Oké, leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Media Management.
Wtf.!! Dat die vent ook inderdaad op 'm laat testen.
Maar als het fout gaat ben je er goed ziek van. Ik begrijp dat als er lucht in je systeem komt en het haalt je hart dat je een hartaanval krijgt?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die fags hier gek, ik kreeg geen maatschappijleer meer omdat die leraar stopte met lesgeven. En nu heb ik maandag het 4e een tussenuur na de pauze en ik heb nu woensdag in mijn tussenuur dat ik aan een PO moet werken voor maatschappijleer en dan heb ik ook het zevende nog een tussenuur.
Die spalkjes tarten mijn leven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo dom he, tegenwoordig krijgt iedereen boven en onder een spalkje, in mijn tijd () kreeg je alleen een spalkje aan de onderkant. Niet dat m'n boventanden nu scheef staan ofzo maar het is toch dom
Ik wil ook een bovenspalkje
Nee, sinds van de week is het dat je dan met je klas een uur daaraan moet werken. Vraag ik net wie het wist en wie er gaat: niemand.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand die ook nog maar wat aan maatschappijleer doet.
Is nog aan het uploaden. Zitten ook HD filmpjes tussen.quote:
Had wd ook altijd. En Lamon lately.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:55 schreef Broekpaling het volgende:
Die post historie van Crack.![]()
![]()
KLB-SC #
KLB-SC #
KLB-SC #
Enz...
I've been there.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sinds van de week is het dat je dan met je klas een uur daaraan moet werken. Vraag ik net wie het wist en wie er gaat: niemand.
wolvendagen op HD beeld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is nog aan het uploaden. Zitten ook HD filmpjes tussen.
Steek wat op! Geen peuk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:12 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch naar school gaLater
Topje wat lager en je hebt al een hele goede kant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kleine kans, het is echt een kutvak maar ik moet me van mijn beste kant laten zien
Huh? nee man, gewoon filmpjes van een draaiende Western Digital schijf.quote:
Derp.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Huh? nee man, gewoon filmpjes van een draaiende Western Digital schijf.
Jou probeer ik ook niet te ontlopen.quote:
Ik heb nog wel wat voor je.quote:
Oh, wat lief.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou probeer ik ook niet te ontlopen.
Kut, nu verklap ik mijn smoes.
[..]
Ik heb nog wel wat voor je.
Ik houd niet zo van notenworst.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jou probeer ik ook niet te ontlopen.
Kut, nu verklap ik mijn smoes.
[..]
Ik heb nog wel wat voor je.
Hahha whhihihquote:
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:42 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb Engels. Ik loop ook net tegen een deur aan.
Klopt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kijkt teveel naar je telefoon.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]![]()
hhihiihihihihihihihhihihihihiihhiihihihihihiihihihih
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef wolvendagen het volgende:
Ja doei. Engels dus.en vanmiddag moet ik mn verslag even doen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:49 schreef Broekpaling het volgende:
Watvoor werk dat je zo laat moet? Prostitutie?
Aha, servicedesken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]![]()
Nee telefoondienst van een 24 uurs bedrijf
Ik zou niet meer niveau verwachten, draait uit op een grote teleurstelling.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Even bloedprikken hoor" Komt mevrouw aan met een mes.
Maarja, het is jammer dat ik op een rukniveau als dit zit. Volgend jaar HBO, hoop toch wel op een tikkeltje meer niveau.Geen idee of ik daarna nog verder ga.
Kinda, maar waarschijnlijk wordt het superrustig en kan ik dus een beetje de hele avond niks gaan zitten doen :")quote:
Dat lijkt me wel een baantje voor mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kinda, maar waarschijnlijk wordt het superrustig en kan ik dus een beetje de hele avond niks gaan zitten doen :")
fok!ken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kinda, maar waarschijnlijk wordt het superrustig en kan ik dus een beetje de hele avond niks gaan zitten doen :")
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een baantje voor mij
Jij woont op een kruispunt ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand uit een megafoon te blaten...
Het heeft vast te maken met stemmen, vandaag.
In een huis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij woont op een kruispunt ofzo?
Haha, ik ken het. En je weet dat het gebeurt en probeert met alle macht te vechten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik viel net half in slaap, dat je ogen steeds neervallen.
Ja vechten.. dat is het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik ken het. En je weet dat het gebeurt en probeert met alle macht te vechten.
En dan opeens headbobben.
Prima cijfers me dunkt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik heb ook over 2 kleine maandjes mn examens.
Ik ben voor engels en nederlands klaarrrr en nederlands gemiddelde is 7,2 en engels 7,7.
Dus komt vast goed.
Haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja vechten.. dat is het.
En toen vroeg ze iets en dan komt er een of ander raar gebrabbel uit mn mond wat ze niet kan verstaan![]()
![]()
.
En dan wil ik ook nog eventjes stiekem benadrukken dat ik een jaar heb overgeslagenquote:
Soms denk ik wel eens dat wanneer ik in de bus in slaap val (iedere dag dus) dat ik dan wel eens een soort van snurk geluidje maakquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha.![]()
![]()
Als je maar niet gaat kwijlen, staat zo lullig in de klas.
Wtf, mis je dan nooit een stop ofzo? Ik zou buiten het feit dat ik in vervoersmiddelen nooit slaap niet eens durven, straks roven ze me leeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat wanneer ik in de bus in slaap val (iedere dag dus) dat ik dan wel eens een soort van snurk geluidje maak. Maar ik word dan altijd weer wakker omdat mn handjes slap worden en dan flikkert mn mp3 speler op de grond ofzo
!!
In de bus en dan net niet in slaap vallen, erg irritant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik ken het. En je weet dat het gebeurt en probeert met alle macht te vechten.
En dan opeens headbobben.
Nee wél in slaap vallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de bus en dan net niet in slaap vallen, erg irritant.
Ik doe wel eens mn oogjes open en dan snel weer dicht en dan zie ik mn halte, stap ik snel uit maar dan slaap ik nog half ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, mis je dan nooit een stop ofzo? Ik zou buiten het feit dat ik in vervoersmiddelen nooit slaap niet eens durven, straks roven ze me leeg.
Neequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Een schattige spin!
wat
Haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mn oogjes open en dan snel weer dicht en dan zie ik mn halte, stap ik snel uit maar dan slaap ik nog half ofzo. Ja ik weet niet hoe ik het doe maar nog nooit iets gemist
Battyboyquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Broekpaling het volgende:
Paul de Leeuw op de radio.
Hij maakt mooie muziek.
In sommige landen eten ze zulke spinnen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Een schattige spin!
wat
voorbijquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Broekpaling het volgende:
Hij maakt mooie muziek.
vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow,quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:17 schreef Broekpaling het volgende:
Hij maakt mooie muziek.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In sommige landen eten ze zulke spinnen.
Killer.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow,
ik denk alleen aan jou
ik hou alleen van jou
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow,
ik denk alleen aan jou
ik hou alleen van jou,hou alleen van jou.
Schiiterend.
Bobby, Lost S06E06 was zoooooooo vet!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik denk alleen aan jou
ik hou alleen van jou
Vlieg met me mee naar de regenboog-rainbow,
ik denk alleen aan jou
ik hou alleen van jou,hou alleen van jou.
Schiiterend.
Boh! Dan ga ik hem misschien vanavond al kijken.quote:
Doen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boh! Dan ga ik hem misschien vanavond al kijken.
Wat is er typisch aan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het trouwens nog best typisch dat ik van Bragi en Bp alleen het haar weet.
Heb je niet goed gepoetst ofzo? Nergens om bang veur te zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef wolvendagen het volgende:
Kenser. Nu tien minuten les en dan ortho.
Hint zeg maarquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het trouwens nog best typisch dat ik van Bragi en Bp alleen het haar weet.
Wtf!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:34 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb honger als een gekheb de laatste 48 uur alleen 1,5 cracker gegeten
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |