fok!ken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kinda, maar waarschijnlijk wordt het superrustig en kan ik dus een beetje de hele avond niks gaan zitten doen :")
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een baantje voor mij
Jij woont op een kruispunt ofzo?quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zit hier iemand uit een megafoon te blaten...
Het heeft vast te maken met stemmen, vandaag.
In een huis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij woont op een kruispunt ofzo?
Haha, ik ken het. En je weet dat het gebeurt en probeert met alle macht te vechten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik viel net half in slaap, dat je ogen steeds neervallen.
Ja vechten.. dat is het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik ken het. En je weet dat het gebeurt en probeert met alle macht te vechten.
En dan opeens headbobben.
Prima cijfers me dunkt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik heb ook over 2 kleine maandjes mn examens.
Ik ben voor engels en nederlands klaarrrr en nederlands gemiddelde is 7,2 en engels 7,7.
Dus komt vast goed.
Haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja vechten.. dat is het.
En toen vroeg ze iets en dan komt er een of ander raar gebrabbel uit mn mond wat ze niet kan verstaan![]()
![]()
.
En dan wil ik ook nog eventjes stiekem benadrukken dat ik een jaar heb overgeslagenquote:
Soms denk ik wel eens dat wanneer ik in de bus in slaap val (iedere dag dus) dat ik dan wel eens een soort van snurk geluidje maakquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha.![]()
![]()
Als je maar niet gaat kwijlen, staat zo lullig in de klas.
Wtf, mis je dan nooit een stop ofzo? Ik zou buiten het feit dat ik in vervoersmiddelen nooit slaap niet eens durven, straks roven ze me leeg.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat wanneer ik in de bus in slaap val (iedere dag dus) dat ik dan wel eens een soort van snurk geluidje maak. Maar ik word dan altijd weer wakker omdat mn handjes slap worden en dan flikkert mn mp3 speler op de grond ofzo
!!
In de bus en dan net niet in slaap vallen, erg irritant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, ik ken het. En je weet dat het gebeurt en probeert met alle macht te vechten.
En dan opeens headbobben.
Nee wél in slaap vallenquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In de bus en dan net niet in slaap vallen, erg irritant.
Ik doe wel eens mn oogjes open en dan snel weer dicht en dan zie ik mn halte, stap ik snel uit maar dan slaap ik nog half ofzoquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wtf, mis je dan nooit een stop ofzo? Ik zou buiten het feit dat ik in vervoersmiddelen nooit slaap niet eens durven, straks roven ze me leeg.
Neequote:Op woensdag 3 maart 2010 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[ afbeelding ]
Een schattige spin!
wat
Haha.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe wel eens mn oogjes open en dan snel weer dicht en dan zie ik mn halte, stap ik snel uit maar dan slaap ik nog half ofzo. Ja ik weet niet hoe ik het doe maar nog nooit iets gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |