Ik vatte het meer op dat hij zichzelf niet zo serieus neemt. hij stond wel degelijk achter zijn standpunten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:48 schreef Disana het volgende:
Ik vond die Hiddema nogal een paljas in zijn Sherlock Holmes pakje. Hij was ook nauwelijks serieus te nemen helaas omdat hij uitspraken deed die hij dan weer als grapje terugtrok. Maar het zal wel scoren bij PVV-stemmers omdat het nu een heuse advocaat is die een lans voor Wilders breekt.
Als hij zichzelf niet serieus neemt, hoeft een ander dat ook niet te doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vatte het meer op dat hij zichzelf niet zo serieus neemt. hij stond wel degelijk achter zijn standpunten.
Dat is zeker waar, wat kon die schetteren zegquote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind wel dat er erg nostalgisch gereminisceerd wordt over pim fortuyn.
ook pim fortuyn schreeuwde heel veel, vergeet dat niet.
Kwa charisma zijn ze totaal anders. Maar kwa ideologie liggen ze dichter bij elkaar dan je zou denken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 20:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:
ik vind wel dat er erg nostalgisch gereminisceerd wordt over pim fortuyn.
ook pim fortuyn schreeuwde heel veel, vergeet dat niet.
sorryquote:
Heb hem juist sticky gemaakt zodat hij wat meer opviel.quote:Op zondag 7 maart 2010 14:27 schreef ethiraseth het volgende:
Tis een beetje de stilte voor de storm hè. De gemeenteraadsverkiezingen zijn geweest en de campagnes voor de tweede kamer moeten nog op gang komen.
het kan ook helpen er niet een sticky topic van te maken. Die topics worden veel sneller genegeerd.![]()
Soms?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:40 schreef Hukkie het volgende:
Ik zou hem niet-sticky maken en het topic zelf zo af en toe omhoog kicken. Is inderdaad een erg leuk subforum, alleen soms een beetje dubbel met POL.
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
Dit subforum heeft wel als voordeel dat het alle klapjosti's uit POL weghoudt.
Hoi Boze_Appelquote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
Ben blij dat jij blij bent.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
We zijn het wel eens eens over dingen.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
En vice versaquote:Op zondag 7 maart 2010 16:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Soms?
U bent in staat tot logisch redeneren?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is nog een ouderwetsche slowchat
Wiens vriendin was dit niet vannacht?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:52 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Present.
mijn vriendin is vandaag jarig.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:50 schreef Monolith het volgende:
Heeft er hier niet iemand een vriendin waar we flauwe grappen over kunnen maken?
Neequote:Op woensdag 10 maart 2010 18:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga eten koken. Zullen jullie je gedragen?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wiens vriendin was dit niet vannacht?
Ook hier is in de topics weinig te beleven dus dan zijn we beter af met de borrelpraatquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef ethiraseth het volgende:
Denk je ze hier te ontlopen, maar nee.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:59 schreef ethiraseth het volgende:
Denk je ze hier te ontlopen, maar nee.
en nog even de kattenbak doen, dat is dan wel weer jammerquote:
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:28 schreef Misan het volgende:
[..]
en nog even de kattenbak doen, dat is dan wel weer jammer
ik heb ergens het idee dat het de komende maand tot twee maanden bijzonder rustig gaat zijn in VKZ
geen verkiezingen, dus denk dat het heetst van de strijd wat getemperd isquote:
Zo tot medio mei heeft dit forum maar een heel beperkte toegevoegde waarde ten opzichte van POL. Verwacht dan ook niet zoveel bijzonders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |