Die discussie heb ik dan gemist. Ik handhaaf gewoon de regel geen vraag geen punt.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Er is in het verleden ook al eens afgesproken dat wanneer een antwoord niet binnen 10 minuten wordt goedgekeurd dat de puntenaftrek niet meer geldt, maar even goede vrienden wanneer het zo blijft. Was alleen verbaast dat er na 40 minuten nog een punt werd afgetrokken.
Join de clubquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:47 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Er is in het verleden ook al eens afgesproken dat wanneer een antwoord niet binnen 10 minuten wordt goedgekeurd dat de puntenaftrek niet meer geldt, maar even goede vrienden wanneer het zo blijft. Was alleen verbaast dat er na 40 minuten nog een punt werd afgetrokken.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Rob Oudkerk?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig, maar als een antwoord pas 40 minuten na de tijd wordt goedgekeurd is het mijn inziens een beetje onzin om een punt in mindering te brengen.
Dus hem geef je wel gelijk, maar wanneer ik dit zei enkele dagen geleden ga je in discussiequote:
En daarom ben ik altijd streng. Geen vraag geen punt. Dan is het gewoon duidelijk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus hem geef je wel gelijk, maar wanneer ik dit zei enkele dagen geleden ga je in discussie
Lodewijk Asscherquote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef ScottTracy het volgende:
Wie is de lijsttrekker van de PvdA Amsterdam?
quote:
Onzin, jij trok van de week ook een punt af terwijl er 4 uur niet was gereageerd door de vragensteller, ergens vroeg in de ochtend. Daar was ik het ook niet mee eens.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Dus hem geef je wel gelijk, maar wanneer ik dit zei enkele dagen geleden ga je in discussie
Dit klopt.quote:
Hetzelfde gewas, en dat over een lange periode.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
gaat het over hetzelfde gewas of is dit veranderlijk?
Dus ik moet mijn wietplanten eens verpotten?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:14 schreef Ofyles2 het volgende:
Hetzelfde gewas, en dat over een lange periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |