Ik! * vulli pakt het bierquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef RitseB het volgende:
* RitseB pakt de nootjes
Wie pakt het bier?
Iemand van de SGP natuurlijk , een vrouwquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef RitseB het volgende:
* RitseB pakt de nootjes
Wie pakt het bier?
En geeft het dan aan een mannenbroederquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iemand van de SGP natuurlijk , een vrouw
Geef dat bier maar aan mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En geeft het dan aan een mannenbroeder
bier-checkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef RitseB het volgende:
* RitseB pakt de nootjes
Wie pakt het bier?
Beter aan jou dan aan mensen die morgen stemmen moeten tellen! Alhoewel je dan misschien wel leuke uitslagen kan krijgen die niet kloppenquote:
Ik ook. Endelijk dát hoge doel in mijn leven gevonden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil straks kunnen zeggen dat ik erbij was.
Als echt iedereen precies een even aantal stemmen krijgt weet je dat er iets verkeerd moet zijn gegaan. Maar in dat geval is het gewoon die aantallen allemaal halveren voor de juiste uitslag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter aan jou dan aan mensen die morgen stemmen moeten tellen! Alhoewel je dan misschien wel leuke uitslagen kan krijgen die niet kloppen.
Je kunt tot 21:00 stemmen... of moet je dan een trein eerder terug nemen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Misan het volgende:
morgen zijn de stembureaus pas om 7:30 uur open en dan mis ik mijn trein
's Avonds stemmen geen optie? De stembureaus sluiten om 21.00 uur.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Misan het volgende:
Je kunt 's avonds nog stemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Misan het volgende:
Iemand machtigen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Misan het volgende:
Wat is nou belangrijkerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:01 schreef Misan het volgende:
Natuurlijk kan ik 's avonds stemmen, alleen had ik 's avonds een borrel staan
buiten mijn woonplaats is de borrel trouwens![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:02 schreef Misan het volgende:
[..]
stemmen, dus ik kijk morgen wel ff what to do
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef RitseB het volgende:
* RitseB pakt de nootjes
Wie pakt het bier?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iemand van de SGP natuurlijk , een vrouw
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
En geeft het dan aan een mannenbroeder
quote:
hebben jullie geen stemhok op het station dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:58 schreef Misan het volgende:
je bent te snel remlof.quote:
Voor het station dit keer, zal morgen wel even een fotootje van die keet online zetten. Gaat alleen ook om 7:30 uur openquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hebben jullie geen stemhok op het station dan?
dat is wel slecht, hier om 6 uur.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Voor het station dit keer, zal morgen wel even een fotootje van die keet online zetten. Gaat alleen ook om 7:30 uur open
ja, volgens mij was het voorgaande jaren altijd veel eerder open, maar kan er misschien mee te maken hebben dat dit lokale verkiezingen zijn en geen landelijkequote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is wel slecht, hier om 6 uur.
Ik ook niet, dus mijn stem gaat ook niet naar boriszquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Welke gemeente is dat?
Ah Velsen, daar mag ik niet stemmen.
Hier ook pas om 7:30. Dus ik ga uit mijn werk vandaan wel stemmen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is wel slecht, hier om 6 uur.
Ongeinteresseerde gemeentepartijen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Hukkie het volgende:
Leven de gemeenteraadsverkiezingen in jullie woonplaats ook zo?
Heb er hier niets van mee gekregen, geen flyers in de bus, geen campagnes in het winkelcentrum, helemaal niets.
Vandaag stond er bij een supermarkt ergens buiten het centrum een mevrouw VVD folders uit te delen, dat is alles. Verder lijkt het wel alsof men de verkiezingen met een stille trom voorbij willen laten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |