Wat heb je nu geleerd: 3 jaar lang aanneukende bacteriën in je hoofdje is niet OK.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:55 schreef roislecxe het volgende:
...na uitstel van 3 jaar...
Ja ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen, maar ik dacht ach, misschien zijn er wel nog veel wildere verhalen en hoort dit gewoon bij het trekken van een lastige verstandkies.quote:
Aan de wat? Ik hoop dat de tandarts morgen zegt dat ik een of andere kuur ofzo krijg, maar gisteren vond ie alles nog wel normaal...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:02 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat heb je nu geleerd: 3 jaar lang aanneukende bacteriën in je hoofdje is niet OK.![]()
on-topic: ben je al aan de amoxycilline oid.?
Ik kreeg een of andere bacteriedoder mee. Gebruik je die wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:03 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik dat morgen maar eens ga doen, maar ik dacht ach, misschien zijn er wel nog veel wildere verhalen en hoort dit gewoon bij het trekken van een lastige verstandkies.
Dat spuitje heb ik ook meegekregen, maar ja. Moet ik dat nou tussen die hechtingen door frutsen? Dat gat van die kies kan ik onder in ieder geval niet vinden. Vlgens mij is het flink aant rotten daar.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:03 schreef Fortitude het volgende:
Ik heb precies hetzelfde donderdag ochtend gedaan. Ging goed slecht, over eentje deed hij wel 5min. Vrijdag bloeden het nog een beetje maar voor de rest weinig last van gehad.
Ik heb wel van die anti-bacterie spul en ook een spuitje met een knik zodat ik af en toe wat water direct door de wond kan spoelen.
Amoxycilline= het meest gebruikte antibioticum bij dit soort geintjes.quote:
Jonge, ik breng de laatste 5 dagen van mijn leven zowat door in de badkamer of boven de gotsteen. Om te zorgen dat er voldoende water door mn mond vloeit om enigszins iets tegen te gaan. Dus morgen gaan we denk toch maar voor de antibiotica...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:07 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Amoxycilline= het meest gebruikte antibioticum bij dit soort geintjes.
Klinkt nl. nogal ontstoken (of je bent een totale viespeuk)
Het enige wat ik meekreeg was een foldertje en een goedkeurend knikjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:05 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik kreeg een of andere bacteriedoder mee. Gebruik je die wel?
Volstouwen dat gat!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:14 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon een zap chips pakken en lekker knagen. Niet zo ouwehoeren.
Op zich was met de kiezen helemaal niks mis, alleen stonden ze enorm scheef. Verder waren ze gewoon redelijk in orde. Omdat ik al vermoedde dat DIT zou gebeuren heb ik het zo lang uitgesteld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:15 schreef Esmerallda17 het volgende:
Moest je maar niet zoveel jaar wachten, dan krijg je dit en heb je er dus meer last van![]()
sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |