abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78646778
Een goedemiddag,

Ik heb een onsmakelijk verhaal op de been weten te brengen:

Ik ben afgelopen vrijdagochtend naar de kaakchirurg geweest (na uitstel van 3 jaar) om hem 2 van mijn verstandkiezen cadeau te doen.
Nou, ik had beter thuis kunnen blijven. Zit nu (dinsdagavond) nog steeds als een hoopje ellende op de bank, met een supersized wang.
Heb al vele tientallen verhalen gelezen van mede-ongelukkigen, maar wat ik me in mijn geval afvraag is wat de enorme rottende stinkgeur is die elke keer uit mijn voormalige onderkies naar boven komt borrelen.
Het gaat gepaard met een gal/pus kleurig vloeiseltje. Als ik op mn wang druk, komt het fanatiek naar buiten geborreld in mijn mond.
Doorslikken is onmogelijk dan ga je geheid over je nek. Dus overdag loop ik elke 10 / 20 min richting gootsteen, om mijn ding te doen. Spoelen met zout water enz enz, alles volgens het boekje.
Alleen zegt het boekje dat de appelwang na een dag of 3 op z'n ergst is, en dat die zwelling daarna afneemt. Nou niet dus.
Kan ook mn kaken amper van elkaar doen, en fatsoenlijk eten is al helemaal onbegonnen werk.
Al met al is mn hele weekend verkloot, heb ik een slaaptekort, een voedseltekort, en een goed humeurtekort.
Maar het ergste van alles is de vieze lijkengeur-en smaak in m'n mond vanaf m'n wang

Heeft iemand zoiets ook meegemaakt toevallig en kan mij vertellen hoe ik er waarschijnlijk over een week bij loop?
Forcefield City Bewoner
pi_78646835
Spoilers! Gebruik ze!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_78646840
Gatverdamme gast. Gewoon dichtbranden die zooi.
pi_78646860
No Guts, No Glory
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:58:46 #5
292978 marcelroubos341966
mag ik vragen als jij kaal ben
pi_78646910
heb ik ook gehad en dit betekend dat je aids hebt
kwam sort wit spul uit dat is niet opgeslagen het is gewoon je plas die om word gezet in zaad
pi_78646920
pi_78647025
Bel anders ff de tandarts op.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:02:44 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78647046
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef roislecxe het volgende:
...na uitstel van 3 jaar...
Wat heb je nu geleerd: 3 jaar lang aanneukende bacteriën in je hoofdje is niet OK.

on-topic: ben je al aan de amoxycilline oid.?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_78647055
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:02 schreef Daeron het volgende:
Bel anders ff de tandarts op.
Ja ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen, maar ik dacht ach, misschien zijn er wel nog veel wildere verhalen en hoort dit gewoon bij het trekken van een lastige verstandkies.
Forcefield City Bewoner
pi_78647100
Ik heb precies hetzelfde donderdag ochtend gedaan. Ging goed slecht, over eentje deed hij wel 5min. Vrijdag bloeden het nog een beetje maar voor de rest weinig last van gehad.

Ik heb wel van die anti-bacterie spul en ook een spuitje met een knik zodat ik af en toe wat water direct door de wond kan spoelen.
pi_78647140
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:02 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Wat heb je nu geleerd: 3 jaar lang aanneukende bacteriën in je hoofdje is niet OK.

on-topic: ben je al aan de amoxycilline oid.?
Aan de wat? Ik hoop dat de tandarts morgen zegt dat ik een of andere kuur ofzo krijg, maar gisteren vond ie alles nog wel normaal...
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:05:48 #12
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78647198
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:03 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ja ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen, maar ik dacht ach, misschien zijn er wel nog veel wildere verhalen en hoort dit gewoon bij het trekken van een lastige verstandkies.
Ik kreeg een of andere bacteriedoder mee. Gebruik je die wel?
pi_78647205
is een ontsteking, daar helpt antibiotica goed tegen. Spoelen met een verdunde peroxide oplossing kan ook.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_78647240
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:03 schreef Fortitude het volgende:
Ik heb precies hetzelfde donderdag ochtend gedaan. Ging goed slecht, over eentje deed hij wel 5min. Vrijdag bloeden het nog een beetje maar voor de rest weinig last van gehad.

Ik heb wel van die anti-bacterie spul en ook een spuitje met een knik zodat ik af en toe wat water direct door de wond kan spoelen.
Dat spuitje heb ik ook meegekregen, maar ja. Moet ik dat nou tussen die hechtingen door frutsen? Dat gat van die kies kan ik onder in ieder geval niet vinden. Vlgens mij is het flink aant rotten daar.
En als antibacteriespul kun je toch ook gewoon water en een theelepel zout gebruiken, dat doe ik zeker zon 10x per dag inmiddels.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:07:30 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_78647272
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Aan de wat? ,,
Amoxycilline= het meest gebruikte antibioticum bij dit soort geintjes.
Klinkt nl. nogal ontstoken (of je bent een totale viespeuk )

En de spuit idd (voorzichtig) tussen die hechtingen door frotten.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:08:17 #16
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_78647309
Overigens had ik echt niks te klagen.

Ik hoorde *krakriekrakaiakkk*, voor 4 seconden ... toen haalde hij dat ding er uit en toen vroeg ik zo van eh "lukt t niet?" en toen kwam ie daar met zo'n mooie rooie wortel voor mn neus staan.
pi_78647367
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Amoxycilline= het meest gebruikte antibioticum bij dit soort geintjes.
Klinkt nl. nogal ontstoken (of je bent een totale viespeuk )
Jonge, ik breng de laatste 5 dagen van mijn leven zowat door in de badkamer of boven de gotsteen. Om te zorgen dat er voldoende water door mn mond vloeit om enigszins iets tegen te gaan. Dus morgen gaan we denk toch maar voor de antibiotica...
Forcefield City Bewoner
pi_78647374
He jakkie. Ik zou maar even naar de tandarts/dokter gaan voor een receptje.
pi_78647463
Je kan het ook gewoon uitbikkelen. Word je hard van.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:14:34 #20
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_78647625
Gewoon een zap chips pakken en lekker knagen. Niet zo ouwehoeren.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_78647659
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:05 schreef wallofdolls het volgende:

[..]

Ik kreeg een of andere bacteriedoder mee. Gebruik je die wel?
Het enige wat ik meekreeg was een foldertje en een goedkeurend knikje
Forcefield City Bewoner
pi_78647668
Moest je maar niet zoveel jaar wachten, dan krijg je dit en heb je er dus meer last van
sterkte!
-
pi_78647679
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon een zap chips pakken en lekker knagen. Niet zo ouwehoeren.
Volstouwen dat gat!
Forcefield City Bewoner
pi_78647751
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Moest je maar niet zoveel jaar wachten, dan krijg je dit en heb je er dus meer last van
sterkte!
Op zich was met de kiezen helemaal niks mis, alleen stonden ze enorm scheef. Verder waren ze gewoon redelijk in orde. Omdat ik al vermoedde dat DIT zou gebeuren heb ik het zo lang uitgesteld.
Forcefield City Bewoner
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:19:53 #25
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_78647882
wtf
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')