sinds incestquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer hebben paarden slagtanden
Waarom heb jij daar verstand van?quote:
Omdat incest.quote:Op woensdag 3 maart 2010 03:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom heb jij daar verstand van?
Duidelijk!quote:
Wat is daar zo:quote:
Jij hebt altijd van die filmpjes die je aan het denken zettenquote:Op woensdag 3 maart 2010 03:16 schreef Maisnon het volgende:
Zin om je hoofd door te laten draaien? 4 dimensies en 5 dimensies vind ik nog te begrijpen daarna wordt het vaag
Bwehe.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:25 schreef Crack_ het volgende:
Er staat soms wel iets anders tussen, maar sinds ik hier post eigenlijk zo goed als niet meer.
high fiveeeeeeeeequote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ben trouwens weer 0,5 kg lichter. [ afbeelding ]
De 80 komt in beeld!![]()
Hoe kan jij meer dan 80 wegen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ben trouwens weer 0,5 kg lichter. [ afbeelding ]
De 80 komt in beeld!![]()
Dag hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
high fiveeeeeeeee
Okee ik ga naar de les, daag.
Luister je er wel goed naar?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Smart_ass het volgende:
Die Special K dingen zijn trouwens echt fucking duur en helemaal niet lekker. Wat een afzetterij.
Ik ben begonnen met 83!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe kan jij meer dan 80 wegen?Wat wegen die 2 van je?
Christ, ik moet mezelf echt eens wegen. Ik heb totaal geen beeld meer van hoeveel iemand zou wegen op het oog.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:31 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met 83!!
Ja die wegen 10 kilo each.
Ik dacht dat je sportte?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:47 schreef Smart_ass het volgende:
Daarvoor moet ik eerst weer gaan sporten denk ik .Zwem nu alleen eens per week.
Lijkt wel een scene uit The Mist buiten man.
Hoe hard liep je meestal?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik liep hard maar ben ik al eventjes mee gestopt, ga binnenkort wel weer beginnen though.
Als THE MIST weggaat schijnt de zon hier ook denk ik.
Hij is leeg.quote:
Sorry dat het zo lang duurde, moest eerst de naaktpics van WD nog opslaan.quote:
?!?!1!11 DOORSTURENquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sorry dat het zo lang duurde, moest eerst de naaktpics van WD nog opslaan.
Ik maak wel even een rar.quote:
En, wat vind je er van? Valt tegen he?quote:
Hoi schatje!quote:
En toch zou ik d'r niet m'n bed uittrappen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En, wat vind je er van? Valt tegen he?
Vooral die moedervlek naast d'r lip.
_______/\____\o/____quote:
Wie wie wie?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch zou ik d'r niet m'n bed uittrappen.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:43 schreef L0t.. het volgende:
Ik twijfel of ik naar school zal gaan, heb nu toch al de 1e 4 hoorcollege's gemistDan heb ik alleen nog 2 uur gespreksvaardigheden, bwuhh
Nah, inderdaad. Gewoon voor een nachtje. Maar daarna moet ze toch wel weer weg zijn hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En toch zou ik d'r niet m'n bed uittrappen.
Dat is een haai.quote:
wolvendagen.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah, inderdaad. Gewoon voor een nachtje. Maar daarna moet ze toch wel weer weg zijn hoor.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:45 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ja. Ik kan echt maar 1 dag achter elkaar vroeg opstaan ofzo, daarna moet ik al weer bijkomen
Nah, vooruit. 2 nachtjes dan. Kan ze mooi ontbijt op bed maken.quote:
Is het ookquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef Broekpaling het volgende:
Jullie laten de uni simpel klinken. Beetje chillen in een bank, fok!ken en luisteren naar een verhaaltje.
Dat jij überhaupt een vriendin hebt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah, vooruit. 2 nachtjes dan. Kan ze mooi ontbijt op bed maken.
Ik doe toch iets mis...quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt een vriendin hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Is het ookIk moet op het HBO echt veel meer doen dan op de uni, maar wat ik moet doen is dan wel weer supersimpel
MBO. Echt pure kanker. Maarja, ik ben gewoon niet de slimste, ik kan het uiteindelijk wel allemaal, maar heb er even wat meer tijd voor nodig.quote:
Op naar de 120 uur.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ahahhaerueuehahhauaha ik kan vanmiddag gewoon weggies. 8) even gewoon vrij gefixed.
Mja, kan me voorstellen dat dat frustrerend is ja. Maar dat zie ik bij mijn opleiding ook al hoor, sommige mensen zijn echt teringdomquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MBO. Echt pure kanker. Maarja, ik ben gewoon niet de slimste, ik kan het uiteindelijk wel allemaal, maar heb er even wat meer tijd voor nodig.
Alleen heeft de regering ook besloten om de grootste mongolen uit Artis en mensen die gewoon proberen in 1hok te gooien.Niemand die daar misschien last van zou krijgen toch? Welnee, dat je het durft te denken.
Wat ga je doen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:49 schreef wolvendagen het volgende:
Ahahhaerueuehahhauaha ik kan vanmiddag gewoon weggies. 8) even gewoon vrij gefixed.
Ach, hier op FOK! is het een grote mond, maar in het echt doe ik echt niet zo tegen haar.quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt een vriendin hebt.
Haha, jij kan ook niet stoppen met grapjes maken, zelfs nu doe je het nog!quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, hier op FOK! is het een grote mond, maar in het echt doe ik echt niet zo tegen haar.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach, hier op FOK! is het een grote mond, maar in het echt doe ik echt niet zo tegen haar.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha, jij kan ook niet stoppen met grapjes maken, zelfs nu doe je het nog!
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mja, kan me voorstellen dat dat frustrerend is ja. Maar dat zie ik bij mijn opleiding ook al hoor, sommige mensen zijn echt teringdomBest wel erg als dat later je verpleegkundige wordt
Dan is dat na vanmiddag nog maar 2 uur bij me vandaan.quote:
QFTquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan is dat na vanmiddag nog maar 2 uur bij me vandaan.yes yes yes. Ik ga toch niet meer afwezig zijn tot mn examen.
Welke opleiding ga je doen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Even bloedprikken hoor" Komt mevrouw aan met een mes.
Maarja, het is jammer dat ik op een rukniveau als dit zit. Volgend jaar HBO, hoop toch wel op een tikkeltje meer niveau.Geen idee of ik daarna nog verder ga.
Ik moet zo naar de ortho om mn spalkjes te laten checken en daarna had ik geen zin meer. Dan kom ik halverwege het zesde op school, zevende heb ik een tussenuur en het achtste heb ik dan weer les.quote:
Media Management.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:01 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je doen?
Één zo'n kind uit m'n klas is echt een psychoWe hadden injecteren geoefend op school, eerst op een spons, later op elkaar. Had ze die naald waarmee ze op die spons had geoefend mee naar huis genomen. Heeft ze thuis gewoon geoefend op haar vriend, gewoon gekookt water ingespoten met die vieze naald WTF
Nou was het net onder de huid dus het is gewoon goed gegaan maar dan spoor je toch niet
die vriend ook niet trouwens
Ik heb thank god nooit walgelijke tussenuren gehad.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de ortho om mn spalkjes te laten checken en daarna had ik geen zin meer. Dan kom ik halverwege het zesde op school, zevende heb ik een tussenuur en het achtste heb ik dan weer les.
Over een kleine twee maanden heb ik mn examen hoor.quote:
Zo dom he, tegenwoordig krijgt iedereen boven en onder een spalkje, in mijn tijd (quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik moet zo naar de ortho om mn spalkjes te laten checken en daarna had ik geen zin meer. Dan kom ik halverwege het zesde op school, zevende heb ik een tussenuur en het achtste heb ik dan weer les.
Dat had ik ook. Kon ik weer een bovenbeugel voor eventjes om die tanden recht te zetten.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo dom he, tegenwoordig krijgt iedereen boven en onder een spalkje, in mijn tijd () kreeg je alleen een spalkje aan de onderkant. Niet dat m'n boventanden nu scheef staan ofzo maar het is toch dom
Ik wil ook een bovenspalkje
Examens anno 2010.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Over een kleine twee maanden heb ik mn examen hoor.en daar gaat nog minstens 3,5 week vakantie af
Ja die fags hier gek, ik kreeg geen maatschappijleer meer omdat die leraar stopte met lesgeven. En nu heb ik maandag het 4e een tussenuur na de pauze en ik heb nu woensdag in mijn tussenuur dat ik aan een PO moet werken voor maatschappijleer en dan heb ik ook het zevende nog een tussenuur.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb thank god nooit walgelijke tussenuren gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |