sinds incestquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer hebben paarden slagtanden
Waarom heb jij daar verstand van?quote:
Omdat incest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar verstand van?
Duidelijk!quote:
Wat is daar zo:quote:
Jij hebt altijd van die filmpjes die je aan het denken zettenquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Zin om je hoofd door te laten draaien? 4 dimensies en 5 dimensies vind ik nog te begrijpen daarna wordt het vaag
Bwehe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:25 schreef Crack_ het volgende:
Er staat soms wel iets anders tussen, maar sinds ik hier post eigenlijk zo goed als niet meer.
high fiveeeeeeeeequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ben trouwens weer 0,5 kg lichter. [ afbeelding ]
De 80 komt in beeld!![]()
Hoe kan jij meer dan 80 wegen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ben trouwens weer 0,5 kg lichter. [ afbeelding ]
De 80 komt in beeld!![]()
Dag hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
high fiveeeeeeeee
Okee ik ga naar de les, daag.
Luister je er wel goed naar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Smart_ass het volgende:
Die Special K dingen zijn trouwens echt fucking duur en helemaal niet lekker. Wat een afzetterij.
Ik ben begonnen met 83!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kan jij meer dan 80 wegen?Wat wegen die 2 van je?
Christ, ik moet mezelf echt eens wegen. Ik heb totaal geen beeld meer van hoeveel iemand zou wegen op het oog.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 83!!
Ja die wegen 10 kilo each.
Ik dacht dat je sportte?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:47 schreef Smart_ass het volgende:
Daarvoor moet ik eerst weer gaan sporten denk ik .Zwem nu alleen eens per week.
Lijkt wel een scene uit The Mist buiten man.
Hoe hard liep je meestal?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik liep hard maar ben ik al eventjes mee gestopt, ga binnenkort wel weer beginnen though.
Als THE MIST weggaat schijnt de zon hier ook denk ik.
Hij is leeg.quote:
Sorry dat het zo lang duurde, moest eerst de naaktpics van WD nog opslaan.quote:
?!?!1!11 DOORSTURENquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurde, moest eerst de naaktpics van WD nog opslaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |