Klopt!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:35 schreef tomtomaat het volgende:
aarbeien
Die ja... Hij was dronken of onder invloed van iets op bovenstaande foto..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:31 schreef Yankee het volgende:
Het is die voormalig minister van financiën toch? Die eind vorige jaar dood aangetroffen werd. god hoe heet die ook alweer.......
Baltische pijpleiding is goed, dacht zelf in eerste instantie aan Nord Streamquote:
nightcowboy +1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:12 schreef nightcowboy het volgende:
Thin blue line
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 16:36 schreef Yankee het volgende:
International Financial Reporting Standard
Ik bedoelde gewoon American, maar zoals ik al zei zijn er inderdaad zes cd's gemaaktquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef Yankee het volgende:
American 1 t/m 6?
Jep Lev Jasjin. Yankee +1quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens de spoiler goedquote:
0ku +1quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:23 schreef Zeroku het volgende:
Shaggy.
quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:39 schreef Ofyles2 het volgende:
Clint Eastwood?
Vanaf deze maand weer te zien.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:47 schreef Yankee het volgende:
O'Grady
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Stand # 1904:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vorige week werd dat ook gevraagd in andere quiz.
In ieder geval Halloween, 31 oktober.
Dan wordt 't een gokvraag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef Yankee het volgende:
Ik heb de spoiler bekeken, roep even een datum jongens.......
quote:Bij eenis de macht in handen van enkelen uit een bevoorrechte klasse (zoals edelen, regenten, priesters). In een oligarchie is de autoriteit van de wetten afgeleid van de autoriteit van deze kleine elite.
quote:
quote:
Ik ook niet, maar ik weet dat ze er een kopie hebben van ieder boek want dat staat iedere keer in boekenquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:18 schreef ScottTracy het volgende:
Nooit geweest..
Stand # 1904:quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:21 schreef Yankee het volgende:
Prado
quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 00:40 schreef lubje25 het volgende:
Van Rompuy
Moest aan de film In da house van Ali G denken toen ik het filmpje zagquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:42 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lachen fragmentje toch wel:
lubje25 +1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Wel een soulzanger, niet Picket.quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:32 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Lijkt me een soulzanger.
Wylson Picket ?
Dat is ook zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:10 schreef iggyinthehouse het volgende:
Dat lijkt me Al Green...
Meestal moet je ook gewoon op je eerste ingeving afgaanquote:
Ik weet het.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Meestal moet je ook gewoon op je eerste ingeving afgaan
Ik heb ze ook van een leraar overgenomen na een vergelijkbare situatie. Soms leer je nog wel eens wat nuttigs op de middelbare schoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Had ooit een tien voor Duits luistervaardigheid tentamen.
Het tweede tentamen had ik een 9.8.
Ik had een antwoord verbeterd.
Mijn leraar sprak toen dezelfde woorden als jij nu.
gegenquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:20 schreef De_Hertog het volgende:
Aus bei mit nach seit von zu gegen durch uber
En deze kloppen wel, dus jij hebt de 8e goede...quote:
Maar soms is het noodzakelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:35 schreef De_Hertog het volgende:
Ah damn, ik had gegenuber als gegen en uber onthouden.
Overigens, als je dat lijstje had gegeven en gevraagd had waar het voor stond had ik het niet geweten. Handig he, dingen uit je hoofd leren
Heintje had in Nederland ook enorm succes.quote:
De Mol had hier al een miljoenenpubliek Mulder werd bij FC Twente al international.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef Bart het volgende:
Rudi Carrell
Linda de Mol
Rafael van der Vaart
Van der Vaart was bij Ajax al aanvoerder.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:42 schreef Bart het volgende:
Rudi Carrell
Linda de Mol
Rafael van der Vaart
De Mol had in Duitsland in absolute getallen meer kijkers dan in Nederland.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Mol had hier al een miljoenenpubliek Mulder werd bij FC Twente al international.
Huub Stevens reken ik bijna goed.quote:
Dat snap ik maar dan is zelfs Jan Smit populaireder in Duitsland dan in Nederland.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:46 schreef Bart het volgende:
[..]
De Mol had in Duitsland in absolute getallen meer kijkers dan in Nederland.
Heestersquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef PhysicsRules het volgende:
En die nazi-cabaretier die laatst weer in opspraak was.
De naam ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:45 schreef PhysicsRules het volgende:
En die nazi-cabaretier die laatst weer in opspraak was.
Mwa, ik vind het wel een erg discutabele vraagstellingquote:Op woensdag 3 maart 2010 09:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat snap ik maar dan is zelfs Jan Smit populaireder in Duitsland dan in Nederland.
Je moet de vraag wel in perspectief zien.
Was al international als PSVerquote:
Die naam zegt ze niks in Duitsland.quote:
Deze reken ik goed.quote:
Excuses dan.quote:Op woensdag 3 maart 2010 09:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Mwa, ik vind het wel een erg discutabele vraagstelling
Dat was nou ook weer niet nodigquote:
Idi Amin inderdaadquote:
PR +1quote:
Het is een oudere vlag: http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Ethiopiaquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Yankee het volgende:
Ethiopie heeft toch een blauwe 'bal' in het midden met een ster geval?
inderdaadquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:55 schreef Yankee het volgende:
Ethiopie heeft toch een blauwe 'bal' in het midden met een ster geval?
ach so jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is een oudere vlag: http://en.wikipedia.org/wiki/Flag_of_Ethiopia
quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:29 schreef Yankee het volgende:
Doesburg
Ik blijf 'm vet vinden: http://www.youtube.com/watch#playnext=1&playnext_from=TL&videos=TjgGPh2edlc&v=sRbjXELcgfgquote:
Wie schreef dit prachtige gedicht?quote:Oote oote oote
Boe
Oote oote
Oote oote oote boe
Oe oe
Oe oe oote oote oote
A
A a a
Oote a a a
Oote oe oe
Oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe
Oe oe oe oe oe oe oe
Oe oe oe etc.
Oote oote oote
Eh eh euh
Euh euh etc.
Oote oote oote boe
etc.
etc. etc.
Hoe boe boe boe
Hoe boe boe boe
B boe
Boe oe oe
Oe oe (etc.)
Oe oe oe oe
etc.
Eh eh euh euh euh
Oo-eh oo-eh o-eh eh eh eh
Ah ach ah ach ach ah a a
Oh ohh ohh hh hhh (etc.)
Hhd d d
Hdd
D d d d da
D dda d dda da
D da d da d da d da d da da
da
Da da demband
Demband demband dembrand dembrandt
Dembrandt Dembrandt Dembrandt
Doe d doe d doe dda doe
Da do do do da do do do
Do do da do deu d
Do do do deu deu doe deu deu
Deu deu deu da dd deu
Deu deu deu deu
Kneu kneu kneu kneu ote kneu eur
Kneu kneu ote kneu eur
Kneu ote ote ote ote ote
Ote ote ote
Ote ote
Boe
Oote oote oote boe
Oote oote boe oote oote boe
quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:53 schreef banaantjeEE het volgende:
tom cruise
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:01 schreef Yankee het volgende:
Kevin Spacey?
quote:
Makkelijker kunnen we het niet makenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:43 schreef Yankee het volgende:
tja Engelse spionnen die voor de SU werkten dan?
Uiteraardquote:
Zekerquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:57 schreef Yankee het volgende:
Texas?
jaquote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:02 schreef Yankee het volgende:
[ link | afbeelding ]
De nieuwe aanwinst van PSV. Wie is het?
Hij lijkt een beetje op Alexquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Had ik nog niet gehoord. Hij is aardig wat kilootjes aangekomen, zo te zien
Klopt. Sorry Scott...quote:
veel fijner dan rozemarijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:33 schreef tomtomaat het volgende:
rozemarijn?
Namens PR:quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:59 schreef banaantjeEE het volgende:
dille
dank jequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:20 schreef erkel het volgende:
[..]
En ook geen greintje twijfel hè. Topper ben je.
+1quote:
Andy zal dagelijks te vinden zijn in de Heuvel Galerie en omstreken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Had ik nog niet gehoord. Hij is aardig wat kilootjes aangekomen, zo te zien
Laat ik dat nou helemaal niet kennen.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Andy zal dagelijks te vinden zijn in de Heuvel Galerie en omstreken...
Interessante kerel.quote:
Hij is veroordeeld voor de moord op de weduwe Wittenberg.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
Marco Borsato, ik noem maar wat, ken Louwes niet.
tomtomaat -1quote:
Alles leuk en aardig, maar als een antwoord pas 40 minuten na de tijd wordt goedgekeurd is het mijn inziens een beetje onzin om een punt in mindering te brengen.quote:tomtomaat -1
Het is nu eenmaal de regel. Het is vervelend voor jou in dit geval, maar de regel zegt geen vraag is -1.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef tomtomaat het volgende:
[quote]Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
tomtomaat -1
[quote]
Alles leuk en aardig, maar als een antwoord pas 40 minuten na de tijd wordt goedgekeurd is het mijn inziens een beetje onzin om een punt in mindering te brengen.
Er is in het verleden ook al eens afgesproken dat wanneer een antwoord niet binnen 10 minuten wordt goedgekeurd dat de puntenaftrek niet meer geldt, maar even goede vrienden wanneer het zo blijft. Was alleen verbaast dat er na 40 minuten nog een punt werd afgetrokken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal de regel. Het is vervelend voor jou in dit geval, maar de regel zegt geen vraag is -1.
Die discussie heb ik dan gemist. Ik handhaaf gewoon de regel geen vraag geen punt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Er is in het verleden ook al eens afgesproken dat wanneer een antwoord niet binnen 10 minuten wordt goedgekeurd dat de puntenaftrek niet meer geldt, maar even goede vrienden wanneer het zo blijft. Was alleen verbaast dat er na 40 minuten nog een punt werd afgetrokken.
Join de clubquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Er is in het verleden ook al eens afgesproken dat wanneer een antwoord niet binnen 10 minuten wordt goedgekeurd dat de puntenaftrek niet meer geldt, maar even goede vrienden wanneer het zo blijft. Was alleen verbaast dat er na 40 minuten nog een punt werd afgetrokken.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Rob Oudkerk?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar als een antwoord pas 40 minuten na de tijd wordt goedgekeurd is het mijn inziens een beetje onzin om een punt in mindering te brengen.
Dus hem geef je wel gelijk, maar wanneer ik dit zei enkele dagen geleden ga je in discussiequote:
En daarom ben ik altijd streng. Geen vraag geen punt. Dan is het gewoon duidelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus hem geef je wel gelijk, maar wanneer ik dit zei enkele dagen geleden ga je in discussie
Lodewijk Asscherquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef ScottTracy het volgende:
Wie is de lijsttrekker van de PvdA Amsterdam?
quote:
Onzin, jij trok van de week ook een punt af terwijl er 4 uur niet was gereageerd door de vragensteller, ergens vroeg in de ochtend. Daar was ik het ook niet mee eens.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus hem geef je wel gelijk, maar wanneer ik dit zei enkele dagen geleden ga je in discussie
Dit klopt.quote:
Hetzelfde gewas, en dat over een lange periode.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
gaat het over hetzelfde gewas of is dit veranderlijk?
Dus ik moet mijn wietplanten eens verpotten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Hetzelfde gewas, en dat over een lange periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |