dank jequote:Op woensdag 3 maart 2010 15:20 schreef erkel het volgende:
[..]
En ook geen greintje twijfel hè. Topper ben je.
+1quote:
Andy zal dagelijks te vinden zijn in de Heuvel Galerie en omstreken...quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Had ik nog niet gehoord. Hij is aardig wat kilootjes aangekomen, zo te zien
Laat ik dat nou helemaal niet kennen.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:08 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Andy zal dagelijks te vinden zijn in de Heuvel Galerie en omstreken...
Interessante kerel.quote:
Hij is veroordeeld voor de moord op de weduwe Wittenberg.....quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:28 schreef Stuurloos het volgende:
Marco Borsato, ik noem maar wat, ken Louwes niet.
tomtomaat -1quote:
Alles leuk en aardig, maar als een antwoord pas 40 minuten na de tijd wordt goedgekeurd is het mijn inziens een beetje onzin om een punt in mindering te brengen.quote:tomtomaat -1
Het is nu eenmaal de regel. Het is vervelend voor jou in dit geval, maar de regel zegt geen vraag is -1.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef tomtomaat het volgende:
[quote]Op woensdag 3 maart 2010 18:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
tomtomaat -1
[quote]
Alles leuk en aardig, maar als een antwoord pas 40 minuten na de tijd wordt goedgekeurd is het mijn inziens een beetje onzin om een punt in mindering te brengen.
Er is in het verleden ook al eens afgesproken dat wanneer een antwoord niet binnen 10 minuten wordt goedgekeurd dat de puntenaftrek niet meer geldt, maar even goede vrienden wanneer het zo blijft. Was alleen verbaast dat er na 40 minuten nog een punt werd afgetrokken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal de regel. Het is vervelend voor jou in dit geval, maar de regel zegt geen vraag is -1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |