De VS of het VK bijvoorbeeld. Of Zwitserland.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:34 schreef Reya het volgende:
[..]
In sommige landen is men al blij als die opkomst op landelijk niveau wordt gehaald.
Dat zijn sowieso schattingen, en elk jaar doen ze dat op andere momenten volgens mij. Je zou in nieuwsberichten uit maart 2006 moeten zoeken.quote:
Als ik tijd over had gehad, dan had ik je mijn diensten als webdeveloper wel aangeboden.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:26 schreef freako het volgende:
Ik zal mijn eigen site maar even pluggen voor de resultaten per gemeente, die zijn hier te vinden.
Wat is er mis met functionalisme?quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik tijd over had gehad, dan had ik je mijn diensten als webdeveloper wel aangeboden.
Ja, het is nogal web 1.0 he.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ik tijd over had gehad, dan had ik je mijn diensten als webdeveloper wel aangeboden.
Nou ja, web 1.0 heeft verder weinig te maken met het al dan niet gebruiken van databases. Juist omdat het puur informatie betreft is een 'web 1.0 aanpak' wel prima. Maar door het geheel iets dynamischer te maken en wat overzichtelijker te presenteren, zou je de gebruikersvriendelijkheid flink kunnen opkrikken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:52 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, het is nogal web 1.0 he.. Ik vind het leuk om zelf een beetje te knutselen met HTML en CSS, maar ik heb geen zin in al dat gedoe met databases en zo. Dat doe ik op mijn werk al genoeg. En ik hou van een simpel design.
.
Vast wel. Die hele lange index-pagina moet sowieso een keer opgeknipt worden, en een leuk frame aan de zijkant maakt het navigeren ook een stuk makkelijker.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:01 schreef Monolith het volgende:
Maar door het geheel iets dynamischer te maken en wat overzichtelijker te presenteren, zou je de gebruikersvriendelijkheid flink kunnen opkrikken.
Hier werden we meteen geholpen. Als paddy was meegekomen was het aantal mensen in het stembureau verdubbeld. Drie kiezers, drie vrijwilligers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:39 schreef Hukkie het volgende:
Was hier vanavond toch wel redelijk wat aanloop bij het stembureau, ik moest zowaar even wachten voordat ik mijn vakje rood kon kleuren.
Ik vond het vreemd dat er geen gordijntjes voor de kieshokjes waren. Bij jullie wel?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier werden we meteen geholpen. Als paddy was meegekomen was het aantal mensen in het stembureau verdubbeld. Drie kiezers, drie vrijwilligers.
Maar de vrijwilligers vormden dus de absolute meerderheid.
Nope, bij mij ook niet. Maar de ingang van het hokje was wel aan de muurkant, zegmaar. Je kon dus niet vanuit het zaaltje het hokje inkijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat er geen gordijntjes voor de kieshokjes waren. Bij jullie wel?
In stadhuis van Almere ook niet, opening van de stemhokjes stond naar de rij toe en vond het persoonlijk erg storendquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat er geen gordijntjes voor de kieshokjes waren. Bij jullie wel?
Hier ook, ze zaten pal achter de drie stemhokjes, zat 2 meter tussen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:20 schreef One_of_the_few het volgende:
nee ook niet. Stadhuis eindhoven dan he.
Imo hoeft het ook niet als je dan achter je maar geen mensen hebt. Nu had je dat wel en dat vond ik toch vrij maf. Ook omdat je vrij makkelijk aan de hand van de positie van het papier van de persoon voor je kan zien op welke partij diegene stemt.
Dat zou imo niet moeten kunnen en voor de volgende keer zeker verbetert moeten worden. ben benieuwd wat ze met de brief van de nijmeegse hoogleraar gaan doen.
Echt privacy had je niet inderdaad, zonder je best te doen kon je in elk geval wel zien in welke lijst ongeveer iemands keuze viel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier wel, de hele zaal kon meegenieten wat dat betreftquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Nope, bij mij ook niet. Maar de ingang van het hokje was wel aan de muurkant, zegmaar. Je kon dus niet vanuit het zaaltje het hokje inkijken.
Ik stond tegenover een oudere man en die zei:"Weet u wat hier staat meneer? "quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier wel, de hele zaal kon meegenieten wat dat betreft
Nee, bij mij ook geen gordijntjes, maar ik ben zo breed geschouderd dat de mensen toch niet langs me heen kunnen kijken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is dan wel handigquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:33 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook geen gordijntjes, maar ik ben zo breed geschouderd dat de mensen toch niet langs me heen kunnen kijken.
Kan ik me goed voorstellen, ik had gelukkig alle ruimte om te stemmen in de kroegquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:22 schreef Misan het volgende:
[..]
In stadhuis van Almere ook niet, opening van de stemhokjes stond naar de rij toe en vond het persoonlijk erg storend
Schaam je je er voor?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:42 schreef Misan het volgende:
Ik ben vanmiddag trouwens aangesproken op straat met de vraag wat ik gestemd heb en ik heb het niet gezegd, niet het hele land hoeft te weten wat ik gestemd heb met mijn gezicht erbij
Neuh, en geef ook gewoon openlijk toe wat ik gestemd heb op mijn werk en tegen vrienden enzo, alleen vond het wat overtrokken om dat voor een televisiecamera te zeggenquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Neuh, en geef ook gewoon openlijk toe wat ik gestemd heb op mijn werk en tegen vrienden enzo, alleen vond het wat overtrokken om dat voor een televisiecamera te zeggen
Wat heb je gestemd dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:46 schreef Misan het volgende:
[..]
Neuh, en geef ook gewoon openlijk toe wat ik gestemd heb op mijn werk en tegen vrienden enzo, alleen vond het wat overtrokken om dat voor een televisiecamera te zeggen
PVVquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:37 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Wat heb je gestemd dan?
(En ik zou het ook niet zo open en bloot aan jan en alleman verkondigen, blijft toch iets persoonlijks.)
quote:
dat maakt me niet eens uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:42 schreef Hukkie het volgende:
[..]In dat geval zou ik inderdaad ook nog wat terughoudender zijn, omdat dat toch nog een taboe schijnt te zijn.
Nee precies, maar soms lijkt het erop dat veel mensen hun stem op de PVV zoveel mogelijk geheim proberen te houden. Heb zelf D66 gestemd, maar ga dat ook niet aan de grote klok hangen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:44 schreef Misan het volgende:
[..]
dat maakt me niet eens uitals ik GL of PvdA had gestemd had ik het ook niet gedaan
Prima verkiezingsstandpunten. Het ontbreken van een financiele onderbouwing maakt het echter wel een tikje populistisch, maar dat geldt idd voor meer partijen. Het is toch voornamelijk snel scoren, hoe (en of) het uitgevoerd zal gaan worden is van latere zorg.quote:Op donderdag 4 maart 2010 20:46 schreef Misan het volgende:
De verkiezingsstandpunten niet eens zo verkeerd. Er zitten punten bij waar ik het niet mee eens ben, maar dat heb ik bij elke partij en is ook logisch. Financiële onderbouwing mist natuurlijk voor het grootste deel, maar ook dat is lang niet bij elke partij afgedekt http://www.pvvalmere.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=44&Itemid=2
hehe ja als je alle bezuinigingen op voorhand al bekend maakt dan stemt niemand meer op je partijquote:Op donderdag 4 maart 2010 20:52 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Prima verkiezingsstandpunten. Het ontbreken van een financiele onderbouwing maakt het echter wel een tikje populistisch, maar dat geldt idd voor meer partijen. Het is toch voornamelijk snel scoren, hoe (en of) het uitgevoerd zal gaan worden is van latere zorg.
Nou, ik lust wel een borreltje hoorquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:01 schreef Misan het volgende:
jammer dat er weinig sociaal borrelvolk is hier
Bier en tieten praat valt bij dames nooit zo goed.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
En waar gaan we het over hebben tijdens het borrelen? Politiek?![]()
Of praten jullie liever over bier en tieten
Ik zou het graag over de chinese muur willen hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
En waar gaan we het over hebben tijdens het borrelen? Politiek?![]()
Of praten jullie liever over bier en tieten
oh vorige week nog bij de chinees tussen de middag dim sum gegetenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het graag over de chinese muur willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |