quote:Op woensdag 3 maart 2010 02:06 schreef oshiro het volgende:
Nog steeds kut. Hoop vragen zonder antwoord.
Daar heb ik ook wel eens last van. vervelend voor je ...quote:
Spannend!quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:38 schreef 8108139dpths het volgende:en
![]()
Ik heb geen zin in het gesprek met de psych (ivm medicatie) straks...
Dank jequote:Op woensdag 3 maart 2010 07:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spannend!
Sterkte dan
OT: beetje jammer dat mijn slaapdeprivatiehigh is verwijderd
Nog steeds een beetje high, nog steeds werk te verrichten. Helaas
Wat ben je toch ook een beest hè.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Veelvuldig nagefloten tot ik erop werd geattendeerd dat mijn rokje erg hoog zat en dat de mannen er wel van genoten maar dat dat niet de bedoeling kon zijnen nu een maaltijdsalade eten
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:29 schreef Cassandra87 het volgende:
Veelvuldig nagefloten tot ik erop werd geattendeerd dat mijn rokje erg hoog zat en dat de mannen er wel van genoten maar dat dat niet de bedoeling kon zijnen nu een maaltijdsalade eten
waarom neem jij niet op?Maar je hebt gelijk ik heb geen rok aanquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een beest hè..
trouwens niet gezien dat je een rokje aanhad deze ochtend.
Niet goed?quote:
Ik wil ook morgen, maar ga vrijdag pas met een vriendin naar de stadquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet goed?
OT: ontspanning weer gehad voor vandaag... Zometeen keihard doorbikkelen
Ben blij dat ik morgen om deze tijd aan een wijntje zit
Hmm... hoor nu net dat beide vriendinnen met wie ik morgen naar de stad wilde niet kunnenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:17 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik wil ook morgen, maar ga vrijdag pas met een vriendin naar de stad
quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm... hoor nu net dat beide vriendinnen met wie ik morgen naar de stad wilde niet kunnenTerwijl ik echt wel even wil ontspannen met een wijntje, een muziekje en wat mensen om me heen morgen.
Wilde bijna plaatsen: woon nabij utrecht, kan wel even langskomen....quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmm... hoor nu net dat beide vriendinnen met wie ik morgen naar de stad wilde niet kunnenTerwijl ik echt wel even wil ontspannen met een wijntje, een muziekje en wat mensen om me heen morgen.
Zonder fobo, leeftijd, etc doe ik daar natuurlijk niet aan hequote:Op woensdag 3 maart 2010 17:26 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Wilde bijna plaatsen: woon nabij utrecht, kan wel even langskomen....
Maar dat klinkt zo eng...
Ik kan er altijd over grappen, maar het zelfvertrouwen om door te zetten heb ik toch nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder fobo, leeftijd, etc doe ik daar natuurlijk niet aan he
had zelf bijna gevraagd of er hier niet iemand is die zin heeft om te gaan
zin wel, maar woon te ver wegquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zonder fobo, leeftijd, etc doe ik daar natuurlijk niet aan he
had zelf bijna gevraagd of er hier niet iemand is die zin heeft om te gaan
Herkenbaarquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:33 schreef Xanthas het volgende:
[..]
Ik kan er altijd over grappen, maar het zelfvertrouwen om door te zetten heb ik toch niet
Maar je weet nog eigenlijk niks? Dat is echt geniaal!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaat helemaal goedkomenje hebt hard gewerkt!
Morgen tentamen, maar al weken concentratieproblemen en héél erg moe...quote:
En Tassie weet heel goed wat er isquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Underverse het volgende:
[..]
Maar je weet nog eigenlijk niks? Dat is echt geniaal!
ja dan reageer ik zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:47 schreef Underverse het volgende:
[..]
Maar je weet nog eigenlijk niks? Dat is echt geniaal!
Tassiepassie en Yuki onder een paraplu¿quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja dan reageer ik zo![]()
Weet niet wat voor dunk je van mij hebt, maar het is blijkbaar de verkeerde...
Nu weer OT
Relaxed
Succes morgen!! En als ik had gekund, was ik morgen naar utrecht gekomen voor een wijntje! Maar morgen krijgt mijn zus haar diploma, dus zit in noordwijk/leiden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen tentamen, maar al weken concentratieproblemen en héél erg moe...
Kortom, ik lag enorm achter, nu kut geleerd en er hangt een heleboel van af.
Bah
Thanks beebquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:57 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
Succes morgen!! En als ik had gekund, was ik morgen naar utrecht gekomen voor een wijntje! Maar morgen krijgt mijn zus haar diploma, dus zit in noordwijk/leiden.
Ot,
Goed, lekker avondje voor mezelf (zwemmen afgezegd) dus nu relaxed op de bank beetje harry potter kijken enzo...
Je kan er nu niet zo veel aan doen. Gewoon lekker uitrusten nu en dan morgen je best doen. Meer kan je gewoon niet doen. Stressen helpt niet, in mijn geval iig niet. Schouders recht en gaan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Morgen tentamen, maar al weken concentratieproblemen en héél erg moe...
Kortom, ik lag enorm achter, nu kut geleerd en er hangt een heleboel van af.
Bah
Klinkt heel bekend...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:15 schreef candygirl het volgende:
wat een idioten lopen er toch op de wereld rond![]()
doodmoe van alle stress
+ dat.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Aargghh ik heb een gevoel waarvan ik niet weet wat ik ermee moet en het gaat maar niet weg.
Zo, maar dan zonder het terugkerende jaarlijkse feestje in maart.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:38 schreef Lastpost het volgende:
Niet zoals het hoort te zijn, mentaal moe, geen puf/zin of wat dan ook en een grafstemming, maar dat is mijn terugkerende jaarlijke feestje deze dagen in maart.
In ieder geval succes.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:12 schreef Yuki het volgende:
Korter geslapen dan ik hoopte, maar na het douchen wel weer helemaal helder
Komende 3 uur ga ik doen wat ik nog kan aan dat tentamen... En dan hoop ik dat ik half april de herkansing mag doen
Gevoel: bezorgd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |