uit![]()
Wel weer eens wat anders, dat wel
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef JJH het volgende:
[..]
De Seniorenpartij is misschien leuk voor over een jaartje of 70.
Over 70 jaar ben je dus 100, dan kan het ook welquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over 40 jaar ben ik 70 dus dan kan het wel ja
Die had ik nog niet gedaanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er is geen stemwijzer voor mijn dorp volgens mij...
Stomwijzer kwam GroenLinks uit
Dat mag jij vinden Llalalaalalalaalalaquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Over 70 jaar ben je dus 100, dan kan het ook wel
Ik ga ook maar niet lokaal stemmen; heb geen idee wat ik dan moet kiezen want zowel Stemwijzer als Kieskompas heeft geen "test" voor mijn dorpquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden Llalalaalalalaalala![]()
Maar nee, ik vond er hier gewoon teveel onzin punten bij zitten, allerlei belangrijke dingen kwamen niet aan bod, terwijl de gemeente er wel over mekkert. Jammer...
Maar normaal stem ik nooit lokaal
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga ook maar niet lokaal stemmen; heb geen idee wat ik dan moet kiezen want zowel Stemwijzer als Kieskompas heeft geen "test" voor mijn dorp
Uit de algemene politieke-partijen-test komt PvdA-PvdD-GL (die volgorde)
Ik zie nog wel dus
Misschien wel ja... Zal zo eens kijken... (vind het stiekem gewoon stom dat ze niet op stemwijzer staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kan je die lokale partij(en) niet opzoeken op internet?
Ik heb een sticker op m'n brievenbus waardoor ik geen folders/reclame krijg, dus heb niks per flyer of krant gelezen, ben zelf maar wat gaan zoeken op de sites.
Ja geweldig, vooral als ie niet luistert. Zeg ik "Temperatur 22" zegt dat kutwijf in het dashboard " Temperatur 20" Nee!!!! 22!!!!quote:
quote:Denk b.v. aan het preventief fouilleren tijdens/voor vechtpartijen op de kermis
ESF, van alle markten thuisquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een stukje CUL, wat zijn we toch veelzijdig hierIt's amazzzzzziiiiiiiiing Miiiiiiike
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF, van alle markten thuis
Kunnen we het dan nu weer over sex hebben?
Oh nou, ik ga vanavond een nieuwe poging wagen met de Sex and the City film!quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij begint over het onderwerp; jij begint met het erover hebben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |