Niet eens, alleen maar een folder van een of andere katholieke partij ontvangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef BasEnAad het volgende:
Heb je geen lokale krant? Daar stond bij ons alles in.
Welke gemeente?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet eens, alleen maar een folder van een of andere katholieke partij ontvangen.
Ik wil ook mee kunnen beslissen in de gemeente waar in tenslotte woonquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef donroyco het volgende:
Stem gewoon met de Tweede Kamerverkiezingen.
Landerdquote:
Maar bij je Oproep zit toch ook een formulier met alle partijen? En in het lokale krantje staat toch ook alle informatie? Anders kun je natuurlijk ook bij de partij blijven waar je ook van plan bent om te gaan stemmen in juni.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef RitseB het volgende:
[..]
Niet eens, alleen maar een folder van een of andere katholieke partij ontvangen.
Bij mijn oproep heb ik niks ontvangen, zal nog eens kijken. Op de partij stemmen waar ik bij de 2de kamerverkiezingen op wil gaan stemmen gaat niet. Mijn partij doet in mijn gemeente niet mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar bij je Oproep zit toch ook een formulier met alle partijen? En in het lokale krantje staat toch ook alle informatie? Anders kun je natuurlijk ook bij de partij blijven waar je ook van plan bent om te gaan stemmen in juni.
Je bent een held, met een beetje geluk word mijn blanco stem toch nog eentje voor een partij waar ik achter sta.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:25 schreef Misan het volgende:
http://www.landerd.nl/index.php?simaction=content&mediumid=1&pagid=32&rubriek_id=52
Ga ik invullenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:36 schreef freako het volgende:
Kieswijzer Brabants Dagblad: http://www.eerstehulpbijstemmen.nl/kieswijzer/93
Deelnemend in Landerd:
Reekse Politieke Partij
Progressief Landerd
DS'97 Schaijk
En zo te zien doet het CDA ook mee, maar daar kan ik geen website van vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |