abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:52:35 #76
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_78653039
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Sloggi het volgende:
Een moslim is geen normaal persoon? Overigens vind ik het geen slecht idee om religieuze tekens te verbieden in overheidsinstellingen, maar je formulering is op zijn minst discutabel. Sterk uitgedrukt: achterlijk.
Ik zou daar ook best mee kunnen leven trouwens, het verbod in overheidsinstellingen, maar de manier waarop Aardbeefmachine zich profileert in dit topic getuigd inderdaad niet van veel intelligentie. Zijn account is ook nog maar een paar dagen oud, zou best eens een relkloon kunnen zijn.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:52:55 #77
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_78653060
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

<knip? Overigens vind ik het geen slecht idee om religieuze tekens te verbieden in overheidsinstellingen, <knip>
graag! liever vandaag dan morgen, inclusief opmerkingen als "zo waarlijk helpe mij God almachtig" bij de eedaflegging van kamerleden, "god zij met ons" op de 2 euro munt en "ik wens u gods zegen" aan het einde van de troonrede
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_78653136
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:48 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik merk hier het volgende op:

1) Je zult op een politiebureau niet geholpen worden door een priester of non. Noch een imam trouwens. Wel door gelovigen, en die kunnen dat deels uiten door het dragen van een hoofddoek, tulband, keppeltje of kruis.

2) Je ziet een moslima niet als een "normaal persoon". Ik kan me vergissen, maar dit doet me een klein beetje denken aan rassenscheiding, en je volgende commentaar bevestigd dat ook:

3) Je komt "de volgende dag wel terug" als er een moslima staat, alsof die moslima niet in staat zou zijn de taak waarvoor jij kwam volgens de wet en met succes te vervullen.

4) Je legt een bepaalde band met hoofddoekjes en verkrachtingen die compleet overtrokken is. Een hoofddoekje mag dan wel als bedoeling hebben de vrouw bescheiden te kleden, maar moslima's denken echt niet dat alle mannen haar willen verkrachten.

Je hebt wel een beetje een vertekend wereldbeeld..... !
Blijkbaar schaamt hij zich er zelf ook voor. Veel PVV papegaaien met een kloon account.
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78653377
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, het betekent niets meer dan rechtvaardigheid in de maatschappij, dat is de laatste jaren nogal wat vertroebeld door mensen van de pvda
Wat is er precies 'rechtvaardig' aan de PVV dan? Ik hoor alleen maar losse flodders zonder onderbouwing zoals 60% minder ambtenaren! Stadscommando's! En op de vraag hoe dat dan wel in elkaar zit...doodse stilte.
pi_78653591
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef AardbeefMachine het volgende:

Toch voel ik mij elke keer ik een hoofddoekje zie zeer beledigd. en het is net zo goed mijn vrijheid om haar daarop aan te spreken.
Ja en dat zegt de moslima "donder op, debiel, ga je moeder pesten". Da's dan haar vrijheid weer

Oh hee, ideetjes, ga aangifte doen van belediging!
pi_78653871
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Toch voel ik mij elke keer ik een hoofddoekje zie zeer beledigd. en het is net zo goed mijn vrijheid om haar daarop aan te spreken.
Je bent de Nederlander met de langste tenen? Die gast die ooit eens bij wedden dat is geweest?
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
pi_78653993
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:06 schreef dramatiek het volgende:

[..]

Je bent de Nederlander met de langste tenen? Die gast die ooit eens bij wedden dat is geweest?
Ja, hij was degene die na een hoofddoekje nog 30 borden later volop schuimde
pi_78657704
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, hij was degene die na een hoofddoekje nog 30 borden later volop schuimde
Of heb je die ene gast gezien die door iemand beticht werd van dierensex en toen helemaal niet schuimde maar hem in koele bloede neerstak in de naam van één of andere niet bestaande vent. Dat was ook lachen geblazen.
pi_78658952
Wel een voordeeltje voor Wilders dat Opsporing Verzocht op dinsdagavond wordt uitgezonden en woensdag de verkiezingen zijn.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:19:34 #85
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_78659035
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:18 schreef 9x19 het volgende:
Wel een voordeeltje voor Wilders dat Opsporing Verzocht op dinsdagavond wordt uitgezonden en woensdag de verkiezingen zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  dinsdag 2 maart 2010 @ 22:23:04 #86
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_78659285
Zijn er echt mensen beledigd omdat iemand anders een hoofddoekje draagt? Wat een triest leven moet je dan hebben zeg.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_78665074
Volgens mij staat een hoofddoekverbod op gespannen voet met rationaliteit.
Wir haben es gewusst
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:13:09 #88
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78665386
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef ethiraseth het volgende:
Zijn er echt mensen beledigd omdat iemand anders een hoofddoekje draagt? Wat een triest leven moet je dan hebben zeg.
Jij bent een manweif ofzoiets dat moet nog veel erger zijn.
Soms een mannetje soms een vrouwtje.
Een man in vrouwen kleren of wat
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
pi_78665405
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:05 schreef trekhengel het volgende:
Volgens mij staat een hoofddoekverbod op gespannen voet met rationaliteit.
Volgens mij heb jij de klok horen klepelen maar weet je nog niet waar de bel hangt.
Ik weet het ook niet
pi_78665477
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:13 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij de klok horen klepelen maar weet je nog niet waar de bel hangt.
Dat zou kunnen, maar jij weet het ook niet.
Wir haben es gewusst
pi_78665603
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:15 schreef trekhengel het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar jij weet het ook niet.
De boswachter vindt een konijn. Het konijn vindt van niet.
Ik weet het ook niet
pi_78665813
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:20 schreef teamlead het volgende:
ik word echt een beetje misselijk als ik pvv-aanhangers puur etnocentristisch gedachtengoed zie goedpraten.

Of de leer van de Islam nu wel of niet overeenkomt met wat "wij" als westerse samenleving acceptabele omgangsvormen vinden, is volstrekt irrelevant. Die discussie kun je over elk geloof en elke uitwas van geloof voeren, compleet met uit context en tijdsgeest gerukte citaten uit een heilig verklaard boek.
Wat voor mij maatgevend is, is de vrijheid die wij in de grondwet verankerd hebben om in dit land vrij te zijn je geloof te belijden. Wil jij het spaghettimonster aanbidden door dagelijks in een bad met pasta te rollen? Best, ga je gang. Wil jij een hoofddoek dragen, omdat in de Koran staat dat dat handig is: doe je ding, wil jij pijpekrullen en een debiel hoedje, omdat in de Thora daar iets over staat: leef je helemaal uit.
Maar laat mij dan ook die vrijheid.

De voorstellen van de PVV die gericht zijn op het uitroeien van de Islam in Nederland (hoe onrealistisch dat idee ook moge zijn), is voor mij juist een aantasting van die vrijheid. Vandaag is het de islam. morgen de grieks-orthodoxie (want niet westers) en overmorgen weer wat anders. En al die tijd wordt het échte probleem niet aangepakt: duizenden mensen staan in dit land al dan niet vrijwillig aan de kant en leven van onze sociale voorzieningen en tuig terroriseert wijken en buurten. Vandaag de marocs, vorige eeuw de molukkers, volgende eeuw wel weer een andere groep. En niet omdat het tuig is, maar omdat ze door de samenleving worden uitgekotst.
Partijen als de PVV staan voor een Nederland waarin politici gaan bepalen wat de samenleving moet vinden en wat mij betreft strookt dat voor geen meter met het tolerante Nederland waarin ik ben geboren
Kijk, hier heeft iemand het begrepen. Hulde!

De hele islam interesseert me vrij weinig. Ik kan me wel kwaad maken om een overheid die bepaald wat iemand op z'n hoofd zet. Over "de echt problemen niet durven te benoemen" gesproken.... Wat een vertoning.
Wir haben es gewusst
pi_78665877
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Omdat die allochtonen wijken dan niet zo verloederen, en na verloop van tijd ook niet meer alleen allochtonen zijn maar ook blanke mensen aantrekken voor goedkope huisjes maar die niet zo gevaarlijk voor hen zijn als dat nu en in het verleden het geval is.
Eh, die wijken zíjn toch al verloederd? Waarom zouden autochtonen daar opeens naartoe trekken?

Bovendien zijn degenen die het daar verpesten vaak tweede of zelfs derde generatie kinderen van gastarbeiders, dus dat dat los je er ook al niet mee op.

[ Bericht 11% gewijzigd door StormWarning op 03-03-2010 00:34:57 ]
  woensdag 3 maart 2010 @ 00:44:10 #94
293211 AardbeefMachine
pi_78666215
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:29 schreef StormWarning het volgende:

[..]

Eh, die wijken zíjn toch al verloederd? Waarom zouden autochtonen daar opeens naartoe trekken?

Bovendien zijn degenen die het daar verpesten vaak tweede of zelfs derde generatie kinderen van gastarbeiders, dus dat dat los je er ook al niet mee op.
Ja die wijken zijn al verloedert, maar als mensen niet meer wegtrekken en dus een band met die wijk hebben ook investeren in een leuk tuintje en misschien zelf een vorm van buurtwerk of vrijwillegers werk doen.
maar als die mensen weer wegtrekken zodra ze een beter baantje hebben wat nu dus in de probleem wijken gebeurt dan blijft dit een slechte buurt.
Als je telkens nieuwe kansloze in een wijk propt dan lost je die problemen nooit op, alle aandacht gaat weer naar nieuwe kansloze geinporteert uit de slechtste buurten en streken uit marokko en turkye en zelfs nog ergere landen.
Als je dat nu gewoon eens stopt kan je die andere mensen een helpen en een nivo verder helpen.
In plaats van maar altijd die zielige mensje willen helpen zodat jij als de goodguy wordt gezien.
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  woensdag 3 maart 2010 @ 01:10:34 #95
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_78666613
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_78668187
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef ethiraseth het volgende:
Je hebt daar de standaard PVV stemmer te pakken. Die storen zich aan alles wat een moslim doet en zullen alles uit de kast halen om die mensen dwars te zitten. Een beetje groep 8 mentaliteit en qua intelligentie van de PVV stemmer klopt dat denk ik ook wel. Ik zou al lang niet meer bekennen dat ik PVV stem. Bij zo'n stelletje idioten wil je toch niet horen
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78668188
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 00:44 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Ja die wijken zijn al verloedert,
Dat is met een 'd' joh! Het is echt niet zo moeilijk hoor.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_78668221
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 04:32 schreef scanman1 het volgende:
Je hebt daar de standaard PVV stemmer te pakken. Die storen zich aan alles wat een moslim doet en zullen alles uit de kast halen om die mensen dwars te zitten. Een beetje groep 8 mentaliteit en qua intelligentie van de PVV stemmer klopt dat denk ik ook wel. Ik zou al lang niet meer bekennen dat ik PVV stem. Bij zo'n stelletje idioten wil je toch niet horen
Het zijn idd niet de meest intelligente mensen onder de kiezers, maar voor zover ik het kan beoordelen zijn ze vooral de niet-gelijk-willen-overstekende pret"moslims" en relmocro's, de baardapen/brulboeien met archaïsche waanideeën en de gevestigde regentenorde zat.
pi_78668485
Als bepaalde politieke partijen nu al aangeven niet te willen samenwerken met de PVV, kun je dan eigenlijk wel spreken van een democratie?
  woensdag 3 maart 2010 @ 07:17:00 #100
292730 Grinderman
no pussy blues
pi_78668553
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 06:57 schreef Disorder het volgende:
Als bepaalde politieke partijen nu al aangeven niet te willen samenwerken met de PVV, kun je dan eigenlijk wel spreken van een democratie?
Ja.
STFU
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')