Oké, leukquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Media Management.
Wtf.!! Dat die vent ook inderdaad op 'm laat testen.
Maar als het fout gaat ben je er goed ziek van. Ik begrijp dat als er lucht in je systeem komt en het haalt je hart dat je een hartaanval krijgt?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja die fags hier gek, ik kreeg geen maatschappijleer meer omdat die leraar stopte met lesgeven. En nu heb ik maandag het 4e een tussenuur na de pauze en ik heb nu woensdag in mijn tussenuur dat ik aan een PO moet werken voor maatschappijleer en dan heb ik ook het zevende nog een tussenuur.
Die spalkjes tarten mijn leven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Zo dom he, tegenwoordig krijgt iedereen boven en onder een spalkje, in mijn tijd () kreeg je alleen een spalkje aan de onderkant. Niet dat m'n boventanden nu scheef staan ofzo maar het is toch dom
Ik wil ook een bovenspalkje
Nee, sinds van de week is het dat je dan met je klas een uur daaraan moet werken. Vraag ik net wie het wist en wie er gaat: niemand.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niemand die ook nog maar wat aan maatschappijleer doet.
Is nog aan het uploaden. Zitten ook HD filmpjes tussen.quote:
Had wd ook altijd. En Lamon lately.quote:Op woensdag 3 maart 2010 08:55 schreef Broekpaling het volgende:
Die post historie van Crack.![]()
![]()
KLB-SC #
KLB-SC #
KLB-SC #
Enz...
I've been there.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, sinds van de week is het dat je dan met je klas een uur daaraan moet werken. Vraag ik net wie het wist en wie er gaat: niemand.
wolvendagen op HD beeld.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is nog aan het uploaden. Zitten ook HD filmpjes tussen.
Steek wat op! Geen peuk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:12 schreef L0t.. het volgende:
Ik heb besloten dat ik toch naar school gaLater
Topje wat lager en je hebt al een hele goede kant.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:13 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Kleine kans, het is echt een kutvak maar ik moet me van mijn beste kant laten zien
Huh? nee man, gewoon filmpjes van een draaiende Western Digital schijf.quote:
Derp.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Huh? nee man, gewoon filmpjes van een draaiende Western Digital schijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |