quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:06 schreef oshiro het volgende:
Nog steeds kut. Hoop vragen zonder antwoord.
Daar heb ik ook wel eens last van. vervelend voor je ...quote:
Spannend!quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:38 schreef 8108139dpths het volgende:en
![]()
Ik heb geen zin in het gesprek met de psych (ivm medicatie) straks...
Dank jequote:Op woensdag 3 maart 2010 07:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spannend!
Sterkte dan
OT: beetje jammer dat mijn slaapdeprivatiehigh is verwijderd
Nog steeds een beetje high, nog steeds werk te verrichten. Helaas
Wat ben je toch ook een beest hè.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Veelvuldig nagefloten tot ik erop werd geattendeerd dat mijn rokje erg hoog zat en dat de mannen er wel van genoten maar dat dat niet de bedoeling kon zijnen nu een maaltijdsalade eten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Veelvuldig nagefloten tot ik erop werd geattendeerd dat mijn rokje erg hoog zat en dat de mannen er wel van genoten maar dat dat niet de bedoeling kon zijnen nu een maaltijdsalade eten
waarom neem jij niet op?Maar je hebt gelijk ik heb geen rok aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een beest hè..
trouwens niet gezien dat je een rokje aanhad deze ochtend.
Niet goed?quote:
Ik wil ook morgen, maar ga vrijdag pas met een vriendin naar de stadquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet goed?
OT: ontspanning weer gehad voor vandaag... Zometeen keihard doorbikkelen
Ben blij dat ik morgen om deze tijd aan een wijntje zit
Hmm... hoor nu net dat beide vriendinnen met wie ik morgen naar de stad wilde niet kunnenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wil ook morgen, maar ga vrijdag pas met een vriendin naar de stad
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm... hoor nu net dat beide vriendinnen met wie ik morgen naar de stad wilde niet kunnenTerwijl ik echt wel even wil ontspannen met een wijntje, een muziekje en wat mensen om me heen morgen.
Wilde bijna plaatsen: woon nabij utrecht, kan wel even langskomen....quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm... hoor nu net dat beide vriendinnen met wie ik morgen naar de stad wilde niet kunnenTerwijl ik echt wel even wil ontspannen met een wijntje, een muziekje en wat mensen om me heen morgen.
Zonder fobo, leeftijd, etc doe ik daar natuurlijk niet aan hequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:26 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Wilde bijna plaatsen: woon nabij utrecht, kan wel even langskomen....
Maar dat klinkt zo eng...
Ik kan er altijd over grappen, maar het zelfvertrouwen om door te zetten heb ik toch nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder fobo, leeftijd, etc doe ik daar natuurlijk niet aan he
had zelf bijna gevraagd of er hier niet iemand is die zin heeft om te gaan
zin wel, maar woon te ver wegquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder fobo, leeftijd, etc doe ik daar natuurlijk niet aan he
had zelf bijna gevraagd of er hier niet iemand is die zin heeft om te gaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:33 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik kan er altijd over grappen, maar het zelfvertrouwen om door te zetten heb ik toch niet
Maar je weet nog eigenlijk niks? Dat is echt geniaal!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaat helemaal goedkomenje hebt hard gewerkt!
Morgen tentamen, maar al weken concentratieproblemen en héél erg moe...quote:
En Tassie weet heel goed wat er isquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Underverse het volgende:
[..]
Maar je weet nog eigenlijk niks? Dat is echt geniaal!
ja dan reageer ik zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Underverse het volgende:
[..]
Maar je weet nog eigenlijk niks? Dat is echt geniaal!
Tassiepassie en Yuki onder een paraplu¿quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja dan reageer ik zo![]()
Weet niet wat voor dunk je van mij hebt, maar het is blijkbaar de verkeerde...
Nu weer OT
Relaxed
Succes morgen!! En als ik had gekund, was ik morgen naar utrecht gekomen voor een wijntje! Maar morgen krijgt mijn zus haar diploma, dus zit in noordwijk/leiden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen tentamen, maar al weken concentratieproblemen en héél erg moe...
Kortom, ik lag enorm achter, nu kut geleerd en er hangt een heleboel van af.
Bah
Thanks beebquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Succes morgen!! En als ik had gekund, was ik morgen naar utrecht gekomen voor een wijntje! Maar morgen krijgt mijn zus haar diploma, dus zit in noordwijk/leiden.
Ot,
Goed, lekker avondje voor mezelf (zwemmen afgezegd) dus nu relaxed op de bank beetje harry potter kijken enzo...
Je kan er nu niet zo veel aan doen. Gewoon lekker uitrusten nu en dan morgen je best doen. Meer kan je gewoon niet doen. Stressen helpt niet, in mijn geval iig niet. Schouders recht en gaan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen tentamen, maar al weken concentratieproblemen en héél erg moe...
Kortom, ik lag enorm achter, nu kut geleerd en er hangt een heleboel van af.
Bah
Klinkt heel bekend...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef candygirl het volgende:
wat een idioten lopen er toch op de wereld rond![]()
doodmoe van alle stress
+ dat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aargghh ik heb een gevoel waarvan ik niet weet wat ik ermee moet en het gaat maar niet weg.
Zo, maar dan zonder het terugkerende jaarlijkse feestje in maart.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:38 schreef Lastpost het volgende:
Niet zoals het hoort te zijn, mentaal moe, geen puf/zin of wat dan ook en een grafstemming, maar dat is mijn terugkerende jaarlijke feestje deze dagen in maart.
In ieder geval succes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:12 schreef Yuki het volgende:
Korter geslapen dan ik hoopte, maar na het douchen wel weer helemaal helder
Komende 3 uur ga ik doen wat ik nog kan aan dat tentamen... En dan hoop ik dat ik half april de herkansing mag doen
Gevoel: bezorgd
quote:
Zeker omdat je mijn supergezellige fobo zag hequote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef Houniet het volgende:
Heel vrolijk opeens![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
Nou nou wat een kapsonesquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zeker omdat je mijn supergezellige fobo zag he![]()
Ik ben nu ook hongerig inmiddels, zo maar eens eten
quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:22 schreef Houniet het volgende:
Heel vrolijk opeens![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....
Dat meisje van de Eindredactiequote:
* Thrackan is aan het stoppen met roken, gaat relatief primaquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:37 schreef Cassandra87 het volgende:
gaat t wel goed met je thrackan?
ot: Moe................................
Dat is vervelendquote:Op vrijdag 5 maart 2010 02:19 schreef jo-ep het volgende:
kut...
gaat niet goed met mij en mn vriendin.
anderhalf jaar verkering ongeveer, en morgenvanavond komt ze weer langs. misschien maak ik het uit
quote:
Wow, van wel oké naarquote:
Dat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:53 schreef Thrackan het volgende:
Heb een beetje een raar gevoel omdat het me allemaal iets te makkelijk lijkt te gaan...
Zuiperd!quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:37 schreef KiwiTjuHh het volgende:
GoedAlles gepakt, zo weekendje weg met vrienden, heb er zin in!
Tot zondag
Heeft die Nina nou eindelijk alleens geneukt?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:48 schreef kwiwi het volgende:
vrolijk, zometeen is eindelijk die spannende 4000e aflevering van GTST![]()
![]()
Je hebt zelf toch ook vast wel tv of watquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:03 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Heeft die Nina nou eindelijk alleens geneukt?
Morgen ff RTL gemist, heb de helft niet gezien hoewel ik de plot al een beetje verwachttequote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:48 schreef kwiwi het volgende:
vrolijk, zometeen is eindelijk die spannende 4000e aflevering van GTST![]()
![]()
Die zat al in de shortie, beetje jammer.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
hoewel ik de plot al een beetje verwachtte
Ja en dus moet ik elke dag GTST kijken? Jij geilt toch zo op die serie; dan kun je vast ook wel antwoord geven.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je hebt zelf toch ook vast wel tv of wat?
tisser dan?quote:
Jij wil dat toch weten? Dan is het toch logisch dat je dan zou kijken of niet dan?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:44 schreef Theoria_Colorum het volgende:
[..]
Ja en dus moet ik elke dag GTST kijken? Jij geilt toch zo op die serie; dan kun je vast ook wel antwoord geven.
Die sub volg ik ff niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
tisser dan?
ik had het al een tijdje geleden op internet gelezen... kon het toen niet geloven maar er werd wel netjes naartoe gewerkt
Nee, dat is niet logisch. Het zou betekenen dat ik 2,5 uur per week verspeel aan een matige b-soap. Het is veel logischer om dat 1 keer aan de kenners te vragen, die er for some reason wel aardigheid in hebben om te kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij wil dat toch weten? Dan is het toch logisch dat je dan zou kijken of niet dan?
Ow ja, lompquote:
Iets over exen en verkeerde beslissingenquote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Iets over exen en verkeerde beslissingenen daar telaat achterkomen.
Jij leeft nog.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:39 schreef candygirl het volgende:
OMG wat een droom, ik kon wel verliefd zijn op die persoon waar ik over gedroomd heb
quote:
Die heb ik niet, jij wel dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:20 schreef candygirl het volgende:
[..]
maar had je dan ook je eigen vriendje naast je liggen
quote:
Oeps.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:57 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat was het ergste ervan, hij wilde me wakker maken en ik dacht laat me slapen en verder dromen![]()
![]()
![]()
![]()
pols ns naar die kaartenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 16:57 schreef candygirl het volgende:
zo etentje thuis met mijn oudste zussie en aanhang ( contact word steeds beter) en daarna denk dat ik nog even stad in ga, al weet ik niet of dat verstandig is..................
Sterktequote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef jo-ep het volgende:
leeg... vanmiddag uitgemaakt met vriendinnetje (na 1,5 jaar)
Geeft een warme ...... (vul zelf maar in)quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
OnderkoeldIk zou echt extra betaald moeten worden op dagen als deze... 8 uur lang in een winkel waar het nauwelijks 14 graden is
en alleen
Kop thee?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:17 schreef Underverse het volgende:
[..]
Geeft een warme ...... (vul zelf maar in)
14 graden in een winkel? Wat voor winkel is dat danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:52 schreef Yuki het volgende:
OnderkoeldIk zou echt extra betaald moeten worden op dagen als deze... 8 uur lang in een winkel waar het nauwelijks 14 graden is
en alleen
Boekhandel. We hebben altijd de deur open staan (behalve toen er heel veel sneeuw lag enzo, en het overduidelijk vroor). En vandaag stond er een megasuperkoude wind, zo'n beetje de winkel in. We hebben wel zo'n warmteblazer, maar die neemt die kou echt niet allemaal weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:37 schreef Thrackan het volgende:
[..]
14 graden in een winkel? Wat voor winkel is dat dan
Ja maar... bier is viesquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:22 schreef Underverse het volgende:
Lekker hoor... Eerste flesje van de zes is bijna op
Het is beter voor je dan slaapmiddelen..
Heb ik veel minder last van hoofdpijn, ook overdag...
En het gewraakte stofje noemen ze ethanol(alcohol)!![]()
Ik kan geen wijn drinken. Kunnen mijn voortanden niet tegen. Dus moet helaas maar aan het bier.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja maar... bier is vies
Geef mij maar een wijntje
Bier moet je leren drinken... Ik noemde het eerder ook stierenzeik, maar Hertog Jan gaat heel goed door zijn milde smaak.. Heiniken bier is echt smerig!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja maar... bier is vies
Geef mij maar een wijntje
Dat is vreemd! In bier vind je net zoveel suikers die zorgen dat je tanden eventueel doen branden de ochtend erna...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:54 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik kan geen wijn drinken. Kunnen mijn voortanden niet tegen. Dus moet helaas maar aan het bier.
Ja logisch, Heineken is gewoon slootwater.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:56 schreef Underverse het volgende:
[..]
Bier moet je leren drinken... Ik noemde het eerder ook stierenzeik, maar Hertog Jan gaat heel goed door zijn milde smaak.. Heiniken bier is echt smerig!
Tja het verschil zit em in de adelijke afkomst.. Hertog Jan is Koningsbier!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja logisch, Heineken is gewoon slootwater.Bier.
![]()
OT: I feel evil!![]()
Ingewikkeld verhaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:59 schreef Underverse het volgende:
[..]
Tja het verschil zit em in de adelijke afkomst.. Hertog Jan is Koningsbier!
En hoe zit het met de evilness, waar komt dat vandaan? (nieuwsgierig aagjesvraag)..
Haha.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:03 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik heb wel wat tijd beschikbaar...Met name als ik de vragen stel
... Ja? En nu?quote:
Ingewikkeld om hier uit te leggen en daar is het topic ook niet voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:21 schreef Underverse het volgende:
[..]
... Ja? En nu?En vergeet dat het ingewikkeld is...
Of het kan ingewikkeld zijn om het uit te leggen
Er is hier altijd ruimte beschikbaar voor vrijwel elk topic..quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ingewikkeld om hier uit te leggen en daar is het topic ook niet voor.
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:46 schreef Xanthas het volgende:
Eenzaam. Zou wel weer eens wat andere mailtjes willen zien dan steeds maar kamernet.
Dat komt omdat de zon weer eens een beetje van zijn bestaan laat zien...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:50 schreef PinkCake het volgende:
[..]
Hope you feel better soon. Ik denk van wel, je hebt een heel vriendelijk gezicht.
Bij mij lijkt het alsof alles ineens de goede kant uitgaat.
bij mij kreeg ik eindelijk afgelopen week een uitslag over pijnlijke schouderquote:Op zondag 7 maart 2010 07:51 schreef scrub_nurse het volgende:
het lijkt hier wel een slowchat de laatste tijd..
ot: redelijk , weer pijn in mn schouderblad dus slapen was soms pijnlijk
Dat dusquote:Op zondag 7 maart 2010 12:11 schreef Underverse het volgende:
Heerlijk geslapen en klaar voor een zonneheldere dag!
Dat.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil hem!
quote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef Luxuria het volgende:
Ik wil hem!
tttsss.... ook niet eens tegen mij????quote:
Neequote:Op zondag 7 maart 2010 18:44 schreef heavenstar het volgende:
[..]
tttsss.... ook niet eens tegen mij????![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef heavenstar het volgende:
blij want zo lekker Skypen met mijn dinnetje...![]()
Gezelligquote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef heavenstar het volgende:
blij want zo lekker Skypen met mijn dinnetje...![]()
worden wel hele lange en eenzaam nachtjes...quote:
quote:
Ik heb een 100 Watt thermostatische onderdekenquote:
Nee sorry, ik neem wel een hete douchequote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik heb een 100 Watt thermostatische onderdeken... Werkt goed tegen eenzaamheid onder de dekens
hete douche helpt ook...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:03 schreef Underverse het volgende:
[..]
Ik heb een 100 Watt thermostatische onderdeken... Werkt goed tegen eenzaamheid onder de dekens
ot: ik ga nu slapen en maar heel hard dromen enzulks...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Underverse het volgende:
[..]
Word ik te vroeg wakker door koude voetjes...
oke...quote:Op zondag 7 maart 2010 22:06 schreef heavenstar het volgende:
[..]
ot: ik ga nu slapen en maar heel hard dromen enzulks...
Slaap lekker!!quote:LovelyLady zondag 7 maart 2010 @ 22:07 (#286)
OT ik ga ook slapen
Zuiplap!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:19 schreef Tassiepassie het volgende:
Hatsjoeeeeeeeeeeeeeee!!!![]()
![]()
*neemt glaasje rode wijn om warm te worden*
Ik kan me niet voorstellen dat wijn gezond is... Er worden namelijk zware metalen gevonden in wijn... Zware metalen kunnen niet worden uitgescheiden door het lichaam en is dus een chronische aandoening waar gezondheidsklachten door kunnen ontstaan!quote:Op zondag 7 maart 2010 22:45 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Iedere dag een glaasje rode wijn is gezond![]()
Ik drink geen fris
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:16 schreef jo-ep het volgende:
leeg... vanmiddag uitgemaakt met vriendinnetje (na 1,5 jaar)
*knuf geeft*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |