wij hebben anders geen buik-beha's.quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, jullie hebben wijnzakken, wij vrouwen kunnen te kampen krijgen met theezakjes. Dus...
maar welquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wij hebben anders geen buik-beha's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:25 schreef Misan het volgende:
[..]
maar welAch jezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ben erg blij dat beide opties nog niet van toepassing zijnquote:Op donderdag 4 maart 2010 23:20 schreef timmmmm het volgende:
als je geluk hebt, heb je theezakjes. Als je pech hebt moet je bij elke stap die je zet je tieten voor je knieën vandaan halen
Wacht maar. Het zal hard gaan, nou je het gewicht van je hele forum aan je tieten hebt hangen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben erg blij dat beide opties nog niet van toepassing zijn
En nu naar bed, het was een hectisch dagje, tot morgen allemaal![]()
Als extreemrechts stemmer zal je toch net even anders aangekeken wordenquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Misan het volgende:
[..]
dat maakt me niet eens uitals ik GL of PvdA had gestemd had ik het ook niet gedaan
Scheelt dat ik niet extreemrechts denk en dat het wel frappant is met hoeveel vooroordelen je te maken krijgt als je toegeeft rechts te stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als extreemrechts stemmer zal je toch net even anders aangekeken worden.
Ik vind de PVV helemaal niet zo extreem rechtsquote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:34 schreef timmmmm het volgende:
extreemrechts stemmen is wat anders als extreemrechts denken natuurlijk. Je kan Geert stemmen en zijn extreme gedachtegoed op de koop toe nemen.
standpunten van de NVU zijn vaak zeer sociaal en de verzorgingsstaat is een groot heil bij hun.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:09 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik vind de PVV helemaal niet zo extreem rechtsJa, het is rechtser dan de VVD, maar veel minder extreem als organisaties als Voorpost of de NVU
SP is ook veel linkser dan de PvdA, maar maakt de partij ook niet meteen extreem links (ondanks hun communistische gedachtengoed)
Ik ga nu eens kijken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Iemand gister Hiddema gezien bij DWDD? "De toekomstige pvv-minister van justitie", aldus mijn collega?Hij is advocaat ofzo?
Wat ik er van begreep kwam hij openlijk uit voor zijn PVV stem en kreeg nogal wat kritiek daarop maar kon zich staande houden?
Vanavond eens terugzien denk ik? Of is dat het niet eens waard
Ik weet niet of Hiddema PVV stemt, heb dit gesprek ook maar half gezien. Ik heb het idee dat hij vooral wat tegengas wil geven en daarnaast zijn strafpleiters nooit heel erg vies van publiciteit natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Iemand gister Hiddema gezien bij DWDD? "De toekomstige pvv-minister van justitie", aldus mijn collega?Hij is advocaat ofzo?
Wat ik er van begreep kwam hij openlijk uit voor zijn PVV stem en kreeg nogal wat kritiek daarop maar kon zich staande houden?
Hiddema is advocaat en ja, het is zeker de moeite van het terugkijken waardquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Maar had hij ook fatsoenlijke argumenten en kon hij de kritiek weerleggen of wat?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:14 schreef timmmmm het volgende:
Wat ik ervan meegekregen heb, is Hiddema een fervent Wildersfan, maar wel onder voorbehoud
Ga ik dan nog maar eens doenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hiddema is advocaat en ja, het is zeker de moeite van het terugkijken waard
Ja. Hij heeft een zeer verfrissende kijk op de zaak. Op hém zou ik wel stemmen. Een beetje Fortuynstandpunten en argumenten. Zonder dat extremistische geschreeuw van Wilders.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maar had hij ook fatsoenlijke argumenten en kon hij de kritiek weerleggen of wat?
[..]
Ga ik dan nog maar eens doen![]()
Ik verbaasde me al over het feit dat ik geen Hiddema topic zag. Dus dan zal het wel niet boeiend zijn geweestquote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft een zeer verfrissende kijk op de zaak. Op hém zou ik wel stemmen. Een beetje Fortuynstandpunten en argumenten. Zonder dat extremistische geschreeuw van Wilders.
wie zaten er nog meer dan? Beau v ED zat er dacht ik?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:27 schreef timmmmm het volgende:
Het mooie vond ik dat die enge kale hem steeds in een hoek probeerde te drijven, maar dat het hem gewoon niet lukte. Hij heeft wmb goede standpunten, maar hij weet ze ook helder en kalm te brengen, en dat is waar Wilders faalt.
Rottenberg.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wie zaten er nog meer dan? Beau v ED zat er dacht ik?
Enge kale?Marijnissen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |