Je moet je broodtrommeltje minder lang bewarenquote:
Of ze deed het juist goed.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag gister een moslima die het niet helemaal begreep
Een strakke, maar dan ook echt niets aan de verbeelding overlatend strakke leren broek, maar wel een hoofddoekje. You're doing it wrong
Beter westerse kleding + hoofddoek dan een burka denk ik maar zo.quote:Op zondag 21 maart 2010 12:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik zag gister een moslima die het niet helemaal begreep
Een strakke, maar dan ook echt niets aan de verbeelding overlatend strakke leren broek, maar wel een hoofddoekje. You're doing it wrong
Goed zag het er wel uit. Maar volgens mij heb je het concept van een hoofddoek dan niet helemaal begrepenquote:Op zondag 21 maart 2010 12:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Of ze deed het juist goed.![]()
Tenzij ze lelijk was, dan niet.
Geloof me, bij iedereen had ik dit een gênante broek gevonden. In combinatie met hoofddoek was het echt te zotquote:Op zondag 21 maart 2010 12:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Beter westerse kleding + hoofddoek dan een burka denk ik maar zo.
Very, very slowquote:Op woensdag 7 april 2010 19:16 schreef Ferdo het volgende:
Ik weet dat dit een slowchat is, maar dit is wel héél slow, niet?
Ja, op deze wijze geraakt dit topic natuurlijk niet vol.quote:
Zal er ook eens een paar gaan zoeken, hahaha wat een leuk ideequote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo zet ondertussen wat gepaste muziek op
Alice Cooper - Elected
Arcadia - Election Day
En dan ook maar wat liedjes over wat lijsttrekkers
Balkenende: Aaliyah - Try Again (titel spreekt voor zich), of beter nog: Adéle Bloemedaal - Zallemenut (Nog Een Keertje Overdoen)
Cohen: Golden Earring - Back Home (immers, terug naar de landelijke politiek)
Pechtold: Vengaboys (sorry) - Up And Down
Roemer: Eagles - New Kid In Town
Wilders: Fifth Dimension - Up Up And Away (In A Beautiful Balloon) (voor al zijn proefballonnetjes)
Thieme: Jewel Akens - The Birds And The Bees, Led Zeppelin - Black Dog, Cat () Stevens - I Love My Dog (en zo zijn er wel meer toepasselijke liedjes)
Speciaal voor Geert:quote:Op woensdag 7 april 2010 21:38 schreef Ferdo het volgende:
* Ferdo zet ondertussen wat gepaste muziek op
Alice Cooper - Elected
Arcadia - Election Day
En dan ook maar wat liedjes over wat lijsttrekkers
Balkenende: Aaliyah - Try Again (titel spreekt voor zich), of beter nog: Adéle Bloemedaal - Zallemenut (Nog Een Keertje Overdoen)
Cohen: Golden Earring - Back Home (immers, terug naar de landelijke politiek)
Pechtold: Vengaboys (sorry) - Up And Down
Roemer: Eagles - New Kid In Town
Wilders: Fifth Dimension - Up Up And Away (In A Beautiful Balloon) (voor al zijn proefballonnetjes)
Thieme: Jewel Akens - The Birds And The Bees, Led Zeppelin - Black Dog, Cat () Stevens - I Love My Dog (en zo zijn er wel meer toepasselijke liedjes)
Er waren nog wat probleempjes, maar nu doetie het echtquote:Op woensdag 7 april 2010 20:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben draadloos.
Ik geniet ervan. Internet, I love you
Ook voor Wilders?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:49 schreef Hukkie het volgende:
(Geen ban aub, ik post ook alleen maar wat ik op internet tegenkom)
Mwa, denk dat Geert op een goedkope manier stemmen wil scoren. Het vergelijk met fascisme is mss een tikje overdreven, maar in het geval van Wilders niet minder reeel. Bovendien vind ik dat de clip erg goed bij het liedje past. Of mss andersom, het liedje past goed bij de clip.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook voor Wilders?
Of meer voor het clubje van Kusters en co.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |