abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78721318
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Cellosweet het volgende:

[..]

Als je dit zo schrijft....dan begrijp je mijn post niet.
Plesae do explain!

Ik begrijp de PVV stemmer sowieso niet. Mits je 45+ bent (dus babyboomer) en in een grote stad in de buurt van een achterstandswijk woont kan k het me voorstellen. Dan zou ik namelijk op de PVV stemmen. Voor de babyboomers is het een vrij aardige partij.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:41:17 #177
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_78726406
Leer eens alineas te gebruiken. Van die lappen tekst wordt niemand blij.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:04:34 #178
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78727213
Lijkt het maar zo of zitter er omtiegelijk veel mensen op pvv.nl ?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:06:25 #179
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78727308
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik niet, dat scheelt alweer.
pi_78727382
quote:
Dat zal wel zo lijken, een DDoS is waarschijnlijker
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:11:36 #181
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78727529
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat zal wel zo lijken, een DDoS is waarschijnlijker
Dan zou de site extreem traag moeten zijn. Daarbij lijkt het mij wel heel erg abstract dat als er een ddos gaande zou zijn dat hij dan ook het aantal ip nummers telt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 4 maart 2010 @ 13:12:14 #182
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78727552
Overig Nieuws:
Kamervragen over Pakistaans stemadvies Kamervragen over mogelijke Iraanse kernwapens PVV: Boos over slechte bewaking tbs-er in ziekenhuis - Kamervragen PVV: “Schaf klimaatbeleid af! - Kamervragen PVV wil opheldering over dreigend medisch isotopentekort - Kamervragen
We hebben 20649 gasten online
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  donderdag 4 maart 2010 @ 16:21:07 #183
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78735007
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:58 schreef Cellosweet het volgende:
Maar wanneer dan in Amerika als voorbeeld de moslimjongeren nadrukkelijker dan welke andere bevolkingsgroep in aanraking komt met justitie vanwege misdaden etc.....dan wil ik nog wel zien hoe vriendelijk iedereen daar blijft. Dan zullen de klachten niet van de lucht zijn en zal alles erbij gehaald worden, zeker op zenders als FOX-tv, etc.
Hier in California heet die groep niet "Marokkanen" maar "Mexicanen". Het geloof heeft er denk ik niet zoveel mee te maken.

Mexicaanse jongeren zijn in sommige gevalllen hier eigenlijk net zulk vervelend straat-tuig als sommige Marokkaanse kutjochies: Ze vallen mensen lastig, ze plegen kleine criminaliteit en vandalisme, er is gang-vorming, etc... alleen neemt het hier nog een tikkeltje ergere vormen aan. Je hebt geen eermoorden, maar wel gang-killings. Ontgroening van gang members houdt vaak in dat ze "voor de gang" iemand moeten neerknallen. Zich bewijzen dat je "een van hen" bent.

Ik zie verder ook niet in wat het geloof er mee te maken heeft, moslim jongeren zijn niet "specialer" of zo, het zijn vaak net als dat Mexicaanse tuig in California gewoon criminele kutkoppen. Net zoals Antillianen en Surinamers in Nederland trouwens, waarbij die eerste groep zelfs crimineler is dan Marokkanen.
quote:
Alleen lijkt het er tot dusver op, dat moslims zich in Amerika veel beter en sneller aanpassen aan de westerse wereld. Daar moet je wel meedoen, want social welfare is echt hopeloos...al helemaal als je het vergelijkt met Nederland. In Nederland kan je terugkruipen in je schulp en je niet buiten je wijk vertonen en toch via een uitkering voldoende genereren om te kunnen leven. dat kan je je in Amerika niet veroorloven.....eigenlijk moet je daar wel werken en dus de deur uit en veelal de wijk uit.......met als gevolg: je raakt niet geïsoleerd en bent onbewust gedwongen om met doorsnee amerikanen om te gaan. ook dat is al een verschil, een verschil wat bepalend kan zijn. het ergste is dat hier geboren kinderen, ondanks dat ze naar school gaan, vaak zelfs slechter Nederlands spreken als hun ouders en op latere leeftijd heb je dan zomaar een generatie, die niet meekan op de arbeidsmarkt. Dat is ook een probleem.
Juist daarom zijn Mexicanen en Marokkanen wat dat betreft erg te vergelijken, want hier in de VS heb je hetzelfde probleem. Er zijn inderdaad weinig uitkeringen, maar als je gaat kijken naar de gratis klinieken die verzorgt worden voor de staat, dan staan daar rijen met Mexicanen. En ook al is welfare inderdaad waardeloos, de mensen die ik hier in de rij zie staan (lange rijen buiten) om hun check op te halen zijn ook inderdaad 80% Mexicaans.

Je bevestigd zelf al de reden waarom moslims zich sneller lijken aan te passen, en dat is omdat de hoeveelheid moslims een stuk kleiner is, en ze veel meer zijn verspreid. De probleemgroep is echter Mexicanen, die net zoals Marokkanen vaak te kampen hebben in het land geboren kinderen, die niet/nauwelijks worden opgevoed met de gangbare taal, en op school al snel achter komen te liggen. Ze hebben dat wel anders opgelost hier: Spaanstalige scholen die zich houden aan het curriculum van het Department of Education, en zich naast het normaal les geven in het Spaans erg focussen op het geven van Engelse lessen. De kinderen worden dus niet verplicht om rekenen, lezen, geschiedenis, aardrijkskunde direct in het Engels te leren, maar krijgen het in hun moerstaal gevoed. Aan het einde van de schoolperiode, wanneer ze klaar zijn voor Highschool is hun Engels op een dergelijk niveau dat ze direct kunnen instromen zonder problemen.

Wederom zie ik het in Nederland niet 1-2-3 - niet voordat Wilders' z'n hoofd spontaan ontploft - dat jonge kinderen in eerste instantie in het Arabisch worden geschoold met focus op het leren van Nederlands. Nee, dat moet maar METEEN in het Nederlands, en dan is het natuurlijk ook niet heel gek dat kinderen op die manier buiten de boot vallen.
quote:
En het bouwen van moskeën gebeurt hier ook, echter gaat er ook veel subsidiegeld in, naast zelf opgebracht geld.
Bron?

En mocht dit inderdaad zo zijn, is dit anders dan kerken?
quote:
En soms moet je bij het vechten om vrijheid de vrijheid van anderen wel eens inperken.
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." - Benjamin Franklin.

Die uitspraak van jou is ENORM gevaarlijk voor het voortbestaan van een fatsoenlijke democratie, zeker omdat hiervoor een ingreep in de grondwet nodig is waarin iedereen principieel gelijk staat.
quote:
En als je dan ook nog eens bijvoorbeeld een Imam hebt die predikte dat de moord op Van Gogh gerechtvaardigd was en de fatwah op Hirshi Ali ook geheel gerechtvaardigd was als ook de aanslagen op de Twin Towers en je begrijpt dat dat toch echt wel vraagtekens plaatst bij de islam en hoe of die functioneert in Nederland. En persoonlijk vraag ik me af, waarom er niet gewoon in Nederlands kan worden gepredikt in Nederlandse moskeën?. Dat is goed voor de integratie en meer nog voor de volgelingen van de Islam, die dan eenste meer reden hebben om goed en behoorlijk Nederlands te leren schrijven en praten. Dat mag toch geen onoverkomelijk probleem zijn als je ervoor kiest in Nederland te komen wonen?.
Ten eerste: In Katholieke kerken wordt nog steeds in het latijn gepredikt. In de Synagoge wordt in het Hebreeuws gepredikt. En in de schippers-kerken in Rotterdam word in een vrij grote verscheidenheid aan talen gepredikt, maar dat heeft andere redenen. Er zijn ook Engelstalige kerken in Den Haag en Amsterdam waar veel Amerikanen, Canadezen en Britten heen gaan (vroeger wel eens geweest met mijn Amerikaanse vrouw), en er bestaan ook een paar Duitse, en ik weet van 1 Zweedse kerk, speciaal voor immigranten die naar Nederland zijn gekomen en graag in hun eigen taal preken willen horen. Ik zie niet in waarom we voor moskeeën opeens een uitzondering moeten maken, zeker gezien dat voor de synagoge ook niet zou hoeven.

Ten tweede, NATUURLIJK is het goed kritisch te zijn tegen de Islam, zeker gezien het feit dat er INDERDAAD veel problemen zijn met terroristische aanslagen. Maar je kent waarschijnlijk ook de Nederlandse geschiedenis, en hoe we in de 17e eeuw met schuilkerken te maken hadden. Als Moslims niet in het openbaar kunnen preken, waar we er nog een beetje vat op hebben en een sociale controle bestaat, dan gaan moslims in achterkamertjes en woonkamers aan de slag, en dat is VEEL gevaarlijker. Sorry, maar dan heb ik liever een openbaar gebouw waar de Nederlandse staat en politie veel makkelijker een oogje in het zeil kan houden, en eventuele haat-Imams aanpakken, wat in het verleden ook diverse malen is gebeurd.

Ik krijg echt een oog-kleppen-niet-in-mijn-achtertuin idee..... men wil het niet zien, men wil geen hoofddoekjes zien en geen moskeeën zien. Maar het verbieden ervan is nog veel erger. En ik lees inderdaad dat JIJ dat niet perse wil, maar Wilders wil dat wel. En een stem op de PVV betekend toch dat je instemt met zaken waar je het niet mee eens bent.

Nogmaals trouwens, en daarom heb ik ook delen weg geknipt: Werk met alinea's! Dat maakt dergelijke posts een stuk leesbaarder.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_78739117
Hebben jullie enig idee of Wilders grondwetten onzin vindt? Of enkele ervan? Ik dacht het namelijk ergens gelezen te hebben, maar kan het nergens meer terug vinden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_78739224
quote:
Allemaal aan het zoeken naar de vacature voor stadscommando in almere natuurlijk nu de pvv daar aan de macht is
quote:
ALMERE - Raymond de Roon, lijstrekker van de PVV in Almere, wil dat er stadscommando's in Almere de straat opgaan.

Dat liet hij dinsdag weten toen hij de PVV inschreef bij de gemeente om te kunnen deelnemen aan de gemeenteraadsverkiezingen in maart.

De stadscommando's moeten volgens De Roon stevige bevoegdheden krijgen om orde en veiligheid in de stad te waarborgen.
zou je er een mooi uniform bij krijgen anders heb ik er op zolder nog wel een liggen

[ Bericht 9% gewijzigd door Stadscommando op 04-03-2010 18:10:29 ]
pi_78743413
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 13:12 schreef phpmystyle het volgende:

We hebben 20649 gasten online
Oh op die fiets. Kan nog steeds een DDoS zijn, dan komen al die hits dan ook van andere IP's, daarom heet het 'Distributed' tenslotte
pi_78751195
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 04:33 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Wat zit je daar fout zeg

De vergelijkingen met iemand anders zal ik niet gaan noemen, maar het feit dat Wilders alles wat aanhanger is van de Islam als een gevaar ziet voor dit land en voor de wereld zegt toch genoeg denk ik zo.
Het is belachelijk om petjes, hoofddoekjes enz enz te gaan verbieden. Dat is ook niet wat Wilders doet. Wilders richt zijn pijlen puur op de moslims. Alles wat moslims doen, moet worden aangepakt. Hij wil petjes niet verbieden, maar alleen hoofddoekjes. Hij wil de grenzen niet dichtgooien voor alle vluchtelingen, maar alleen voor moslims. Hij wil vrijheden van anderen niet beperken, alleen die van moslims. Moet ik nog verder gaan of dringt het al door?
Het gaat bij veel mensen ook echt niet doordringen, die zullen het niet toegeven, maar ze vinden het veel te fijn hun ongenoegen op moslims te projecteren, in plaats van het bij zichzelf te zoeken.
Ik weet het ook niet
  zaterdag 6 maart 2010 @ 01:15:44 #188
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_78803112
Ik schop deze even iets omhoog. Een hoop topics in POL zijn nu PVV / Wilders gerelateerd.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_78803155
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 22:19 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Het gaat bij veel mensen ook echt niet doordringen, die zullen het niet toegeven, maar ze vinden het veel te fijn hun ongenoegen op moslims te projecteren, in plaats van het bij zichzelf te zoeken.
Ware woorden. Vraag mij dan wel af wie hun volgende doelwit zal zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 6 maart 2010 @ 01:18:02 #190
862 Arcee
Look closer
pi_78803172
Tvp dan maar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_78804647
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Hebben jullie enig idee of Wilders grondwetten onzin vindt? Of enkele ervan? Ik dacht het namelijk ergens gelezen te hebben, maar kan het nergens meer terug vinden.
Artikel 1:. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'

Die wil hij laten schrappen. Wilders doet al tijden exact wat volgens art.1 verboden is trouwens. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat hij er mee wegkomt. Ongelooflijk.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 6 maart 2010 @ 02:44:44 #192
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_78804666
En? Zijn er al zwaarbewapende stadscommando's geweest die a la Blackwater te werk zijn gegaan of zijn de straten in Almere nog in handen van moslimterroristen?
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_78807409
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:43 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Artikel 1:. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'

Die wil hij laten schrappen. Wilders doet al tijden exact wat volgens art.1 verboden is trouwens. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat hij er mee wegkomt. Ongelooflijk.
Inderdaad
Ik weet het ook niet
pi_78807781
quote:

[..]

Grappig dat jij vindt dat Wilders-stemmers tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden.
pi_78807794
quote:

[..]

Hij maakt gebruik van de vrij grote botsing tussen art. 1 en art. 6. Dus het is aan de rechter welke nou belangrijker is.
pi_78807818
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 02:44 schreef Steeven het volgende:
En? Zijn er al zwaarbewapende stadscommando's geweest die a la Blackwater te werk zijn gegaan of zijn de straten in Almere nog in handen van moslimterroristen?
Er staat al een video game op stapel '6 Days in Almere'
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:53:41 #197
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:57:16 #198
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_78808187
quote:
PVV eist excuses van Leefbaar Almere

ALMERE - De PVV-fractie in Almere eist excuses van de fractieleider van Leefbaar Almere over een uitlating die hij twee weken geleden in een column in Trouw deed. Als fractieleider Frits Huis dat niet doet, is de partij uitgesloten van deelname aan de onderhandelingen over een college in Almere.

Dat heeft de partij gemeld. Huis stelde in zijn column dat „discriminatie als een bruine draad door het programma van de PVV loopt”. De PVV stelt dat de fractieleider van de Leefbaren hiermee een vergelijking trekt met de bruinhemden en zich zo „beledigend heeft uitgelaten tegenover de ruim 17.000 Almeerse PVV-kiezers”. 'Bruinhemden' was een bijnaam die in de Tweede Wereldoorlog werd gegeven aan leden van de SA, die voor Hitler politieke tegenstanders intimideerde en uitschakelde.

Fractieleider Huis weigert zijn naar eigen zeggen ironisch bedoelde uitlatingen echter terug te nemen, liet hij zaterdag weten. „Het is wellicht wat scherp geformuleerd, maar we leven in een vrij land waar je dat mag doen”, stelt hij. Bovendien vindt hij het vreemd dat hij de afgelopen twee weken nog niets van de PVV heeft gehoord over de column.

Huis noemt het „grotesk” dat de PVV nu via een persverklaring naar de media toe zijn column bekritiseert. „We hebben het hier over de partij die er geen enkele moeite mee heeft te roepen dat criminele Marokkanen door de knieën mogen worden geschoten”, stelt de fractieleider. Hij heeft het gevoel „dat de PVV helemaal niets geeft om Almere. Ze gebruiken onze prachtige stad schaamteloos als promotiepodium voor de landelijke verkiezingen op 9 juni.”

De PVV in Almere gaat maandag met alle andere partijen praten over de vorming van een college. Met negen van de 39 zetels is de PVV de grootste fractie. Het is gebruikelijk dat die het voortouw neemt bij de vorming van een coalitie.

Leefbaar Almere heeft drie zetels in de raad. De PVV en Leefbaar Almere botsten vorige week ook al tijdens een verkiezingsdebat. Fractieleider Huis noemde PVV-lijsttrekker Raymond de Roon toen „prins carnaval” omdat hij een „polonaiseprogramma” zou hebben. De Roon stelde toen zich „gedemoniseerd” te voelen.
Bron: de Telegraaf

Niet een hele handige stap van de PVV, Frits Huis is een voormalige Telegraaf-journalist.
pi_78808225
Het moddergooien en rellen kan beginnen.

Had niet anders verwacht.
pi_78808226
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 10:57 schreef freako het volgende:

[..]

Bron: de Telegraaf

Niet een hele handige stap van de PVV, Frits Huis is een voormalige Telegraaf-journalist.
Oftewel: de formatie van het college wordt he-le-maal niets.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')