quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef MMUFC het volgende:[..]
Ik ga uit van 5 miljoen.. dat was (volgens geruchten) iig het eerste bod... en ik denk niet dat daar heel veel bij gekomen is..
Tja we draaien verlies op Lazo, maar de afgelopen maanden presteerde hij wél boven zijn kunnen. Ik denk dat dit het maximaal haalbare was. Vandaar dat ik het bestuur/RvC wel begrijp.
edit:
quote:
Rutten baalt van transfer Lazovic
PSV-trainer Fred Rutten en Danko Lazovic tijdens een onderonsje op de training. FOTO ANP
ROTTERDAM - PSV-trainer Fred Rutten baalt van de transfer van Danko Lazovic naar het Russische St. Petersburg. Hij voelt zich door de Serviër flink voor het blok gezet, zo zegt Rutten op de website van zijn club.
,,Lazovic heeft afgelopen weekeinde een signaal afgegeven waar ik niet gelukkig van werd. En dat is wel jammer. Danko heeft bij mij aangegeven dat hij een lucratieve aanbieding had uit Rusland en dat hij daarvoor wilde kiezen'', aldus Rutten.
De transfer kwam als een volslagen verrassing voor Rutten. Hij toonde zich teleurgesteld in de persoon Lazovic. ,,Ik hield geen rekening meer met het vertrek van spelers dit seizoen. Na een aantal gesprekken heeft Danko aangegeven dat hij er 'mentaal niet klaar' voor was om te spelen tegen RKC Waalwijk. Dat is het signaal waarin ik teleurgesteld was. Wij hebben veel in hem geïnvesteerd.''
PSV heeft in Andy van der Meyde wel direct een opvolger kunnen vinden voor de vertrokken Serviër. Rutten werkte in zijn Twente-tijd al samen met de voormalig Ajacied en hij wilde zo snel mogelijk een vervanger in huis halen.
,,Ik heb altijd gezegd dat de verschillen in onze kleedkamer niet zo groot zijn en dat we geen Maradona in ons midden hebben. Vandaar dat we de keuze hebben gemaakt om, ondanks dat de transfermarkt gesloten was, een free agent aan te trekken. Dat was de enige optie om een speler aan de selectie toe te voegen. We zullen de komende weken kijken hoe Van der Meyde zich fysiek ontwikkelt'', aldus Rutten.
GELUKKIG dat hier geen wrijving ontstaat tussen Rutten en club (als in: een meningsverschil). Het lijkt alsof Lazo direct wilde forceren...