Ik vatte het meer op dat hij zichzelf niet zo serieus neemt. hij stond wel degelijk achter zijn standpunten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond die Hiddema nogal een paljas in zijn Sherlock Holmes pakje. Hij was ook nauwelijks serieus te nemen helaas omdat hij uitspraken deed die hij dan weer als grapje terugtrok. Maar het zal wel scoren bij PVV-stemmers omdat het nu een heuse advocaat is die een lans voor Wilders breekt.
Als hij zichzelf niet serieus neemt, hoeft een ander dat ook niet te doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vatte het meer op dat hij zichzelf niet zo serieus neemt. hij stond wel degelijk achter zijn standpunten.
Dat is zeker waar, wat kon die schetteren zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind wel dat er erg nostalgisch gereminisceerd wordt over pim fortuyn.
ook pim fortuyn schreeuwde heel veel, vergeet dat niet.
Kwa charisma zijn ze totaal anders. Maar kwa ideologie liggen ze dichter bij elkaar dan je zou denken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind wel dat er erg nostalgisch gereminisceerd wordt over pim fortuyn.
ook pim fortuyn schreeuwde heel veel, vergeet dat niet.
sorryquote:
Heb hem juist sticky gemaakt zodat hij wat meer opviel.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef ethiraseth het volgende:
Tis een beetje de stilte voor de storm hè. De gemeenteraadsverkiezingen zijn geweest en de campagnes voor de tweede kamer moeten nog op gang komen.
het kan ook helpen er niet een sticky topic van te maken. Die topics worden veel sneller genegeerd.![]()
Soms?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:40 schreef Hukkie het volgende:
Ik zou hem niet-sticky maken en het topic zelf zo af en toe omhoog kicken. Is inderdaad een erg leuk subforum, alleen soms een beetje dubbel met POL.
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
Dit subforum heeft wel als voordeel dat het alle klapjosti's uit POL weghoudt.
Hoi Boze_Appelquote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
Ben blij dat jij blij bent.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
We zijn het wel eens eens over dingen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
En vice versaquote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
U bent in staat tot logisch redeneren?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is nog een ouderwetsche slowchat
Wiens vriendin was dit niet vannacht?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Present.
mijn vriendin is vandaag jarig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:50 schreef Monolith het volgende:
Heeft er hier niet iemand een vriendin waar we flauwe grappen over kunnen maken?
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga eten koken. Zullen jullie je gedragen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wiens vriendin was dit niet vannacht?
Ook hier is in de topics weinig te beleven dus dan zijn we beter af met de borrelpraatquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef ethiraseth het volgende:
Denk je ze hier te ontlopen, maar nee.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef ethiraseth het volgende:
Denk je ze hier te ontlopen, maar nee.
en nog even de kattenbak doen, dat is dan wel weer jammerquote:
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Misan het volgende:
[..]
en nog even de kattenbak doen, dat is dan wel weer jammer
ik heb ergens het idee dat het de komende maand tot twee maanden bijzonder rustig gaat zijn in VKZ
geen verkiezingen, dus denk dat het heetst van de strijd wat getemperd isquote:
Zo tot medio mei heeft dit forum maar een heel beperkte toegevoegde waarde ten opzichte van POL. Verwacht dan ook niet zoveel bijzonders.quote:
Ja, het is bladstil momenteelquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:31 schreef Misan het volgende:
[..]
geen verkiezingen, dus denk dat het heetst van de strijd wat getemperd isverder niets concreets ofzo
aww, ik hou ook van jou, gekke vrijbuiter van me.quote:
Mwah, de campagne start, de programma's worden bekend, genoeg voer voor stevige discussies lijkt mijquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zo tot medio mei heeft dit forum maar een heel beperkte toegevoegde waarde ten opzichte van POL. Verwacht dan ook niet zoveel bijzonders.
Ja, het gaat wel lukken, we hebben hulp genoeg nu gelukkig. En een busjequote:Op woensdag 10 maart 2010 22:08 schreef Misan het volgende:
Waar we het via pm over hadden gaat 'm trouwens niet worden. Kan geen vrije tijd garanderen namelijk en jullie redden het nu volgens mij wel prima
Geniet van de rust, het is zó juni.quote:
Ja, het gaat snel, en het zal wel weer drukker worden binnenkort.quote:
Het feest begint eind van deze maand, begin volgende maand al weer op gang te komen, als de eerste kandidatenlijsten en verkiezingsprogramma's los beginnen te komen.quote:
Ik heb het elders al gezegd, maar nu ook hier: als het zo doorgaat lopen er hier straks ook internationale waarnemers rond om toe te zien op een correct verloop van de verkiezingen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het gaat snel, en het zal wel weer drukker worden binnenkort.
En de aanloop op zich is al zo spannend he?
Elke dag gebeurt er wel wat.
Nu weer die volmachtstemmen van Leefbaar.
ja is niet anders en jullie redden het zonder mij ook welquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel lukken, we hebben hulp genoeg nu gelukkig. En een busje
O jee, zou hetquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb het elders al gezegd, maar nu ook hier: als het zo doorgaat lopen er hier straks ook internationale waarnemers rond om toe te zien op een correct verloop van de verkiezingen.
Overigens schijnt het na Rotterdam ook in Den Haag een puinzooi te zijn.
Nou ja, we krijgen nu de afhandeling van de raadsverkiezingen, de vorming van de colleges van B&W (ik dacht trouwens dat dat gewoon onderling ging, maar ook in de lokale politiek schijnt men met informateurs van buiten te werken, zoals hier oud-staatssecretaris Annelies Verstand)...en dan kunnen we ons gaan opmaken voor het moddergooien en natuurlijk een hele zooi proefballonnetjes van de landelijke kandidaat-politici.
En na de verkiezingen de formatie...Gesteld dat dit forum blijft bestaan totdat de bordesfoto gemaakt is denk ik dat we elkaar hier nog een gelukkig 2011 gaan wensen.
Ik sluit dus echt níks uit.quote:
Statenverkiezingen, 2 maart 2011.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:55 schreef Ferdo het volgende:
Sterker nog, dan is het forum waarschijnlijk nog open omdat er wéér verkiezingen aankomen.
Ja, die ook.quote:
Internationale waarnemers lopen al langer rond in Nederland, om te laten zien hoe verkiezingen georganiseerd moeten worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 22:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb het elders al gezegd, maar nu ook hier: als het zo doorgaat lopen er hier straks ook internationale waarnemers rond om toe te zien op een correct verloop van de verkiezingen.
Overigens schijnt het na Rotterdam ook in Den Haag een puinzooi te zijn.
Ja, dat is steeds meer mode aan het worden, die informateurs. De eerste was Rotterdam in 2002, die Van Schendelen als informateur inschakelde. Tegenwoordig zie je ook kleinere gemeentes, die daarmee beginnen.quote:Nou ja, we krijgen nu de afhandeling van de raadsverkiezingen, de vorming van de colleges van B&W (ik dacht trouwens dat dat gewoon onderling ging, maar ook in de lokale politiek schijnt men met informateurs van buiten te werken, zoals hier oud-staatssecretaris Annelies Verstand)...
Balkenende 5 gaat 'm ook niet worden iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als we eerst nog een keer parlementsverkiezingen hebben
En dan op naar Balkenende VIquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als we eerst nog een keer parlementsverkiezingen hebben
Maar hij is hartstikke modern!quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef remlof het volgende:
Balkenende, ook wel bekend als de faal-mp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
MP = Member of Parliamentquote:Op donderdag 11 maart 2010 09:42 schreef remlof het volgende:
Balkenende, ook wel bekend als de faal-mp
Je moet je broodtrommeltje minder lang bewarenquote:
Of ze deed het juist goed.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag gister een moslima die het niet helemaal begreep
Een strakke, maar dan ook echt niets aan de verbeelding overlatend strakke leren broek, maar wel een hoofddoekje. You're doing it wrong
Beter westerse kleding + hoofddoek dan een burka denk ik maar zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag gister een moslima die het niet helemaal begreep
Een strakke, maar dan ook echt niets aan de verbeelding overlatend strakke leren broek, maar wel een hoofddoekje. You're doing it wrong
Goed zag het er wel uit. Maar volgens mij heb je het concept van een hoofddoek dan niet helemaal begrepenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Of ze deed het juist goed.![]()
Tenzij ze lelijk was, dan niet.
Geloof me, bij iedereen had ik dit een gênante broek gevonden. In combinatie met hoofddoek was het echt te zotquote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Beter westerse kleding + hoofddoek dan een burka denk ik maar zo.
Very, very slowquote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef Ferdo het volgende:
Ik weet dat dit een slowchat is, maar dit is wel héél slow, niet?
Ja, op deze wijze geraakt dit topic natuurlijk niet vol.quote:
Zal er ook eens een paar gaan zoeken, hahaha wat een leuk ideequote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo zet ondertussen wat gepaste muziek op
Alice Cooper - Elected
Arcadia - Election Day
En dan ook maar wat liedjes over wat lijsttrekkers
Balkenende: Aaliyah - Try Again (titel spreekt voor zich), of beter nog: Adéle Bloemedaal - Zallemenut (Nog Een Keertje Overdoen)
Cohen: Golden Earring - Back Home (immers, terug naar de landelijke politiek)
Pechtold: Vengaboys (sorry) - Up And Down
Roemer: Eagles - New Kid In Town
Wilders: Fifth Dimension - Up Up And Away (In A Beautiful Balloon) (voor al zijn proefballonnetjes)
Thieme: Jewel Akens - The Birds And The Bees, Led Zeppelin - Black Dog, Cat () Stevens - I Love My Dog (en zo zijn er wel meer toepasselijke liedjes)
Speciaal voor Geert:quote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo zet ondertussen wat gepaste muziek op
Alice Cooper - Elected
Arcadia - Election Day
En dan ook maar wat liedjes over wat lijsttrekkers
Balkenende: Aaliyah - Try Again (titel spreekt voor zich), of beter nog: Adéle Bloemedaal - Zallemenut (Nog Een Keertje Overdoen)
Cohen: Golden Earring - Back Home (immers, terug naar de landelijke politiek)
Pechtold: Vengaboys (sorry) - Up And Down
Roemer: Eagles - New Kid In Town
Wilders: Fifth Dimension - Up Up And Away (In A Beautiful Balloon) (voor al zijn proefballonnetjes)
Thieme: Jewel Akens - The Birds And The Bees, Led Zeppelin - Black Dog, Cat () Stevens - I Love My Dog (en zo zijn er wel meer toepasselijke liedjes)
Er waren nog wat probleempjes, maar nu doetie het echtquote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben draadloos.
Ik geniet ervan. Internet, I love you
Ook voor Wilders?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:49 schreef Hukkie het volgende:
(Geen ban aub, ik post ook alleen maar wat ik op internet tegenkom)
Mwa, denk dat Geert op een goedkope manier stemmen wil scoren. Het vergelijk met fascisme is mss een tikje overdreven, maar in het geval van Wilders niet minder reeel. Bovendien vind ik dat de clip erg goed bij het liedje past. Of mss andersom, het liedje past goed bij de clip.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook voor Wilders?
Of meer voor het clubje van Kusters en co.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |