Niemand een zinnig antwoord hierop?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:33 schreef Tha_Duck het volgende:
Hoe kan Lazovic nu ineens nu weggaan? Transfermarkt is toch al meer dan een maand gesloten??
Omdat het transferwindow in Rusland nog open is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Niemand een zinnig antwoord hierop?
Lullig voor Pieters overigens, leuke vent en goede speler vind ik het. Gun je niemand zo'n blessure, op schwalbuarez na misschien
Ik neem aan dat die regels niet voor de Russiche competitie gelden aangezien deze in een andere periode gespeeld wordt dan de onze.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Lullig voor Pieters overigens, leuke vent en goede speler vind ik het. Gun je niemand zo'n blessure, op schwalbuarez na misschien
pagina 2 en 3 is het al voorbij gekomen volgens mijquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
in Rusland en nog een paar andere zomercompetities ligt de transferdeadline op een later moment.. Zij kunnen dus nog gewoon spelers kopen...quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:36 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Je kan moeilijk verwachten dat ze in Rusland op 40 centimeter ijs gaan voetballen. En als je er problemen mee hebt, dan verkoop je je spelers toch niet?quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ga toch serieus niet het hele topic doorlezen, daar heb ik overdag geen tijd voor. Had zelf gepost op pagina 6, dus wel groot verschil.
Maar goed, ik dacht dat wereldwijd dezelfde termijn werd gehanteerd door de FIFA. Het is toch leip dat Rusland opeens midden in een competitie hier spelers kan weghalen, maar wij geen nieuwe spelers meer mogen kopen. Op transfervrije na, die je als noodgreep koopt. Vreemde zaak.
Als je het topic nou wél had gelezen had je ontdekt dat die er al in stondquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Dit is overigens dan wel weer zuur:
[ afbeelding ]
We verkopen in Eindhoven toch wel ergens schuurpapier?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Dit is overigens dan wel weer zuur:
[ afbeelding ]
Inderdaad.. en Pieters is ook nog geblesseerdquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik werd wakker en hoopte dat het niet waar was.
Helaas. Mandy van der Meisje is PSV'er![]()
hier ookquote:Op donderdag 4 maart 2010 09:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik werd wakker en hoopte dat het niet waar was.
Helaas. Mandy van der Meisje is PSV'er![]()
Die De Jong heeft het toch wel voor elkaar he: niet kunnen voetballen en dan de beste verdienende, Nederlandse voetballer zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:32 schreef MMUFC het volgende:
Om de dag dan toch nog een beetje positief af te sluitenAfellay heeft er een interland bij en is niet geblesseerd geraakt!!
(Mede omdat De Jong ook een Nederlander is, en geen Amerikaan
)
hehe eindelijkquote:Op woensdag 3 maart 2010 23:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Alsof ik niets beters te doen heb
Maar nu snap ik opeens wel die foto met die kaasschaaf haha En mijn foto is beter, daar staat zijn kop bij
Pieters heeft 5 3 miljoen gekost volgens mij... meer dan ongeveer gelijk aan toivonenquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:02 schreef de_boswachter het volgende:
Pieters zal wel niet duur genoeg zijn en dus niet belangrijk genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |