Dat is zeker een leuk bruggetje, alleen die 40 rovers is een beetje aan de bescheiden kantquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:08 schreef timmmmm het volgende:
Om anders een bruggetje naar de politiek te maken, Ali Baba en de 40 rovers?
Mwah, dat vind ik dan weer minderquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Hukkie het volgende:
40 Maagden lijkt me een beter alternatief.
40 mannelijke maagden dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, dat vind ik dan weer minder
en Ali B en de 72 maagden juist weer heel erg TMFquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
Maar Ali B en de 40 rovers klinkt meteen weer zo PVV achtig.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:37 schreef Hukkie het volgende:
Maar Ali B en de 40 rovers klinkt meteen weer zo PVV achtig.
en die allemaal lopen te klungelen tot en metquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
40! dat tre...o nee, ik bedoel, dat is wel een beetje veel
nee, maar school morgen.quote:
ik ben daardoor in vier jaar studententijd ook bijna verdubbeld in omtrek, trekt ook vanzelf weer weg als arbeider zijndequote:Op donderdag 4 maart 2010 22:47 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
nee, maar school morgen.
en aangezien ik al 3 dagen in de week (vrij van school enzo) + het weekend bier in me loop te gieten is het wel even slim om dat niet te doen.
bij mij zijn alleen de spieren verdubbeld!!quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:49 schreef Misan het volgende:
[..]
ik ben daardoor in vier jaar studententijd ook bijna verdubbeld in omtrek, trekt ook vanzelf weer weg als arbeider zijnde
bierspierenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bij mij zijn alleen de spieren verdubbeld!!
De spieren waarbij verdubbeling goed is? Of juist de verkeerde?quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:53 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
bij mij zijn alleen de spieren verdubbeld!!
quote:
sixpacks veranderen in fustenquote:Op donderdag 4 maart 2010 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De spieren waarbij verdubbeling goed is? Of juist de verkeerde?
Oh, bierspieren lees ik. Wat zijn dat?
Bekend probleem, nog even en het worden wijnzakken.quote:
Ach, jullie hebben wijnzakken, wij vrouwen kunnen te kampen krijgen met theezakjes. Dus...quote:Op donderdag 4 maart 2010 23:14 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Bekend probleem, nog even en het worden wijnzakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |