abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78704964
Hoeveel wedstrijden telt de competitie nog, 9 he?
Daarvan is van der Meijde er al zeker 4 niet bij aanwezig vanwege achterstand, blijven er 5 wedstrijden over als hij fit is. En in die wedstrijden die beslissend zijn gaat Rutten echt niet experimenteren.
M.a.w. als hij 20 minuten speeltijd krijgt is het veel.
U MAD?
pi_78707525
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe kan Lazovic nu ineens nu weggaan? Transfermarkt is toch al meer dan een maand gesloten??
Niemand een zinnig antwoord hierop?

Lullig voor Pieters overigens, leuke vent en goede speler vind ik het. Gun je niemand zo'n blessure, op schwalbuarez na misschien
pi_78707710
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Lullig voor Pieters overigens, leuke vent en goede speler vind ik het. Gun je niemand zo'n blessure, op schwalbuarez na misschien
Omdat het transferwindow in Rusland nog open is.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:39:33 #179
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_78707729
quote:

[..]

Ik neem aan dat die regels niet voor de Russiche competitie gelden aangezien deze in een andere periode gespeeld wordt dan de onze.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_78707780
quote:

[..]

pagina 2 en 3 is het al voorbij gekomen volgens mij !

In rusland kunnen ze tot 10 maart spelers kopen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:40:36 #181
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_78707815
quote:

Stond op dezelfde pagina: Het Grote PSV topic! #410: Voetballers en moeders tezamen
pi_78707899
quote:

[..]

in Rusland en nog een paar andere zomercompetities ligt de transferdeadline op een later moment.. Zij kunnen dus nog gewoon spelers kopen...

Verkopen kan wel buiten de periode, maar aankopen niet (tenzij de speler geen club heeft en dus transfervrij is)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_78707962
Ik ga toch serieus niet het hele topic doorlezen, daar heb ik overdag geen tijd voor. Had zelf gepost op pagina 6, dus wel groot verschil.

Maar goed, ik dacht dat wereldwijd dezelfde termijn werd gehanteerd door de FIFA. Het is toch leip dat Rusland opeens midden in een competitie hier spelers kan weghalen, maar wij geen nieuwe spelers meer mogen kopen. Op transfervrije na, die je als noodgreep koopt. Vreemde zaak.
  woensdag 3 maart 2010 @ 22:44:36 #184
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78708107
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ga toch serieus niet het hele topic doorlezen, daar heb ik overdag geen tijd voor. Had zelf gepost op pagina 6, dus wel groot verschil.

Maar goed, ik dacht dat wereldwijd dezelfde termijn werd gehanteerd door de FIFA. Het is toch leip dat Rusland opeens midden in een competitie hier spelers kan weghalen, maar wij geen nieuwe spelers meer mogen kopen. Op transfervrije na, die je als noodgreep koopt. Vreemde zaak.
Je kan moeilijk verwachten dat ze in Rusland op 40 centimeter ijs gaan voetballen. En als je er problemen mee hebt, dan verkoop je je spelers toch niet?
Zo leip vind ik het allemaal niet hoor. Wees blij met de miljoenen die die russen hier heen brengen. (alleen dit jaar al Ari, Honda, Lazovic...)
pi_78708916
Ik verwacht niet dat ze voetballen, maar wel dat er internationaal overal dezelfde regels gelden. Ik vind het een beetje vreemd, maar goed. Wie ben ik
pi_78709215
Dit is overigens dan wel weer zuur:

pi_78709560
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[ afbeelding ]

Als je het topic nou wél had gelezen had je ontdekt dat die er al in stond
Patat Friet
pi_78709686
Alsof ik niets beters te doen heb

Maar nu snap ik opeens wel die foto met die kaasschaaf haha En mijn foto is beter, daar staat zijn kop bij
pi_78710636
Jammer dat Pieters (zwaar) geblesseerd is geraakt. Ik vind het een sympathieke speler en hij ontwikkelt zich dit seizoen prima. Voordeel is dat Salcido zijn omhalen en andere capriolen nu langs de zijlijn kan uitvoeren in plaats van in het centrum. Hopelijk een basisplaats voor Dirk centraal ...
pi_78711299
Om de dag dan toch nog een beetje positief af te sluiten Afellay heeft er een interland bij en is niet geblesseerd geraakt!! (Mede omdat De Jong ook een Nederlander is, en geen Amerikaan )
pi_78716032
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[ afbeelding ]

We verkopen in Eindhoven toch wel ergens schuurpapier?
Ja iemand die graag voor PSV wilt spelen moet er wel wat voor overhebben!
pi_78719486
Ik werd wakker en hoopte dat het niet waar was.

Helaas. Mandy van der Meisje is PSV'er
U MAD?
pi_78720451
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef de_boswachter het volgende:

Inderdaad.. en Pieters is ook nog geblesseerd
  donderdag 4 maart 2010 @ 10:26:15 #194
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_78720807
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef de_boswachter het volgende:

hier ook

je icon vrolijkt me wel weer een beetje op
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_78721152
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:32 schreef MMUFC het volgende:
Om de dag dan toch nog een beetje positief af te sluiten Afellay heeft er een interland bij en is niet geblesseerd geraakt!! (Mede omdat De Jong ook een Nederlander is, en geen Amerikaan )
Die De Jong heeft het toch wel voor elkaar he: niet kunnen voetballen en dan de beste verdienende, Nederlandse voetballer zijn.
pi_78724259
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Alsof ik niets beters te doen heb

Maar nu snap ik opeens wel die foto met die kaasschaaf haha En mijn foto is beter, daar staat zijn kop bij
hehe eindelijk
pi_78724582
Overigens wel apart dat er nog niets over Pieters op psv.nl staat.. Wel over NL-VS en de andere a-internationals, maar niets over Pieters...
pi_78724826
Pieters zal wel niet duur genoeg zijn en dus niet belangrijk genoeg
U MAD?
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:18:20 #199
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_78725503
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Pieters zal wel niet duur genoeg zijn en dus niet belangrijk genoeg
Pieters heeft 5 3 miljoen gekost volgens mij... meer dan ongeveer gelijk aan toivonen
pi_78725718
Van PSV.nl

Erik Pieters krijgt MRI-scan, diagnose volgt later

Erik Pieters krijgt vandaag een MRI-scan om de diagnose vast te stellen van de kwetsuur die hij woensdagavond opliep met Jong Oranje. Volgens hoofdcoach Fred Rutten heeft hij van de medische staf van PSV een signaal gekregen dat ‘minder verontrustend was’ dan de geluiden die gisteren klonken, toen hij het veld per brancard moest verlaten.

Medische staf PSV
Jong Oranje speelde woensdag de kwalificatiewedstrijd tegen Polen en won met 3-2, maar aanvoerder Erik Pieters viel uit met een op het eerste oog zware blessure. “De eerste berichten waren verontrustend”, zei Fred Rutten donderdagmiddag op De Herdgang. “Maar vanochtend heeft onze medische staf ernaar gekeken en zij hebben een signaal afgegeven dat minder verontrustend is. Op dit moment krijgt hij een MRI-scan, zodat we straks de diagnose weten”, aldus Rutten.

------------------
Laten we hopen dat het meevalt!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')